Υποδομές μάρκετινγκ και μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017 12:12
UPD:12:12
SHUTTERSTOCK
A- A A+

Από την έντυπη έκδοση 

Του Νικόλαου Παπαβασιλείου
Ομότιμου καθηγητή Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και επίτιμο μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.

Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν το κομμάτι της καρδιάς της ελληνικής οικονομίας. Αυτό δεν το λέει μόνο η κυβέρνηση, αλλά επίσης και τα επίκαιρα στοιχεία. Αυτές συμβάλλουν σ’ ένα μεγάλο ποσοστό στην καθαρή δημιουργία αξίας όλων των ελληνικών επιχειρήσεων.

Για να εξελιχθεί αυτός ο κινητήριος μοχλός της οικονομίας σε λοκομοτίβα ανάπτυξης και ανάκαμψης και, μάλιστα, σε περιόδους οικονομικής κρίσης, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εκσυγχρονίζεται. Γι’ αυτό είναι απαραίτητη η ανάπτυξη υποδομών μάρκετινγκ και η με αυτές συνδεόμενη εφαρμογή των ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ, κάτι που συνεχώς αλλάζει και αυξάνει σε σημασία. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται σήμερα λόγω της αύξησης των ανταγωνιστών υπό πίεση για την ανάπτυξη υποδομών μάρκετινγκ.

Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή