Γιατί μπαίνει «καπέλο» στον Γ. Βαρουφάκη

Τι κρύβεται πίσω από την κυβερνητική απόφαση
Δευτέρα, 27 Απριλίου 2015 14:19
UPD:27/04 18:57

«Τρέχει» τις εξελίξεις η κυβέρνηση, μετά τα όσα διημείφθησαν στη συνεδρίαση των ΥΠΟΙΚ της Ευρωζώνης στη Ρίγα της Λετονίας την περασμένη Παρασκευή, με στόχο να φτάσει ακόμη και πριν το Eurogroup τις 11ης Μαΐου, σε μια «έντιμη» συμφωνία με εταίρους και δανειστές.

93 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ioannis[77.69.1xx.xxx]
29/04/2015 19:07

Μία συμφωνία σύμφωνη με τους κανόνες της Ευρωζώνης θα έκανε το ΣΥΡΙΖΑ άχρηστο ενώ μία συμφωνία στα μέτρα του ΣΥΡΙΖΑ θα καταργούσε de facto το θεσμικό πλαίσιο που διέπει την Ευρωζώνη.Η επίσημη διαφωνία δεν συμφέρει κανένα .Οι διαπραγματεύσεις λοιπόν θα συνεχίζονται όπως γίνεται για το σκοπιανό η το κυπριακό.Η κατάσταση θα σέρνεται για απροσδιόριστο διάστημα μέχρι η ζωή ή κάποιος άλλος να δώσει τη λύση

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Δημήτρης[94.71.1xx.xxx]
29/04/2015 16:41

@michai

Ρε παλικάρι μου να σου εξηγήσω:
1) Σχετικά με το management και την εμπειρία τού Βαρουφάκη: Σίγουρα είναι καλό ότι μπορεί να γράφει βιβλία. Σίγουρα είναι καλό που στα βιβλία του ασχολείται με την κρίση της νομισματικής ένωσης(όχι σε όλα, έχει γράψει πολλά ο άτιμος), διότι αυτή καλείται να αντιμετωπίσει ως ΥΠΟΙΚ. Η εμπειρία πάνω στο management(που η έλλειψή της θεωρείς ότι φταίει για την αναποτελεσματικότητα του Βαρουφάκη) είναι ένα προσόν που μας έχει διδάξει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ μας(ως πολίτες και ψηφοφόροι) ότι δεν είναι η λύση στο πρόβλημα της κακοδιαχείρισης της οικονομίας της Ελλάδας. Κατά τη γνώμη μου, αν διέθετε εμπειρία πάνω στη διαχείριση ο ΥΠΟΙΚ, μάλλον θα τον γλίτωνε από τη βουτιά που πραγματοποίησε μέσα στο βούρκο των ανερυθρίαστων συμφεροντολόγων και των ηλιθίων με γνώμη επί παντός επιστητού(πολιτική).
2) Σχετικά με το "σαν τη μύγα μες στο γάλα" να σου πω πως συμφωνώ. Είναι δυνατόν να ταιριάζει ένας τέτοιος άνθρωπος(όπως τον βλέπεις εσύ), ο οποίος είναι "μεγαλομανής", "συμφεροντολάγνος", "ψεύτης", τόσο "φιλόδοξος" που πατάει επί πτωμάτων, με τους αγαπημένους σου υπουργούς, που το μόνο που θέλουν είναι να λύσουν τα προβλήματα των αφανών ηρώων(που αναφέρεις) του κόσμου;! Είναι σατανικός ο Βαρουφάκης χωρίς αμφιβολία και δεν ταιριάζει ανάμεσα σε βουκολικά γαλακτόχρωμους υπουργικούς αγγέλους.
3) Το επιχείρημά μου σχετικά με το ότι τον ψήφισε ο ελληνικός λαός ήταν απάντηση σε ένα προηγούμενο σχόλιο. Πιο συγκεκριμένα(διότι θέλω να είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις)
>> Συλλογισμός: 1)Έχουμε δημοκρατία, 2) ο συγκεκριμένος άνθρωπος ψηφίστηκε(με αρκετούς σταυρούς) από τους έλληνες ψηφοφόρους(τους ΕΚΦΡΑΖΕΙ δηλαδή), το αν εσύ συμφωνείς με αυτό είναι ένα άλλο θέμα, οφείλεις να σέβεσαι τις αρχές του πολιτεύματός σου, αν πάλι δεν μπορείς, υπάρχουν ακόμα στον κόσμο χώρες με πολιτεύματα που θα σου ταίριαζαν καλύτερα, 3) ΑΡΑ δεν ήρθε από το πουθένα, δεν τον επέλεξε ο Τσίπρας επειδή έτσι του ήρθε(@Ελληνας απο Δανια), ήταν επιλογή μερίδας του κόσμου. ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ! Δεν είπα ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια επειδή εκλέχθηκε! Έλεος!

ΥΓ: Χαίρομαι που αναγνωρίζεις ότι είναι τραγικό να σε κυβερνάνε εκπρόσωποι που ψηφίζω. Νιώθω, όσες αμφιβολίες και να έχω για τις επιλογές μου, ότι έκανα το σωστό.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[62.74.0xx.xxx]
29/04/2015 14:08

Μιλτο συντροφε,οπου και αν ειναι δυνατον ας μιλαμε την ιδια γλωσσα.Λοιπον
"""τα χρωσταμε σε φορολογουμενους συνευρωπαιους πολιτες""" και ΟΧΙ σε ""ευρωληστες αιμοδιψεις τραπεζιτες κλπ φαντασματα εφιαλτες"".
Η αληθεια ειναι ομορφη αλλα δυσκομευει τα δογματα και τους δογματικους

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
panos[77.69.1xx.xxx]
29/04/2015 14:00

Εγώ προτείνω στο ΣΥΡΙΖΑ να υπογράψει μία συμφωνια με τους εταίρους όσο γίνεται γρηγορότερα αφού βάλει στο αρχείο το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης κλπ .Ετσι θα σωθούμε και εμείς αλλά και οι ίδιοι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ .Μπορούν να βαφτίσουν τη συμφωνία αντιμνημόνιο ώστε να γίνει ευχαρίστως αποδεκτή από το λαό.Ακόμη μπορούν να επικαλεστούν και τη στροφή που ο ίδιος ο Λενιν έκανε (νέα οικονομική πολιτική) Η ότι άλλο θέλουνε γιατί περήφανοι για τη σκληρή διαπραγμάτευση άδωμεν χωρίς να βλέπουμε ότι το σπίτι μας έχει πιάσει φωτιά

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
τροπ[212.205.0xx.xxx]
29/04/2015 07:47

Ντέισελμπλουμ: 'Δεν αρκεί ο «ανασχηματισμός»'

Βάιντμαν : 'Αποφασιστικής σημασίας η εγκαθίδρυση μιας λειτουργικής διοίκησης στην Ελλάδα'
#
Στην ουσία μας λένε : γουστάρουμε να σας κυβερνούμε εμείς.
Και οσο και αν κάποιοι μικρόνοες έλληνες πολίτες προτιμούν να τους κυβερνούν απευθείας οι δανειστές τους ή έστω με τη διαμεσολάβηση κυβερνήσεων μαριονέτα, οι δηλώσεις αυτές είναι απαράδεκτες.
Μακάρι βέβαια το μόνο απαράδεκτο στη σημερινή ΕΕ να ήταν αυτό.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
michai[195.97.2xx.xxx]
28/04/2015 23:19

Όσο για το ότι τον ψήφισε ο Ελληνικός λαός αυτό δεν ειναι επιχείρημα γιατί και τον Κασιδιάρη τον ψήφισε ο λαός τι σημαίνει ότι έχει σωστές απόψεις και είναι καλός άνθρωπος με υγιή νου; Κάτι άτομα με επιχειρήματα σαν του Δημήτρη με τρομάζουν γιατί αυτοί δίνουν ψήφο και δύναμη σε Μπαρουφάκηδες και Κασιδιάρηδες. Οι φυσιολογικοί άνθρωποι στην Ελλάδα δυστυχώς είναι μειοψηφία και υποφέρουν με τις εκλογικές αποφάσεις των Δημήτρηδων που έχουν κριτική άποψη επιπέδου: "Αφού τον ψήφισε ο λαός τότε είναι και σωστός.." Τραγικό να μας κυβερνάν Δημήτρηδες.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
michai[195.97.2xx.xxx]
28/04/2015 23:10

Προς Δημήτρης

Εάν πιστεύει κανείς ότι, επειδή γράφει κάποιος βιβλία ξέρει και να μανατζάρει και να διαπραγματεύται είναι βαθειά νυχτωμένος. Η θεωρία με την πράξη απέχουν έτη φωτός αυτό είναι αυταπόδεικτο. Τι έχει μανατζάρει ο Μπαρουφάκης μέχρι τώρα τι έχει διαπρατευθεί στη ζωή του; Ούτε μικρομεσαία Ελληνική επιχείρηση δε μπορεί να "τρέξει" θα κουμαντάρει την Ελληνική οικονομία; Ένας κομπλεξικός μεγαλομανής είναι που θέλει ψυχίατρο όπως οι περισσότεροι στη κυβέρνηση. Ανάμεσα στους άλλους υπουργούς ήταν σαν τη μυγα μες στο γάλα. Τώρα εάν εσυ Δημήτρη γουστάρεις να πίνεις γάλα με τη μύγα μέσα πιές το.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Δημήτρης[94.71.1xx.xxx]
28/04/2015 18:43

@Διονύσης

Σχετικά με το πρώτο, μιλάς για την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ λύση που προτείνει ο Βαρουφάκης στα βιβλία του ή για τον τρόπο που σχεδιάστηκε η διαπραγματευτική γραμμή(=ο τρόπος που διεξήχθη ο διάλογος έτσι ώστε να επικοινωνηθεί το πρόγραμμα-λύση που προτείνει); Διότι το επιχείρημά σου περί απόδειξης, ταιριάζει, ή αν θες είναι λογικά βάσιμο, μόνον αν το λάβουμε ως τρόπο αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας της διαπραγματευτικής γραμμής. Σε αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου αν το εννοείς έτσι και θα σου θυμίσω ότι στο σχόλιό μου μίλησα θετικά για το "καπέλο" στον Βαρουφάκη και εξήγησα τους λόγους που το πιστεύω κιόλας. Μένει να δούμε τώρα αν οι Ευρωπαίοι επιθυμούν λύση ή αν επιθυμούν την εφαρμογή των μέτρων που έχουν απορριφθεί με εκλογές(μία λύση δηλαδή που δεν είναι λύση). Τέλος να πω πως αν οι εταίροι επιβάλλουν τελικά τη "λύση" των μνημονίων θα αποδειχθεί φίλε μου ότι ούτε στον τρόπο διαπραγμάτευσης που επέλεξε ο Βαρουφάκης υπήρχε ελάττωμα.

Σχετικά με το δεύτερο, συμφωνώ σε όλα εκτός από το θέμα της Cosco διότι έχω ακούσει πολλές φορές τον Βαρουφάκη να μιλάει θετικά γι'αυτό. Η ύπαρξη όμως διαφορετικών φωνών στο κόμμα τού ΣΥΡΙΖΑ, σχετικά με την Cosco, είναι απαράδεκτη, ειδικά αν λάβεις υπόψη σου τους καιρούς που διανύουμε.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
28/04/2015 18:18

Ας σας ανεχτεί και κάποιος Άγγελε τώρα που όλοι σας φτύνουν. Όμως το γεγονός ότι γράφω εδώ δεν σημαίνει ότι σας ανέχομαι. Απλά εδώ μέσα βρίσκει κανείς εμπλουτισμένο δείγμα από έλληνες που αξίζουν σαν άτομα. Υπάρχουν βέβαια και οι κλασσικοί έλληνες που νομίζουν ότι όλος ο κόσμος τους χρωστάει αλλά σε αναλογία λιγότεροι απ' ότι στην Ελλάδα.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 15 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
28/04/2015 17:07

Πολύ σοβαρα βλέπω έχεις πάρει το ρόλο του ευρωπαίου φίλτατε. Σε ευχαριστούμε τρομερά για την τιμή που μας κάνεις να μας μας ανέχεσαι με μισθό του ελληνικού δημοσίου (συ είπας).

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μιλτος[79.167.2xx.xxx]
28/04/2015 17:00

Γιατι η Ευρώπη έχει αλωθει από, ευρωτραπέζίτες ευρωληστές και ευρωεκβιαστές, με ενιαία πολιτική, με μίζες και συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, που υποστηρίζονται μεταξύ τους,όχι για όφελος των λαών, αλλά για ξεζούμισμά τους. Πώς λοιπόν να ανεχθούν μια φωνή με διαφορετική γλώσσα, με διαφορετική πολιτική, που να μπορεί ανετα να τη στηρίζει και επιστημονικά ? Και μαλιστα χωρίς να σκύβει το κεφάλι να προσκυνά και να συμφωνεί χαμογελαστά? Άσε που δεν τον βρήκαν και σε καμμιά λίστα για να τον κρατάνε . Την κεφαλή επί πίνακι. Αλλη μια απόδειξη του ελλείμματος πολιτικής σε ευρωπαϊκό επίπεδο.Η Μερκελ αποφασίζει.Αλλιώς οι τοκογλύφοι ξεζουμίζουν,τη χώρα και ξεπετάν έξω κάθε Βαρουφάκη που θα τους χαλάσει την ανήθικη κερδοφορία τους. .Ειναι θέμα διαφορετικής πολιτικής που έχει τις επιπτώσεις της σε όλη την Ευρώπη,στους τομείς της ανεργίας, των εργασιακών δικαιωμάτων, των αυτοκτονιών, των spreeds, των μηχανισμών στήριξης κλπ.κλπ.Κάποτε οι τοκογλύφοι παίζαν στα χρημτιστήρια, τώρα παίζουν με τα χρέη των Χωρών. Κάθε εμππόδιο πρέπει να εξαφανίζεται

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[94.64.6xx.xxx]
28/04/2015 16:25

Είμαστε οι μόνοι από όσους "έμπλεξαν" (για να μη χρησιμοποιησω άλλη έκφραση) τα οικονομικά τους που από την Αρχή αντιδρούσαμε με ότι μέτρο και αν μας είπαν να λάβουμε. Και παραμένουμε οι μόνοι να "καυχόμαστε πως ήταν λάθος τα μέτρα που μας είπαν να πάρουμε και πεισματικά δεν πέρναμε.

Όλοι οι άλλοι κατάφεραν και "τσούλισε" η οικονομία τους. Ξεχρεώνουν όσα μπορούν, βγαίνουν στιος αγορές και χωρίς Τρόϊκες δανείζοντε και τέλος πάντων δε βρίσκονται στο τέλμα που ευρισκόμεθα και θα είμαστε αιωνίως.

Και οι Κύπριοι βγήκαν στις αγορές και στέκοντε στα πόδια τους?!?!?! Αναρωτιόμαστε αλήθεια ΓΙΑΤΙ;

Πριν αρχίσει η αντίδραση και το ό,τι: "εμάς ήταν διαφορετικό το πρόβλημα" πηγαίνετε μία βόλτα στο Super Market και στο Μανάβη σας και δείτε από πού είναι οι πατάτες που έχουν. Είναι Κυπραίϊκες, διότι οι αδελφοί Κυπραίοι εργάζοντε, μοχθούν - παράγουν.

Εμείς δε θέλουμε να μοχθήσουμε - να κουραστούμε - να δουλέψουμε. Μάθαμε να είμαστε "αραχτοί και λάϊτ με τη φραπεδιά μας".

Και οι πολιτικοί μας ίδιοι με εμάς είναι, γνώριζαν από κολυσιεργεία και ειδικά ο κ. Καθηγητής, ειδικός στο να λέει ανεφέρμοστες θεωρίες που ούτε στα Πανεπιστήμια που δίδαξε τις αποδέχτηκαν οι υπόλοιποι καθηγητές.

Και δεν είναι "στραβός ο γυαλός" αλλά εμείς και ο κ. Καθηγητής μαζί μας και οι συν αυτώ πολιτικάντηδες (λέγεμε κ. Πρωθυπουργό) "ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ ΣΤΡΑΒΑ".

Με το καπέλο σήμερα και ένα "συγνώμη" αύριο για όλες τις ανέφικτες θεωρίες που μας πιπίλιζε το μυαλό θα καθαρίσει. Και οι χειροκρωτητές θα τους θεωρούμε ήρωες που 'αντριωσαν το ανάστημά τους στους ηλιθίους και μηκρόμυαλους συνομιλητές που δεν είχαν τη μεγαλοψυχία ή Δημοκρατική ευαισθησία να κοιτάξουν / βοηθήσουν (στο όνομα της αλληλεγγύης) ένα λαό που έχει μάθει να τον ζουν οι άλλοι.

Κρίμα πατρίδα μου όπως σε κατάντησαν τα παιδιά σου όπως ο κ. Καθηγητής και οι υπόλοιποι κ.κ. Καθηγητές που παριστάνουν τους Κυβερνώντες σήμερα. Οταν προ ετών (νέος 28 - 35 ετών) εργαζόμουν ως new building site manager στην Ιαπωνία και την Κορέα με περιφάνια έλεγα πως είμαι Ελληνας και με σέβονταν, Τώρα περασμένα τα 50 με είδαν και μόνο που δεν έφτυναν στις αρβύλλες μου και ας ήμουν σε πολύ πιο πάνω θέση από απλός site manager που ήμουν τότε.

Όσα καπέλα και να βάλετε κ. Πρωθυπουργέ, όσο και να παριστάνετε την επαναστατημένη γεννιά (Λούμπεν - Τάχαμου - Δήθεν θα παραμείνετε) των πλουσίων μπαμπάδων σας, εντός - εκτός και επί τα αυτά θα συνεχίζουμε να ευρισκόμαστε και για πολλά - πολλά χρόνια.

Υπερψηφίστηκε από 26 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[84.92.2xx.xxx]
28/04/2015 16:07

Πρώτον αν οι "λύσεις" που προτείνει ο Βαρουφάκης δεν γίνονται αποδεκτές τότε απλά ο άνθρωπος ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ στην πράξη (εκεί υπάρχει σωστή απόδειξη, όχι στα βιβλία) ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να προτείνει λύση.

Δεύτερον απαράδεκτοι είναι οι έλληνες και μην αρχίσουμε πάλι να αναφέρουμε τι μέτρα ΔΕΝ έχουν πάρει ενώ αντιθέτως μιλάνε για επαναπροσλήψεις, ξαναλειτουργία της ΕΡΤ και διώξιμο της Cosco (όπου βάλανε την ουρά στα σκέλια γιατί οι κινέζοι δεν είναι ΑΓΙΟΙ όπως οι Ευρωπαίοι που σας ανεχόμαστε).

Υπερψηφίστηκε από 17 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Δημήτρης[94.71.1xx.xxx]
28/04/2015 15:25

Τον Βαρουφάκη τον ψήφισε ο Ελληνικός λαός. Για να είμαι πιο ακριβής, είχε και τους περισσότερους σταυρούς στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές. Επομένως, δεν τον επέλεξε ο Τσίπρας(Πρωθυπουργός) από το πουθενά όπως γινόταν παλαιότερα με άλλες κυβερνήσεις και άλλους Πρωθυπουργούς. Τώρα σχετικά με το κατά πόσον είχε να προτείνει λύση δε χωράει αμφιβολία, υπάρχουν βιβλία που το αποδεικνύουν. Αν αυτή η λύση μπορούσε να γίνει αποδεκτή από τους Ευρωπαίους είναι ένα άλλο θέμα(διαφορά πολιτικής). Κατά τη γνώμη μου:
1) Ο Βαρουφάκης έπρεπε να μείνει στα μετόπισθεν στη φάση αυτή διότι αυτό που θέλουμε ως χώρα είναι η αποτελεσματικότητα της όλης προσπάθειάς μας και απ'ό,τι φαίνεται η σχέση του με τους Ευρωπαίους έχει φθαρεί τόσο που δεν του επιτρέπει να διαπραγματευτεί μαζί τους.
2) Οι Ευρωπαίοι είναι απαράδεκτοι σε ό,τι έχει να κάνει με την συμπεριφορά τους. Δε σέβονται τίποτα. Μακάρι να μην το πληρώσουμε όλοι αυτό στο τέλος. Πρέπει να καταλάβουν ότι δεν γίνεται να γίνουν κάποια πράγματα από αυτά που ζητούν. Αν δεν το καταλάβουν(δυστυχώς έτσι φαίνεται) η Ελλάδα(ο λαός) δε θα θέλει σε λίγο καιρό ούτε να ακούει για Ευρώπη και για ευρώ(δυστυχώς).
3) Η τακτική της υπομονής μέχρι η Ελλάδα να φτάσει σε πολύ δύσκολη θέση(από τους Ευρωπαίους) έτσι ώστε να γίνουν αυτά που εξ αρχής απέρριψε ο ελλήνικός λαός ψηφίζοντας, είναι, αν όχι ύπουλο, τουλάχιστον αντιδημοκρατικό και πολύ μακριά από την Ευρώπη που θέλουμε να είμαστε μέλος.
4) Διαβάζω κάποιους να μιλάνε για σοβαρότητα... Τι είναι σοβαρότητα; Το κοστούμι κάνει τον σοβαρό; ΟΧΙ, το κοστούμι προσφέρει σοβαροφάνεια. Σοβαρότητα είναι να ακούς και να μιλάς με έναν άνθρωπο που έχει διαφορετική άποψη από εσένα. Σοβαρότητα είναι να μη ζητάς από την κυβέρνηση ένος ανεξάρτητου κράτους να κάνει αλλαγές κυβερνητικών στελεχών που ψηφίστηκαν από τον λαό του, σαν άλλος Χίτλερ. Σοβαρότητα είναι να μην αιφνιδιάζεσαι από δημοσιεύματα(σκίτσα) του τύπου ενός κράτους που έχεις καταστρέψει με τις πολιτικές σου, όταν αυτά σχολιάζουν δηκτικά την πρόσφατη ιστορία σου(που σε ενοχλεί διότι πέρα από ντροπή σου έχει κληροδοτήσει και χρέη) ενώ εσύ κάθε μέρα είσαι προσβλητικός ακόμα και με ιστορικά κειμήλια πολιτισμού του κράτους αυτού, που χωρίς αυτά και τους δημιουργούς τους θα ήσουν ακόμα σε πρωτόγονη μορφή πνευματικά(όχι πως τώρα δεν είσαι, αλλά τουλάχιστον τώρα δεν έχεις δικαιολογία πως δεν ήξερες).

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 20 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
cascader[83.171.2xx.xxx]
28/04/2015 11:33

Γιατί κρυώνει η καράφλα του

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
SPYROS LYCOSKOUFIS[46.190.8xx.xxx]
28/04/2015 11:21

Οι τοκογλυφοι διεθνεις( Δανειστες)και ντοπιοι (Τραπεζες) εχουν ποτε ΄μπεσα' ;

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 18 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Petros[172.162.1xx.xxx]
28/04/2015 02:36

Take that narcissistic Varoufakis playboy out of the team. Any serious person in Europe laughs at his idiotic escapades. Let's get serious for a change.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 20 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αιρετικός[46.177.6xx.xxx]
27/04/2015 23:10

Όλα λάθος ,όλα σωστά .
Προδότες ,Σωτήρες .
Άχρηστοι , Ήρωες .

Ψυχραιμία κύριοι ,στον πραγματικό κόσμο υπάρχουν αποχρώσεις του γκρι .

Αριστερά και δεξιά στον σημερινό κόσμο δεν σημαίνει τίποτα ,χρειάζεσαι και τα δύο μάτια ανοιχτά για να δεις όλη την εικόνα .

Ακούστε τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς ,μην τροφοδοτείτε την πόλωση από στείρο φανατισμό . Για το καλό όλων μας .


Υπερψηφίστηκε από 44 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Michai[91.138.1xx.xxx]
27/04/2015 23:06

Σε προηγούμενο σχόλιο ανέφερα ότι άτομα σαν τον Μπαρουφάκη με κάνουν να ντρέπομαι που είμαι Έλληνας. Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι από την άλλη υπάρχουν άνθρωποι που με κάνουν υπερήφανο που είμαι Έλληνας. Οι γονείς μου και οι γονείς χιλιάδων Ελλήνων που στερήθηκαν τα πάντα για να σπουδάσουν τα παιδιά τους. Άνθωποι χαμηλών τόνων αξιοπρεπείς που δε λεν πολλά αλλά έχουν κάνει τα πάντα. Άνθρωποι που έχουν προσφέρει στην πατρίδα με τον τρόπο τους. Όλοι αυτοί βλέπουν τον αλαζόνα, εξυπνάκια, νάρκισο υπουργό να εκπροσωπεί τα συμφέροντά τους απέναντι στους "θεσμούς". Πιστεύει κανείς ότι τον νοιάζει η πατρίδα του; Για μένα πρέπει να τον απομονώσει οι κοινωνία όπως τον απομόνωσαν οι ευρωπαίοι συνάδελφοί του. Νροπή του πρωθυπουργού που τον επέλεξε ντροπή

Υπερψηφίστηκε από 60 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 29 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Petran[130.43.3xx.xxx]
27/04/2015 22:53

@ Κανένας... Ευχαριστώ πολύ, με βοήθησες γιατί πραγματικά δεν ήξερα που να ξεκινήσω. Η ζημιά είναι τεράστια,, αν βάλεις μέσα το κόστος ευκαιρίας....

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 5 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 94
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 93
  • Απορριφθέντα σχόλια: 1
    • Υποβάθμιση διαλόγου1

Δημοφιλή