Την επιδότηση των αστικών συγκοινωνιών της περιφέρειας ζητά το δ.σ. της ΚΕΔΚΕ, «για να αρθεί μια σημαντική αδικία που γίνεται επί σειρά ετών σε βάρος των πολιτών της ελληνικής περιφέρειας, οι οποίοι επιβαρύνονται με το 100% του κόστους των εισιτηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς που χρησιμοποιούν, σε αντίθεση με τους κατοίκους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης».
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η ΚΕΔΚΕ, για το 2003, οι αστικές συγκοινωνίες της Αττικής χρηματοδοτήθηκαν από το κράτος με το ποσό των 320.000.000 ευρώ που αντιστοιχεί σε 80 ευρώ ανά κάτοικο ετησίως, ενώ οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης χρηματοδοτήθηκαν με το ποσό των 60.000.000 ευρώ που αντιστοιχεί σε 60 ευρώ ανά κάτοικο. Το ίδιο χρονικό διάστημα για την υπόλοιπη Ελλάδα, όπου κατοικούν 6.000.000 πολίτες, δεν υπήρξε ανάλογη χρηματοδότηση.
Η ΚΕΔΚΕ αποφάσισε να ζητήσει την άμεση χρηματοδότηση των μέσων μαζικής της ελληνικής περιφέρειας, με μια μέση ετήσια επιδότηση, 40 ευρώ ανά κάτοικο. Η επιδότηση μπορεί να γίνει σταδιακά με τη διάθεση αρχικά 40.000.000 ευρώ -πρώτο έτος εφαρμογής το 2005- και προσαύξηση κατά 40 εκατομμύρια ευρώ ανά έτος, μέχρι που θα φτάσει εντός μιας εξαετίας στα 240 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.