Με νέα αύξηση πωλήσεων έκλεισε το 2014 η Seat.
Η ισπανική μάρκα πέτυχε 390.500 συνολικά πωλήσεις, 10% περισσότερες από το 2013 (355.000), επιτυγχάνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα από το 2007.
Η συνολική αύξηση των πωλήσεών της, τα δύο τελευταία χρόνια, ήταν 21,7%, σχεδόν 70.000 περισσότερα οχήματα από το 2012 (321.000 μονάδες).
Σημαντική ώθηση στις πωλήσεις Seat έδωσε η οικογένεια Leon. To 2014 σημείωσε αύξηση 50% φθάνοντας τις 154.100 μονάδες συνολικά και με 51.300 οχήματα περισσότερα από το 2013.
Από το λανσάρισμα της νέας γενιάς Leon το 2012 -η πρώτη γενιά με τρία διαφορετικά αμαξώματα – το Leon υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις του πετυχαίνοντας αύξηση 116% (2012: 71.200 οχήματα).
Αξίζει να σημειωθεί πως το Leon σημείωσε τα καλύτερα αποτελέσματα από την έναρξη των πωλήσεων του ως μοντέλο το 1999 και για πρώτη φορά ξεπέρασε το Ibiza ως best-seller της Seat.
Η έκδοση ST, που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2013, έφτασε στις 47.100 πωλήσεις ή το 30,5% των συνολικών πωλήσεων για το Leon.
Ο Πρόεδρος της εταιρίας Jürgen Stackmann, δήλωσε ικανοποιημένος για τα αποτελέσματα αυτά : «Για δεύτερη συνεχή χρονιά οι πωλήσεις μας παρουσιάζουν διψήφια αύξηση.
Η οικογένεια Leon αποτελεί σημείο καμπής στην ιστορία μας. Έχει γίνει ο δεύτερος πυλώνας της μάρκας και έχει ανοίξει την πόρτα σε νέους πελάτες.
Το 2015, στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την ανάπτυξη. Η γκάμα πρόκειται να αναπτυχθεί και να ανανεωθεί το τρέχον έτος, αρχής γενομένης από τα μοντέλα που ήδη έχουμε και αυτά που ετοιμάζουμε για το άμεσο μέλλον όπως την άφιξη του compact SUV το 2016».
Σημειώνεται πως οι πωλήσεις της μάρκας είναι πιο διαφοροποιημένες, παρουσιάζοντας, σταθερή αύξηση όχι μόνο στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές, όπως η Γερμανία, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιταλία, αλλά και στην Ανατολική Ευρώπη καθώς και σε άλλες χώρες όπως η Τουρκία και το Ισραήλ.