Άρθρο - ανοιχτή επιστολή Τσίπρα προς τους Γερμανούς πολίτες

Τρίτη, 13 Ιανουαρίου 2015 11:38
UPD:13/01 13:32

«Ο Γερμανός φορολογούμενος δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», σημειώνει ο Αλέξης Τσίπρας σε ανοιχτή επιστολή του προς τους αναγνώστες της Handelsblatt, υπό τον τίτλο «Η αλήθεια που κάποιοι σας έκρυψαν για την Ελλάδα».

59 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
German tax payer[77.49.1xx.xxx]
15/01/2015 12:08

δλδ Alexis τι θα μπορούσαμε να φοβηθούμε από σένα?

Φίλε μου η σ.Βαλαβάνη λέει ότι δεν θέλεις τη δόση των 7.5 δις.
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, έχετε και παράχετε, άρα κι εγώ δεν θα δώσω άλλα δανεικά κι αγύριστα σε σένα. Τόσο απλά.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[81.171.1xx.xxx]
15/01/2015 11:32

Ο ΣΥΡΙΖΑ (Δραγασάκης) αυτή τη στιγμή έχει ανοιχτή γραμμή με το Στουρνάρα (ΤτΕ) και τον Άσμουσεν (πρώην Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών της Γερμανίας και πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΕΚΤ, και νυν Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Θεμάτων της Γερμανίας). Αυτό σημαίνει ότι γίνεται ταχύρρυθμη ενημέρωση/προσαρμογή στην πραγματικότητα του οικονομικού επιτελείου του ΣΥΡΙΖΑ και του Α. Τσίπρα προσωπικώς. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τις δηλώσεις του τελευταίου, οι οποίες γίνονται κάθε μέρα και πιο ρεαλιστικές/μνημονιακές.

Από εκεί και πέρα,ρώτησα κάποιους ανθρώπους που γνωρίζουν προσωπικώς τους δύο μονομάχους και θα ψηφίσω με βάση της πληροφορίες που έλαβα για το χαρακτήρα και τις ηθικές αρχές του καθενός. Υπό αυτό το πρίσμα, η επιλογή δεν χρειάστηκε πολλή σκέψη.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
evripidis[194.9.2xx.xxx]
15/01/2015 11:04

Σχετικά με την αξιοπρέπεια που ευαγγελίζεται ο Σύριζα: Δύο παραδείγματα όπου η αξιοπρέπεια έχει πάει περίπατο:
1) Δεν βλέπω τίποτα το αξιοπρεπές στον να ζητάς να μην πληρώσεις ο,τι έχεις δανειστεί.
Ενας λαός με φιλότιμο θα έκανε τα αδύνατα δυνατά για να ξεπληρώσει τα χρέη του μέχρι κεραίας και οχι να βρίσκει δικαιολογίες
2) Τί ποιο απαξιωτικό από τον να μήν έχει προτείνει δικό του υποψήφιο για πρόεδρο της Δημοκρατιας;

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ξεβρακωτation[178.128.1xx.xxx]
15/01/2015 09:54

Ό,τι έκρυψε ο Τσίπρας από τους Ευρωπαίους , το λέει ο Κυρ. Μητσοτάκης :

"Με τη ΝΔ θα αποφύγουμε τον εφιάλτη των δεύτερων εκλογών.
Mόνο με το ΚΚΕ ενδιαφέρεται να συνομιλήσει ο κ. Τσίπρας με το νεοσταλινικό κόμμα που ευαγγελίζεται την έξοδο από την ΕΕ.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, βλέπει 70 χρόνια μετά την κατοχή την ευκαιρία να πάρει στην ουσία εκδίκηση η αριστερά για να κυβερνήσει με νεοκομμουνιστική ατζέντα.
Σε αυτό προσβλέπουν οι άνεργοι νέοι; Nα γίνουμε μια εστία σοσιαλισμού στη νοτιανατολική γωνία της Ευρώπης ; "

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΝΑ[141.255.3xx.xxx]
15/01/2015 09:11

@Διονύση:

Αγαπητέ φίλε, η κλεψιά και ο εγωισμός είναι γονιδιακά χαρακτηριστικά μιας (μεγαλύτερης απότι θα έπρεπε) μερίδας Ελλήνων. Αλλά κλέφτες υπάρχουν παντού, βλ. Γερμανία, Γαλλία, Αμερική. Παντού παίζουν καμουφλαρισμένες μίζες σε ανώτερους αξιωματούχους. Εμείς μόνο χρεωκοπήσαμε όμως! Δυστυχώς η πρόοδος δεν επέρχεται με χαλάρωση αλλά (δυστυχώς) με καταστολή, διότι χωρίς καταστολή δεν υπάρχει συμμόρφωση. Έχεις δίκιο που φωνάζεις ότι οι προηγούμενοι ήταν κλέφτες (ΠΑΣΟΚ και ίσως λίγο ΝΔ), γιατί ήταν. Είναι εξίσου αφελές όμως να πιστεύεις ότι ο Αλέξης (και κυρίως η πολυπληθής κουστωδία του) δεν θα κλέψουν. Επίσης το μόνο που θα κάνουν είναι μια μεγαλοπρεπή χαλάρωση. Επίσης έχουν και μια αντίφαση σε κάθε λέξη. Πως θα βγουν τα νούμερα αν πάει το αφορολόγητο στις 450 χιλιάδες? Είτε μας αρέσει είτε όχι ο ΕΝΦΙΑ είναι ο σωστότερος φόρος που υήρξε ποτέ. Και εγώ σιχτιρίζω όταν τον πληρώνω, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την ουσία. Η κακώς κείμενη αριστερά έχει καταστρέψει όλες τις χώρες στις οποίες φυεί. Ίσως έχει αγνές προθέσεις (μετά το ΠΑΣΟΚ δεν το πιστεύω πια), αλλά παντού διέλυσαν τα πάντα. Συμπερασματικά: η ψήφος μας πρέπει να βασίζεται στη λογική του "μη χείρον βέλτιστον". ΟΙ μόνες δυνάμεις που μπορούν σωστά να σώσουν τη χώρα (μποροστά δεν πάει εύκολα, απλά να σωθεί) είναι η ΝΔ και το Ποτάμι. Όλοι οι άλλοι είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
καλά να πάθετε[212.205.0xx.xxx]
15/01/2015 09:06

Οπότε Διονύση παραδέχεσε ότι επιχειρηματολογείς υπερ της ψήφισης κλεφτών. Συγχαρητήρια.
Μάθε επίσης ότι δε χρειάζεται κανένα επιχείρημα προκειμένου να μη ψηφίζεις κλέφτες και αποδεδειγμένα ανίκανους και διεφθαρμένους.
Το γεγονός ότι στην Ελλάδα ακόμα το συζητάμε, φανερώνει πολλά για την ηθική, πνευματική και τελικά και οικονομική κατάντια της χώρας και του πληθυσμού της.
Η θέση των πρασινομπλέ τρωκτικών που δανείζονταν στο όνομα σου και σε χρεωκόπησαν είναι στη φυλακή.
Κάποιοι 'συμπολίτες' μας όμως φρόντισαν να τους παρέχουν βουλευτική ασυλία, χρόνο να κουκουλωθούν και τελικά να παραγραφούν τα εγκλήματα τους, χρήμα να προικίζουν τα παιδιά τους, εξουσία να διορίζουν τους φίλους τους και να νομοθετούν υπερ των παλιών και σύγχρονων συνεργών τους, ενα στρατό αστυνομικούς να τους προστατεύει και πόσα ακόμα που δεν αξίζει να απαριθμήσω.
Και αν το έκανα, το έκανα γιατί το βήμα είναι δημόσιο.
Σε διαφορετική περίπτωση σιγά μην έχανα το χρόνο μου με κάποιον που επιχειρηματολογεί υπέρ της ψήφισης κλεφτών.
Φαντάζομαι βέβαια πως και εσυ θα ντρέπεσε να υποστηρίξεις αυτά που λες δια ζώσης.
Όποιος πιστεύει ότι οι εκλογικές εναλλακτικές τους είναι χειρότερες ακόμα και από τους κλέφτες, θεωρώ ότι πρέπει να απέχει της εκλογικής διαδικασίας.
Τόσο πολύ έχετε υποτιμήσει πια και τις εκλογές και τους εαυτούς σας ;

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
15/01/2015 00:59

Διάβασε λίγο αυτή τη συζήτηση άφωνε και θα τα δεις και μόνος σου

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Andreas[86.129.2xx.xxx]
14/01/2015 23:57

Εμένα δεν μου αρέσει που ο τσιπρας δεν φοράει γραβάτα . Νομίζω πως απλά δεν ξέρει να την δένει .θα μάθει όμως όταν γίνει προθυπουργος . Να δώ πως θα ποζάρει στην αναμνηστική φωτό στις Βριξελες, σαν χωριάτης από την Κάτω λεστινιτσα . Πραγματικά δεν τον πάω αυτόν τον νέο Μπάρκουλη της αριστεράς . Δεν έχει καμία εμπειρία και γνώση για τον επιχειρηματία .. Απλά είναι γεμάτος με άπειρα ΜΟΥ . Κάτι που μου λέει ότι χρειάζεται team building exercise .. Δεν θέλω να το δώ αυτό το έργο ...

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
άφωνος[79.130.7xx.xxx]
14/01/2015 23:02

@Διονύσης
καλά όσοι δεν έχουν επιχειρήματα και αμολάνε απλά ενα : δε ψηφίζω τους ίδιους κλέφτες,
αλλά εσυ με τι επιχειρήματα θα ψηφίσεις τους ίδιους κλέφτες ;

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
14/01/2015 19:42

Δηλαδή Όσιε ακόμα δεν έχεις αποφασίσει τι θα ψηφίσεις; Μην αισθάνεσαι άσχημα γιατί δεν είσαι ο μόνος. Ξέρεις πόσοι είναι αυτοί που δεν ξέρουν ακόμα τι θα ψηφίσουν αλλά δεν ψηφίζουν με τίποτα τους κλέφτες που μας έφεραν σε αυτό το χάλι;

Τους καταλαβαίνω τους καημένους. τι να πουν; Ότι θα ψηφίσουν τον αστοιχείωτο, τον ξερόλα, αυτόν που μας περνάει για κορυφαία βλήματα και μιλάει σα να υπάρχουν λεφτά και μάλιστα απεριόριστα; αυτόν που ήδη έχει αρχίσει τις κωλοτούμπες; αυτόν που έχει μαζέψει όλους τους κλεφταράδες του ΠΑΣΟΚ; Γι αυτό αμολάνε απλά ένα Δεν ψηφίζω τους ίδιους κλέφτες και γλυτώνουν από την οποιαδήποτε αντιπαράθεση επιχειρημάτων.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
14/01/2015 18:28

"Την αντίθεση του σε οιαδήποτε μορφή αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους εξέφρασε ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας, Άλεξ Στουμπ, δηλώνοντας, μεταξύ άλλων ότι θα πει ένα μεγάλο «όχι» σε προτάσεις απομείωσης του ελληνικού χρέους."
Τι είπες ρε;
Πεντοζάλη ξέρεις να χορεύεις;
Σκουρλέτη, πιάσε το νταούλι.

Υπερψηφίστηκε από 25 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 13 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NA[141.255.3xx.xxx]
14/01/2015 18:11

Εδώ υπάρχει ένα tool υπολογισμού εδρών στη βουλή: http://www.kalpes.gr/ekloges/ypologismos-edres/
(Αν το έκανα σωστά) τελικά αυτά που λέει ο ηθοποιός μπορεί να ισχύουν γιατί με τα σημερινά νούμερα των δημοσκοπήσεων βγαίνει και...αυτοδύναμος. Wunderbar, να πάτε να ψωνίσετε γάλατα και ρύζι μην μας πιάσει και το δελτίο.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Οσιος Παρίσιος[62.38.2xx.xxx]
14/01/2015 16:27

@ Γάτος πασών των Ρωσιών

Με έπεισες απόλυτα.
Οχι στον εξωγήινο ΣΥΡΙΖΑ.
Ναι στα λαμόγια που μάς κατάντησαν
τους ξεφτιλοπεινάλες της Ευρώπης.
Ετσι επειδή το γουστάρουν οι φανατικοί αντιαριστεροί και τα βρωμερά παπαγαλάκια της Συγγρού που μάς ξεπάτωσε.

KΛΕΦΤΕΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΟΤΕ.
Και όσο κτυπάτε τον ΣΥΡΙΖΑ τόσο εξώφθαλμα στημένα, τόσο φιάχνομαι
που μπορεί να τον ΨΗΦΙΣΩ.

Υπερψηφίστηκε από 21 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 25 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Οσιος Παρίσιος[62.38.2xx.xxx]
14/01/2015 16:21

Τα δεδομένα είναι δύο.
Ψηφίζουμε τα λαμόγια που μάς έφτασαν ώς εδώ, κλέβοντας τα δανεικά που έπαιρναν επί 40 χρόνια, ώστε να τα ξεπληρώσουμε, χωρίς να ξέρουμε κάν τι πήραν και που πηγαν, πεινασμένοι και αυτοκτονημένοι ;;;
Η τα στέλνουμε στον αγύριστο όπως στείλαμε τους Τούρκους το 1821 που είμασταν σε χειρότερη κατάσταση απ'ότι τώρα μιά και δεν είχαμε ούτε κράτος ούτε λεφτά, για να το πολεμήσουμε ;;;
Οχι για να πλουτίσουμε, αλλά να μην εξαφανισθούμε σάν έθνος, ξαναψηφίζοντας κλέφτες και πληρώνοντας μέχρι ισοπέδωσης τα κλεμμένα τους.
Θυμίζω 300 ευρώ η εγγυημένη σύνταξη για να πληρώσει ο γέροντας ότι κλέβανε αυτοί επί 40 χρόνια.
400 ευρώ ο βασικός χωρός λόγο αποπληρωμής χρέους, ώστε να είμαστε δούλοι όσες επενδύσεις και να έρθουν.
Δεν ψηφιζουμε τα λαμογια που μάς κατέστραψαν και ο καθένας μας ψηφίζει ότι τον αγγίζει και αν δεν τον αγγίζει τίποτα το φιάχνει με τη φωνή του.
ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΕΛΟΣ.

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 22 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
14/01/2015 15:48

@ "Τί πλάνο υπάρχει άν (έστω και κάποιο μικρό ποσοστό) πεί όχι. Προχωρούμε στα συμφωνηθέντα. Τί κάνεις τότε Αλέξη;"
Εύκολο: Τότε πιάνω εγώ τη λύρα και το Σκουρλέτι το νταούλι και όλοι αρχίζουν να χορεύουν πεντοζάλι.
Επόμενη ερώτηση...

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dimi[94.69.1xx.xxx]
14/01/2015 15:37

Εγώ πάλι, γιατί έχω αντίθετη γνώμη; Ίσως, γιατί είμαι ο κακόπιστος και άπατρις και βρωμερός καπιταλίστας. Φθάνει πιά ρε παιδιά. Καθαρίστε τα σκονισμένα γυαλιά σας. Μιλάει ο μπέμπης και λέει, ότι δέν έχει να φοβηθεί κανείς, για τίποτα. Ότι το χρέος της Ελλάδος δέν είναι βιώσιμο, άρα θα πρέπει να καταστεί τέτοιο με κάποιο κούρεμα προκειμένου να μπορούν ν'αναπνεύσουν οι Έλληνες και να μπορέσουν να ξεπληρώσουν μέρος του χρέους τους. Μέχρι εδώ εντάξει. Τί πλάνο υπάρχει άν (έστω και κάποιο μικρό ποσοστό) πεί όχι. Προχωρούμε στα συμφωνηθέντα. Τί κάνεις τότε Αλέξη; Βαράς κανόνι ή κάνεις κωλοτούμπα; Αυτήν την απάντηση θέλω.

Υπερψηφίστηκε από 26 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
14/01/2015 15:29

Η αλήθεια να λέγεται, οι έλληνες το μόνο πρόβλημα με το ποίο ασχολολούνται σήμερα έιναι να ορμηνεύσουν τα παιδιά τους να οργανώσουν καταλήψεις στα πανεπιστήμα. Το διαπίστωσα και εγώ στο πρόσφατο ταξίδι μου στην χώρα Ελλλάδα στο Άλφα Κενταύρου.

Υπερψηφίστηκε από 24 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
14/01/2015 15:22

Να σκεφτεί κανείς ότι αυτό το τροπάριο του Οσίου περί βολεμένων το ακούγαμε ακόμα και τότε που το 80% ήταν "βολεμένοι". Δεν σας προβληματίζει ότι ακόμα και με τέτοια φοροεπιδρομή και στερήσεις ο κόσμος ΔΕΝ εμπιστεύεται τον Τσίπρα; ή μπας και φαντάζεστε ότι θα μπορείτε για πολύ καιρό ακόμα να συμβουλεύετε τα παιδιά σας να μην διαβάζουν στο πανεπιστήμιο αλλά να οργανώνουν καταλήψεις για να εξασφαλίσουν το μέλλον τους;

Υπερψηφίστηκε από 24 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 13 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
14/01/2015 15:14

Μακάρι φίλτατε Γάτε να μας «έβγαζε» ο ΣΥΡΙΖΑ από την ευρωζώνη και την ΕΕ, τότε θα τον ψηφίσω και εγώ. Αλλά μην ανησυχείς και προπαντός μην προσπαθείς να τρομοκρατήσεις και εσύ και πολλοί άλλοι τους "απληροφόρητους, αφελείς και ηλιθίους" ΄ώστε να ψηφίσουν πάλι τα κόμματα που διέλυσαν την Ελλάδα, με έναν φόβο που είναι εντελώς ανύπαρκτος, με στόχο να διαωνίσετε την αθλιόττητα που μας έφτασε ως εδώ και να ξαναεκλεγούν τα ίδια σκύβαλα. Μην ταράζεστε, θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα δάνεια, μην γίνουμε και μπαταξήδες ε??? Αυτήν την δυνατότητα την αναγωρίζουμε μόνο για τους γερμανούς ναζιστές οι οποίοι αφού ξέκαναν μερικά εκατομμύρια ζήτησαν διαγραφή χρεών για να ανοικοδομήσουν την χώρα τους με την δουλειά των μεταναστών από τις χώρες που διέλυσαν, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Εμείς οι άθλιοι που έχουμε καταστρέψει την ευρώπη (???), αν είναι δυνατόν να απαιτήσουμε διαγραφή χρεών ως οφείλει να κάνει ένα κυρίαρχο κράτος για να διαφυλάξει τα δικαιώματα στην ζωή των πολιτών του, και ας τα έχουμε πληρώσει από το 1821 πολλές φορές μέχρι σήμερα, γιατί ουδέποτε υπήρξαμε κυρίαρχο κράτος. Πάντα την Ελλάδα την κυβέρνησαν οι κοτζαμπάσηδες και οι απόγονοί τους, οι συνεργάτες των ναζί στην κατοχή και οι απόγονοί τους και αυτοί έχουν αποκτήσει τεράστιες περιουσίες από τα χρέη ΜΑΣ. Και αυτό γιατί πάντα υπάρχουν οι «πληροφορημένοι και έξυπνοι» για να τους στηρίζουν.

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 15 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γατος Πασων Ρωσιων[141.212.1xx.xxx]
14/01/2015 14:30

«Ο Γερμανός φορολογούμενος δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ», σημειώνει ο Αλέξης Τσίπρας

Οχι μονο συμφωνω απολυτα με τον Τσιπρα στο παραπανω, αλλα και επαυξανω.

Οχι μονο οι Γερμανοι (οι "κακοι") αλλα και οι τοσοι αλλοι εργατικοι, πετυχημενοι, και "καλοι" φορολογουμενοι εν Εσπερια, οι Ολλανδοι καλη ωρα, οχι μονο δεν εχουν τιποτα να ...φοβηθουν απ τον Τσιπρα, το Λαφαζανα και τισ τρεις χαριτες, τις ανεκδιηγητες Συριζες Κωνσταντοπουλου, ΔΟυρου και Ραχηλ Μακρη,

Αν παρακολουθουν τις ανοησιες που εκστομιζουν, θα επρεπε να τους ανοιξουν τις αγκαλες τους και τα πουγγια τους κ αι να τους δωσουν και μια βοηθεια (αλα ΖΗΜΕΝΣ καλη ωρα) να βαλουν καμια δυο διαφημισεις ακομα και να γινουν αυτοδυναμοι με την ψηφο των απληροφορητων, των αφελων και των ηλιθιων.

Γιατι οταν ερθουν στην εξουσια αυτοι οι καφριλοι, λιαν συντομως ο ταλας Ευρωπαιος Φορολογουμενος ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΣΑΣ, που θα εχει πια ΒΓΗ απ την ΕΥΡΩΖΩΝΗ και μαλλον και απ την ΕΕ.

Υπερψηφίστηκε από 24 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 15 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 62
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 59
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Υβριστικό Μήνυμα2
  • Σε αναμονή προς δημοσίευση: 1

Δημοφιλή