«Δυόμισι χρόνια ζούμε με τα ψέματα και τις στρεβλώσεις που διοχετεύει η Ν.Δ. στα φιλικά της ΜΜΕ» στην προσπάθειά της να αμαυρώσει την εικόνα της κυβέρνησης συλλογικά ή στελεχών της, επισημαίνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη του στην «Εφ. Συν», αναφορικά με την στοχοποίηση του, βάσει fake news.
Ο υπουργός ερωτηθείς για την κριτική που δέχεται βάσει αυτών των «νέων», σημειώνει ότι η πλειοψηφία των μέσων ενημέρωσης δεν πρόβαλε την διάψευση όπως αναγκάστηκαν να κάνουν για τα δημοσιεύματα -βάσει πληροφοριών του γραμματέα της ΝΔ, Λ. Αυγενάκη - τα ΝΕΑ και ο Βηματοδότης. Πρακτική, συμπληρώνει η οποία ασκήθηκε και για τα μεγάλα έργα, όταν το 2015 η ΝΔ μας κατήγγειλε ότι δεν θα τα υλοποιήσουμε, το 2016 ότι καθυστερούμε και το 2017 ότι τα είχαν ετοιμάσει εκείνοι και εμείς απλά τα εγκαινιάσαμε.
Με αφορμή τις αποκαλύψεις για τα paradise papers, ο Χ. Σπίρτζης, προχωρά σε μετωπική επίθεση προς την ΝΔ και τον αρχηγό της, τονίζοντας ότι για τον κύριο Μητσοτάκη είναι «καινοτομία» η μη φορολόγηση και η μεταφορά των κερδών σε φορολογικούς παραδείσους, την ίδια στιγμή που ο ελληνικός λαός για να «βγούμε από την κρίση, φορολογείται, κάνει θυσίες και έχει ματώσει».
Κάνει αναφορά στην «με πολλούς τρόπους» στήριξη της ΝΔ και του αρχηγού της, προς τις εταιρείες «διαμεσολάβησης που δεν φορολογούνται στη χώρα μας», αλλά και στην ολιγωρία των προηγούμενων υπουργών ως προς τον προσδιορισμό του θεσμικού πλαισίου περί αυτών των εταιριών σε σχέση με τα ταξί.
Ο υπουργός Μεταφορών υπόσχεται καλύτερες συγκοινωνίες με αναδιοργάνωση τους – την πρώτη μετά από 25 χρόνια και επέκταση της κοινωνικής πολιτική σε νέους και χαμηλόμισθους με τον ορθολογισμό των εσόδων μετά την πάταξη «της παραβατικότητας και των κυκλωμάτων που εξέθρεψε ο παλαιοκομματισμός».
Διαβεβαιώνει ότι δεν θα κάνει εκπτώσεις σε πράξεις που επιτρέπουν σε λίγους να πλουτίζουν σε βάρος των συγκοινωνιών και αναφέρει τον εντοπισμό του ενός εκατομμυρίου πλαστών εισιτήριων στις εγκαταστάσεις του ενός εκ των συνεταίρων που είχαν αναλάβει την εκτύπωση των εισιτηρίων για λογαριασμό του ΟΑΣ. Επίσης κάνει λόγο για «παραβατικές ομάδες» που δεν επιτρέπουν την επισκευή των λεωφορείων και για «σκιές» σε διαγωνισμούς που διερευνά ήδη το υπουργείο. Τέλος ο υπουργός ανακοινώνει την αγορά μικρών ευκίνητων λεωφορείων για την σύνδεση των γειτονιών με τους σταθμούς του μετρό και την αξιοποίηση προσοδοφόρων τομέων, όπως οι διαφημίσεις, στους χώρους των σταθμών.