H SEAT έκλεισε το 2015 σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Οι πωλήσεις του προηγούμενου έτους έσπασαν το φράγμα των 400.000 αυτοκινήτων για πρώτη φορά από το 2007 (400.037 αυτοκίνητα, +2,4% σε σχέση με το 2014).
Το νούμερο αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 25% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2012 (321.000 αυτοκίνητα). Οι πωλήσεις της χρονιάς που μόλις ολοκληρώθηκε αποτελούν για τη SEAT το καλύτερο αποτέλεσμα των τελευταίων οκτώ ετών. Ο πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo (στο κέντρο της φωτογραφίας) παρέδωσε τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας στα πλαίσια της πρώτης συνάντησης Encuentros SEAT για το 2016 υπό το τίτλο «Ποιότητα: παράγοντας επιτυχίας της ισπανικής βιομηχανίας».
Κατά την πρώτη συνάντηση Encuentros SEAT για το 2016, ο Joaquin Serra, SEAT Quality director, επισήμανε τις ευκαιρίες για τη μάρκα προκειμένου να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητά της μέσω της άριστης ποιότητας.