Μαξίμου: Θετική ψήφος σημαίνει αποφυγή μίας πολιτικής περιπέτειας

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014 12:09
UPD:17/12 14:22

Μήνυμα προς τους βουλευτές εν όψει της σημερινής, πρώτης ψηφοφορίας στη Βουλή για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, στέλνει το Μαξίμου, προειδοποιώντας για τον κίνδυνο «πολιτικής περιπέτειας που θα μπορούσε να αποβεί μοιραία».

77 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Nostradamus[78.87.1xx.xxx]
19/12/2014 14:24

@NA

Φιλε δεν ξερω αν οι Ελληνες εχουμε "μέσο υψηλότερο IQ απότι πολύ λαοί στον κόσμο"
Προσωπικα δεν πιστευω τετοια στοιχεια χωρις αυτα να ειναι επιστημονικα τεκμηριωμενα...χωρια που χρησιμοποιουνται απο ιδεολογιες οι οποιες εχουν οδηγησει σε ολεθρους...
Αυτο που πιστευω...ειναι οτι οι ανθρωποι που εχουν μεγαλωσει στο "πεζοδρομιο" και εχουν αντιμετωπισει δυσκολιες...ειναι πολυ πιο "καπατσοι" απο αυτους που τα εχουν βρει ολα ετοιμα...
Κατι αναλογο συμβαινει και με τους Ελληνες που βγαινουν στο εξωτερικο επειδη εντος της χωρας τους καπελωνουν οι "φτιαγμενοι" που πολυ ευστοχα περιγραφεις...
Τωρα επειδη εκει οι ανθρωποι εχουν μαθει να λειτουργουν με καποια ethics και να μην περναει απο το μυαλο τους η "λαμογια"...αυτο δεν τους κανει αυτοματα και followers.Απλα αποτελουν πεδιο δοξης λαμπρο για εκμεταλλευση απο τον Ελληνα...ο οποιος αισθανεται σαν....αλεπου στο κοτετσι.Αυτο ομως δεν τον κανει και leader...
Δεν ξερω...Αν ειμασταν leaders θα ειμασταν παντου...Και εντος και εκτος...Μαλλον followers ειμαστε.Ολα τα τελευταια χρονια σταθερα ακολουθουμε...κανουμε οτι μας λενε...και λεμε...οτι μας λενε να πουμε...
Εστειλαν τον Ρουβα στην Επιδαυρο...και τον βραβευσαν και απο πανω!!!...Οχι μονο ακολουθουμε...αλλα αντιγραφουμε τους ξενους...και μαλιστα στην χειροτερη μορφη αντιγραφης...και αυτο ισως αποτελει και ενδειξη του IQ...

Υ.Γ.Μην παρεξηγηθω..Δεν μιλαω για τους Ελληνες επιστημονες που οντως διαπρεπουν στο εξωτερικο αφου στην Ελλαδα δεν υπαρχει επιστημονικη/βιομηχανικη ερευνα...Μιλαω για ολους τους υπολοιπους που οταν βγαινουμε στο εξωτερικο...παθαινουμε πλακα με τις "ευκαιριες" που δινονται....

Σε ολα τα αλλα μαζι σου.Αλλα για εμενα το μονο που μπορει καποιος να περιμενει απο την ΝΔ ειναι περαιτερω καταστροφη...Και οταν κλεισει την 4ετια...τοτε θα ερθει ΣΙΓΟΥΡΑ και με τα μπουνια ο ΣΥΡΙΖΑ...και τοτε και θα εχει και ασυγκριτα πιο δυσκολο εργο..και ΚΥΡΙΩΣ θα ειναι ασυγκριτα πιο....τσατισμενος.Εκεινο τον ΣΥΡΙΖΑ προσπαθω να αποφυγω...

Καλες γιορτες και Καλη Χρονια να εχεις.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.184.2xx.xxx]
19/12/2014 12:36

@NA

Συμφωνώ σχεδόν απόλυτα με τα γραφόμενά σου σε απλή λογική γιά να τα καταλάβουμε όλοι.
Κάποιος που έχει τις αναφερόμενες ιδιότητες δεν μπορεί να είναι "leader". Και οι Αχαιοί ήσαν ηγέτες αλλά ήξεραν τι έκαναν και που οδηγούσαν τους "follower".

Χαιρετώ από το βροχερό χωριό μου

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
paratiro[87.178.1xx.xxx]
19/12/2014 12:17

"Ας ελπίζουμε για το καλο ΟΛΩΝ! μας ότι η Ελλάδα θα αποφύγει τις εκλογές."

Όμορφα και ωραία, και τι θα κάνουμε μετά, π.χ. θα αλλάξουμε νοοτροπία μας, θα αποβάλουμε το πελατειακό κράτος μας, θα καταπολεμήσουμε το Εγκατεστημένο μας ?

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
cocarrroll[82.26.2xx.xxx]
19/12/2014 11:17

Ας ελπίζουμε για το καλο ΟΛΩΝ! μας ότι η Ελλάδα θα αποφύγει τις εκλογές.

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NA[5.54.8xx.xxx]
19/12/2014 08:55

@Nostradamus
N, καλά τα λες. Το πρόβλημα είναι βαθύτερο στην ελληνική κοινωνία. Είναι γονιδιακό. Έχουμε ένα τεράστιο όπλο οι Έλληνες, μέσο υψηλότερο IQ απότι πολύ λαοί στον κόσμο (και σίγουρα στις 4 χώρες που έχω ζήσει εγώ). Επειδή αυτοί οι λαοί έχουν χαρακτήρα "follower", δηλ. είναι πράοι, οι χαρακτήρες "leader" σαν και εμάς ξεκλειδώνουν τις ομάδες εργασίες, και άρα όλοι οι Έλληνες διαπρέπουν στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα είναι όμως τα ακτιβώς αντίθετα, γιατί είναι όλοι οι Leader Μαζεμένοι και η οικονομία μικρή. Επίσης α) η εφαρμογή των νόμων είναι λάσκα ως ανύπαρκτη β) υπάρχει υπερβολική κοινωνική ανοχή στην τεμπελιά: το "παιδί" ήταν μαθητής του 11, αλλά ο μπαμπάς είχε λεφτά και έτσι με κάμποσες οδοντόκρεμες και σκυλαδικο-παρέες στη Ρουμανία "το παιδί", δηλ. ο ακαμάτης κατόρθωσε να εκπληρώσει τελικά το όνειρο του μπαμπά. Ο μπαμπάς πλήρωσε και το ΔΙΚΑΤΣΑ και σήμερα τελικά το «παιδί» είναι πρόεδρος εταιρείας επαγγελματιών (γιατρός δικηγόρος κλπκλπ) και σίγουρα κάποιοι και στη βουλή γ) έχει όντως υπερβολικά πολύ καλό καιρό, οπότε όντως όπως είπε ο Πάγκαλος βαριόμαστε να δουλέψουμε. δ) Έχουμε τους χειρότερους πολιτικούς ανεξαρτήτως φάσματος, συγκρίσιμους με Αφρική, ε) είμαστε άπληστοι: οι χορτασμένοι πολιτικοί από τζάκια, θέλουν περισσότερα λεφτά ενώ δεν θα προλάβουν ποτέ να τα φάνε, ενώ τα νέα άσπιλα και αμόλυντα αριστερά παιδιά θέλουν και αυτοί μπότες Rossignol και σκι στο Zermatt στ) είμαστε χωροταξικά εντελώς κω..όφαρδοι διότι είμαστε κοντά στη Γαλλία και τη Γερμανία, οι οποίες σεβόμενες τον πολιτισμό μας (τρομάρα μας -και τότε δούλους είχαμε για να δουλεύουν για εμάς) έκαναν τα στραβά μάτια και μας έβαλαν μέσα στους μεγάλους, ενώ δεν διαφέρουμε από την Αίγυπτο ή την Βενεζουέλα-προσοχή μη συγκρίνετε με Βραζιλία, δεν μας παίρνει πια). Και τώρα τι κάνεις, θα μου πεις? Το μη χείρον βέλτιστον είναι (δυστυχώς) η ΝΔ. Όλοι οι υπόλοιποι δεν παίζουν, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ πληροί το ε2, οπότε αλλοίμονο μας. Η αλλαγή δυστυχώς φίλοι θα πρέπει να έρθει από αλλαγή νοοτροπίας στη Βουλή. Π΄χ. ο Καμμένος σε μια τέτοια συγκυρία γιατί δεν μπορεί να συνεργαστεί με κανέναν? Απλούστατα γιατί το Leadership style θέλει να κλείνει τις διαπραγματεύσεις στο 120 δικό μου και -20 δικό σου. Στο εξωτερικό είναι 60-40, ο κόσμος συναινεί και συμβιβάζεται, εδώ με αυτά το γονίδια δεν θα γίνει ποτέ. Ενδιάμεσα να περιμένετε τις μαύρες μέρες και τα χαρτονομίσματα με τα πολλά μηδενικά. Θα δίνουμε αυτά στο Ρώσο και θα φέρνουμε χορεύτριες για τα καφενεία, και κινέζικα παιχνίδια στο Κινέζο για τα παιδιά. Όσοι έχουν καμια κότα στο χωριό ίσως τη βγάλουν καθαρή, οι υπόλοιποι άντε γεια. Και Καλή Χρονιά.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γ.Ε[91.132.1xx.xxx]
19/12/2014 04:17

Σχόλιο για το ποιός φταίει για την κατάσταση της οικονομίας (της χώρας) ο ιδιωτικός ή ο δημόσιος τομέας.

Ακόμα και σ΄αυτό το θέμα σχεδόν όλα όσα γράφονται ξεκινούν από την πολιτική θέση του σχολιαστή. (Ασπρο ή μαύρο)
Προσωπική μου θέση είναι ότι και οι δύο τομείς(δημ. και ιδ. τομέας) πάσχουν βαριά, γιατί πάσχει η χώρα. Δεν μπορεί ο δημ. τομέας είναι σε υψηλό επίπεδο ενώ είναι βαριά άρρωστη η χώρα και να δουλεύει ρολόι ο ιδ. τομέας. Το ίδιο ισχύει και αντίστροφα.Το επίπεδο οργάνωσης της χώρας (δημ. και ιδ. τομέα) έχει άμεση επίδραση στην οικονομία. Ισχύει και το αντίστροφο.
ΔΗΜ. ΤΟΜΕΑΣ : Χάλια στις περισσότερες υπηρεσίες, οργανισμούς. (υπεράριθμοι,ρουσφέτια, διαφθορά, χρηματισμός,πολυνομία, δυσκολία λήψης απόφασης,έλλειψη αξιοκρατίας και μέσων,χαμηλή παραγωγικότητα, πιέσεις πολιτικές και όχι μονον, κλπ, κλπ.). Και όσοι τομείς λειτουργούν σχετικά ικανοποιητικά αυτό οφείλεται στην ευσυνειδησία των υπαλλήλων.
ΙΔ. ΤΟΜΕΑΣ :χάλια στις περισσότερες επιχειρήσεις. ( Πολιτική διαπλοκή και όχι μόνον, διαφθορά,χρηματισμός, χαμηλή παραγωγικότητα, εσωστρέφεια, έλλειψη προσαρμογής στο περιβάλλον και παραγωγής νέων προιόντων, φοροδιαφυγή, μη απόδοση ΦΠΑ, συναλλαγές με μαύρο χρήμα, εισφοροδιαφυγή, εξάρτηση από το κράτος (τις κρατικές προμήθειες, τα δημόσια έργα και τους μισθούς των δημ. υπαλλήλων), δυσκολία χρηματοδότησης από τις τράπεζες, κλπ, κλπ.)
Απόδειξη σε όλα αυτά είναι η Γερμανία και οι υπόλοιπες προηγμένες χώρες. Εκεί όλα( Δημ. και Ιδ. τομέας και η χώρα γενικά) λειτουργούν σε υψηλό επίπεδο.
Πίσω από όλα αυτά τα μειονεκτήματα που ανέφερα προηγουμένως για τον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ γιατί ΕΜΕΙΣ έχουμε φέρει τη χώρα σ΄αυτό το θλιβερό σημείο και μυαλό δεν βάλαμε.
Μετά την ύφεση και την χρεοκοπία μένει να δούμε το GREXIT με τον αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ μπροστάρη στον χορό, τους οργανοπαίχτες Μπαρουφάκη, Λαπαβίτσα Σταθάκη, Λαφαζάνη, με νταούλια και λύρες και το υπόλοιπο μπουλούκι στο χορό, στο χορό του ΄Ζαλόγγου, να πέσουμε όλοι μαζί στον γκρεμό, για να βρούμε την απόλυτη δυστυχία, όπου το σήμερα θα είναι παράδεισος.
Ας ελπίζουμε ότι με την εκλογή προέδρου ή με την μη επικράτηση του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 θα αποφύγουμε τα χειρότερα.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[78.87.1xx.xxx]
18/12/2014 23:07

Σε κλείσιμο οδηγήθηκαν το 2014 άλλες 1.359 βιοτεχνικές επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, ενώ μόλις 380 προχώρησαν σε έναρξη δραστηριότητας, όπως προκύπτει από στατιστικά στοιχεία, που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο.

Συγκεκριμένα, στη διάρκεια του τρέχοντος έτους, 3,7 βιοτεχνίες βάζουν καθημερινά λουκέτο στη Θεσσαλονίκη,
έναντι μόλις μίας, που ξεκινά δραστηριότητα.
Σύμφωνα με το ΒΕΘ, μπορεί μεν ο αριθμός των επιχειρήσεων που διεγράφησαν από τα μητρώα του να είναι μειωμένος κατά 12% σε σχέση με πέρυσι,
αλλά οι ελάχιστες εγγραφές (λιγότερες κατά 42,2% σε σχέση με το 2013 δεν αφήνουν ιδιαίτερα περιθώρια αισιοδοξίας.
Τα στοιχεία αφορούν το χρονικό διάστημα από την 1η Ιανουαρίου μέχρι τις 16 Δεκεμβρίου 2014.

Φιλε ΝΑ...

Ουτε ο Σαμαρο-Μπενυ απελυσε τους πελατες του,ουτε εφερε παραγωγικες επενδυσεις ουτε δημιουργησε πολλα μικρα success stories...Το 90ΔΥ/10ΙΥ εγινε 95/10(αναλογικα λογω ανεργιας,λουκετων,απο-επενδυσης)...Τιποτα δεν εκανε...Χειροτερα τα εκανε...Με στοιχεια.

Για τον εναν εχουμε αποδειξεις οτι δεν τα καταφερε...
Για τον αλλο εχουμε πολυ σοβαρες ενδειξεις...Παραμενουν ομως ενδειξεις...

Το προβλημα ειναι οτι πρεπει να διαλεξουμε μεταξυ αυτων.....

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NA[5.54.8xx.xxx]
18/12/2014 19:21

@Nostradamus & Nέστωρα:

πολύ σωστά τα λέτε φίλοι και χαίρομαι που δεν ειμαι μόνος. Στην Ελλάδα ανέκαθεν υπήρχε πρόβλημα κατανόησης της αλυσσίδα παραγωγής αξίας. Να τα πω μια φορά λοιπόν. Flashback στο 2006. Όταν ο Γερμανός φτιάχνει μια Αμαξάρα παίρνει μια αξία 5-10 και την πουλάει 100. Στην Ελλάδα έρχεται το αυτοκίνητο ως CIF 100 και η αξία γίνεται μέσω της εδώ θυγατρικής 105. Μιλάω για την αξία του αγαθού όχι το ΦΠΑ. Η εδώ θυγατρική ΑΜΑΞΑΡΑ έχει 300 άτομα προσωπικό και κάνει 400 εκατομ. φανερά το χρόνο (παλιά 1 δις με τα μαύρα και τα ξεπλύματα). Η προστιθέμενη αξία του Γερμανού είναι 95/5=1900% ενώ του Έλληνα 5%. Παράλληλα, η Γερμανική μαμά τιμολογεί στο 85% της αξίας πώλησης της Ελληνικής μονάδας. Συμπεριλαμβάνοντας και το κόστος των 300 υπαλλήλων, τα έξοδα της Αμαξάρας ΑΕ εξισώνονται με τα έσοδα. Αφήνουν 2-3 εκατομ. για να έρθει η εφορία για έλεγχο και να κάνει νταντά στην ΑΕ-όλα νόμιμα θα τα βρει. Ενδιάμεσα όλη αη αξία φορολογήθηκε στη Γερμανία (ή καλύτερα ακόμα Λουξεμβούργο και Ιρλανδία στα 10%. Έρχεται τώρα το 2009. Η ελλάδα χρεωκοπεί και η ΑΕ δεν μπορεί να τραβήξει αξία για τη μητρική. Ο CEO της AE βγαίνει πανικόβλητος στο Υποργείο Εργασίας (θα τους απολύσω όλους!), ο ΣΥΡΙΖΟσυνδικάλας αρχίζει τον αγώνα, και τα υπόλοιπα τα λέει το κουτί. Όλα αυτά για να πάρουμε 5% προστιθέμενη αξία στου Γερμανού. Το θέμα είναι το 1900% φίλοι, δεν είναι το 5%. Αυτός ο ήρωας στο Βόλο που φτιάχει αναπαλαιωμένα VW και τα εξάγει σίγουρα θα βγάζει 3000% στις πρώτες ύλες και μαγκιά του. That is the name of the game! Οι μικρές επιχειρήσεις -τα success stories. Και αυτά είναι πάρα πολλά. Πόσα όμως μένουν όταν προκαταβάλλουν 50% προ-εφορία στο Ελληνικό δημόσιο, Doonies γιατί δεν μας διαφωτίζεις? Πόσοι θα μείνουν? Και βέβαια, the killer question: γιατί χρειάζεται το 50% το Δημόσιο από τον ιδιώτη? Μα για να θρέψει την ΠΑΣΟΚΟ-κατάρα, τις ορδές των 50άρηδων που αρνούνται να πατήσουν ένα κουμπί στον υπολογιστή αλλά θέλουν τους εξαμηνίτες να κάνουν τώρα. Και τώρα Ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να μας πει ότι θα τα φτιάξει αυτά για να παίρνουν περισσότερα οι εργάτες? Πως θα γίνει, αν αυθηθεί το Δημόσιο? Τι να πω πια. Τόσο συμφέρον έχει ο κόσμος στο ΣΥΡΙΖΑ, τόσο πολύ παραμυθιάζεται ότι θα τον φέρουν πίσω στο 2006?

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
18/12/2014 18:09

@Νεστωρ,ΝΑ
ναι στρουθοκαμηλακια μου,
την κεφαλα στην τρουπα
και τα πραγματα γινονται απλα.πολυ απλα.
γκαριξτε και ενα
αλλαχ ου ακμπαρ
να'στε στο κλιμα της εποχης.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
θανασις διγενις[2.84.2xx.xxx]
18/12/2014 17:32

τελικά πάμε για εκλογές

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[78.87.1xx.xxx]
18/12/2014 17:25

@NA

Το κακο με το Ελληνικο ιδιωτικο τομεα ειναι οτι ακριβως ΔΕΝ μπορει να πουλησει αλλου...Αν εξαιρεσεις εναν πολυ μικρο αριθμο εταιριων κυριως του αμυντικου τομεα...ολες οι αλλες εταιριες μπορουν να πουλησουν ΜΟΝΟ εντος της χωρας.
Συμφωνω μαζι σου περι του ογκου του ΔΤ..ειναι πραγματικα πολυ μεγαλος...ομως...ΕΙΝΑΙ οι πελατες του ΙΤ.
Π.χ...Αν εσυ εχεις ενα μαγαζι που πουλαει iphones...αυτα τα εισαγεις...αφου δεν τα φτιαχνεις εδω...και τα πουλας ΕΔΩ.Δεν μπορεις να τα πουλησεις αλλου...
Και που τα πουλας? Κυριως σε ΔΥ...γιατι οι ΙΥ δεν εχουν ουτε την οικονομικη δυνατοτητα ουτε την μακροχρονια εργασιακη εξασφαλιση για να αγοραζουν το προιον σου..Αν τωρα μειωσεις των αριθμο των ΔΥ και τον μισθο τους...ταυτοχρονα μειωνεις τους υποψηφιους πελατες σου και το κερδος σου...
Το ιδιο ισχυει για το 99% των επιχειρησεων του ΙΤ.
Οποτε σου γυριζει μπουμερανκ...
Πως διορθωνεται?.Καλη ερωτηση.Πρεπει να αρχιζεις να παραγεις πραγματα που να μπορεις να εξαγεις.ΟΜΩΣ..Η παραγωγη τετοιου ειδους προιοντων απαιτει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4-5 χρονια ερευνας,τεχνολογικης εξελιξης και μεγαλων εξοδων.Ολο αυτον τον καιρο ΔΕΝ εχεις κανενα κερδος.Μπαινεις μεσα.Ξερεις πολλους Ελληνες του ΙΤ που ειναι ικανοι για τετοια δεσμευση? Η συντριπτικη τους πλειοψηφια ειναι προσυλωμενη στην ΑΜΕΣΗ αποκτηση κερδους η οποια ερχεται ΜΟΝΟ απο παροχη υπηρεσιων και πωλησεων(εισαγωμενων ειδων).Που? Στους πελατες ΔΥ..Αρα...φτου και απο την αρχη..
Ακομα ομως και αν εισαι ενας απο τους λιγους ικανους και τολμηρους να επενδυσεις καπου(δημιουργωντας ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ θεσεις εργασιας ΙΤ) και να υποστεις τις δυσκολιες...οπως οι λιγες αυτες εταιριες του αμυντικου τομεα...το δεδομενο ειναι οτι ΚΑΝΕΝΑΣ πελατης δεν θα αγορασει το προιον σου αν πρωτα ΔΕΝ το αγορασει η χωρα απο την οποια προερχεται...Ζητουν εξασφαλιση....Η Ελλαδα ΔΕΝ κανει ουτε αυτο.Αντιθετως...και επειδη ειναι και προσφατο...κολλαει ενα διδυμο ZU-23-2 σε ενα BMP1(και τα δυο 40ετιας) και το παρουσιαζει σαν μεγα επιτευγμα...το οποιο το ειχαν πετυχει πολυ παλαιοτερα καποια μαλλον πολυ πιο τεχνολογικα ανεπτυγμενα κρατη οπως το Αφγανισταν(T.U.D.I - Taliban United Defence Industries)και η Σιερα Λεονε(I.R.D.T - Islamic Radical Defence Technologies)...

Αν θες την αποψη μου...Η Ελλαδα πρεπει να ειχε ως προτυπο το Ισραηλ...Αυτη η συζητηση ομως ειναι και πολυ μεγαλη και ξεφευγει....

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
18/12/2014 17:16

@ ΝΑ 16:17
Κρυστάλλινη η τοποθέτησή σου, και περιγράφει γλαφυρά την πραγματικότητα. Αυτό είναι το πρόβλημα της Ελλάδας, το γιγάντιο δημόσιο, το οποίο το δημιούργησε το παλαιοΠασόκ, αριστερότατο κόμμα, και το οποίο πρόβλημα ΔΕΝ λύνεται με επιμονή στην αριστερή πολιτική, με εν προκειμένω εκτελεστή τον Σύριζα. Απλά πράγματα.
Το τραγικό είναι ότι, οι της άλλης πλευράς ΔΕΝ είναι σε θέση να ανασκευάσουν αυτή την απλή σειρά συλλογισμών, παρά επιμένουν μονότονα να διατυπώνουν ύβρεις, αφορισμούς, εξορκισμούς, ότι για όλα φταίει το μνημόνιο (λες και για τον καρκίνο φταίει η χημειοθεραπεία), η Μέρκελ, ο Μοσκοβισί, ο Γιουνκέρ, ο Εφιάλτης, ο Δημάρατος, ο Νικίας, και ο Αριστείδης ο δίκαιος. Και είναι τραγικό, διότι έχουμε χειροπιαστή την απόδειξη ότι ένα ικανό ποσοστό εκλογέων είναι ανίκανο να ορθολογιστεί. Τραγικό. Νεφελοκοκκυγία, Όμπερον, Πάρσιφαλ, Περσέας και φτερωτά σανδάλια, και Πήγασοι, Πήγασοι, Πήγασοι... Πράσινα άλογα, με λίγα λόγια. Ναι, έτσι.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NA[5.54.8xx.xxx]
18/12/2014 16:17

@doonies.
Καταπληκτικός είσαι φίλε. 10000 λέξεις για να μας πεις ότι φταίει ο ιδιωτικός τομέας που καταντήσαμε έτσι? Μπορούσες και πιο γρήγορα. Αν το θέτεις έτσι βασικά δεν διαφωνώ. αλλά ξέρεις κανέναν ιδιώτη που του είπαν να πουλήσει αλλού και δεν το έκανε? Σίγουρα εκνευρίζονταν όλοι με το χασις-μπουζούκι του Εληνικού δημοσίου. Σίγουρα κόπηκαν εξαγωγές από αυτό. Σίγουρα φταίει και ο ιδιωτικός τομέας, δεν γεννάται θέμα. Ουδείς τέλειος. Αλλά όσο και να φταίει ο ιδιωτικός τομέας, το Ελληνικό Δημόσιο δεν παίζεται με τίποτα. Το ΕΔ δεν υπάρχει πουθενά στονν πλανήτη. Το φταίξιμο είναι 90Δ-10Ι, τώρα εσύ χολοσκάς για το ότι φταίει δήθεν το 10 των ιδιωτών που έγινε το 90. Εκεί είναι το θέμα? Το πρόβλημα φίλε μου δεν είναι να κερδίσεις εσύ ή εγώ εδώ πέρα, δεν πρόκειται για διαγωνισμό δύναμης. Το θέμα είναι να καταλάβει ο κόσμος γιατί ΔΕΝ πρέπει να πάει στο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι αν πάει θα έχουμε περισσότερο δημόσιο, που δεν το θέλει κανένας. Ο ιδιώτης θα προσαρμοστει, αλλά το δημόσιο ΔΕΝ θα προσαρμοστεί. Και να καταλάβει επίσης ο κόσμος πωςη ζωή δεν είναι άσπρο-μαύρο, αλλά γκρίζο σε διαφορετικές αποχρώσεις. Δεν υπάρχουν άσπιλοι και αμόλυντοι, μόνο τυχεροί-βισματωμένοι και α΄τυχοι. Κάποτε πρέπει να αλλάξει αυτό όμως και να υπάρχουν ικανοί και ανίκανοι. Και το θέμα μου εμένα δεν είναι κοινωνιολογικό ή κάτι άλλο. Είναι θέμα ουσίας. Κοιτώντας μπροστά και έχοντας ψηφίσει Παπανδρέου το 1981, σήμερα δεν μπορώ παρά να φοβάμαι το ΣΥΡΙΖΑ. Περισσότερο κράτος=περισσότεροι τεμπελοδημόσιοιυπάλληλοι=περισσότερη κακιά νοοτροπία = όλεθρος, δυστυχία, πόνος, εξαθλίωση. That's all she wrote.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
18/12/2014 15:50

καποιον που βριζει συλληβδην το 70% των συμπατριωτων μου
το λιγοτερο που μπορω να κανω
ειναι να τον βρισω.
ποιος απο τους δυο μας ειναι εμπαθης
βρωμαει χιλιομετρα μακρια.
εγω,
εχω τοση σχεση με τον ΣΥΡΙΖΑ
οση εσυ με το ΚΚΕ μ-λ.
εσυ,
ξεκινας το σχολιο σου δηθεν ευγενικα
και καταλαηγεις παντα σε εμφυλιοπολεμικο παραληρημα.
κοιταξε να δεις τωρα
απο τις αναφορες σου κανει κρα οτι
απο μακροοικνομια,ερεβος.
αν θες να μιλαμε σοβαρα
δεν θα μου πετας σαχλαμαριτσες
του στυλ ποτε φευγουν οι γιατροι απο τα νοσοκομεια
η 2,3 νουμερακια περι ομολογων
που και ο τελευταιος μπακαλογατος
διαβαζει σε οικονομικες φυλλαδες.
θα πρεπει αντιθετα να ξερεις τα στοιχειωδη
οπως παραδειγματος χαριν οτι σε μια οικονομια τον πλουτο τον δημιουργει
ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ
ενω ο δημοσιος τομεας εχει (πρωτιστως,κυριως και σχεδον αποκλειστικα )στοχο
την μεγιστοποιηση του κοινωνικου οφελους σε δοθεν επιπεδο πλουτου.
αν νομιζεις οτι η deutsche Post εξαγορασε την DHL λογω της παραγωγικοτητας των ταχυδρομων,καληνυχτα.
ας ειναι καλα το μπουμ των γερμανικων εξαγωγων,
που επιτρεπει τετοιες κινησεις.
ναι η DP εξαγορασε την DHL
γιατι η Audi πουλαει τρελα στην Κινα.
το δομικο προβλημα της ελληνικης οικονομιας
ειναι ο κρατικοδιαιτος,αντιπαραγωγικος,εσωστρεφης ιδιωτικος τομεας.
αντιθετα απο τις μερκελικες μπουρδες που γραφονται εδω
ο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
θα εχει ως συνεπεια το καλο δημοσιο
και οχι το αντιστροφο.
να πεσω λιγο στο επιπεδο σου
και να μιλησουμε με κατινιστικα επιχειρηματα
που αντιλαμβανεσθε πιο ευκολα οι νεοφιλελεδες.
εσυ τι λες
πιο θηριωδης ειναι η διαφορα μεταξυ γερμανικου και ελληνικου δημοσιου τομεα
η μεταξυ γερμανικου και ελληνικου ιδιωτικου τομεα ?
ακομα πιο νιανια
για σενα και για κατι μορτηδες φραγκοφονιαδες και αλλους τετοιους κωμικους.
σου φταιει που το γραμμα σου φτανει στον προορισμο του
στην γερμανια σε μια μερα ενω στην Ελλαδα σε μια βδομαδα
και οχι οτι
η γερμανια φτιαχνει MERCEDES SLC 500 AMG
ενω στην Ελλαδα ουτε ποδηλατο ?
ξυπνατε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιωργος[141.237.4xx.xxx]
18/12/2014 15:38

Απο την "Ν" σημερα
"Πρόσκληση Ευ. Βενιζέλου για συναινετική εκλογή ΠτΔ και εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης"
Η διαφορετικα μ' αλα λογια
Τι μπορει να σκαρφισθει ο ανθρωπος οταν ειναι ερωτευμενος με την εξουσια.
Λες κι αλλοι ειναι κοροιδα και θα το αποδεχθουν!!

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
NA[5.54.8xx.xxx]
18/12/2014 14:01

@doonies
Φίλε μου καλέ δεν είναι ανάγκη να είσαι τόσο εμπαθής. Το ευκολότερο είναι να βρίζεις τους άλλους. Ας μιλήσουμε με επιχειρήματα, να βρίζω ξέρω και εγώ. Λοιπόν: ξέρεις τι ώρα φεύγουν οι πιο πολλοί υπάλληλοι από τα δημόσια νοσοκομεία? Ξέρεις τι ώρα πάνε οι στρατιωτικοί γιατροί στα δημόσια νοσοκομεία? Ξέρεις να αναγνωρίζεις τους παλιούς από τους νέους υπαλλήλους στο ΤΕΒΕ κοκ? Ξέρεις τι έγινε όταν σε κάποιες υπηρεσίες είπανε στους υπαλλήλους ότι θα φεύγανε από την Ερμού και θα πηγαίνανε σε ιδίοκτητα κτίρια? Τι μας λες τώρα? 1 εκατομ. Έλληνες είναι στο Δημόσιο, και άλλοι τόσοι ευρύτεροι συνταξιούχοι 50 ετών κάθε είδους. Να γράψω 1000 σελίδες με τέτοια πλαστικά παραδείγματα? Τι κάνουν όλοι αυτοί, πήζουν στη δουλιά? Θα μας τρελλάνεις τώρα? Τις μισές μέρες του χρόνου δεν κάνουν τίποτα. Εμείς οι υπόλοιποι τους συντηρούμε, και ακούμε και τη γκρίνια τους αποπάνω. Αυτήν την πλαστικότητα ευαγγελίζεσαι? Αυτό είναι αστείο! Τολμάς να συγκρίνεις με τη Γερμανία που έχει τόσες διακοπές? Ναι έχει τόσες, αλλά γιατί τις έχει, ξέρεις? Να πω π.χ. ότι τα Γερμα;νικά δημόσια ΕΛΤΑ ήταν τόσο αποδοτικά που εξαγόρασαν την DHL? Μήπως για αυτό, =παραγωγικότητα? ΄Όλοι είχαν κρίση, παντού υπήρχε από λίγη ως πολλή διαφθορά, δες πως είναι τώρα όμως: ρίξε μια ματιά στο 10-ετές ομόλογο σήμερα. +6 μοναδίτσες από την Πορτογαλία και πρωτοι και ψηλότεροι στον κόσμο. Μήπως επειδή τα φερέφωνα και οι εγκάθετοι της αγοράς δεν πιστεύουν ούτε για αστείο ότι μια τέτοια εξαγορά θα μπορούσε να γίνει ποτέ των ποτών από Ελληνική εταιρεία? Ποιος τρελλός το πιστεύει αυτό? Και το Σαμαρά και το Benny να καταφέρετε να κλείσετε στη φυλακή εσείς του Συριζα θα σας χειροκροτήσω πρώτος. Είναι χάλια η πολιτική τους -ανύπαρκτη. Εσείς όμως που θα βγείτε επάνω, τι μας λέει εμάς (στους παπαγάλους και φερέφωνα όπως μας λες) ότι εσείς δεν θα κάνετε τα ίδια και χειρότερα. Αμα μου απαντήσεις πειστικά σε αυτό, σου υπόσχομαι ότι θα σας ψηφίσω. Ενδιάμεσα ρίξε λίγο ακόμα ένα γύρο του άσπιλου, αμόλυντου, παρεξηγημένου ψευτοαριστερού. Έλεος πια, να πάτε στη Β. Κορέα. Μόνο εκεί ανήκετε.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[85.73.1xx.xxx]
18/12/2014 13:38

@κωστας
εισαι σιγουρος ?
αυξηση φορων 20 %
δεν προκυπτει μονο απο την αυξηση του εισοδηματικου φορολογικου συντελεστη του παραδειγματος σου απο 30 στο 36 %
αλλα σωρευτικα και απο την πληρη καταργηση των φοροαπαλλαγων,
απο τα αυξημενα τεκμηρια,απο την διευρυνση της φορολογικης βασης του χαρατσιου,απο την εισφορα αλληλεγγυης
και απο αλλα τετοια κολπακια της φορολογικης διοικησης.
μια χαρα λοιπον λεει ο φιλος ζομπι απο χομπι
οτι εχουμε 50% μειωση του ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
που αντε λογω αποπληθωρισμου,
που ειναι βεβαια μαιμου αλλα μην επεκταθουμε, να γινεται
μειωση γυρω στο 45 % της ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.
καλο ειναι λοιπον να ξερουμε στοιχειωδεις ορους
για να κανουμε κριτικη.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
κωστας[46.177.1xx.xxx]
18/12/2014 12:25

@ ζόμπι από χόμπι

"30% μείωση μισθών+20% αύξηση φορολογίας = 50% μείωση εισοδημάτων "

ετσι για την ταξη:
20% αυξηση φορων ΔΕΝ σημαινει 20% μειωση εισοδηματων, αφου η ιδια η φορολογια ειναι ποσοστο του εισοδηματος. Αρα αν πχ η (μεση) φορολογια ειναι 30%, η κατα 20% αυξηση της, σημαινει 6% μειωση εισοδηματος.
Ελπιζω το παραπανω να ειναι αθελητο λαθος, και οχι τερατολογια του τυπου των 6,5 εκατομ φτωχων (Μπογιοπουλος), η 4000 αυτοκτονιων τον χρονο,η των παιδιων που πεφτουν κατω απο την ασιτια κλπ
Εν πασει περιπτωσει καλο ειναι να προσεχουμε τι λεμε μια και σχολιαζουμε σε οικονομικο site.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ζόμπι από χόμπι[212.205.0xx.xxx]
18/12/2014 12:06

Μέχρι πριν 15 ημέρες είχαμε success story, τέλος της αβεβαιότητας, ξεκίνημα της ανάπτυξης.
Σήμερα όμως βρισκόμαστε πάλι στο χείλος του γκρεμού.
30% μείωση μισθών+20% αύξηση φορολογίας = 50% μείωση εισοδημάτων για την πλειοψηφία του κόσμου.
Και αρκεί μια αδυναμία εκλογής του διακοσμητικού πτδ και το ενδεχόμενο προκύρηξης πρόωρων εκλογών, για να απειλούμαστε πάλι με αφανισμό.
Πέστε μας κύριοι σχολιαστές πόσο ακόμα εισόδημα πρέπει να απωλέσουν οι πολίτες προκειμένου να θωρακιστούν από τους κινδύνους ;
Όλους μας προβληματίζει η αβεβαιότητα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να μας απασχολήσει και η βεβαιότητα.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ο Φόβος[77.49.9xx.xxx]
18/12/2014 02:10

Η δική μου εκτίμηση είναι ότι τα σενάρια καταστροφολογίας και τα αντικρουόμενα διχαστικά μηνύματα που εκπέμπουν τεχνηέντως κυβέρνηση και αντιπολίτευση οδηγούν πάλι ολόκληρη την κοινωνία στην ανασφάλεια και καλλιεργούν κλίμα φόβου. Ένα κλίμα που χρειάζονται και οι νυν επαίοντες και οι μετέπειτα προκειμένου να ελέγξουν την κατάσταση. Ίδιοι είναι όλοι τους. Δεξιοί, αριστεροί, κεντρώοι. Διαχειριστές είναι. Οπώς λένε και οι άλλοι συνσχολιαστές το πρόβλημα υπάρχει εδώ και 30-40 χρόνια και δεν είναι σημερινό. Όλες οι κυβερνήσεις και αντιπολιτεύσεις, όλοι οι κομματικοί σχηματισμοί ...και ολοι εμείς γνωρίζαμε τι γινόταν. Μόνοι μας βγάλαμε τα μάτια μας και οι άλλοι Ευρωπαίοι και ντόπιοι για τα δικά τους συμφέροντα ενίσχυσαν τις μικρές ή μεγάλες "αταξίες" και αβλεπίες μας, ώστε σήμερα να πληρώνουμε μαζικά την ποινή. Λοιπόν...ας χαλαρώσουμε, η κατάσταση δε θα αλλάξει και ούτως ή άλλως ότι τροπή και να λάβει δε θα ρωτηθούμε. Έχουμε την εντύπωση ότι συνεπηρεάζουμε τα πράγματα, αλλά φρούδες ελπίδες. Οπότε εγώ αυτό που προτείνω και προσπαθώ να εφαρμόσω είναι ψυχραιμία, επικέντρωση στα πράγματα που μπορώ εγώ να επηρέασω, τόλμη και αφοβιά. Καθημερινές υπερβάσεις στο ατομικό επίπεδο και συνειδητοποίηση ότι τα απόνερα των πράξεών μου επηρεάζουν τους πάντες. Η κατάσταση είναι ως έχει και τα πράγματα που θα έρθουν ενδεχομένως ούτε σήμερα τα χωράει ο νους μας. Δεν θα τους κάνω το χατήρι να τρελαθώ και να παραλύσω από το φόβο. Είμαι 35 ετών, άνεργος, δε μπορώ να κατηγορώ τους πάντες και να αδρανώ. Βρέθηκε η γενιά μας αντιμέτωπη με μια παγκόσμια αλλαγή "φρουράς". Τυχεροί ή άτυχοι θα κάνουμε ότι μπορούμε. Θα προσαρμοστούμε και ότι μπορούμε να αλλάξουμε και είναι στο χέρι μας θα το κάνουμε. Κάποια όμως πράγματα δεν είναι. Ας μάθουμε πια να μετριάζουμε τις ανάγκες και τις προσδοκίες και ας είμαστε χαρούμενοι με λιγότερα. Ας είμαστε ευέλικτοι και όταν τα όνειρα μας παρεκκλίνουν από τα αρχικά, ας τα επαναπροσδιορίζουμε. Μοιρολατρικό δεν είναι, μάλλον πραγματιστικό. Διαφορετικά τα χρόνια θα περνάνε, η ζωή θα χάνεται, εμείς θα φωνάζουμε, όλοι θα μας γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια (όπως γίνεται επί δεκαετίες) και ζημιωμένοι θα είμαστε πάλι εμείς. Παιδιά μη συγκρίνετε με αυτά που όλοι ζήσαμε τα τελευταία 15-20 χρόνια. Αυτά πάνε. Πάμε για άλλα. Ας προσαρμοστούμε, ας ζήσουμε το τώρα, γιατί το σύστημα είναι ανίκητο. Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 80
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 77
  • Απορριφθέντα σχόλια: 3
    • Υποβάθμιση διαλόγου2
    • Διάδοση ανεπιβεβαίωτων φημών για τρίτους1

Δημοφιλή