"Σημασία εχει πόση σκέψη περιέχει μια διαφημιστική δαπάνη, το αποτέλεσμα της δαπάνης. Παλιά η δημιουργία γινόταν με επιθετικό τρόπο, σήμερα όμως η διαφήμιση αντιπροσωπεύει τον τρόπο ζωής, ακολουθεί τη λογική της κοινωνίας. Σημασία έχει το μέγεθος της δημιουργίας".
Τα παραπάνω δήλωσε ο Bob Pritchard αναφερόμενος στα προβλήματα που αντιμετώπιζουν οι εταιρείες στη διαφημιση των εμπορικών τους σημάτων, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: " Έχουμε καταλήξει να είμαστε τεμπέληδες, η εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα εξαφανίζεται. Στα σούπερ μάρκετ στο παρελθόν οι καταναλωτές έλεγαν: 'θέλω να πάρω το προϊόν τάδε', σήμερα όμως πάει για να αγοράσει, απλά, προϊόντα".
Όπως παρατήρησε, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα brand names έχει υποχωρήσει στο 13%.