Σεισμός 5,3 Ρίχτερ βορειοδυτικά της Χαλκίδας

Τρίτη, 09 Ιουνίου 2015 04:13
UPD:09/06 10:31

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ σημειώθηκε στις 04.09, με επίκεντρο τον θαλάσσιο χώρο 33 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Χαλκίδας, σύμφωνα με την οριστική εκτίμηση του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Στα 13,1 χιλιόμετρα υπολογίζεται το εστιακό βάθος.

31 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Asterix[87.202.4xx.xxx]
14/06/2015 22:22

Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις αγαπητέ Aggele, αν παρατηρήσω ότι μάλλον δεν καταλαβαίνεις τις λεπτές αποχρώσεις του γραπτού λόγου, ώστε να αντιληφθείς πως ο Θεοδόσιος Μεσονύκτης δεν είναι διόλου προσηνής απέναντί σου ο ίδιος. Σε σημείο που δεν έχει διάθεση ούτε καν να σου απαντήσει με απόλυτα απαξιωτικό τρόπο, απλώς διορθώνοντας τα ορθογραφικά σου λάθη, όπως έπραξε για τον Doonies.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
11/06/2015 18:43

Μα ειναι προφανες απο ολα οσα ξαμολας πως εισαι της σχολης βαρουφακη. ΠΡΟΦΑΝΕΣ

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μετρονόμος[79.130.1xx.xxx]
11/06/2015 11:00

"χαριτόβρΥτους".

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
11/06/2015 06:22

μικρα μαθαινουμε τον ΠΙνοκιο,τα 3 μικρα γουρουνακια,την Κοκκινοσκουφιτσα.
οταν μεγαλωνουμε
μαθαινουμε παραμυθια με ΛΙΓΟΤΕΡΟ αληθοφανη βαση
αλλα βαρυγδουπους τιτλους.
μαχητικοτητα,δημιουργικοτητα,φιλοπροοδος διαθεση φιλελευθερισμου
κρατικη εποπτεια,κανονιστικος χαρακτηρας,αξιοκρατικη αναγεννηση κομμουνισμου.
τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα.
πρεπει ομως να ξερεις οικονομικα.
ενας οικονομολογος ποτε δεν μιλα με τους παραπανω χαριτοβριτους ορους
αλλα θετει το γενικο πλαισιο της οικονομικης αναπτυξης.
οταν μιλα ο Βαρουφακης
μιλα εκνευριστικα συγκεκριμενα
το καθε ασχετο ομως που δε καταλαβαινει
ανεβαινει στα καγκελα και τον βριζει.
βριζει γιατι εχει μαυρα μεσανυχτα
και νομιζει οτι τα ξερει ολα Αμ δε.
τα ιδια ισχυουν και με τον αλλο εξαιρετο οικονομολογο,
και οχι δικηγορο,γιατρο,μηχανικο,καπτα-μουτσο,Καζακη.
εν κατακλειδι,
η οικονομια δεν ειναι βαζουμε Cl και Να για να παρουμε Nacl ,ουτε ενα κι' ενα κανει δυο.
ειναι κατι πααααααααααρα πολυ πιο συνθετο
οπου το timing, η συγκυρια και η φαση του κυκλου παιζουν τον πρωτευοντα ρολο.
και πανω απο ολα ειναι rigged.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/06/2015 16:53

Ευχαριστώ για την ενημέρωση Θεοδόσιε, εφόσον γνωρίζεις από μέσα τα πράγματα είμαι υποχρεωμένος να αποδεχτώ την πληροφόρησή σου. Αν και στα οικονομικά πάλι δεν βλέπω γιατί τα πλήρωσε όλα η Siemens. Και σε κάθε περίπτωση, ένα έργο το πληρώνουν οι χρήστες του, οι εταιρείες δεν κατασκευάζουν δωρεάν. Πάντως δεν είμαι από εκείνους που θα αμφισβητήσουν μια εταιρεία παγκοσμίου φήμης που δρα στην παγκόσμια αγορά με πλήθος προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας, όσον αφορά το τεχνικό της αντικείμενο. Το χαρακτηρισμό επάρατος εγώ προσωπικά θα τον χρησιμοποιούσα άνευ εισαγωγικών μόνο για άλλου είδους θέματα που σχετίζονται με την συγκεκριμένη εταιρεία, ή και οποιαδήποτε άλλη εταιρείας οποιονδήποτε συμφερόντων. Έχει σημαντική ιστορία στην Ελλάδα από την εποχή Βουλπιώτη και προγενέστερα, βεβαίως για το τεχνικό αντικείμενο της αλλά όχι μόνο. Όπως όμως πολύ ορθά έγραψες, δεν θα ρίξω στο ανάθεμα τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και της επιστήμης, τις πρακτικές όμως σίγουρα.
Σωστά με διορθώνεις, εκ παραδρομής έβαλα ύψιλον, είναι ΙΓΜΕ φυσικά.

Εγώ είμαι πάντα εδώ, παρακολουθώ και σπανίως γράφω, οπότε δεν τίθεται θέμα αναβίωσης της προσηνείας μου. Εξάλλου σου έχω απυεθύνει και άλλες φορές το λόγο αλλά πιθανόν δεν το είδες ή δεν ήθελες απλώς να απαντήσεις. Προφανώς δεν συμφωνείς με τον Καζάκη, απολυτο δικαίωμά σου, εγώ συμφωνώ στα περισσότερα θέματα και δεν νομίζω ότι ψελλίζει τίποτα. Την τελευταία πρόταση δεν την κατάλαβα ομολογώ, σε μένα αναφέρεται? Είπα ποτέ ότι είσαι κερδοσκόπος?

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ματθαίος[94.66.8xx.xxx]
10/06/2015 16:34

Τα δημοσιευθέντα από τον Θεοδόσιο Μεσονύκτη, λόγω γλώσσης, ύφους, γνώσεων και επιστημονικής υπερεπάρκειας, ταιριάζουν στον σεβαστό μας Καθηγητή, ειδήμονα επί των σεισμικών φαινομένων. Και αν ακόμα δεν ευσταθεί ο παραλληλισμός και μόνο το μικρό όνομα του ψευδωνύμου του προσδίδει ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ στα όσα γράφει ή σχολιάζει

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
10/06/2015 14:46

Εχοντας προσεκτικα διαβασει την πλειψηφια των σχολιων σου,εχω αντιληφθει επαρκως αγαπητε Θοδοση μετα γνωσεως λογου και γραφης το τι πρεσβευεις(που ευνοητα δεν συνεδεσα με τον συριζα).Υπο την εννοια αυτη επηνεσα το σχολιο σου και την επαναφορα των σχολιασμων σου ως ειχαν και εχουν.
Παρεπιπτωντως,συμβαινει ναχω και γω ανατραφει απο μακρονησιωτη,αλλα διεφωνησα μαζι του, οπως διαφωνω και μαζι σου αμφισβητωντας τα περι αριστερας οπως τη φανταζεστε.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[79.130.1xx.xxx]
10/06/2015 14:22

Ας περιοριστούμε, Αγγελε, στην μνεία ότι είχα συνολική, από την Αρχή -και πριν από εκείνην- έως του Τέλους -και πέραν εκείνου- εποπτεία του Εργου. Δέκα τέσσερα χρόνια. Και στην μνεία οτι ό,τιδήποτε, μα ό,τιδήποτε αφεώρα στην εκτέλεσι, από τις δοκιμαστικές τομές και την μετάθεσι των Δικτύων ΟΚΩ (στρέμματα σχέδια) έως τους βρόχους σηματοδότησης και στο τροχαίο υλικό, έφερε την σφραγίδα, άμεσα ή έμμεσα, της Επικεφαλής της Κοινοπραξίας, της "επαράτου" Siemens.

Ωραίο το Μετρό, ε; Γνωρίζω έναν - έναν τους Σταθμούς του, ναι, και την δοκιμαστική τομή/σήραγγα των Σεπολίων, που προηγήθηκε, του Σαραντόπουλου, από τους γεωλογικούς πυρήνες - καρότα των τομών έως τα πόμολα των θυρών των Σταθμών. Από τα χέρια μου πέρασαν όλα τα Συμβατικά Κείμενα, χιλιάδες, δεκάδες χιλιάδες, σελίδες (στο Αρχείο μου, ένα ολόκληρο δωμάτιο αφορά μόνον στην δουλειά αυτή). Εχω δει τους Σταθμούς και τις Σήραγγες από τις αρχικές τομές έως το τέλος, ο ίδιος. Και, από τότε, ζήτημα να το έχω χρησιμοποιήσει μία ή δύο φορές. Κανείς Μάγειρας δεν τρώει ο ίδιος το άρτυμα που παρασκευάζει - και προτιμώ τον Ανοικτό Ουρανό. Και αυτή ήταν μόνον η Αρχή του Δρόμου -nakalo puti που θα'λεγε ο πολύ αγαπημένος μου, Στρατάρχης της ΕΣΣΔ, Vasily Tsuikov, ο Διοικητής της 62ας Στρατιάς της Φρουράς, Νικητής του Στάλινγκραντ και της Μάχης του Βερολίνου.

Υ.Γ. Ι(δρυμα) Γ(εωλογικών) Μ(εταλλευτικών) Ε(ρευνών) - ΙΓΜΕ

Y.Γ.2 Πόθεν η αναβίωσις της προσηνείας σου; Απελίπετο Υμίν και ο κ.Καζάκης; Τον είδα, προ ολίγων ημερών, στην αξιοθρήνητη, άθλια εκπομπή εκείνου του ...... να προσπαθεί να αποκτήσει και εκείνος, ψελλίζοντας ψευδεβλαβείς, ανερμάτιστες ανοησίες, το μερίδιό του στην Δημοσιότητα. Δεν είμαι "κερδοσκόπος" πλέον;

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
10/06/2015 13:51

Πολύ ορθά “κατακεραυνώνεις” Θεοδόσιε, και εμένα με ενόχλησε η αναφορά στους σεισμολόγους. Όπως με έχουν ενοχλήσει σφόδρα και τα όσα συνέβησαν με το ΥΓΜΕ από την προηγούμενη κυβέρνηση. Αλλά δεν έχω καμμία παράλογη απαίτηση από όλο το απαίδευτο και πουλημένο πολιτικό μας συρφετό. Να σου θυμίσω αναφορά του Μεγάλου Αντώνιου πριν από 1-1,5 χρόνο (δεν θυμάμαι καλά πότε) σε συνέντευξή του στην κατάργηση του Οργανισμού αποξήρανσης Κωπαίδας. Ο οποίος δεν υφίσταται ΜΟΛΙΣ από το 1931, όταν και έγινε από τους άγγλους η αποξήρανση. Βεβαίως ο κος Πρωθυπουργός ήταν τότε σε φάση ανακοίνωσης όλων των μεγαλόπνοων δράσεων και σχεδίων του, φαντάζομαι ότι δαγκώθηκαν κάποιοι σύμβουλοί του (οι λιγότερο άσχετοι) όταν αναφέρθηκε σε οργανισμό που έχει πάψει να υφίσταται μόλις και 83 χρόνια, αλλά ποιός προσέχει τέτοια ε? Σίγουρα όχι οι δημοσιογράφοι. Αντε να τους εξηγήσεις μετά σε τι όντως χρησιμεύει ο πραγματικά υφιστάμενος οργανισμός.
Μου δημιούργησαν κάποιες απορίες τα γραφόμενά σου: αντιλαμβάνομαι ότι η δικηγορική σου εταιρεία συμμετείχε στην κατασκευή του αττικού μετρό (με την μεριά του δημοσίου ή κάποιας εταιρείας της κοινοπραξίας υποθέτω), αλλά δεν καταλαβαίνω την αναφορά σου στη Siemens. Εγώ γνωρίζω ότι η Ολυμπιακό Μετρό ήταν κοινοπραξία 23 εταιρειών από Γερμανία, Γαλλία και Ελλάδα. Επίσης ότι η χρηματοδότηση εγινε κατά 50% από ΕΣΠΑ, 11% από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και 39% από την EIB, ενώ η αποπληρωμή των δανείων έχει την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου. Συνεπώς δεν κατάλαβα την αναφορά σου ότι το κατασκέυασε όλο η Siemens , αφού έχουμε 23 εταιρείες εκ των οποίων και ελληνικές κατασκευαστικές, και ότι η Ελλάδα δεν συνεισέφερε πεντάρα. Αν εννοείς ίσως ότι πήρε δανεικα για να καλύψει και το 11% του δημοσίου, και αυτά δεν τα πληρώνει έτσι ή αλλιώς? Γνωρίζεις κάτι άλλο από μέσα, τι ακριβώς εννοείς??

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[79.130.1xx.xxx]
10/06/2015 13:29

Είναι προφανές, αγαπητέ μου DKK, ότι δεν έχετε αντιληφθεί το πνεύμα -Geist- του Δόγματος που πρεσβεύω: ΔΕΝ μετέβαλα, ΠΟΤΕ, άποψι, γιατί ποτέ δεν συνετάγην προς τις απόψεις του καρκινώματος που "κυβερνά". Η Αριστερά που πρεσβεύω είναι άτεγκτη, παραγωγική, πειθαρχημένη, αξιοκρατική, Δημοκρατική και όχι οχλοκρατική και φιλάλληλη. Των στοιχείων αυτών στερούνται ο φιλελευθερισμός και, ευνοήτως, και η αποτρόπαιη Αριστερά του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία αποτελεί αμιγή οχλοκρατικό φασισμό και αυθαιρεσία παλινδρόμου πρωτογονισμού.

Εν βραχεί, επιθυμώ οικονομική συγκρότησι και πολίτευμα με την μαχητικότητα, την δημιουργικότητα και την φιλοπρόοδο διάθεσι του Υγιούς Καπιταλισμού συνδεδυασμένη προς την Κρατική Εποπτεία, τον Κανονιστικό Χαρακτήρα, την Κοινωνική Μέριμνα και την Αξιοκρατική Αναγέννησι της Υγιούς Αριστεράς - Κομμουνισμού.

Δεν "επανεφέρθησαν", εντεύθεν, οι απόψεις μου. Ουδέποτε μετεβλήθησαν.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[85.75.2xx.xxx]
10/06/2015 12:58

Αγαπητε Θοδοση,απαιτειται gut για να υπερβαινει κανεις το στιγμα του και γενναιοτητα για να καταθετει αποψεις εναντια στο προοδευτικο;;;;;;;;;;ρευμα.
Ειναι ομως δειγμα γραφης ελπιδοφορο και εκπλησσει ευχαριστα, μιας και ο βωμος της Δημοκρατιας εχει αναγκη σπονδων ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
ΥΓ Αν και ιδεολογικα σε αποσταση, χαιρομαι για την επαναφορα των αποψεων σου

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[85.74.3xx.xxx]
10/06/2015 09:33

Καμία απολύτως, απλώς έχω βαρεθεί την ίδια συζήτηση 5 χρόνια, η οποία μένει μόνο στο επίπεδο συζήτησης από όλους μας, οπότε σκέφτηκα να αλλάξω θέμα.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[79.130.1xx.xxx]
10/06/2015 01:37

Ο πρόσθεν μνημονευόμενος Χάρτης, πάντως, ο οποίος, ως εκ της εθνικότητος των συντακτών του "κατεψηφίσθη" (!!) συνετάγη από την Ειδική Υπηρεσία Γεωλόγων του Στρατού (Wehrgeologenstelle) κατά τη δίαρκεια της Κατοχής, όπως, άλλωστε, συνετάγησαν, αντίστοιχοι Χάρτες, από την Υπηρεσία αυτή, για το σύνολο των κατακτημένων από την Wehrmacht εδαφών. Η εργασία αυτή είχε ξεκινήσει, ήδη, από το κατεχόμενο τμήμα της Γαλλίας κατά τον Α'Π.Π.

Το σύνολο του γιγαντιαίου αυτού έργου απεκρύβη, προς δίασωσι, περί τα τέλη του Β'Π.Π., προ των προελαυνόντων από Δυσμάς Συμμάχων, σε εξαντλημένο ορυχείο καλίου στην περιφέρεια του Hessen, κοντά στην κωμόπολη Heringen.

Όταν ανευρέθη από τους Αμερικανούς απεστάλη, στο σύνολό του -εκατοντάδες χιλίαδες τόμοι- στην έδρα της Γεωλογικής Υπηρεσίας των Ηνωμένων Πολιτειών (USGS-United Sates Geological Survey), στην Virginia, όπου φυλάσσεται και αξιοποιείται ανελλιπώς έως της σήμερον-καθ'όσον οι πραγματικά σοβαρές Δυνάμεις και Κράτη δεν μισούν την γνώσι, ούτε την κατατάσσουν αναλόγως εθνικότητος, όπως, αντιθέτως, πράττουν κάτι Νότιοι γύφτοι, θρασείς, ανίδεοι, ανορθόγραφοι και μονίμως πειναλέοι.

Ο Χάρτης αυτός ήταν σωτήριος για την κατασκευή του μεγαλύτερου στα χρονικά Δημοσίου Έργου στην Αθήνα-το χρησιμοποείτε, κατά εκατομμύρια, κάθε ημέρα (ναι, ήμουν και εγώ εκεί, βαθειά, κάτω από τα θεμέλια των Σταθμών, όταν χτιζόταν, μέσα στις λάσπες και στις στοές). Και να θυμάστε ότι το έργο αυτό το έχτισε, ολόκληρο, η Siemens, με χρήμα από το οποίο η Ελλάδα δεν συνεισέφερε ούτε πεντάρα. Οχι ο τρελλός, ψεύτης θίασος πρωτογόνων που παριστάνει την "Αριστερά".

Οταν, λοιπόν, ενδεχομένως, στο μέλλον, ανακαλύψετε αιτιάσεις εναντίον λ.χ. της Αγγλίας, να καταψηφίσετε και τα Principia του Νεύτωνα και το De Motu Cordis του Harvey, και την Ανατομία του Grey (εσείς, ο Λαός που δεν συνεισέφερε ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ στην Επιστήμη κατά τους τελευταίους ΔΕΚΑ Αιώνες). Και, όταν θα χρειασθεί να χειρουργηθείτε, να καλέσετε τον κύριο, λίγο παρακάτω, εδώ, ο οποίος προτείνει να καταργήσουμε τους σεισμολόγους, για να εφαρμόσει επάνω σας την εμπειρική γνώσι του "παππού" του ή, εάν τα ξόρκια δεν πιάσουν και νιώσετε τις τρυφερές θωπείες της οξείας περιτονίτιδας, να επικαλεστείτε τον πολύ "Ελληνικό" Παίσιο και τις παντόφλες του. Στο μεταξύ, αναπνεύστε ΒΑΘΕΙΑ τα φουράνια και τις διοξίνες του Ασπροπύργου -ευωδιές "Αριστερής" προελεύσεως- και περιμένετε να τελειώσει η Αττικάρχης με την κομπολόγα της για ν'ασχοληθεί.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[79.130.1xx.xxx]
10/06/2015 00:35

Αντιμετωπίζουμε κάποιες ("certain") δυσχέρειες με την μεταφορική αλληγορία, ε;

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Asterix[85.74.3xx.xxx]
09/06/2015 23:23

Να ρωτήσουμε μήπως τον Βαρώτσο αγαπητέ Θοδώση? Δεδομένου όμως ότι πρόγνωση σεισμού σημαίνει να προβλέψεις το επίκεντρο, το μέγεθος και το χρόνο με ακρίβεια σημαντικά μεγαλύτερη από αυτή που σου προσφέρει η στατιστική, και η πρόγνωση να είναι αξιοποιήσιμη, κάτι το οποίο δεν νομίζω ότι έχει αποδείξει ποτέ η ομάδα ΒΑΝ, εγώ προσωπικά πιθανολογώ ότι δεν μπορεί ούτε εκείνος να σου απαντήσει. Πάντως μπορώ με σχετική βεβαιότητα να σου πω ότι υπάρχουν σημαντικά μεγαλύτερες πιθανότητες σήμερα να γίνει σεισμός κάποιου μεγέθους στην ίδια περιοχή από ότι θα μπορούσα να σου πω προχτές για χτες.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[85.73.2xx.xxx]
09/06/2015 23:06

Λοιπόν, Κύριοι, θα έχουμε και απόψε σεισμό; Και, επί καταφατικής απαντήσεως, τι είδους, ακριβώς: τεκτονικό, κατακρημνίσεως ή ετέρου είδους τινός;

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[95.229.2xx.xxx]
09/06/2015 22:43

Α ρε Αγριοι Μεσονύχτηδες.
Καλά σας λέω εγώ ότι έχετε άγρια μεσάνυχτα.
Διαβάστε να ξεστραβωθήτε:
"Οι αρχές της Μαλαισίας συνέλαβαν τουρίστρια επειδή φέρεται να έβγαλε όλα της τα ρούχα και να πόζαρε γυμνή στον φωτογραφικό φακό στην υψηλότερη κορυφή της χώρας, στο όρος Κινάμπαλου, ενέργεια που ορισμένοι Μαλαισιανοί υποστηρίζουν ότι προκάλεσε την οργή των πνευμάτων του βουνού και είχε ως επακόλουθο τον φονικό σεισμό."
Οπότε το θέμα είναι απλό:
Να στείλει ο Πανούσης να βρουν ποια τσιτσιδώθηκε χθες βράδυ κοντά στο σημείο του σεισμού και να συλληφθεί πάραυτα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σπυρος[62.103.3xx.xxx]
09/06/2015 17:18

Επειδη θεωρω το θεμα των σεισμων (ιδιαιτερα στη Ελλαδα που ειναι η πιο σεισμογενης χωρα της Ευρωπης) εξισου σημαντικο με την οικονομικη κριση και τη λαθρομεταναστευση, θελω να πω οτι κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να καταργηθει ο δημοσιουπαλληλικος τομεας των σεισμολογων που αφου γινει ενας σεισμος βγαινουν και μας λενε το μακρυ τους και το κοντο τους και επισης μας αρρωσταινουν λεγοντας οτι μπορει να ειναι ο κανονικος 'η να μην ειναι!? Αμ ετσι παιδια ειμαι και εγω σεισμολογος. Αν μαλιστα επιστρατευσω και τα παραδοσιακα μαθηματα που ειχαν οι παπουδες μας απο το χωριο, μπορει να ξερω και περισσοτερα απο τους δηθεν επιστημονες σεισμολογους! Γιατι αληθεια τους πληρωνουμε? Αν ο σεισμος ηταν 6,5-7 ριχτερ οταν εγινε μεσα στη μαυρη νυχτα (4 πμ) που ολοι ειμασταν στο δευτερο υπνο, τι ακριβως θα μας χρησιμευαν τα σχολια των κρατικοδιαιτων Χουλιαρα, Τσελεντη και των υπολοιπων που λενε τις ανοησιες τους στη ΤιΒι κατοπιν εορτης? Αν ειχαν καποια χρησιμοτητα αυτοι οι δηθεν επιστημονες θα ηταν να μας πουν 'παιδια ξερετε μεσα στις επομενες μερες θα εχουμε ισχυρο σεισμο στη ταδε περιοχη, φυλαχτειτε!'. Αφου δεν ειναι σε θεση να μας πουν αυτο, τοτε ποια η χρησιμοτητα τους και οι μισθοι που παιρνουν απο τον προυπολογισμο?

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/06/2015 13:34

Ναι θεοδόσιε, ανέφερα και εγώ ότι πρόκειται για διαφορετικά ρήγματα.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ioannis[46.198.2xx.xxx]
09/06/2015 13:21

Ο εκβιασμός των τοκογλύφων συνεχίζεται με όλο και πιο ύπουλα μέσα.Τώρα επιστρατευσαν και τους σεισμούς για να μας αναγκάσουν να προσκυνήσουμε.Λέμε ΟΧΙ

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 31
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 31
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή