Αλ. Τσίπρας: Βιώσιμη συμφωνία ή «μεγάλο όχι»

«Ξεχάστε κάθε σκέψη για εκλογές και δημοψήφισμα» είπε ο Πρωθυπουργός στους συνεργάτες τους
Σάββατο, 13 Ιουνίου 2015 13:51
UPD:13/06 14:15

Φρένο στα περί διενέργειας εκλογών ή δημοψηφίσματος επιχείρησε να βάλει σε χθεσινή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου ο Πρωθυπουργός. Ο κ. Τσίπρας υπογράμμισε πως αν υπάρξει μια βιώσιμη συμφωνία, όσο και αν είναι δύσκολος ο συμβιβασμός η κυβέρνηση θα σηκώσει το βάρος, ενώ προειδοποίησε πως «αν η Ευρώπη επιθυμεί το διχασμό θα πούμε το μεγάλο όχι».

72 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
16/06/2015 17:05

Γιατί αυξήθηκε το δημοσιονομικό κενό που υποτίθεται ότι ήξεραν οι δανειστές???? Όπως ήξεραν και ότι θα ανέβαινε μήνα με το μήνα??? Μα γιατί η κυβέρνηση ενώ υποτίθεται ότι γινόταν διαπραγμάτευση, συνέχιζε να πληρώνει το χρέος, χωρίς να μπορεί να δανειστεί τα απαιτούμενα. Κάτι που ξεκίνησε από το περασμένο καλοκαίρι αν δεν το θυμάσαι φίλτατε DKK με εποτέλεσμα ο Ανωνάκης να μας αφήσει με 0.3% υποτιθέμενο κατά ΕΛΤΑΤ πρωτογενές πλεόνασμα και 4 δις άμεσα χρέη εντός ελλάδας.

Ακόμη κι αν τα ταμειακά διαθέσιμα πάνε σε μισθούς και συντάξεις του δημοσίου, γιατί παρουσιάστηκε η ανάγκη να τα πάρει??? Γιατί η κυβέρνηση δεν τολμά να ζητήσει ούτε καν αναβολή της πληρωμής του χρέους, μόνο ψέλλισε τελευταία μια ομαδοποίηση του χρέους προς ΔΝΤ το οποίο εξαρχής μπορούσε να πάει πίσω μήνες ολόκληρους χωρίς ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!!

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
15/06/2015 23:44

Αγαπητε αστεριξ,αναφερομαι στον υπολογισμο των επαρατων εταιρων οπου σημερα ζηταν μετρα για δημοσιονομικο κενο κοντα στα 6 δις οταν το αντιστοιχο ποσο κατα τους ιδιους τελος του 2014 ηταν στο 1,8 με 2 δις.
Ουτως η αλλως καλε μου αστεριξ μαγικα φιλτρα και ματζουνια τελειωσαν. Οταν με το καλο ερθει το πακετο, που θαρθει ειτε με συμφωνια ειτε χωρις,θα βρεις τις απαντησεις στα ερωτηματα σου.Και τοτε τα περι τζημερου συγγρου κλπ φληναφληματα λιγη παρηγορια θα σου προσφερουν,εκτος και................

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[87.202.5xx.xxx]
15/06/2015 21:47

Ως προς ΤΙ ακριβώς ανέβασε το δημοσιονομικό κενό φίλτατε DKK της Συγγρού? Μιας και ερωτάς με την βεβαιότητα της γνώσης του αριθμού, μπορείς να απαντήσεις στα σοβαρά πως βρήκε η Συγγρού το νούμερο αυτό, ότι ήταν 1 και έγινε 3 ή 4?? Και το αστείο είναι ότι σε ρωτάει ο μη συριζαίος, φαντάσου να πέσεις και στα νύχια συριζαίων ε?? Για πείτε μας λοιπόν, με τι συγκρίνετε ακριβώς, με το "email Χαρδούβελη" ?? Δεν θυμάμαι αυτό να αποτέλεσε ποτέ τίποτα περισσότερο από αυτό ακριβώς, ένα ermail, εσείς το θυμάστε??? Ουδέποτε συζητήθηκε, ουδέποτε αποτέλεσε την οποιαδήποτε βάση διαπραγμάτευσης, αφού οι προηγούμενοι διεφθαρμένοι γελοίοι πήραν εντολή να φύγουν τρέχοντας, έτσι δεν είναι?? Για ψάξε παρακαλώ να βρεις μήπως ο Αντωνάκης και ο Μπενάκυς άφησαν 0.3% πρωτογενές πλεόνασμα τελικώς και όχι 1 και 2 και 3 και 4 παιδιά που μας έλεγαν (και αυτό πάντα κατά ΕΛΣΤΑΤ ε??) και μήπως με το καλημέρα η κυβέρνηση μαθητευόμενων γελοίων βρήκαν 4 δις χρέη άμεσα και άδεια ταμεία! Τι ακριβώς τσαμπουνάτα συνέχεια? Ναι αγόρι μου, πιάσε υπολόγισε πόσα 100αδες δις έχουν στοιχίσει τα τελευταία πέντε χρόνια στη ελληνική οικονομία, ψάξε να βρεις αν ξέρεις από νουμεράκια ότι είμαστε πίσω οικονομικά περίπου στο 1974, ναι στο 1974, και ΚΟΨΤΕ επιτέλους τον πολύ Μπάμπη Παπαδημητρίου και τον Τζήμερο!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
15/06/2015 19:53

Αγγελε ετσι και αλλοιως καποια πραγματα δε σου ξεφευγουν,τι εννοεις;;;;;
πχ.,την υπερηφανη διαπραγματευση;;;;που ανεβασε το δημοσιονομικο κενο κατα τους επαρατους κατα 4 δις;;;;;; η μηοως εννοεις το δε χρωσταω δε πληρωνω του εσωτερικου.Γιατι ερχεται καποια στιγμη και η ωρα των αποφασεων.Και επειδη οπως προειπα καποια πραγματα δε σου ξεφευγουν η τα γνωριζεις εστω και αν τα αρνησαι ξαναγυρνα στα βασικα.
ΥΓ Πιστευω πως θα δεχθουν οτι τους σερβιρουν,και τουτο γιατι αλλη λυση στο τραπεζι(καλλιτερη)δεν υπαρχει

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
15/06/2015 18:07

Μα φυσικά αγαπητέ DKK, αφού πρώτα αφαιρέσουμε από τα άλλα ΑΦΜ το κόστος των μέχρι σήμερα επιλογών από το 2010. Μέτρηστε το σε όρους ΑΕΠ,. σε μείωση εισοδήματος κλπ κλπ και μας λέτε την σούμα.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
15/06/2015 16:09

Επειδη εδω τιθεται το Ελληνικοτατο ζητημα του αλλος τα σπαει αλλου παει ο λογαριασμος,ειναι νομιζω ακρως δημοκρατικο ενα ενδεχομενο δημοψηφισμα να γινει με ανοικτη ψηφοφορια και με ΑΦΜ.Ουτως ωστε τις συνεπειες ενος νεου νομισματος που θα υπερβαινουν το κοστος παραμονης στο ευρω,να τις πληρωνουν οσοι το επιθυμουν,και το αντιστροφο βεβαιως.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
15/06/2015 15:14

Οι απόψεις του Φαλμεράυερ δεν είναι τίποτα το νέο. Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω ότι υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να αναπαράγουμε συνέχεια οτιδήποτε αρνητικό γράφεται στον διεθνή τύπο. Υπάρχει πάντα και η μεστή σε νοήματα ελληνική έκφραση: χε..καμε.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
15/06/2015 13:37

Ενδιαφέροντα τα γραφόμενα του αξότιμου Τζήμερου και άκρως δηλωτικά για το ποιόν του ανδρός. Εφόσον αυτά αναρτήθηκαν όπως έχουν γραφεί στο σχόλιο του gripa, κάτι το οποίο δεν έχω προσωπικά δει και δεν προτίθεμαι να διαβάσω καν την σελίδα του Τζήμερου στο facebook. Εφόσον λοιπόν αληθώς γράφτηκαν αυτά, και δεν έχω λόγο να αμφισβητήσω το gripa, να παρατηρήσω τα εξής. Προσωπικώς δεν ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ και διαφωνώ πλήρως με τον Τσίπρα και την κυβέρνησή του (όπως πολλές φορές έχω γράψει στο παρελθόν), για αυτά που δεν έχει πράξει, όπως μια πραγματική διαπραγμάτευση ή οποία θα περιέχει και τον (αναγκαστικό) σχεδιασμό της πλήρους ρήξης. Με αποτέλεσμα να οδηγούμαστε ολοταχώς σε πλήρη αποδοχή όσων ήταν προδιαγεγραμμένα να συμβούν με την προηγούμενη κυβέρνηση, η οποία όμως έφυγε με πηδηχτά βηματάκια. Θα μπορούσα να αναφέρω πολλά ακόμα εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα, και σε κάθε περίπτωση δεν θα . Το θέμα είναι ότι η κριτική μου στηρίζεται σε πολιτικά και ιδεολογικά επιχειρήματα και όχι ύβρεις του λιμανιού. Συνεπώς θα μείνω μόνο στην τελευταία φράση του αξιοτίμου Τζήμερου, με την οποία θα συμφωνήσω, και μόνο με αυτή, απόλυτα: δεν ελπίζω, είμαι απολύτως σίγουρος ότι η δικαιοσύνη έχει ποινή για όσα έγραψε. Φράσεις όπως εμετικά τσογλάνια, αλήτες κλπ μπορεί να έχουν περίοπτη θέση στον μεταξύ μας λόγο (βεβαίως, έλληνες είμαστε, κανείς δεν το αμφισβητεί και εγώ δεν στηρίζω ένα γελοίο καθωσπρεπισμό), ΟΜΩΣ δεν έχουν απολύτως καμμία θέση σε γραπτό λόγο και ιδίως σε κείμενα ανθρώπων που ισχυρίζονται ότι είναι αρχηγοί πολιτικών κομμάτων, κινήσεων κλπ, και σε κάθε περίπτωση είναι ποινικώς κολάσιμα. Δεν είμαι εγώ εκείνος που θα κινούσα τέτοια διαδικασία, ας το κάνουν οι θιγόμενοι, αλλά απλώς παρατηρώ ότι αν ήμουν στην θέση της Ν θα έκοβα το κείμενο του gripa, έστω και αν είναι σε εισαγωγικά, εφόσον εξ ορισμού δεν συμμορφώνεται στους όρους χρήσης.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
PONTIOS PILAFAS[85.74.1xx.xxx]
15/06/2015 13:15

Άρθρο-σοκ στη Die Welt: Οι Έλληνες δεν είναι πραγματικοί Έλληνες, άρα δεν ανήκουν στην ΕΕ - See more at: http://arouraios.gr/2015/06/die-welt-oi-ellhnes-den-einai-pragmatikoi-ellhnes-ara-den-anikoun-sthn-ee/#sthash.eChxAf8t.dpuf............. μηπως να μας το κανεται και πιο λιανο, πιο κατανοητο,βρε παλικαρια...για εσας τους καλαματιανους,γραφει....σωστα τα λεει;;;;;;;;νομιζω οτι αρχιζουμε να καταλαβαινομαστε ....... εμεις οι ελληνες, ποντιοι,μικρασιατες,μακεδονες,κρητικοι,ειμαστε φιλοξενουμενοι, αλλοδαποι,μεταναστες....σε τουτο το τοπο,αρα εχεται δικιο να φωναζετε ,που παμε να σας χαλασουμε το κρατος των αρματωλων και των προεστων....οι γκιαουρηδες, εμεις δηλαδη, ουτε φωνη, ουτε ψηφο,ουτε γνωμη.......παντως καλυτερα για σας, να μας στειλεται παλι πισω, στις απολιτιστες πατριδες μας, που δεν ανεχονταν κηφηνες, δοσιλογους, κλεφτες, και ραγιαδες......εσας αποκαλουσαν αλλωστε ,με αυτο το ονομα και δεν ειχαν, καθως φαινεται και αδικο......δικος σας , κατα δικο σας αυτο το θαυμα,σωστα και το να θελετε να το διατηρεισετε..αναλοιωτο, στον αιωνα τον ....απωντα......εσεις καταστεψατε την αθηναικη, εσεις και οι συνεργατες σας οι ρωμαιοι, την μακεδονικη, εσεις τους πρωτους εμφυλιους, για να το ποιος θα φαει τα πρωτα δανεια, εσεις κλεισατε φυλακη και δολοφονισατε, οσους σηκωσαν κεφαλι, εσεις καταστρεψατε,οτι αφησε ο καραμανλης,,ειτε σαν πασοκοι, ειτα σαν πολαν,ειτε σαν ν,δ.....ουτε ενα δρομο δεν καταφερατε..απο την κλεψια και πονηρια.... ΣΟΚ και ΔΕΟΣ το συνθημα σας....μην βιαστειτε, αναλογιστητε....απο τη ναυμαχια του Ναυαρινου, τους υπηρετειτε.....ΟΧΙ ΠΙΑ ΑΠΟΙΚΙΑ....ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...ΕΠΑΡΧΙΑ

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΗΑλητειαΣτηνΕξουσια[85.72.1xx.xxx]
15/06/2015 13:00

Καμαρωστε την Κυβερνηση Γελοιων...

Ενα μετρο πριν το γκρεμο, οι παντελως ανικανοι και ανευθυνοι εξανεμισαν οποια λιγη προοδο ειχε γινει στην προηγουμενη κυβερνηση, με τοσες θυσιες απ τους ΦΤΩΧΟΥΣ (γιατι δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΑ κατα της φοροδιαφυγης!)

Αλλα τι να περιμενεις απο δραχμολαγνους δεινοσαυρους σαν το Λαφαζανη και εθνικιστικα ακροδεξια παχυδερμα σαν τον Ψεκασμενο...

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
PONTIOS PILAFAS[85.74.1xx.xxx]
15/06/2015 12:36

Οσο και να περδεστε,δεν φοβιζεται κανενα...το μονο που κατανοουμε πλεον, σε ολη τη διασταση του, ειναι το δικο σας κρατος, των δοσιλογων,των σκυφτουληδων, των βολεμενων, που κινδυνευει...απο τον ελεγχο καταθεσεων...απο την αποκαλυψη της υποταγης σας, χρονια τωρα...απο την αναγνωρηση ολων των προβατων σας, που ψηφιζαν,νομιζωντας οτι εχεται ικανοτητες, τσιπα και οραμα...... η προοπτικη της διαπραγματευσης και της καλης εκβασης αυτης, κατι για το οποιο και τον δικο σας τραγο ,ψηφισαμε,ασχετα αν κανεται πως δεν συνεβει ποτε,το ξεχασατε γιατι δεν το εννοουσαρε και ποτε, σας κανει ακομα πιο γυμνους και υπολογους.....το να απειληται κιολας, μονο χαρα μας φερνει και χαμογελο στα χειλη....απο το 2004 σας παρακαλαμε,κλεφτοκοταδες, σας σπρωχνουμε, σας χτυπαμε το καμπανακι....στα μεζεα σας...τωρα που εφτασε το τελος,κατι για το οποιο δεν κανατε απολυτως ΤΙΠΟΤΑ......ΚΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΣ.....ματαια ολα αυτα....δεν υπαρχει αλλη λυση...τι σημερα τι αυριο, τι τωρα...η αυλαια επεσε, οσο πιο γρηγορα ,τοσο το καλυτερο....το να περιμενεται οτι θα πεσουν αυτοι ,για να ερθεται παλι εσεις, απλως πια γελα ο κοσμος μαζι σας...πιθανον και εσεις κρυφα.......η ταν η επι τας.......υ.π. στη βουλγαρια, αν κοιταξεται, δεν εχει κατι σας και εσας,κατι ψωροκλεφτες, τιποτε παραπανω....δεν υπαρχει μελι πια εδω...ουτε απο εμας , ουτε απο τους τοκογλυφους σας.......το δε κρατος που με τοση περισση δυναμη, αποτασεσται,αυτο που εσεις γιγαντοσατε και μεσα απο τους αλλους δοσιλογους, συνδικαλιστες διατηρησατε....λυπαμε αλλα πεθανε.......ουτε οι μεν , ουτε οι δε,μπορουν να το αναστησουν.....δεν παιζει ουτε αυτο....και να ξερεται ολλοι, οτι αυτο το ξερουν καλυτερα οι τσιπραιοι και το παιζουν και καλυτερα..........δειξτε περισσοτερη εμπιστοσυνη, οι πλεον κερδισμενοι, θα ειναι οι παραγωγικοι.....τωρα για εσας τους κηφηνες,ενθεν και ενθεν...λυπαμαι αλλα χασατε.....οι καφετζουδες, ας κανουν τη δουλεια τους,απλως μην πονταρεται κιολας στους χρησμους των .........

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
15/06/2015 12:29

Πολλοι αναμεσα μας επιλεγουν τη ρηξη και την εξοδο απο το ευρω.
Μπαινει λοιπον το ερωτημα ΑΝ η επιλογη τους αυτη γινεται με γνωση,εστω και κατα προσεγγιση,του ΤΙ μπορει να σημαινει κατι τετοιο και ποιες οι ενδεχομενες συνεπειες η ΟΧΙ;;;;;;;;;Αν ισχυει το πρωτο εχει ΚΑΛΩΣ,διαφορετικα που πας ρε Καραμητρο;;;;;;;;;;
——Η πλουσιωτερη και οχι μονο χωρα στη γη, η Ρωσσια και οι Ρωσσοι ταλαιπωρηθηκαν για εικοσι χρονια μ ενα ρουβλι ερμαιο των αγορων
——Η Αργεντινη μια εξ ισου πλουσια και αυταρκης χωρα πλεει σε καθημερινη βαση τα λοισθια με το Λαο της σε διαρκη πτωχευση.
Προσφατα η Ζιμπαμπουε ξαναλλαξε το νομισμα της,αναρωτηθηκε κανεις γιατι συνεβη αυτο;;;;;;; και σε τι διαφερει η περιπτωση μας;;;;;;;;
Μηπως αγνοουμε η ξεχναμε πως το Νομισμα καθρεφτιζει την παραγωγη και το παραγωμενο προιον καθε χωρας,κυριως ομως την υποδομη ΠΑΙΔΕΙΑΣ— ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, που προυποτιθεται.
Τι ειναι εκεινο το Ελληνικο που θαλειψει απ τους κοινοτικους;;; και που δεν μπορουν ναγορασουν απ τη ζιμπαμπουε;;;;;;;;και τι θα λειψει απο ΕΜΑΣ,που θαγορασουμε με την ψοφοδεη νεοδραχμη.Νεοδραχμη,ενος πτωχευμενου Κρατους με ΑΔΕΙΑ ταμεια;;;;;;
Μηπως, λεω μηπως εν τελει πιασουμε μισθους ζιμπαμπουε;;;;;;;;;ασε τις συνταξεις.
Για σκεφθητε το καλλιτερα οσοι στα γρηγορα επιλεγετε δραχμη,γιατι απ τα χειροτερα υπαρχουν και ακομα χειροτερα και τα στερνα νικουν τα πρωτα.
ΥΓ Εκτος και εμπιστευεστε τυφλα τα Υπερηφανα Μαθηματικα Στρατουλη.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
αβίωτος[212.205.0xx.xxx]
15/06/2015 10:41

Μα η οποιαδήποτε συμφωνία θα είναι βιώσιμη για τις τράπεζες, τις πολυεθνικές, την ευρωμαφία που τις εκπροσωπεί, τους έλληνες διαπλεκόμενους ολιγάρχες, τα παράσιτα των ΜΚΟ που τρέφονται με ευρωπαϊκό χρήμα και οποιοδήποτε κρατικοδίαιτο ρεμάλι που τάχα μου φωνάζει κατά του κρατισμού.
Για όλους τους υπόλοιπους θα είναι καταστροφή.
Συνεπώς λέμε ΟΧΙ.
Αν θα είναι μεγάλο ή μικρό το αφήνουμε στην ευχέρεια του κυβερνο-θιάσου.
Που στην περίπτωση που πει ΝΑΙ θα αρχίσει να ψάχνει για ελικόπτερα.
Αρκετά σας ανεχθήκαμε αλήτες απ' όπου κι' αν προέρχεστε.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
gripas[46.176.1xx.xxx]
15/06/2015 10:28

Λάβρος ξανά ο Θάνος Τζήμερος κατά του Τσίπρα μέσα από αποψινή ανάρτηση του στο Facebook.

Τον αποκαλεί εμετικό τσογλάνι και την κυβέρνηση του ως τσούρμο διανοητικά καθυστερημένων προσώπων.

Δείτε ολόκληρη την ανάρτηση του στο Facebook:

“Όταν ένας αλήτης γίνεται πρωθυπουργός δεν μας ενοχλεί.

Μας ενοχλεί όταν κάποιος αποκαλεί έναν αλήτη, αλήτη! Όταν ένα τσούρμο διανοητικά καθυστερημένων οδηγεί τη χώρα στη μεγαλύτερη τραγωδία της σύγχρονης ιστορίας της δεν μας ενοχλεί.

Μας ενοχλεί όταν κάποιος αποκαλεί ένα τσούρμο διανοητικά καθυστερημένων, τσούρμο διανοητικά καθυστερημένων!

Όταν οι μεγαλύτεροι πολιτικοί απατεώνες της μεταπολίτευσης, οι σταλινοφασίστες με ένδυμα δημοκράτη, οι παρτάκηδες με ένδυμα λαοφιλίας, οι ανεπάγγελτοι κρατικοδίαιτοι με ένδυμα εργατικής τάξης έχουν υπεξαιρέσει την εξουσία λέγοντας ψέματα σε όλους δεν μας ενοχλεί.

Μας ενοχλεί που κάποιος αποκαλεί τους σαλινοφασίτες, σταλινοφασίστες και τους απατεώνες, απατεώνες.

Ύβρις είναι όταν αποκαλείς κάποιον υποτιμητικά με ιδιότητα που δεν έχει.

Το να αποκαλείς εμετικό τσογλάνι τον χυδαιότερο λαϊκιστή του Ελληνικού Κράτους (Δηλιγιάννη και Αντρέα συμπεριλαμβανομένων) είναι φιλοφρόνηση.

Η ελληνική γλώσσα δεν έχει όρο για τέτοια περίπτωση. Ελπίζω να έχει ποινή η Δικαιοσύνη.”

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
nikpit[193.218.2xx.xxx]
15/06/2015 10:13

Η βιώσιμη λύση είναι μία:

Να ζεις από την αξία του προϊόντος σου και να μένει και περίσσευμα.

Τα ρέστα είναι τρίχες.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[85.74.4xx.xxx]
15/06/2015 07:09

Καλό με "ο". Επίσης επαναλαμβάνετε την προτροπή για πολλοστή φορά να γράφουμε με το όνομά μας. Μήπως επιθυμείτε να δείτε και ταυτότητα?

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx 4[2.87.7xx.xxx]
15/06/2015 00:53

ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Εγω προσωπικα, εχω καταλαβει, εδω και παρα πολυ καιρο.
ΚΑΙ με τι εχω να κανω εξω, αλλα ΚΑΙ μεσα.

Ο κ. πρωθυπουργος, που τους φωναζε τοκογλυφους
και υποσχοταν τον ουρανο με τ΄αστρα,
μπορεις να μου πεις , με ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ, σε μενα και σε εσενα, που τον πληρωνουμε,
δηλωσε ON CAMERA, οτι τον ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΝ και δεν του εδωσαν χρηματα,
ενω αυτος υπεγραψε, την συμφωνια της 20ης Φεβρουαριου?
Σε οποιαδηποτε εταιρεια, ειχε κανει τετοιο λαθος υπαλληλος,
θα τον ειχαν διωξει με τις κλωτσιες.

Τον κοροιδεψαν ποιοι? Οι τοκογλυφοι.
Τους ηξερε. Το φωναζε, για να μαθευτει, σε ολα τα μηκη και πλατη της γης.
Εσυ θα εμπιστευοσουν, τοκογλυφο?
Θα υπεγραφες κατι , χωρις να παρεις επισης γραπτη εγγυηση,
παρα μονον λογια.
Και μαλιστα, απο τοκογλυφους, που τους ξερεις, οτι ετσι λειτουργουν?

Και μας γραφεις για την μαγικη λεξη: ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ?
Που ειχε ξανακανει ο ο κ. Τσιπρας, διαπραγματευση?
Ειχε παρει ποτε αποφασεις, που να επηρεαζουν την ζωη πολιτων?
Αρνητικα, ή θετικα?
Ειχε διοικησει, ποτε τιποτα, σοβαρο?
Σ΄ενα κομμα 4%, ηταν αρχηγος, επι χρονια.
Φαντασου δηλαδη, ποσο μικρο ποσοστο, σε ολη την ΕΕ.
Αλλα ο μισθος, επεφτε κανονικα.
Ενας ακομα υπαλληλος μου ηταν, αμετοχος.

Καλοπερασακιας, οπως πολλοι στη χωρα, τα τελευταια χρονια.
Δεν ειναι τυχαιο, αλλωστε το φλερτ, με τον κ. Κωστα Καραμανλη,
ουτε βεβαιως και η συνεργασια με τον κ. Καμενο.
Η Αγια Τριαδα της καλοπερασης.

Μαγκας θα ηταν, να παει με το προγραμμα της Θεσσαλονικης.
Αυτο ειναι, καλοι μου τοκογλυφοι κι αν θελετε.
Αντιθετως, λεφτα δεν πηραμε, δωσαμε οτι αποθεματικο εχει η χωρα
και συμφωνια δεν εχουμε.
Ωραια διαπραγματευση.

Οσο για την τηλεοραση, που λες, να σου πω τα εξης.
Δυστυχως, για πολλους πολιτικους μας, υπαρχουν δηλωσεις ζωντανες,
απο τις οποιες, δεν μπορουν να κρυφτουν.

Μπορει, καποιος, να συγκρινει και να μην τον πιανουν " Κωτσο ", οπως οι εταιροι μας
τον κ, πρωθυπουργο μας.
Απλα πραγματα.
Π.χ. ακουσε ξανα, τις προγραμματικες δηλωσεις του κ. Τσιπρα, στην Βουλη,
μετα την αναληψη της κυβερνησης, οι οποιες αναμετοδοθηκαν απ΄ ολα τα καναλια
και ετσι επρεπε, συγκρινε τις με την σημερινη κατασταση και μπορεις
να καταλαβεις πολλα.
Εμενα ειδικα, μια δηλωση του, περι πελατειακου κρατους, στο λαιμο μου εχει κατσει.
Αυτα που θελαμε να γλιτωσουμε, 40 χρονια τωρα, επανηλθαν δριμυτερα.

Οσο για το ωραιο λαος, ναι αυτοι ειμαστε.
Το 2012, εβγαλαν λεφτα ψηφοφοροι απο ολα τα κομματα
καθως και βουλευτες. Μετα ειχαμε το πατριωτικο κινημα " ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ".
Και τωρα δυστυχως, παλι τα ιδια. Δεν χρειαζομαστε καμμια BILD.
Το κανουμε απο μονοι μας. Επισης φοροδιαφευγουμε ολοι, ασχετα με το τι ψηφιζουμε,
ο καθενας με τον τροπο του.
Οντως αυτο κραταει απο την τουρκοκρατια.
400 χρονια, δεν τα λες λιγα.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
thassitis[193.92.2xx.xxx]
15/06/2015 00:47

ΓΙΑΝΝΗΣ _ΗΡΑΚΛΕΙΟ συμφωνω και επαυξανω οντως το φεσι δεν εχει φυγει απο τους σκυφτουληδες ελληναραδες που αφου κλεψαν οτι μπορουσαν να κλεψουν απο το κρατος τωρα φοβουνται μην χασουν τα κλοπιμαια

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
survivor[46.12.3xx.xxx]
14/06/2015 21:32

η ελλαδα σε λιγο θα θυμιζει το παιχνιδι survivor

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
φανή[2.87.6xx.xxx]
14/06/2015 18:52

το σύριζα δεν δημιουργήθηκε από παρθενογέννηση πολλοι από αυτούς είναι παλαιοι Πασόκοι οι οποιοι κάνουν τους αριστερούς όταν βρίζετε το πασόκ βριζεται και το σύριζα!!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 74
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 72
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Κεφαλαία γράμματα2

Δημοφιλή