Από την έντυπη έκδοση
Του Γιάννη Κανουπάκη
[email protected]
Η Toyota άνοιξε τα χαρτιά της στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, προετοιμάζοντας το κοινό για τα μελλοντικά σχέδιά της.
Το C-HR έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του «βγαίνοντας μπροστά» στην αγορά crossover.
Σχεδιασμένο για να ξεχωρίζει τόσο στην γκάμα της Toyota όσο και στην κατηγορία του, εκφράζει την αποφασιστικότητα του Akio Toyoda να επιτρέψει μεγαλύτερη στιλιστική ελευθερία και να προωθήσει τη μηχανολογική δημιουργικότητα για να πετύχει εντυπωσιακά σχέδια και αυξημένη οδηγική απόλαυση.
Ο μοναδικός χαρακτήρας του Toyota C-HR δείχνει την ευελιξία που προσφέρει η TNGA (Toyota New Global Architecture) στους υπεύθυνους εξέλιξης του οχήματος σε τρεις βασικούς τομείς (σχεδίαση, κινητήρας και δυναμική συμπεριφορά), επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν μία νέα, φρέσκια εκδοχή για την όλο και πιο δημοφιλή κατηγορία crossover.
Λανσάρει επίσης καινοτομίες στην κατηγορία του με την εισαγωγή ενός υβριδικού κινητήρα.
Χρησιμοποιώντας το τελευταίο υβριδικό σύστημα 1.8 της Toyota, η οδηγική εμπειρία του C-HR είναι τέλεια ευθυγραμμισμένη με τη σύγχρονη ζωή στην πόλη και συνδυάζεται με ένα επίπεδο απόδοσης πρωτοφανές για crossover.
Από κοντά το νέο όχημα μεταφοράς επιβατών, το Proace Verso, έκανε και αυτό παγκόσμια πρώτη στην Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, επαναπροσδιορίζοντας την ευελιξία MPV και την ικανότητα μεταφοράς μέχρι εννέα ατόμων στην γκάμα μοντέλων Toyota.
Βασισμένη στην εμπειρία που απέκτησε από το πρώτο Proace (το οποίο αντικατέστησε το Hiace το 2013), η νέα γκάμα θα περιλαμβάνει μία ολοκληρωμένη σειρά μοντέλων μεταφοράς προσωπικού Proace Verso.
Το νέο Proace Verso διατίθεται σε τρεις εκδόσεις και τρία μήκη αμαξώματος.
Ολα τα μοντέλα της σειράς, από το μοναδικό Compact μέχρι την έκδοση VIP, το νέο MPV της Toyota, μπορούν να μεταφέρουν με άνεση μέχρι 9 επιβάτες με τις αποσκευές τους.
H ιαπωνική εταιρεία, ωστόσο, έδωσε -κυριολεκτικά- ρέστα με το Kikai που έχει σχεδιαστεί για να εξερευνήσει, ενισχύσει και πάνω απ’ όλα για να τιμήσει την ουσία των μηχανών.
Σαν ένα γνήσιο πρωτότυπο, η γοητεία του απορρέει από τη σχεδίαση η οποία ταυτόχρονα είναι αξιόπιστη και αποστασιοποιημένη από τις βασικές φιλοσοφίες των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Το Kikai αποκαλύπτει τα εξαρτήματα που συνήθως κρύβει το αμάξωμα.
Σε όλο το αυτοκίνητο τα ακάλυπτα εξαρτήματα αποτυπώνουν λεπτομέρειες που τιμούν την υπόσταση και τη φινέτσα της απλής ή περίπλοκης δομής του.