ΔΟΕ: Αρνητική η αποτίμηση της συνάντησης με ηγεσία υπ. Παιδείας

Τετάρτη, 04 Μαρτίου 2015 14:26
UPD:14:29
ΑΠΕ-ΜΠΕ/Φώτης Πλέγας Γ.
A- A A+

Χαμηλότερα των προσδοκιών ήταν τα αποτελέσματα της συνάντηση των συνδικαλιστικών εκπροσώπων των δασκάλων με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας σύμφωνα με την ΔΟΕ (Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας) η οποία προαναγγέλλει ότι «τις επόμενες ημέρες θα προσδιορίσει και θα προγραμματίσει τις αγωνιστικές δράσεις με στόχο την τελική ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων» του κλάδου.

Η ΔΟΕ διαπιστώνει ότι η συνάντηση υπήρξε «πλήρης εκφράσεων καλής θέλησης» που όμως «δεν οδήγησαν στις πολυαναμενόμενες απαντήσεις που θα έδιναν βαθιές ανάσες σε έναν κλάδο που έχει ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ, τόσο από τις μνημονιακές πολιτικές, όσο και από τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας όλα τα προηγούμενα χρόνια».

Ειδικότερα, η Ομοσπονδία των δασκάλων αναφέρει ότι στο θέμα της αποκατάστασης των περικοπών που επέβαλαν οι μνημονιακοί νόμοι στις αποδοχές των εκπαιδευτικών (εν ενεργεία και συνταξιούχων), η απάντηση που έλαβε ήταν ότι δεν είναι δυνατή η οποιαδήποτε κίνηση που θα έχει οικονομικό κόστος εξ αιτίας των υφιστάμενων περιορισμών της οικονομικής πολιτικής, ενώ ίδια ήταν και η απάντηση σε ό,τι αφορά το αίτημα για ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη έπειτα από την κατάργηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.

Σημειώνει, ακόμη, ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν έλαβε συγκεκριμένες δεσμεύσεις στο θέμα των προσλήψεων, ούτε για τον αριθμό, ούτε για τον τρόπο και τον χρόνο πραγματοποίησης των διορισμών.

Ασαφείς απαντήσεις θεωρεί ότι έλαβε η ΔΟΕ και ως προς το θέμα των μετατάξεων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, ενώ απαίτησε άμεση λύση σε μια σειρά από σχετικά θέματα, τονίζοντας πως αν δεν υπάρξει θετική ανταπόκριση θα προχωρήσει άμεσα σε κινητοποίηση.

Πάντως, οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των δασκάλων εκτιμούν ότι έλαβαν ικανοποιητικές απαντήσεις στα θέματα των αλλαγών του πειθαρχικού δικαίου και της προσχολικής αγωγής.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή