«Εχουμε μείνει πίσω στο θέμα της αναπτύξεως των υποδομών και των κανονισμών των αεροδρομίων. Πολλά από τα αεροδρόμια και ελικοδρόμιά μας είναι λειτουργικά, αλλά η κατάσταση απέχει από το να είναι καθησυχαστική. Τουλάχιστον δέκα αεροδρόμια του αρχιπελάγους πρέπει να τα εξετάσουμε εξονυχιστικά, ενώ για τα ελικοδρόμια, την ημέρα δεν υπάρχει κίνδυνος, αλλά τη νύχτα υπάρχει πρόβλημα», υπογράμμισε ο πρόεδρος της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων και Ασφάλειας Πτήσεων, κυβερνήτης Ακριβός Τσολάκης, ενώπιον της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
Σχετικά με τα αίτια των ατυχημάτων που έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια στον ελληνικό εναέριο χώρο, ο κ. Τσολάκης είπε ότι το 20% επιμερίζεται στην οργάνωση και τις υποδομές των αεροδρομίων και ελικοδρομίων, αλλά και σε τεχνικούς παράγοντες.
«Ειδικότερα στην περίπτωση του ΕΚΑΒ και στα ατυχήματα της Ανάφης και της Ικαρίας (σ.σ. το Φεβρουάριο του 2003) τα αεροδρόμια έπαιξαν ρόλο», σημείωσε ο κ. Τσολάκης.
Πηγή: ΑΠΕ