Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Apple αναδείχθηκε στο brand με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως στην κατάταξη της Interbrand, με ε αξία (brand value) 170,276 δισ. δολαρίων. Ο τεχνολογικός κολοσσός βελτίωσε επίσης την αξία της επωνυμίας του κατά 43% σε σχέση με το 2014.
Υπενθυμίζεται ότι το 2013 η Apple κατέλαβε την πρωτιά στην κατάταξη με τα πολυτιμότερα brands ανά τον κόσμο, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Best Global Brands της Interbrand, καταφέρνοντας να εκθρονίσει την Coca-Cola από την κορυφή, για πρώτη φορά μετά από 13 χρόνια.
Στη σχετική λίστα υπάρχει επίσης και η Google, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση, με αξία 120,31 δισ, δολαρίων, ενισχυμένη κατά 12% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Την τρίτη θέση της κατάταξης αποσπά η Coca-Cola με αξία brand 78,42 δισ. δολάρια, έχοντας, ωστόσο, χάσει 4% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα. Στην τέταρτη θέση ακολουθεί η Microsoft, με αύξηση 11% και αξία επωνυμίας 67,67 δισ, δολάρια με την IBM να ακολουθεί στην πέμπτη με αξία 65,1 δισ. δολάρια, με την αξία του brand της τελευταίας να έχει υποχωρήσει, πάντως, κατά 11% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, στην πρώτη δεκάδα παγκοσμίως με τα πολυτιμότερα brands σε αξία συναντώνται επίσης οι Toyota Motor, Samsung Electronics, General Electric, McDonald’s και Amazon- οπότε γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το τεχνολογικό «χρώμα» είναι ιδιαίτερα έντονο.
Στη 13η θέση βρίσκεται η Intel, στη 15η η Cisco και στη 16η η Oracle, ενώ η HP καταλαμβάνει τη 18η, με το Facebook να καταλαμβάνει την 23η, η SAP την 26η και το e-Bay την 32η.