Google: To Street View στη Γροιλανδία

Συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις στο YouTube
Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015 12:12
UPD:12:13
GOOGLE

O αμερικανικός κολοσσός έχει δημοσιοποιήσει εικόνες κάποιων εκ των εντυπωσιακότερων τοπίων της περιοχής, περιλαμβανομένων του λιμανιού του Νουουτοκάκ και του Ιλουλισάτ Άισφιορντ (στη φωτογραφία).

A- A A+

Το δημοφιλές χαρακτηριστικό της Street View επέκτεινε η Google, φέρνοντας στη βάση δεδομένων του τα τοπία της αραιοκατοικημένης Γροιλανδίας.

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του BBC, ο αμερικανικός κολοσσός έχει δημοσιοποιήσει εικόνες κάποιων εκ των εντυπωσιακότερων τοπίων της περιοχής, περιλαμβανομένων του λιμανιού του Νουουτοκάκ και του Ιλουλισάτ Άισφιορντ.

Πρόκειται για την 66η χώρα που εισάγεται στο Street View. Οι εικόνες είναι «immersive», κάτι που σημαίνει ότι ο χρήστης μπορεί να τις περιστρέψει προς πάσα κατεύθυνση. Μεταξύ των τοποθεσιών περιλαμβάνεται το Μπραταχλίντ, που ιδρύθηκε από τον Έρικ τον Ερυθρό, ο οποίος και ίδρυσε την πρώτη αποικία των Βίκινγκ στη Γροιλανδία, μετά την εξορία του από την Ισλανδία. Άλλη μία τοποθεσία που έχει καταγραφεί στο πλαίσιο του Street View είναι η εκκλησία Χβάλσεϊ, στα νότια της Γροιλανδίας.

Παράλληλα, η εταιρεία ετοιμάζεται να λανσάρει μια συνδρομητική υπηρεσία στο YouTube για χρήστες που δεν θέλουν να βλέπουν διαφημίσεις. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Guardian, ο Ρόμπερτ Κινκλ, επικεφαλής content/ business operations, σημείωσε, μιλώντας στη συνδιάσκεψη Code/Media στην Καλιφόρνια, ότι το YouTube εξελίσσει και βελτιστοποιεί την όλη εμπειρία, προσθέτοντας πως η προσφορά συνδρομής ήταν σημαντική για το YouTube επειδή κάποιοι θεατές δεν θέλουν να περιμένουν να λήξουν οι διαφημίσεις.

Το YouTube διερευνά το ενδεχόμενο μιας επί πληρωμή, ελεύθερης από διαφημίσεις, υπηρεσίας εδώ και καιρό, λανσάροντας ένα πιλοτικό πρόγραμμα το 2013, που επέτρεπε σε μεμονωμένους παρόχους υλικού να χρεώνουν σε επισκέπτες μια συνδρομή για να έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένα video channels. Επίσης, λανσαρίστηκε το YouTube Music Key Service σε invite-only beta μορφή τον Νοέμβριο, για μουσικά βίντεο χωρίς διαφημίσεις.

Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στη δημοφιλή υπηρεσία να ανταγωνιστεί «παίκτες» όπως το Netflix και να αξιοποιήσει περαιτέρω τα βίντεό του, που προσελκύουν πάνω από ένα δισ. χρήστες μηνιαίως.

Προτεινόμενα για εσάς