ΣΥΝ: Επιβεβαιώνεται ότι ο διάλογος για την Παιδεία ήταν προσχηματικός

Τρίτη, 05 Απριλίου 2005 18:22
A- A A+

Η κ. Γιαννάκου «επιχείρησε να παρουσιάσει προειλημμένες αποφάσεις της Κυβέρνησης ως “προϊόν διαλόγου” και “δημόσιας διαβούλευσης”, που διεξάγεται “εντός” και “εκτός” του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, παίζοντας, για ακόμη μια φορά, με την αγωνία χιλιάδων μαθητών αλλά και των οικογενειών τους, που προσδοκούν την εισαγωγή των παιδιών τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση», τονίζεται σε ανακοίνωση του Συνασπισμού με αφορμή τα όσα είπε η υπουργός Παιδείας μετά τη σημερινή συνεδρίαση της Κυβερνητικής Επιτροπής.

Όπως επισημαίνει ο ΣΥΝ, «με τις σημερινές της δηλώσεις, η Υπουργός Παιδείας ανακινεί ζήτημα προσδιορισμού βαθμολογικής βάσης για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, χωρίς κάτι τέτοιο να έχει συζητηθεί με τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς ούτε “εντός” ούτε “εκτός” του ΕΣΥΠ».

Στην ανακοίνωσή του ο Συνασπισμός επισημαίνει ότι επιβεβαιώνεται το επιχείρημα των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών ότι ο διάλογος για την Παιδεία ήταν προσχηματικός, «με στόχο να εξασφαλιστεί η συναίνεση των εκπαιδευτικών φορέων σε μια νεοφιλελεύθερη εκπαιδευτική πολιτική».

Το Τμήμα Παιδείας του ΣΥΝ καλεί την υπουργό Παιδείας, καθώς και την κυβέρνηση, «να πάψει να παίζει με την αγωνία χιλιάδων μαθητών- και ειδικά αυτών της Β΄ Λυκείου- που ετοιμάζονται ένα χρόνο τώρα να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις και, ξαφνικά, λίγες μέρες πριν φθάσουν στα εξεταστικά κέντρα, μαθαίνουν ότι τροποποιείται το σύστημα εισαγωγής».

«Ας ελπίσουμε», καταλήγει η ανακοίνωση του ΣΥΝ, «ότι η Υπουργός θα αρκεστεί στο επικοινωνιακό γαϊτανάκι του περιβόητου Εθνικού διαλόγου - που εν τέλει κατέληξε να διεξάγεται με τους κυβερνητικούς υπαλλήλους του ΥΠΕΠΘ, τον ΣΕΒ και την εκκλησία αλλά χωρίς τους εκπαιδευτικούς φορείς- και θα σταματήσει να εξαγγέλλει στο πόδι ό,τι ιδέα της έρχεται κάθε φορά, προκαλώντας αναστάτωση στον πολύπαθο κόσμο της εκπαίδευσης».

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή