Instant Articles: Το Facebook επελαύνει στον τομέα της ενημέρωσης

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2015 17:20
UPD:17:22
media.fb.com

Το Instant Articles είναι ένα εργαλείο που απευθύνεται στους εκδότες υλικού, με σκοπό τη δημιουργία γρήγορων, διαδραστικών άρθρων στο Facebook, και είναι σχεδιασμένο για να παρέχει αυξημένο έλεγχο όσον αφορά στα αναρτώμενα κείμενα και την εμπορική αξιοποίησή τους.

A- A A+

Είναι γνωστό το ενδιαφέρον που δείχνει το Facebook σχετικά με τον τομέα της ειδησεογραφικής ενημέρωσης, προβαίνοντας σε κινήσεις που ενισχύουν τη χρησιμότητά του για όσους το χρησιμοποιούν και ως μέσο πληροφόρησης/ ενημέρωσης.

Σε αυτό το πλαίσιο, ανακοινώθηκε την Τρίτη το Instant Articles: σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για μια νέα και διαδραστική εμπειρία για την ανάγνωση άρθρων στο News Feed.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανάρτηση στο Newsroom του Facebook, τα web articles στην εφαρμογή του χρειάζονται κατά μέσο όρο οκτώ δευτερόλεπτα για να φορτώσουν: πρόκειται, όπως αναφέρεται, για το πιο «αργό» είδος content στο κοινωνικό δίκτυο.

Μέσω της χρήσης της ίδιας τεχνολογίας που αξιοποιείται για το loading φωτογραφιών και βίντεο γρήγορα στις εφαρμογές του για κινητά, το Instant Articles- πάντα κατά τα λεγόμενα της εταιρείας- δεκαπλασιάζει την ταχύτητα, έτσι ώστε να φτάνει κάποιος γρηγορότερα στα κείμενα τα οποία θέλει να διαβάσει.

Από τη στιγμή που ο χρήστης βρίσκεται εκεί, είναι δυνατή η πλοήγηση σε φωτογραφίες (tilt-to-pan), auto-play βίντεο, ενσωματωμένους υποτίτλους, διαδραστικούς χάρτες κλπ.

Όπως υποστηρίζεται, το Instant Articles είναι ένα εργαλείο που απευθύνεται στους εκδότες υλικού, με σκοπό τη δημιουργία γρήγορων, διαδραστικών άρθρων στο Facebook, και είναι σχεδιασμένο για να παρέχει αυξημένο έλεγχο όσον αφορά στα αναρτώμενα κείμενα και την εμπορική αξιοποίησή τους.

Στην ουσία πρόκειται για ένα εργαλείο για τη δημιουργία «γρήγορων» και interactive καταχωρήσεων που είναι πιο «φιλικές» στα δεδομένα του κοινωνικού δικτύου, καθιστώντας το πιο χρήσιμο σε οργανισμούς ΜΜΕ/ ενημερωτικές ιστοσελίδες, που θα μπορούν να προβάλλουν διαφημίσεις και να εισπράττουν τα έσοδα ή να χρησιμοποιούν το Audience Network του Facebook για να αξιοποιούν ανεκμετάλλευτο υλικό.

Προς το παρόν, η εταιρεία συνεργάζεται με εννέα φορείς πάνω στο Instant Articles: τους New Yotk Times, το National Geographic, το Buzzfeed, το NBC, το The Atlantic, τον Guardian, το BBC News, το Spiegel και την Bild. Λανσάρεται στο Facebook για iPhone με ένα σετ θεμάτων από τους NΥ Times, το Buzzfeed, το National Geographic, το NBC και το The Atlantic.

Προτεινόμενα για εσάς