Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Ένα χαρούμενο τριήμερο με τις λαμπερές «κούκλες» των δύο τροχών είναι πάντοτε ζητούμενο στην πεζή καθημερινότητα. Στον πλέον κατάλληλο χώρο, στην Τεχνόπολη, δεκάδες μοντέλα έδωσαν το παρόν, στο κέντρο του αθηναϊκού αστικού περιβάλλοντος, που, αποτελεί το βασικό πεδίο «δράσης» των scooter και όχι μόνο.
Το απόγευμα της Παρασκευής 20/5 άνοιξαν οι πύλες του 5ου Αθηναϊκού Scooter Moto Festival και παρά το βροχερό κλίμα, δημιουργήθηκε γρήγορα μια εξόχως ζεστή ατμόσφαιρα για τους επισκέπτες. Οι ποικίλες επιμέρους εκδηλώσεις, τα ακροβατικά σόου, τα μαθήματα αγωνιστικής οδήγησης και οι κληρώσεις δώρων ήταν στο προσκήνιο μέχρι και τη Δευτέρα το βράδυ.
Το Σάββατο 21/5 σήμανε την απαρχή των των παράλληλων δραστηριοτήτων. Ο άστατος καιρός καθυστέρησε τις αφίξεις κι έτσι ο πολύς κόσμος που βρέθηκε στην Τεχνόπολη είχε τη μοναδική ευκαιρία να απολαύσει, από κοντά πλούσιο θέαμα και, μάλιστα, δύο φορές, πρωί και απόγευμα.
Με πρωτεργάτες τον διεθνούς φήμης ακροβάτη Nicola L’ Ιmpennatore και τον πολυπρωταθλητή μοτοσυκλέτας Λευτέρη Πίππο, οι επισκέπτες παρακολούθησαν ακροβατικά που έκοβαν την ανάσα και σίγουρα δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Λίγα μέτρα πιο πέρα, μια θεατρική παράσταση με τίτλο Live Love Ride έμαθε στους επισκέπτες πως είναι να αγαπούν τόσο τη μοτοσυκλέτα όσο και τη ζωή.
Ανάμεσα στα άλλα, πάντως, εμείς καταγράψαμε με νοσταλγία το Happy Birthday Vespa, όπως και άλλες ρετρό αναφορές με έκθεση συλλεκτικών μοτοσυκλετών κάθε είδους, που, έγραψαν ιστορία (BSA, Enfield κλπ), αλλά και τις σύγχρονες εκδοχές ιστορικών σημάτων, που, δεν χαρακτηρίζονται σε καμία περίπτωση από προϊόντα μαζικής παραγωγής (Indian, Harley Davidson, Triumph κα). Φυσικά, εκεί ήταν τα τεχνολογικά διαμάντια της BMW, τα εντυπωσιακά νέα μοντέλα της Ducati, οι μηχανές επιδόσεων των Honda, Yamaha, Suzuki.
Για να μην ξεφύγουμε, όμως, από το κύριο θέμα του φεστιβάλ, θαυμάσαμε τα πολλά και ενδιαφέροντα scooter όλων των εταιριών, ξεχωρίζοντας εξειδικευμένες προτάσεις του είδους από τις Piaggio, Sym, βεβαίως, δε, της Kymco που δίπλα στα superscooter της παρέθετε και τα «θηριώδη» ATV, τον συνδετικό κρίκο των δύο τροχών με τα τετράτροχα οχήματα. Δεν έλειπαν, τέλος και τα τρίτροχα, που, αποτελούν μια διαφορετική προσέγγιση, πλέον, στον κόσμο των moto.