Η πρακτική των προσφορών

Τετάρτη, 07 Δεκεμβρίου 2005 19:35

A- A A+

«Οι αναγνώστες παίρνουν την εφημερίδα, βγάζουν το DVD, και πετάνε την εφημερίδα. Αυτό πρέπει να σταματήσει», δήλωσε ο εκδότης Ρούπερτ Μέρντοχ (φωτογραφία). Ο Τσαρλς Σίνκλαιρ της «»Daily Mail» εκτιμά πως «οι κολοσσιαίες δαπάνες για CD και DVD μοιάζουν με τις ενέσεις στα φυτά. Η κυκλοφορία ξαφνικά ανεβαίνει μόνο και μόνο για να σε φέρει σε μια καταθλιπτική κατάσταση εάν δεν δημιουργήσεις ένα CD τόσο καλό όσο αυτό της προηγούμενης εβδομάδας. Δεν αποτελεί κολακευτική εικόνα του τρόπου που οι εφημερίδες θέλουν να προωθηθούν».

Σύμφωνα με το περιοδικό «Follow the Media», οι προσφορές βελτιώνουν τα κυκλοφοριακά δεδομένα, γεγονός που παρασύρει τους διαφημιστές στο να αγοράσουν περισσότερες σελίδες. Οταν όμως οι υπεύθυνοι των εφημερίδων παραδέχονται ότι τα μάτια των αναγνωστών δεν σαρώνουν τις σελίδες, δεν θα χρειαστεί καιρός που και οι διαφημιστές θα συνειδητοποιήσουν ότι δεν έχουν τίποτα να ωφεληθούν. Και προφανώς, δεν ωφελούνται και οι εφημερίδες. Τα έξοδα για την αγορά των προσφερόμενων προϊόντων, και οι προωθητικές εκστρατείες καταλήγουν να κοστίζουν σημαντικότατα ποσά, τα οποία δεν θα επιστρέψουν όταν οι διαφημιστές απομακρυνθούν. Πόσο μπορεί να διαρκέσει μια τέτοια πρακτική; Είτε όλες οι εφημερίδες θα φθάσουν σε μια συμφωνία, είτε μία εφημερίδα θα σταματήσει και οι άλλες θα ακολουθήσουν.

Οι εφημερίδες έχουν καταλήξει βαποράκια μεταφοράς DVD, αφού προηγουμένως μετέφεραν, χάρισαν, πούλησαν πλήθος από άλλα προϊόντα, αντί να βελτιώνουν το δικό τους προϊόν: τη γραφή. Αλλά η πτώση των κυκλοφοριών τους συνεχίστηκε, και δεν βλέπω γιατί να σταματήσει τώρα.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή