Ζούμε σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από την ψηφιακή εξέλιξη.
Παλαιότερα η αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας απαιτούσε την έξοδο από το σπίτι, ενώ πλέον είναι λίγα μόνο κλικ μακριά μας.
Η μετάβαση στον ηλεκτρονικό κόσμο έγινε και για πιο σύνθετα προϊόντα, όπως η ασφάλεια, προσφέροντας σε όλους μας τεράστια πλεονεκτήματα:
1. Ευκολία σύγκρισης
Ο ψηφιακός κόσμος είναι γεμάτος πληροφορίες προσφέροντας μας τη δυνατότητα να κάνουμε μόνοι μας έρευνα αγοράς.
Πλέον είναι αρκετά εύκολο να επισκεφτούμε τις ιστοσελίδες των ασφαλιστικών εταιρειών για να δούμε τα ασφαλιστικά προγράμματα που προσφέρουν, καθώς και όλες τις παρεχόμενες καλύψεις.
Για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία και εξοικονόμηση χρόνου, μπορούμε να επισκεφτούμε το insurancemarket.gr, το μεγαλύτερο site σύγκρισης ασφαλειών στην Ελλάδα, για να δούμε τα προγράμματα των μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών συγκεντρωμένα όλα μαζί.
Mε το πάτημα ενός κουμπιού μπορούμε να συγκρίνουμε δωρεάν τόσο τις τιμές των ασφαλειών όσο και τις συχνά περίπλοκες καλύψεις, με μία απλή και εύκολη διαδικασία.
2. Οικονομικότερα ασφάλιστρα
Αγοράζοντας ασφάλεια online συνήθως εξασφαλίζουμε χαμηλότερη τιμή, γιατί βρίσκουμε ειδικές προσφορές και προσαρμοσμένα πακέτα με βάση τις ανάγκες μας.
Σε μια αναζήτηση που κάναμε στο insurancemarket.gr, είδαμε ότι η διαφορά ανάμεσα στα πακέτα ασφάλισης μπορεί να φθάσει μέχρι και το 40% για το ίδιο όχημα.
3. Εξοικονόμηση χρόνου
Η online αγορά ασφάλειας είναι γρήγορη.
Δεδομένου ότι όλες οι διαδικασίες είναι αυτοματοποιημένες, η ασφάλιση online γίνεται πιο γρήγορα και πιο εύκολα, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτείται η προσκόμιση δικαιολογητικών, ενώ η πληρωμή γίνεται άμεσα με όλους τους τρόπους (online, πιστωτική/χρεωστική κάρτα, viva payments, κατάθεση σε λογαριασμό), δίνοντας μας τη δυνατότητα να έχουμε το ασφαλιστήριο στο e-mail μας μέσα σε 1 μόλις λεπτό.
Επιπλέον, η ψηφιοποίηση έχει δημιουργήσει τις συνθήκες εκείνες που επιτρέπουν την πλήρη ηλεκτρονική διαχείριση των συμβολαίων (ανανέωση, εξόφληση κλπ), απαλλάσσοντας τον καταναλωτή από επιπλέον έννοιες.
4. Εξυπηρέτηση
Η εξυπηρέτηση πελατών στην online ασφάλιση είναι υψηλού επιπέδου.
Όλες οι online ασφαλιστικές εταιρείες είναι δίπλα στον ασφαλισμένο 24 ώρες το 24ωρο, με εξειδικευμένο προσωπικό τόσο για την περίπτωση ατυχήματος φροντίζοντας άμεσα να μεταβεί συνεργάτης της φροντίδας ατυχήματος επί τόπου προκειμένου να γίνει η αναγγελία της ζημιάς όσο και στη συνέχεια για τη διαχείριση της αποζημίωσης.
Επιπλέον, διαθέτουν εξειδικευμένα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών που αντιμετωπίζουν κάθε ανάγκη του ασφαλιζόμενου.
Από την ευκολία αγοράς και τη μείωση του κόστους μέχρι και την υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης, η online ασφάλεια αυτοκινήτου προσφέρει τεράστια οφέλη!