Nissan: Νέα γενιά από κάθε άποψη

Απόδραση στη γη της ελιάς με το εντελώς ανανεωμένο Micra
Δευτέρα, 15 Μαΐου 2017 10:09
A- A A+

Από την έντυπη έκδοση 

Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]

Μια ανοιξιάτικη απόδραση στη μεσσηνιακή γη αποτέλεσε την καλύτερη ευκαιρία για μια πρώτη επαφή με το νέο Nissan Micra. Ένα μοντέλο που αποκτά πια εντελώς νέες διαστάσεις, από κάθε άποψη, διατηρώντας μόνο το όνομα ενός αξιόλογου παρελθόντος. Νέα πλατφόρμα V και μπορεί το στιλ να σας θυμίζει κάτι από το ενδοομιλικό Renault Clio, ωστόσο δεν έχει σχέση.

Το πέμπτης γενιάς Μicra δεν είναι πια μικρό, αλλά πάει στα 4μ. μήκος, θέλοντας προδήλως να κλέψει μερίδια από μεγαλύτερες κατηγορίες. Και αυτό είναι αντιληπτό άμεσα, αφού οδηγώντας το μέχρι την Πύλο και το εντυπωσιακό resort Costa Navarino, με επιστροφή από Κυπαρισσία και ξανά προς Καλαμάτα, Τρίπολη, Αθήνα, νομίζαμε ότι βρισκόμαστε σε ένα όχημα που ουδόλως περιορίζεται στον αστικό κύκλο, αλλά είναι δυνατό να λειτουργήσει ως βασικό all around μιας τριμελούς οικογένειας. Με άνεση! Τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μακρύτερο μεταξόνιο επιτρέπουν υψηλότερα περιθώρια πρόσφυσης και χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς, τα οποία σε εμπνέουν να το πας «παραπέρα».

Και το πήγαμε και μας άρεσε πολύ, γιατί νιώσαμε ασφαλείς, δεν κουραστήκαμε, δεν ενοχληθήκαμε από αεροδυναμικούς ή άλλους θορύβους, ενώ βιώσαμε ένα εσωτερικό εξόχως αναβαθμισμένο σε μοντέρνα πρότυπα από πλευράς διάκοσμου, εξοπλισμού και ποιοτικής αντίληψης. Φυσικά, σε αρμονία με το θαυμάσιο εξωτερικό σχέδιο του αμαξώματος και τις πάμπολλες φινετσάτες επιλογές εξατομίκευσης.

Η ευρυχωρία για τέσσερις είναι εμφανής και τα 300 λτ. για αποσκευές στην κορυφή του είδους. Τι μας κέντρισε το ενδιαφέρον: το μεγάλο και υπό κλίση παρμπρίζ που σου δίνει «αέρα», το πολυεπίπεδο ταμπλό με την τρισδιάστατη αισθητική, το flat bottom τιμόνι, η έγχρωμη κεντρική οθόνη αφής 7 ιντσών, το σύστημα infotainment με τεχνολογία Nissan Connect -μέσω εφαρμογής σε οποιοδήποτε Android ή Apple smartphone πραγματοποιείται ασύρματη διασύνδεση, ενώ μέσω θύρας USB το σύστημα υποστηρίζει και το λειτουργικό CarPlay που έχει δημιουργηθεί για τους χρήστες iPhone-, το νέο ηχοσύστημα Bose Personal με έξι ηχεία -εκ των οποίων τα δύο βρίσκονται τοποθετημένα στο προσκέφαλο του καθίσματος οδηγού -με ήχο υψηλής πιστότητας.

Ακόμη το πλήρες πακέτο εξοπλισμού ασφάλειας Safety+, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα. Η τιμή της βασικής Energy με τον καταξιωμένο κινητήρα 1.5 DCi (πετρέλαιο) ξεκινά από τα 15.190 ευρώ. Η βασική έκδοση με τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα ξεκινά από τα 12.690 ευρώ και εκείνη με τον Turbo κινητήρα βενζίνης των 898 κ.εκ. από τα 14.090 ευρώ.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή