Έχοντας συμπληρώσει 40 χρόνια στη Formula 1, η Renault, πέρα από τις σημαντικές αγωνιστικές επιτυχίες και την κατάκτηση πρωταθλημάτων είτε ως κατασκευαστής κινητήρων, είτε συνολικά ως ομάδα, έχει καταφέρει να φέρει και μια σειρά τεχνολογικών καινοτομιών. Με την παρουσίαση του πρωτότυπου R.S. 2027 στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στη Σαγκάη, η Renault δίνει το στίγμα της για τη μορφή της Formula 1 το 2027, μέσω ενός υβριδικού αγωνιστικού μονοθέσιου που εστιάζει στον οδηγό και προσφέρει, όπως υποστηρίζουν οι ιθύνοντες της εταιρίας, μια πιο εντυπωσιακή, ασφαλή και φιλική προς το περιβάλλον αγωνιστική δράση. Τα βασικά χαρακτηριστικά του εντυπωσιακού πρωτοτύπου περιλαμβάνουν:
- Μια πιο ανθρωποκεντρική εμπειρία με τους οδηγούς να βρίσκονται στο επίκεντρο και τους θεατές να μπορούν να διακρίνουν όλη την ένταση του αγώνα στο πρόσωπο τους μέσω του διαφανούς cockpit και του διαφανούς κράνους.
- Μια πιο εντυπωσιακή αισθητική χάρη στα ενσωματωμένα στοιχεία LED και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Τα σχήματος «C» στοιχεία LED αποτελούν ήδη κυρίαρχο χαρακτηριστικό στη σχεδιαστική γλώσσα της Renault σε μοντέλα όπως τα νέα Clio και Megane.
- Ασφαλέστερη δράση χάρη στο σύστημα αυτόνομης οδήγησης που ενεργοποιείται σε περίπτωση ατυχήματος, αλλά και το ενισχυμένο κάλυμμα του cockpit από πολυκαρβονικό υλικό. Περισσότερη διαδραστικότητα με τους θεατές να μπορούν να βλέπουν τα συστήματα τηλεμετρίας του αυτοκινήτου.
- Κορυφαίες επιδόσεις χάρη στις τεχνολογικά προηγμένες εφαρμογές που εξελίσσει το GROUPE RENAULT, όπως η κίνηση στους 4 τροχούς, το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης (που είναι διαθέσιμο σε διάφορα μοντέλα της γκάμας της Renault όπως το νέο Megane GT) και οι εξελιγμένες μπαταρίες. Παράλληλα η R.S. 2027 διαθέτει την κορυφαία αναλογία ισχύος/βάρους στην Formula 1 με 1.341 ίππους και 600 κιλά.
- Ακόμα πιο φιλική προς το περιβάλλον Formula 1 με τη χωρητικότητα του δοχείου καυσίμου να έχει μειωθεί στο μισό και δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής κίνησης για χρήση στο pit lane.