«Το 2013 σύμφωνα με τον κ. Σταθάκη η προσφορά των 300 εκατ. ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν "ξεπούλημα και πρόφαση για την, με προνομιακούς όρους, εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων". Το 2016 τα 45 εκατ. ευρώ για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τι είναι;», διερωτάται ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννης Μανιάτης, με αφορμή την αποδοχή από το ΤΑΙΠΕΔ της προσφοράς της Ferrovie Dello Stato Italiane.
«Μήπως η κατά τα 5/6 υποβάθμιση της αξίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αντικατοπτρίζει την κατά τα 5/6 υποβάθμιση της αξίας ολόκληρης της δημόσιας περιουσίας μετά τη γενναία και ηρωική διαπραγμάτευση του Μνημονίου 3-Τσίπρα;», συνεχίζει ο κ. Μανιάτης, σε ανακοίνωσή του με τίτλο «και κλάμα ο κ. Σπίρτζης».
Ο κ. Μανιάτης καταλήγει: «Διαφορετικά, για μια φορά μπορεί να δικαιώνεται το σίγουρο κλάμα του εποπτεύοντος την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Υπουργού, κ. Σπίρτζη».