Του Γιάννη Κανουπάκη
Τι πιο ευχάριστο από το να οδηγήσεις ένα πρωινό στην υπέροχη φύση της Κορινθίας, ως τη Λίμνη της Στυμφαλίας, με ένα σύγχρονο SUV, όπως το Honda CR-V.
Aνανεώθηκε, σχεδιαστικά και απέκτησε πιο ισχυρό πετρελαιοκινητήρα, που, συνδυάζεται με μόνιμη 4κίνηση. Το CR-V 1,6 i-DTEC AWD των 160 ίππων, είναι λειτουργικό, ποιοτικό, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και κοστίζει 32.270 ευρώ, με απόσυρση.
Κρατώντας το συνολικό κόστος χρήσης σε λογικά επίπεδα αποτελεί μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία και δεν είναι πια απαγορευτικό (όπως στο παρελθόν με το 2λιτρο μοτέρ βενζίνης) για ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό.
Το απολαύσαμε, πραγματικά, σε όλη τη διαδρομή και μας άρεσε οδηγικά, αφού, δεν κάναμε καμία «παραχώρηση», λόγω του ύψους του.
Με πολύ βελτιωμένη την αυτόματη 4κίνηση, στο δρόμο, το ανανεωμένο CR-V έδειξε πόσο καλή δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της Honda.
Ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες, δεν γλιστρούσε, ενώ, χάρη στη ρύθμιση της ανάρτησης, οι κλίσεις ήταν περιορισμένες. Ο γνωστός μας πετρελαιοκινητήρας i-DTEC έγινε πιο δυνατός με 35,7 χγμ ροπής, που μοιράζονται στους τέσσερις τροχούς (κιβώτιο 6άρι).
Εκτός από την δύναμη, τις εντυπώσεις έκλεψε και η εξαιρετικά ραφινάτη λειτουργία του. Χάρη στα δύο turbo, ένα λειτουργεί στις χαμηλές στροφές και το άλλο στις ψηλές, τραβάει χωρίς καμία διαμαρτυρία από τις 1.000 σ.α.λ. μέχρι να εμφανιστεί ο κόφτης στις 5.000 σ.α.λ, έχοντας παράλληλα πολύ καλή ηχομόνωση.
Σύμφωνα με την Honda, το CR-V χρειάζεται μόλις 9,6” για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 202 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση δεν ξεπέρασε στη δοκιμή μας τα 7,5 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 129 γμ/χλμ.