Η Adidas πούλησε ένα εκατομμύριο παπούτσια κατασκευασμένα από πλαστικό των ωκεανών το περασμένο έτος, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Κάσπερ Ρόρστεντ, σε αμερικανικά μέσα την περασμένη εβδομάδα.
Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών προώθησε το 2017 τρεις νέες εκδόσεις του μοντέλου παπουτσιού με όνομα UltraBoost, κατασκευασμένο εν μέρει από πλαστικά που ανακτήθηκαν από τον ωκεανό. Η κατασκευή των παπουτσιών αποτελεί προϊόν συνεργασίας με την περιβαλλοντική πρωτοβουλία «Διαπραγμάτευση για τους Ωκεανούς», με σκοπό να ενισχύσει την αποστολή της οργάνωσης για τον καθαρισμό των ωκεανών από την πλαστική ρύπανση.
Στόχος της Adidas είναι να πουλήσει πέντε εκατομμύρια τέτοια ζευγάρια παπούτσια το 2018. Το καταναλωτικό ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πέσει όπως ήταν λογικό καθώς πέρασε ο πρώτος καιρός από την κυκλοφορία του, αλλά η εταιρεία αναμένεται να εισάγει νέα υποδήματα φέτος, σε μια προσπάθεια να διατηρήσει τη δυναμική του μοντέλου.
Ωστόσο, όπως και οι μεγάλοι ανταγωνιστές της στον χώρο των αθλητικών ειδών, η Adidas δέχεται κριτική για την υψηλή τιμή των υποδημάτων, ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο με το επιπλέον χαρακτηριστικό της περιβαλλοντικής προστασίας.
Για κάθε ζευγάρι παπούτσια επαναχρησιμοποιούνται 11 πλαστικά μπουκάλια, σύμφωνα με τον Ρόρστεντ.
Την ίδια ημέρα με τη συνέντευξη, η Adidas ανακοίνωσε τα τελευταία τριμηνιαία κέρδη της, δηλώνοντας ότι αναμένει το 2018 ένα ακόμη έτος αύξησης των πωλήσεων και των κερδών, αλλά με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι το 2017.