Υποδοχή ενδείξεων καταμέτρησης στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ

Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2015 11:24
UPD:11:27
EUROKINISSI/ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
A- A A+

Και στο τηλεφωνικό κέντρο ενημέρωσης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500 θα μπορούν οι καταναλωτές των νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης να αναγγέλλουν τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους.

Μέχρι σήμερα αυτό μπορούσαν να το κάνουν μονο στα κατά τόπου γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Πρόκειται για τις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).

Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19.00, είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10.00.

Όπως επισημαίνει ο ΔΕΔΔΗΕ, σε σύντομο χρονικό διάστημα η δυνατότητα αυτή θα παρασχεθεί και στους καταναλωτές της υπόλοιπης χώρας, στους οποίους μέχρι τότε συνεχίζει να παρέχεται η δυνατότητα αναγγελίας των ενδείξεων της προγραμματισμένης καταμέτρησης ηλεκτρικής ενέργειας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή