Η Ford Motor Company ανακοίνωσε ότι η νέα Ford Mustang με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 5” θα είναι το ταχύτερο μοντέλο μαζικής παραγωγής στην Ευρωπαϊκή ιστορία της Ford. Τα πρώτα αυτοκίνητα πρόκειται να φτάσουν στα καταστήματα εμπόρων της ηπειρωτικής Ευρώπης τον Ιούλιο και στη Βρετανία από τον Οκτώβριο.Η εταιρία αποκάλυψε, επίσης, ότι πάνω από 2.200 πελάτες έχουν παραγγείλει τη νέα Ford Mustang από τότε που ξεκίνησαν οι παραγγελίες στην Ευρώπη στις αρχές της χρονιάς.
Η Ford Mustang– που κυκλοφορεί στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του μοντέλου – διατίθεται με κινητήρα Ford 5.0 V8 που αποδίδει 421 ίππων και ροπή 530 ή με τον πιο αποδοτικό 2.3 EcoBoost που παράγει ισχύ 317 ίππων και ροπή 432 Nm. Το μοντέλο 5.0 V8 fastback με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο έχει επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 4,8”– ταχύτερο από οποιοδήποτε άλλο Ford στην Ευρώπη από το 2005 που λανσαρίστηκε το Ford GT με χαμηλό όγκο παραγωγής. Η Ford Mustang 2.3 EcoBoost fastback με μηχανικό κιβώτιο έχει αντίστοιχη επιτάχυνση σε 5,8 δεύτερα. Οι οδηγοί της Ford Mustang μπορούν να βελτιστοποιούν τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις οδηγικές συνθήκες με τα Selectable Drive Modes, ενώ εκτός δημόσιων δρόμων θα χρησιμοποιούν τα Track Apps για να παρακολουθούν τις οδηγικές επιδόσεις τους. Οι οδηγοί της Ford Mustang 5.0 V8 μπορούν επίσης να πετύχουν την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση στην πίστα χάρη στην τεχνολογία Launch Control. Η Mustang αναπτύσσει δυνάμεις μέχρι 0.97g στις στροφές. «Η νέα Ford Mustang κυριολεκτικά θα απογειώνεται από στάση καθηλώνοντας τους οδηγούς με ένα συναρπαστικό ήχο κινητήρα,» δήλωσε ο Hermann Salenbauch, Mustang vehicle line director. «Όμως η Mustang δεν εντυπωσιάζει μόνο με την ταχύτητά της στην ευθεία. Η οδηγική άνεση και η οδική συμπεριφορά της θα είναι πραγματική αποκάλυψη για τους Ευρωπαίους οδηγούς.»
Εφοδιασμένη με τον κινητήρα 2.3 EcoBoost της Ford, η νέα Ford Mustang καταναλώνει 8,0 λτ/100 χλμ με εκπομπές CO2 179 γμ/χλμ. Οι κινητήρες υψηλών επιδόσεων της νέας Ford Mustang υποστηρίζονται από ένα στάνταρ Performance Pack στην Ευρώπη που προσφέρει αναβαθμισμένα φρένα και ψύξη για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων. Μία προηγμένη δομή πλαισίου και αμαξώματος, και προηγμένη τεχνολογία βοηθούν επίσης στη βελτιστοποίηση της δυναμικής συμπεριφοράς με στόχο τη σπορ εμπειρία που απαιτούν οι πελάτες της Ford Mustang. Selectable Drive Modes ελέγχονται από διθέσιους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και προσαρμόζουν τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας AdvanceTrac, την απόκριση του γκαζιού, τη χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων αυτομάτου κιβωτίου και το σύστημα διεύθυνσης στα προγράμματα Normal, Sport+, Track ή Snow/Wet. Το Selectable Effort Electric Power Assisted Steering επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν Normal, Comfort ή Sport ‘βάρος’ και αίσθηση στο τιμόνι.
Η νέα Ford Mustang υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία.
Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, η Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων. Μεταξύ αυτών είναι επιταχυνσιόμετρο, χρονόμετρο επιτάχυνσης και απόδοση φρένων, που μετρά το χρόνο φρεναρίσματος και την απόσταση από μία προκαθορισμένη ταχύτητα. Το σύστημα Launch Control που διατίθεται με τον κινητήρα 5.0 V8 με μηχανικό κιβώτιο, κρατά τον κινητήρα σε μία προκαθορισμένη ζώνη στροφών μεταξύ 3.000 rpm και 4.500 σ.α.λ. με το γκάζι πλήρως πατημένο. Με το άφημα του συμπλέκτη, η κατανομή ροπής στους πίσω τροχούς ελέγχεται για μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα επιταχύνσεων από στάση. Ένα ηλεκτρονικό σύστημα Line Lock που διατίθεται για τον 5.0 V8 χρησιμοποιεί μόνο τα εμπρός φρένα, για να μπορεί ο οδηγός να ζεσταίνει τα πίσω ελαστικά. Η Ford Mustang χρησιμοποιεί πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση εμπρός και πίσω για σπορ δυναμική συμπεριφορά και άνεση. Περιλαμβάνεται πίσω ανάρτηση integral-link που βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση και τη μηχανική πρόσφυση και γόνατα MacPherson με διπλούς σφαιρικούς συνδέσμους που επιτρέπουν τη χρήση μεγάλων ισχυρών φρένων, χωρίς να επηρεάζεται η αίσθηση του τιμονιού. Η δομή του αμαξώματος είναι 28% πιο άκαμπτη από της προηγούμενης γενιάς Mustang. Η κατανομή βάρους 54% μπροστά για τον κινητήρα 5.0 V8 και 53% μπροστά για τον 2.3 EcoBoost συμβάλλει στην ταχύτερη απόκριση και ακρίβεια συμπεριφοράς. Μεταξύ των υλικών ελαφρού βάρους είναι το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στο καπό, τα εμπρός φτερά, την ανάρτηση, το κιβώτιο και τα φρένα. Ατσάλια υψηλής ανοχής, συγκόλληση μέσω λέιζερ και τεχνικές υδρομορφοποίησης συμβάλλουν στο πιο άκαμπτο αμάξωμα προς όφελος της οδηγικής εμπειρίας και της ασφάλειας.
Για πλήρη αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου στην αγωνιστική πίστα, η Ford Mustang προσφέρει επίσης Track Apps που ελέγχονται μέσω του τιμονιού και προβάλλονται στο ταμπλό οργάνων.
Η νέα Ford Mustang διατίθεται σε εκδόσεις fastback και cabrio με εξατάχυτο μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο, και υιοθετεί κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως τρισδιάστατα πίσω φώτα με τρεις μπάρες και μια πρόσοψη με χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα που παραπέμπει στα σαγόνια ενός καρχαρία. Η Ford ξεκίνησε την παραγωγή των πρώτων μοντέλων Ford Mustang Ευρωπαϊκών προδιαγραφών στο εργοστάσιο του Flat Rock, Michigan, ΗΠΑ, σε 10 εξωτερικές αποχρώσεις και με ζάντες 19 ιντσών, αυτόματους προβολείς HID, διζωνικό έλεγχο κλιματισμού, πίσω φώτα LED και πίσω διαχύτη, στάνταρ. Η λίστα στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης σύστημα ήχου με 9 ηχεία, και σύστημα συνδεσιμότητας SYNC 2 μέσω φωνητικού ελέγχου και μιας έγχρωμης οθόνης αφής 8-ιντσών. Η Ford Mustang διατίθεται αποκλειστικά για παραγγελία στην Ευρώπη σε νέα καταστήματα FordStore που ανοίγουν στην περιοχή κυρίως σε μητροπολιτικές περιοχές.