Την πραγματοποίηση κινητοποίησης - συγκέντρωσης στο υπουργείο Παιδείας την Παρασκευή 12 και ώρα 13.00 μ.μ. (σε περιφέρειες και/ή διευθύνσεις για την υπόλοιπη Ελλάδα) αποφάσισε η Διδασκαλική Ομοσπονδία.
Για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των δασκάλων κηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας (τις τρεις τελευταίες ώρες του πρωινού ωραρίου και τρεις του απογευματινού, 11.30 – 14.00 και 14.00 – λήξη).
Η ΔΟΕ ζητεί:
- Την άμεση πραγματοποίηση όλων των μόνιμων διορισμών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση.
- Μόνιμο διορισμό όλων των αναπληρωτών τώρα.
- Την απόσυρση της Υπουργικής Απόφασης για τον «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου».
- Την απόσυρση της διάταξης που ψηφίστηκε για τα νηπιαγωγεία.
- Την απόδοση των οργανικών θέσεων στους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
- Την πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή.
Η Διδασκαλική Ομοσπονδία κατηγορεί την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι, πιστή στην υλοποίηση των μνημονιακών δεσμεύσεων και της πολιτικής της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και της κυβέρνησης έχει αποφασίσει να διαλύσει τη δημόσια δωρεάν εκπαίδευση.
Ειδικότερα σημειώνει:
Στο πλαίσιο ενός απολύτως αντιεκπαιδευτικού σχεδιασμού έχει ήδη χτυπήσει την Ειδική Αγωγή με το ρόλο που δίνει στους εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Ένταξης, έχει ήδη δρομολογήσει την εξαφάνιση της ενισχυτικής διδασκαλίας για τους μαθητές που την έχουν ανάγκη και μέσα στις ημέρες των διακοπών του Πάσχα προχώρησε σε κινήσεις λουκέτου για χιλιάδες τμήματα νηπιαγωγείων, έμμεσης κατάργησης της σημερινής μορφής του δημοτικού σχολείου (κλασσικού, ολοήμερου, ΕΑΕΠ) και αλλαγής του προγράμματος των σχολείων με μοναδικό γνώμονα την, με κάθε μέσο, εξοικονόμηση κονδυλίων. Φυσικά, οι πολυθρύλητοι 20.000 διορισμοί του κυρίου Φίλη ήταν μια απάτη. Ούτε καν οι υπεσχημένες οργανικές θέσεις για τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων έχουν, μέχρι σήμερα, δοθεί. Η επόμενη μαύρη σελίδα περιλαμβάνει τη δραστική μείωση των προσλήψεων ακόμη και αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και καταδίκη σε ανεργία ακόμη περισσότερων εκπαιδευτικών είναι η ουσία της κυβερνητικής πολιτικής για την Παιδεία.