Γ. Πανούσης: Ζούγκλα παραπληροφόρησης, ανακλήθηκε η διαταγή

Τετάρτη, 04 Μαρτίου 2015 09:49
UPD:04/03 15:23

Για «ζούγκλα παραπληροφόρησης» έκανε λόγο ο αναπληρωτής υπουργός Δημόσιας Τάξης Γιάννης Πανούσης με αφορμή διαταγή που ήλθε στο φως της δημοσιότητας, από την οποία εξήχθη το συμπέρασμα ότι με εντολή του ανοίγουν τα κέντρα κράτησης μεταναστών και τα σύνορα.

52 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
nikpit[193.218.2xx.xxx]
06/03/2015 09:17

Ζούγκλα υπουργέ μου. Πράγματι.
Αλλά όχι ζούγκλα παραπληροφόρησης.
Ζούγκλα, ανικανότητας, αιθεροβαμοσύνης, ερασιτεχνισμού, προχειρότητας και νιφτοχερίασης.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[85.73.1xx.xxx]
05/03/2015 16:36

Από το άρθρο σχετικά με τις κρίσεις των Υποστρατήγων της ΕΛ-ΑΣ:


Το Ανώτατο Συμβούλιο Κρίσεων συνεδρίασε υπό τον αρχηγό της ΕΛΑΣ Δημήτριο Τσακνάκη και έκρινε τους 21 υποστράτηγους της ΕΛΑΣ (20 Γενικών Καθηκόντων και έναν Ειδικών Καθηκόντων-Υγειονομικό).

Ειδικότερα:

Έκρινε προακτέους στο βαθμό του αντιστρατήγου, για κάλυψη κενών οργανικών θέσεων του βαθμού αυτού, τους ακόλουθους υποστράτηγους:

ΣΟΦΙΟ Δημήτριο

ΜΙΧΑΙΡΙΝΑ Κωνσταντίνο

Έκρινε διατηρητέους τους ακόλουθους υποστράτηγους:

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟ Ιωάννη

ΚΑΡΑΪΤΣΗ Γεώργιο

ΓΕΩΡΓΑΤΖΗ Δημήτριο

ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟ Αριστείδη

ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΗ Μιχαήλ

Έκρινε ευδόκιμα τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους, τους ακόλουθους 14 υποστράτηγους, εκ των οποίων ο ένας υποστράτηγος Ειδικών Καθηκόντων – Υγειονομικός, οι οποίοι προάγονται στο βαθμό του αντιστρατήγου εκτός οργανικών θέσεων, τους απονέμεται ο τίτλος του επιτίμου της θέσης που κατείχαν και θα αποστρατευθούν ύστερα από 30 ημέρες:

ΧΟΝΔΡΟ Βάϊο

ΣΑΛΑΜΑΓΚΑ Γεώργιο

ΤΖΟΪΤΗ Αλκιβιάδη

ΝΙΤΣΑ Γεώργιο

ΤΣΟΥΚΝΑΔΗ Ιωακείμ

ΠΑΖΑΡΛΗ Αθηναγόρα


Οσο και καλοπροαίρετος να είναι ο αναγνώστης, είναι δυνατό να μην συνδέσει την αποστρατεία του εμπλεκομένου Υποστρατήγου με το θέμα; Οταν μάλιστα είχε περάσει από τη Διευθυνση Προσωπικού - άρα πάει για τουλάχιστιν Υπαρχηγός!


Επίσης αξιοσημείωτη θέση, αυτή του κ. Χαϊκάλη (ο Πρόεδρος των ΑΝΕΛ είχε αναφέρει για τον "γνωστό Στρατηγό στην "υπόθεση Χαϊκάλη):

""Την έξοδο της χώρας για λίγο διάστημα από τη συνθήκη Σένγκεν πρότεινε ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Παύλος Χαϊκάλης σχολιάζοντας τη μεταναστευτική πολιτική.

Πρέπει να εξαντλήσουμε τα περιθώρια, ωστόσο μπορεί να χρειαστεί ως αναγκαστικό μέτρο για να φύγουν οι ξένοι και μετά θα ξαναμπούμε στη Συνθήκη, ανέφερε ο βουλευτής στο ρ/σ ΒΗΜΑ.""

Δηλαδή: Ανοίγουμε την πόρτα και μπαίνουμε, ανοίγουμε την πόρτα και βγαίνουμε, την ξανανοίγουμε και μπαίνουμε .... και πάει λέγοντας. Εξ άλλου τι είναι η μεταναστευτική πολιτική. Εδώ μας πληροφόρησαν πως τη γράφουν οι Υπηρεσιακοί Παράγοντες κατά τοπ δωκούν....

Διάθεση να έχουμε και θα ..... μάθουμε πολλά πράγματα....

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ολοταχως ΔΡΑΧΜΗ[194.219.2xx.xxx]
05/03/2015 16:32

Ολοταχώς να παμε στη δραχμη να δης πως ξαλαφρωνουμε αμεσα απο τους παρανομους η λαθρο-οπως θελετε πητε τους-.Αυτοματα θα μας αδειασουν τη γωνια που λεγεται Ελλαδα.Αλλα πως να παμε στη δραχμη οταν ειμαστε κρατος ευρωληγουρηδων που για λιγα εκατομμυρια που περνουμε για τους μεταναστες αυτους απο την ΕΕ, εχουμε πουλησει και τη ψυχη μας ακομα, στον οξαποδω!!!Αυτους τους μεταναστες τους χρειαζονται οι νεοπλουτοι αγροτες,κτηνοτροφοι,που επερναν τις επιδοτησεις μαιμου και καθονται αραχτοι στα καφενεια και πινουν τα ουζακια τους.Τους χρειαζονται οι μεγαλοκυριες που εγιναν ΑΡΧΟΝΤΙΣΕΣ και τους εχουν στη δουλεψη τους, ανασφαλιστους.Τους χρειαζονται οι εργολαβοι για ανασφαλιστη εργασια με λιγα χρηματα μεροκαματο.Τα εφεραν απο δω τα εφεραν απο κει με τη παγκοσμιοποιηση εκαναν τους γηγενεις ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ να βγαζουν αραχτοι οτιδηποτε απο τα χρηματιστηρια.Το 1999-2000 το 95% του πληθυσμου επαιζε στο χρηματιστηριο.Ετσι μας καταντησαν.Εριξαν το τυρι ,αλλα τη φακα δεν ειδε ο κοσμακης.Τις μεταναστριες τις χρειαζονται οσοι εχουν μπουχτισει απο τις γυναικες τους ,που τους εχουν κανει τη ζωη πατινι να πηγαινουν μ αυτες και να ξεδωνουν..Σχεδον καθε μερα οι ειδησεις περιλαμβανουν "σωσιμο λαθρομεταναστων" απο το λιμενικο κλπ μεσω στοχευμενης διοχετευσης πληροφοριας(για να περνουμε μερικα εκατομμυρια απ την ΕΕ) Δε βαρεθηκαμε να διαβαζουμε καθε μερα σχεδον στις ειδησεις απο τετοια περιστατικα?Οσο μενουμε στο ΕΥΡΩ τοσο θα μας πιπιλανε το μυαλο οι πολιτικαντηδες με τους μεταναστες(τους κρατουν, τους αφηνουν κλπ κλπ).Ο Καλβος ελεγε οτι θελει αρετη και τολμη η ελευθερια.Στη προκειμενη περιπτωση μεταφορικα θα επρεπε να διωξουμε τη ρετσινια του ΕΥΡΩΔΟΥΛΟΥ. .Οταν στην αναγεννηση στο 17 αιωνα και πριν γινοντουσαν οι ανακαλυψεις, εμεις ειμαστε ακομα δουλοι στους τουρκους και αν δεν ηθελαν οι μεγαλες δυναμεις τοτε, ακομα ραγιαδες θα ειμαστε

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx 2[2.87.7xx.xxx]
05/03/2015 14:00

Εμ, σας το ειπα κ. Πανουση.
Βγειτε και πειτε ΣΥΓΝΩΜΗ ΛΑΘΟΣ, να τελειωσει η ιστορια.

Ο κ. πρωθυπουργος ειπε στο κομμα του να του τραβαει το μανικι οταν χρειαζεται.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση, του το τραβηξε ο συγκυβερνητης, που ειναι γνωστες οι θεσεις του για το μεταναστευτικο.

Εσεις παλι κ. Κωνσταντοπουλου, εχετε δικιο απο την μερια σας.
Δεν χτιζεται ετσι ευκολα το 36%.
Να μην κανετε και εσεις τις εξυπηρετησεις σας, οπως ο κ. Λαφαζανης?

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx 2[2.87.7xx.xxx]
05/03/2015 14:00

Εμ, σας το ειπα κ. Πανουση.
Βγειτε και πειτε ΣΥΓΝΩΜΗ ΛΑΘΟΣ, να τελειωσει η ιστορια.

Ο κ. πρωθυπουργος ειπε στο κομμα του να του τραβαει το μανικι οταν χρειαζεται.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση, του το τραβηξε ο συγκυβερνητης, που ειναι γνωστες οι θεσεις του για το μεταναστευτικο.

Εσεις παλι κ. Κωνσταντοπουλου, εχετε δικιο απο την μερια σας.
Δεν χτιζεται ετσι ευκολα το 36%.
Να μην κανετε και εσεις τις εξυπηρετησεις σας, οπως ο κ. Λαφαζανης?

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Fiat Lux[194.96.2xx.xxx]
05/03/2015 12:20

@Νεκταριος 33
Δεν ειναι η μονη εναλλακτικη λυση το αν υπαρχει η δεν υπαρχει το Δουβλινο 2. Επρεπε και πρεπει να μην εγκλωβιζει τη χωρα οπως το κανει τωρα. Ειναι φυσικο οι λαθραιοι να ερχονται απο τα χερσαια συνορα η τα θαλασσια και δυστυχως αυτα ειναι τα συνορα με την Τουρκια η οποια σφιριζει αδιαφορα και προωθει ολη αυτη την ανθρωπινη εκρηκτικη υλη. Σχετικα με τα κονδυλια, (εδω ομολογω οτι το ακουσα αλλα δεν το εξακριβωσα) η Ελλαδα παιρνει 50 εκατομμυρια ετησιως. Αλλα ας κανουμε τον δικηγορο του διαβολου, και 500 εκατομμυρια και 5 δις να επαιρνε, αυτο δεν ειναι τιμημα μπροστα στην δημογραφικη, και θρησκευτικη καταστροφη της χωρας, την αλλαγη της εννιαιας δομης του πλυθυσμου, την ατελειωτη αυξανομενη εγκληματικοτητα, την ωρολογιακη βομβα του κοινωνικου προβληματος που δημιουργηται μπροστα στα ματια μας.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νεκτάριος 33[62.103.4xx.xxx]
05/03/2015 11:54

@Fiat Lux, είναι δεδομένο ότι οι λαθρομετανάστες θα ερχόταν εξ ανατολών, είτε με το Δουβλίνο ΙΙ, είτε χωρίς αυτό. απλώς το επεδ'ιωξαν οι Ευρωπαίοι γαι να είνει καλυμένοι σε τυχόν προσπόθειες αυθαιρεσιών (όρα συριζα!). επίσης εξαιτίας αυτής της συνθήκης, λαμ΄βανουμε αρκετά υψηλά κονδύλια, τα οποία βεβαίως-βεβαίως δεν τα αξιοποιούμε όπως πρέπει. αν δεν υπήρχε το Δουβλίνο ΙΙ θα είχαμε τους λαθρομετανάστες ούτως ή άλλως, αλλά χωρίς τα κονδύλια. τρόποι υπάρχουν να ελεγθεί και να περιοριστεί η είσοδός των λαθρομεταναστών, αλλα χρειάζεται μεθοδικό σχεδιασμό, και οργάνωση, πράγματα για τα οποία δυστυχώς δεν φημιζόμαστε!

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Fiat Lux[194.96.2xx.xxx]
05/03/2015 11:37

@Νεκταριος 33
Εχεις δικιο, ομως δεν εννουσα κατι διαφορετικο. Μονο το οτι καθε χωρα μπορει να ξαναβαλλει ελγχο διαβατηριων, η ταξιδιωτικων εγγραφων εν ισχυ, να μην επιτρεπει την εισοδο σε οποιον θελει και δεν ειναι υποχρεωμενη να λογοδοτησει σε κανενα. Κατα του Σιμητη: ναι, γιατι τα κυματα λαθρομεταναστων ηταν αναμενομενο οτι θα προερχονταν απο τις χωρες της Ασιας Γιαυτο και η αναγκη να γινει η συνθηκη του Δουβλινου. Δεν ηταν υποθεση μαντικης ικανοτητας να σκεφθει κανεις οτι δεν θα ειχαμε Ιταλους, Γερμανους η Γαλλους λαθρομεταναστες.. Ας το πουμε πιο ευγενικα: τους διεφυγε και τωρα πληρωνουμε ενα βαρυ τιμημα.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νεκτάριος 33[62.103.4xx.xxx]
05/03/2015 10:37

@Fiat Lux, γενικά συμφωνώ με τοη άποψη σου, αλλά εκεί που αρχίζεις το παραλήρημα ενάντια στο σημίτη, χάνεις όλο το δίκιο σου. το Δουβλίνο ΙΙ λέει ότι αν ένας μετανάστης απελαθεί, επιστρέφει στη χωρα υποδοχής του, και αυτό έγινε για τον απλούστατο λόγω να μην μπορούν κάποια τζιμάνια σαν τον πανούση να νομιμοποιήσουν όλους τους λαθρομετανάστες και να τους στείλουν στην Ευρώπη. η Ελλάδα μπορεί να απαιτήσει μεγαλύτερη συνδρομή στην αποτροπή της εισόδου (FRONTEX) των λαθρομεταναστών, καθώς και να ενταθούν οι πιέσεις κυρίως στην τουρκία ώστε να σταματήσει να διοχετεύει του λαθρο μετανάστες στην Ελλάδα, και να αυστηροποιήσει τους ελέγχους στα συνορά της. ας απαιτήσουμε να eπιβληθούν κυρώσεις στις χώρες διακίνησης, και όχι να εκτοξεύουμε κούφιες απειλές που δείχνουν την άγνοια μας.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NAK[85.73.1xx.xxx]
05/03/2015 10:11

Να δούμε μήπως το όλο θέμα και από μία άλλη οπτική πλευρά:

1. Η χώρα έχει πολύ χοντρό ζόρι από μετρητά όπως ξέρουμε όλοι.

2. Οι κυβερνώντες ψάχνουν και ότι "ευρώπουλό" υπάρχει δεξιά και αριστερά το μαζεύουν.

3. Οι κυβερνώντες γνωρίζουν ότι αν πάνε αυτά τα έξι (6) μέτρα που λένε οι δημοσιογράφοι τη Δευτέρα θα προκαλέσουν μόνο γέλοτα στους υπολοίπους του Eurogroup.

4. Οι λαθρομετανάστες όντας σε Κρατικά οικήματα (π.χ. Αμυγδαλέζα) μας κοστίζουν σε φαγητό (αποδέχομαι αυτό που είπε ένας αλλοδαπός που αποβιβάστηκε στην Ομόνοια: "πατάτες και μακαρόνια και ΄'οχι κρέας και κοτόπουλο") κουβέρτες / σεντόνια κλπ τουλάχιστον 2,000,000 το μήνα (κάτι τα νοικιασμένα πούλμαν μεταφοράς, κάτι οι υπερτιμολογίσεις, κάτι τα commission / μίζες κλπ).

5. Τα πλωτά του Λ.Σ. - Ελληνική Ακτοφυλακή, τα περιπολικά των συνοριοφυλάκων κλπ μας κοστίζουν επίσης για να τρέχουν να τους μαζεύουν. Αν πάψουμε να τρέχουμε να τους μαζεύουμε να άλλη εξοικονόμιση!

6. Αν τους αμολίσουμε ή/και πάψουμε να τρέχουμε να τους πιάσουμε, τα "μοίρια" θα μας μείνουν στο ταμείο και "φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι".

7. Συνεχίζουμε να δηλώνουμε κάμποσες χιλιάδες (μαζεύντας όλο τους ίδιους και τους ίδιους - Ελληνες είμαστε τώρα ξέρουμε εμείς) στους κουτόφραγκους στην E.U. και συνεχίζουμε να εισπράτουμε τα λεφτουδάκια που από την εποχή του κ. Καθηγητου - Πρωθυπουργού (που η κα Πρόεδρος της Βουλής .... θέλει να ξεσπιτώσει από τη Βουλή!!!) εισπράτουμε .

Και έτσι:

1. Δείχνουμε το καλό μας - "ανθρώπινο" πρόσωπο στο πόπολο (κατάργηση των Κ'εντρων Κράτησης.

2. Δεν έχουμε την υποχρέωση να ξοδεύουμε τα "ευρώπουλα" που συνεχίζουν να μας δίνουν οι κουτόφραγκοι για να "προστατεύουμε τα σύνορα της E.U."

3. Συνεχίζουμε να λαμβάνουμε άλλα "ευρώπουλα" για να "ταϊζουμε (πατάτες και μακαρόνια κάθε μέρα - σιγά μη λιγδώσει το αντεράκι σας ωρέ "παράτυποι μετανάστες" - .... νάτο το πέτυχα το όνομα) / προσέχουμε" όσους =δεν καταφέραμε= να αποτρέψουμε να εισέλθουν.
Να δύο ωραιότατες πηγές ρευστότητας.
Ο κ. Κθηγητής - ΥΠΟΙΚ δήλωσε πως υπάρχει "εναλλακτική λύση" - νά μία!

4. Ξαναμπαίνουμε στη μύτη των κουτόφραγκων αφού εφαρμώζουμε νόμους και directives που αυτοί μας εγκαλούν πως δεν εφαρμόζουμε.

5. Τους έχουμε (κουτόφραγκους) στην τσίτα πως αν δε μας αούσετε θα τους δώσουμε "χαρτιά" και θα σας τους τσουβαλιάσουμε, και τότε να σας δούμε "πόσα απήδια βάζει ο σάκκος".

6. Αφού θα είναι με χαρτιά θα φορολογούντε για τα "μαϊμού" που πουλάνε - αποκοπής .

7. Δε θα υπάρχει το πρόβλημα με τις νταλίκες σε Πάτρα και Ηγουμενίτσα - με τις κρύπτες που έχουν "λαθρεπιβάτες" - για τα πλοία δεν έχουν αλλάξει ακόμι τον "όρο" και συνεχίζουν να είναι "λαθρεπιβάτες".

8. Αφού θα κώβουν κανονικά εισιτήρια στα πλοία θα αυξηθούν τα έσοδα των Ακτοπλοϊκών άρα τις φορολογούμε - νά άλλα έσοδα στο Κράτος - και δεν σκούζουν οι εφοπλιστές.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
05/03/2015 00:47

Ίσως να είμαι υπεραισιόδοξος αλλά δεν με απασχολεί η οικονομία γιατί έχω εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση ότι θα κάνει τις απαραίτητες κωλοτούμπες. Προτείνω σε όσους περίμεναν το αντίθετο από τον ΣΥΡΙΖΑ το άρθρο

http://www.naftemporiki.gr/finance/story/923003/g-baroufakis-yparxei-enallaktiki-ean-den-paroume-ti-dosi

θα κλάψουν ΠΑΡΑ πολύ, σχεδόν τόσο, όσο γέλασα εγώ. Όμως είμαι βέβαιος ότι θα διαλύσουν όλα όσα δεν έχουν άμεσο οικονομικό αντίκτυπο όπως παιδεία, δικαιοσύνη, μεταναστευτικό.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Fiat Lux[194.96.2xx.xxx]
04/03/2015 20:11

Αυτο δεν ειναι κυβερνηση. Ειναι ενας περιπλανομενος θιασος ξεβρακωτων ρεβανσιστων με ονειρα της δεκαετιας του 60, αιωνιοι χθεσινοι χωρις ιχνος συνεπειας. Τους βκεπει κανεις που ζητιανευουν με διαφορα κολπακια να μεζεψουν μερικες δεκαρες. Απ' την αλλη μας ριξανε και τη ΔΕΗ (δηλ. τον Φωτοπουλο) στα μουτρα. Απο τοτε που ορκιστηκανε .... το μονο που καταφερανε ειναι να τα χαλασουμε με ολη την Ευρωπη, να σιχαθουμε που γεννηθηκαμε σ' αυτον τον τοπο και να μη ξερουμε τι θα μας ξημερωσει. Το δειγμα γραφης του Πανουση δεν αφηνει αμφιβολιες. Ο ανθρωπος ειναι οχι μονο ασχετος αλλα και επικινδυνος. Τις προαλλες βγηκε και ειπε (και μας ξεφτιλισε σ' ολη την Ευρωπη για αλλη μια φορα, λες και δεν εχουμε ξεφτιλιστει αρκετα με τους ξερολες ηθοποιους που μας κυβερνανε) οτι θα δωσει χαρτια στους λαθρομεταναστες για να πλημμυρισουν την Ευρωπη. Ειναι αυταποδεικτο οτι στερειται της στοιχειωδους γνωσης σχετικα με το Σενγκεν. Καθε χωρα μελος εχει το δικαιωμα να θεσει την συμφωνια Σενγκεν εκτος ισχυος αν νομιζει οτι κινδυνευει η εσωτερικη της ασφαλεια. Αυτο εχει γινει αρκετες φορες στο παρελθον. Η μιζερια της Ελλαδας με τους λαθροεισβολεις δημιουργηθηκε απο το Δουβλινο 2. Ποιος το υπεγραψε; Ο αρχιερεας πασοκος Σιμητης. Ποιοι τον υποστηριζαν; Οι πασοκοι ψηφοφοροι. Που πηγαν ολα αυτα τα ακεφαλα κοπαδια; Ε, τωρα τι ρωτας. Απο που ο συριζα εγινε απο 3%, 36%; Και για τα τωρινα: ξυπνησε ενα πρωι ο υποστρατηγος με ενα ονειρο που ειδε και σκεφτηκε τι να κανουμε σημερα, ας απελευθερωσουμε τους λαθρο... Αμ, δεν ειναι ετσι. Ο Πανουσης "παρεξηγηθηκε " για δυο λογους: πρωτον γιατι ηθελε να παρουσιασει ο ιδιος τα ' φιλανθρωπικα' κατωρθωματα γαρνιρισμενα με διαφορα κολπακια (συνηθες φαινομενο της κυβερνησης ) και του φαγανε το σοου και δευτερον γιατι ειδε την τεραστια αντιδραση του κοσμου και ζητουσε αφορμη να κανει πισω χωρις να χασει το προσωπο του. Αλλα, ποιο προσωπο να χασεις αμα δεν εχεις;

Υπερψηφίστηκε από 47 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 24 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
G,K,[94.66.2xx.xxx]
04/03/2015 19:14

Υπουργέ μου σε μια ώρα θα μου απαντήσεις που θα πάνε από την Ομόνοια.

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
xnx[212.251.5xx.xxx]
04/03/2015 19:10

Κ. Πανουση, ο νομος αυτος υπαρχει απο το 2011 και ποτε δεν εφαρμοστηκε, οπως βεβαιως πολλοι νομοι στην Ελλαδα.

Η δικη μου λογικη λεει οτι το ξερετε.

Προσπαθω να καταλαβω την δικη σας λογικη και κυριως της κ. Χριστοδουλοπουλου.
Αυτη παλι τι στο καλο ειναι. Δεν ειστε εσεις ο αρμοδιος υπουργος?

Σε γενικες γραμμες, απ' οτι καταλαβα, μπερδεμα με παλαιοτερους μη καταργημενους νομους, με νεες εγκυκλιους και διαφορα αλλα ωραια γραφειοκρατικα της χωρας μας.

Δεν μπορει σε αυτη τη χωρα, να βρεθει ενας απο οποιοδηποτε κομμα και να πει απλα, ΣΥΓΝΩΜΗ ΛΑΘΟΣ.

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιωργος[66.108.2xx.xxx]
04/03/2015 18:22

@ Spartan.

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ: !!! Αφου δεν εξεδωσε διαταγη ΓΙΑΤΙ την ανακαλει ?

Για να την ανακαλει αρα την εχει εκδοσει.

Μας δουλευουν στενο γαζι.

Υπερψηφίστηκε από 42 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
αχ καλέ τι μπάχαλο[94.71.5xx.xxx]
04/03/2015 18:17

Με γοργούς ρυθμούς η επιστροφή της χώρας στην κανονικότητα.
Οι δημοσιογράφοι μετά από πέντε χρόνια μονοσήμαντης αντιπολίτευσης στην αντιπολίτευση,
θυμήθηκαν εδω και ενα μήνα ότι πρέπει επιτέλους να ασκούν έλεγχο στην εξουσία.
Στο ίδιο πνεύμα και οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι σχολιαστές που βγάζουν από μέσα τους τον καταπιεσμένο αντιεξουσιαστικό εαυτό τους.
Με δεδομένο όμως ότι το θέμα είναι κωμικό,
και με τον κόσμο να μη τσιμπάει,
αναρωτιέμαι γιατί η κυβέρνηση μιλά για προβοκάτσια,
διεκδικώντας στην ουσία κομμάτι από την πίτα της γελοιότητας που μασουλάνε αντιπολίτευση και παπαγάλοι.

Υπερψηφίστηκε από 21 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wow[46.246.1xx.xxx]
04/03/2015 18:06

Δηλαδή δεν αληθεύει ότι μπαίνει λεωφορειακή γραμμή Αμυγδαλέζα- Άγιος Παντελεήμονας;

Υπερψηφίστηκε από 34 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Κανένας[91.140.4xx.xxx]
04/03/2015 17:26

Τι κουτόχορτο για αφελείς είναι .ολο αυτό; Τι καναλι που έβγαλε την είδηση και κουραφέξαλα;
- Ητανε η είδηση ΠΛΑΣΤΗ; ΟΧΙ
- Πήγε η διαταγή σε όλα τα αστυνομικά Τμήματα; ΝΑΙ
- Ηταν ή είδηση συνεπής με τις προεκλογικές εξαγγελίες του συριζα; ΝΑΙ
Δηλαδή η υλοποίηση μιας προεκλγικής εξαγγελίας μετά από συσκεψη (όταν αυτοκτόνησε ο λαθρομετανάστης-κρατούμενος της Αμυγδαλέζας), έγινε 2 βδομάδες αργότερα προβοκάτσια; Για πρόβατα μας περνάνε; κακόμοιροι υπηρεσιακοί παράγοντες τι σας περιμένει, αυτοί θα πειραματίζονται κι εσείς θα την πληρώνετε

Υπερψηφίστηκε από 67 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ταμτάκος[94.64.1xx.xxx]
04/03/2015 17:12

O Καμμένος (ψεκασμένος) είπε ότι ο υποστράτηγος έφταιγε για τον Χαικάλη. Άρα ήθελαν να τον φάνε γιατι πρόσέβαλε αυτόν τον τιτάνα τη απατεωνιάς (της πολιτικης ήθελα να πω) και έβαλε τον Πανούση να τον ξεμπερδέψει.

Υπερψηφίστηκε από 43 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
04/03/2015 17:12

Ασε ήσυχο τον ΣΚΑΙ ένας Πολίτης. Ένα τυπικό ελληνικό πατσαβουροκάναλο έχει καταντήσει όπως όλα. Μόνο το όνομα του έχει μείνει. Αν βέβαια έχει διορθωθεί τον τελευταίο χρόνο (από τότε που σταμάτησα να το παρακολουθώ) με μεγάλη μου χαρά να το ακούσω γιατί έχουμε ανάγκη να παρακολουθάμε ειδήσεις από κάπου.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 38 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 54
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 52
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Κεφαλαία γράμματα2

Δημοφιλή