Μετά τη ΔΟΕ http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/10/26/1258866.htm και το διοικητικό συμβούλιο της ΟΛΜΕ προτείνει στις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ «ανασχεδιασμό» των μορφών κινητοποίησης.
Συγκεκριμένα το δ.σ. της ΟΛΜΕ εισηγείται 24ωρη πανελλαδική απεργία στις 3/11 και στις 9/11 και τη διοργάνωση 3ήμερου Παιδείας από 15 έως και 17/11.
Πιο αναλυτικά η ΟΛΜΕ προτείνει:
1. Συμμετοχή στα προκαθορισμένα ήδη, από το μαθητικό κίνημα, συλλαλητήρια στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες πόλεις την Παρασκευή, 3/11/06. Την ίδια μέρα οι καθηγητές μέσης εκπαιδευσης θα πραγματοποιήσουν 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση.
2. Συμμετοχή στα συλλαλητήρια την Πέμπτη, 9/11/06 με βάση τις προτάσεις των Γ.Σ. των φοιτητικών συλλόγων. Την ίδια μέρα προτείνεται και πάλι 24ωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση.
3. Επιπλέον, στο πλαίσιο της ίδιας πρότασης η ΟΛΜΕ συνδιοργανώνει 3ήμερο Παιδείας από 15 έως και 17/11. «Απευθυνόμαστε με οργανωμένο τρόπο σε γονείς και ευρύτερα σε όλους τους εργαζόμενους για την υπόθεση της υπεράσπισης της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας. Συμμετέχουμε σε διακριτό μπλοκ αγώνα μαζί με όλες τις συνιστώσες της εκπαίδευσης στις μεγάλες πορείες για το Πολυτεχνείο. Τέλος, προτείνουμε την οργάνωση τις μέρες αυτές, με όλες τις Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών, ενός Συνεδρίου Αγώνα για τη Δημόσια Εκπαίδευση, που θα καταλήξει σε μια κοινή Διακήρυξη για τη Δημόσια Παιδεία», αναφέρει η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.
4. Παράλληλα συνεχίζονται οι γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ και των Προέδρων για την εκτίμηση της κατάστασης αλλά και
5. Η διεκδίκηση των αιτημάτων των καθηγητών για επανακλιμάκωση των κινητοποιήσεων τον Ιανουάριο του 2007, που θα επιχειρηθεί η Αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγματος.
6. Πραγματοποίηση Γ.Σ. στο 2ο 10ήμερο του Ιανουαρίου με στόχο την επανέναρξη αγωνιστικών κινητοποιήσεων του κλάδου.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωσή της, η ΟΛΜΕ προτείνει «ανασχεδιασμό των μορφών δράσης έτσι ώστε να αντιστοιχούν στις συγκεκριμένες σήμερα διαθέσεις των συναδέλφων (καθηγητών), να ενισχύουν το αγωνιστικό κλίμα και να κρατούν ανοιχτές τις
δυνατότητες επανακλιμάκωσης». Επισημαίνει ακόμη ότι «η προοπτική ανάπτυξης των αγώνων μας δεν μπορεί παρά να διατρέχει ολόκληρη τη σχολική χρονιά μέχρι το τέλος της».