Τις δυνατότητες που χαρίζει η τεχνολογία στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ εκμεταλλεύεται η BMW, δίνοντας στο κοινό συγκεκριμένων χωρών την ευκαιρία να «γνωρίσει» το νέο μοντέλο της σειράς Χ, το Χ2, πριν λανσαριστεί στην αγορά.
Μέσα από το Snapchat Augmented Trial Lens, που εμπλουτίζει την πραγματικότητα με ψηφιακό περιεχόμενο, οι φίλοι της BMW θα μπορούν να διαμορφώνουν ένα ρεαλιστικό τρισδιάστατο μοντέλο του οχήματος στο περιβάλλον όπου βρίσκονται, μέσα από την κάμερα του κινητού τους τηλεφώνου.
Οι χρήστες του Snapchat θα μπορούν να περπατήσουν γύρω από τη BMW X2 και να την παρατηρήσουν από όλες τις γωνίες, αλλά και να αλλάξουν το χρώμα του αυτοκινήτου.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα, σύμφωνα με τον ιστότοπο PRWeek, θα είναι αρχικά διαθέσιμη στους χρήστες του Snapchat σε ΗΠΑ, Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία και Καναδά, ωστόσο εξετάζεται το ενδεχόμενο επέκτασής της σε όλον τον κόσμο.
Με αυτό τον τρόπο, οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να γνωρίσουν τη νέα BMW X2 εικονικά, πριν καν φτάσει στις εκθέσεις BMW.
Σύμφωνα με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η BMW X2, με κατανάλωση μικτού κύκλου 6,3-4,5 λίτρα/100χλμ και εκπομπές CO2 στον μικτό κύκλο 144- 118 γρ./χλμ. απευθύνεται σε «νέους σε ηλικία και στην καρδιά», που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εξατομίκευση και το lifestyle.
«Το Snapchat είναι νέο και μοντέρνο, κάτι που ταιριάζει απόλυτα στην BMW και τη BMW X2», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος ψηφιακού μάρκετινγκ της BMW, Jörg Poggenpohl.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ