«Καμπανάκι» πρυτάνεων - Σε αδυναμία λειτουργίας τα ΑΕΙ το 2015

Κυριακή, 23 Νοεμβρίου 2014 17:47
UPD:23/11 18:21

Αύξηση της επιχορήγησης των πανεπιστημίων ζητούν οι πρυτάνεις, προειδοποιώντας ότι σε διαφορετική περίπτωση τα ιδρύματα θα οδηγηθούν μοιραία εντός του 2015 σε αδυναμία λειτουργίας. Κάνουν λόγο για δραματική υποστελέχωση των ΑΕΙ και ζητούν ανάκληση του μέτρου της διαθεσιμότητας.

44 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Γερμανός[5.135.1xx.xxx]
26/11/2014 22:18

Η κατάσταση στην εκπαίδευση είναι τραγική...και δυστυχώς πάει από το κακό στο χειρότερο...

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[46.198.1xx.xxx]
25/11/2014 21:44

@Διονύσης

Εχεις καποια εντυπωση οτι τα αριστερα κομματα του σημερα ονειρευονται κομμουνισμο(εκτος απο το ΚΚΕ που εχει μεινει πισω)? Ενα δικαιοτερο καπιταλιστικο συστημα ονειρευονται οπου η πολιτεια θα ελεγχει αυτα που δεν πρεπει να ανηκουν στον ιδιωτη γιατι ο ιδωτης εχει μονο ενα συμφερον. Το δικο του και το "αορατο χερι" τον σπρωχνει παντα προς το κερδος. Και ειδαμε τι υπηρεσιες προσφερονται στην τριτοκοσμικη Ελλαδα απο ιδιωτες. Οι καλες αλλα ακριβες με υποδομες φτιαγμενες απο το ιδιο το κρατος(απο εμας τους Ελληνες) που τις εκμεταλευονται αυτοι. Δες Αττ Οδος δες αεροδρομιο κλπ, οι παρα πολυ κακες(δες δρομους με κακοτεχνιες) οι δρομους που τους εχουμε χρυσωπληρωσει και δεν υπαρχουν. Ετσι θα γινει και στα πανεπιστημια. Η πολυ ακριβα και μονο για τους λιγους αλλα με κτηρια που θα ζητησουν να τους τα φταιξει το κρατος και να τα εκμεταλευονται. Αυτη ειναι η Ελλαδα των τελευταιων 40 χρονων, μια διευθαρμενη χωρα που κυβερνατε απο ενα βρωμερο συστημα. Ειδαμε και τους κρατικοδιαιτους ιδιωτες που μας εφεραν.

Η απαντηση σου ειναι γενικη και οχι για τα πανεπιστημια αλλα επειδη εχω ζησει και το ΗΒ και το Σκανδιναυικο συστημα εκει και καλα πανεπιστημια υπαρχουν και διδακτρα δεν υπαρχουν. Στην Αγγλια υπαρχουν καποια ελαχιστα για σχετικα ευπορες οικογενειες. Παντα μιλαω για το πρωτο πτυχιο γιατι τα μεταπτυχιακα εχουν καποιο κοστος(στο ΗΒ) αν ακαι υπαχρουν πολλες υποτροφιες.Στην Σκανδιναβια την Γερμανια και στην Αυστρια ειναι ολα ΔΩΡΕΑΝ για ολους...ακομα και για εσενα.

Σοσιαλλήθωρος
Λυπαμε που νομιζεις οτι ο κοσμος εχει δυο μονο οψεις. Την απολυτη ελευθερη οικονομια και τον απολυτο κρατισμο. Χαιρομαι ομως που εισαι ειλικρινης. Αν δεις πως ακουγονται αυτα που γραφεις ειδικα για την Αμερικη που τα κοριτσακια γινονται πορνες και στρπερσ για να σπουδασουν και τα αγορια ντηλερια ναρκωτικων. Αυτα θελεις για τους Ελληνες λοιπον? Ενα Αμερικανικο συστημα που αφηνει τον κοσμο να πεθαινει στον δρομο αστεγο και αβοηθητο? Μαλλον εισαι βολεμενος εσυ και μιλας εκ του ασφαλους. Εγω θελω μια Ευρωπη με αλληλεγγυη δικαιοσυνη ισοτητα και ισονομια. Αν ακουγονται αυτα λοιπον Αριστερες αερολογιες ενα εχει μεινει στον Ελληνα πια. Να ψηφισει ΣΥΡΙΖΑ.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
25/11/2014 17:55

Με το τελευταίο σου μήνυμα Μήτσο νομίζω ότι κατάλαβα γιατί έχεις αυτές τις απόψεις. Ναι, θα ήταν πολύ καλό αυτοί που κυβερνάνε να είναι άνθρωποι καθαροί με αγνή συνείδηση και να καταλαβαίνουν ότι κερδίζεις αν κάνεις καλό στους συνανθρώπους σου. Το ίδιο λένε και ένα σωρό παραμύθια για μικρά παιδιά ενώ ο Μαρξ προχώρησε ακόμα παραπάνω και είπε ότι όλοι οι άνθρωποι θα είναι έτσι.

Επειδή όμως η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ είναι ο καπιταλισμός όπου το κράτος θα ελέγχει όσο το δυνατόν λιγότερα Ας μην γίνουμε κουραστικοί κι επαναλάβουμε που οδήγησε η άποψη των φωτισμένων ηγετών στις χώρες που ακολούθησαν τα παραμύθια του Μαρξ και της κοκκινοσκουφίτσας αλλά επιβάλλεται να εξηγήσουμε σε αυτούς που γίνονται κουραστικοί επαναλαμβάνοντας μονότονα τα περί φτωχού που δεν θα έχει την δυνατότητα ότι

α)Οι απλοί άνθρωποι στην Αμερική έχουν αγαθά που εδώ ακόμα κι εμείς οι κομματικοί αγνοούμε την ύπαρξή τους "Μπορίς Νικολάεβιτς Γιέλτσιν 1990)

β)Οι μεγάλες οικονομικές ανατροπές (που οδήγησαν και σε πολιτικές ελευθερίες) γίνανε με την ελεύθερη οικονομία και δεν είναι λίγοι οι φτωχοί που γίνανε βαθύπλουτοι (μερικοί μάλιστα και εθνικοί ευεργέτες) ακριβώς επειδή ο καπιταλισμός προσφέρει σε όλους ευκαιρίες. Μάλιστα είναι το μεγαλύτερο καλό που συνέβει ποτέ στην ανθρωπότητα επειδή έστρεψε την ανθρώπινη απληστία από δραστηριότητες όπως πόλεμοι και δουλεμπόριο στην έπινόηση και παραγωγή αγαθών που είναι χρήσιμα σε όλους. Όποιος βέβαια είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως θα πει ότι και σήμερα γίνονται πόλεμοι

γ)Οι αποτυχημένοι (η αγγλική λέξη losers ταιριάζει καλύτερα) που δεν έχουν την δύναμη να παλέψουν ονειρεύονται συστήματα που θα τοςυ δίνουν ένα πιάτο φαΐ φτάνει βέβαια να μην έχει κανένας 2. Ας μην τους επιτρέψουμε να μας καταστρέψουν.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
25/11/2014 17:20

@ "Στο κατω κατω και στα ιδιωτικα ιδρυματα ποιοι θα μπουν? Αυτοι που εχουν να πληρωσουν."
Το μεγαλύτερο λάθος.
Στην Αμερική (και σε πολλά άλλα ΚΡΑΤΗ) μπαίνουν στα πανεπιστημία αυτοί που ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ.
Και πληρώνουν για τις σπουδές τους δουλεύοντας ταυτόχρονα και παίρνοντας δάνεια σπουδών.
Δεν μπαίνουν για να κάνουν τη ζωή τους εις υγείαν των κορόιδων, όπως γίνεται εδώ.
Διαβάστε τον eleftherios vassilio παρακάτω.
Κακομαθημένοι Έλληνες.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
MItsos[46.198.1xx.xxx]
25/11/2014 15:57

Alexis Armani

"δλδ τι φαντάζεσαι?
λαϊκά δικαστήρια?
κανένα 4ο γύρο?
τίποτε gulag?"

Τιποτε απο αυτα φιλε μου. Θελω να δω απλα ανθρωπους καθαρους με συνειδηση και αξιοπρεπεια να κυβερνανε τον τοπο για το καλο των ανθρωπων αυτου του τοπου και οχι για το καλο των ιδίων τους. Τωρα αν αποδειχτουν και αυτοι(του Συριζα) οπως τους χαρακτηριζεις εσυ μαλλον θα παμε μετα σε αλλαγη καθεστωτος και ελπιζω ποτε να μην φτασουμε εκει. Απλα γιατι την τελευταια φορα που εγινε χαθηκαν πολλες ψυχες. Ελπιζω να ειναι φωτισμενοι αυτοι που θα ελθουν και να αναγνωριζουν οτι η πραγματικη δυναμη ειναι να κανεις καλο στους συμπολιτες σου και οχι στην τσεπη τους.

Αλλα θελω οπωσδποτε να δω και μερικους να μπουν φυλακη οπως ο Τσοχατζοπουλος. Εκει παει το Συριζα που σας χρειαζεται. Εκει και στο οτι μπορει να υπαρχει δυνατο δημοσιο πανεπιστημιο και δυνατη δημοσια παιδεια που θα εξαλειψει την αναγκη για ιδιωτικα ιδρυματα. Στο κατω κατω και στα ιδιωτικα ιδρυματα ποιοι θα μπουν? Αυτοι που εχουν να πληρωσουν. Αν εχουν να πληρωσουν ομως συνεπαγεται οτι θα αξιζουν και να σπουδασουν? Οχι βεβαια και αφου η πλειοψηφεια των Ελληνων δεν μπορουν να πληρωσουν διδακτρα τοτε θα σπουδαζουν μονο οι γονοι των πλουσιων. Θελουμε λοιπον Πανεπιστημια μονο για πλουσιους ή για ολους?

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
eleftherios vassilio[99.228.1xx.xxx]
25/11/2014 15:44

μιλάτε χωρίς να έχετε ιδέα σας φταίνε όλοι εδώ που ζω then υπάρχουν φροντιστήρια τα παιδιά για να πάνε πανεπιστήμιο διαβάζουν και πολλά από αυτά δουλεύουν για τα προσωπικά τους έξοδα δεν υπάρχουν από ότι ξέρω σε Canada αυστραλία αμερική τα ανιψια μου και τα παιδιά τους φροντιστήριο από "φριντιστιριο" εάν the θέλεις να μάταιης τίποτα then σε βοηθάει από ένα υποτιθέμενο αμόρφωτο από το μακρινό canada

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λουκανικος Μιαου[79.166.4xx.xxx]
25/11/2014 14:28

Παροτι η κινηση της "φοιτητριας" με την αλογοουρα ηταν σκηνοθετημενη με καναλια γκρο πλαν και παγκιτη αναπληρωτη "Θυρωρο Πρυτανη" κρυβει μια αληθεια.
1.Τα κλεμμενα ονειρα.
2.Τις χαμενες γενιες.
3.Τους αθλους φοιτητων παυλα καθηγητων να φοιτησουν διδαξουν μεσα σε παραγκες.
4.Την ζητηση κομματικων στελεχων απο τα κομματα μεσα στα Πανεπιστημια και την μεταρσιωση ων πανεπιστημιων σε κλαδικες. (Τριζει ο ταφος του βρωμερου Παπανδρεου)
5. Την στελεχωση των συμβουλειων καθηγητων με κομματικα παιδακια που ψηφιζαν ετσι ωστε ο Λεκτορας να γινει Επικουρος και ο Αναπληρωτης σε Καθηγητης με τα αναλογα ανταλλαγματα. Ειχαν οι κατρουλουδες λογο στα πανεπιστημια αντι να μαθουν 2 γραμματα...

Το εχω ξαναπει.
Χρειαζεται ενας πολεμος, χρειαζεται ενας εμφυλιος , χρειαζεται μια ισοπεδωση σε αυτη την λατρεμενη πατριδα, χρειαζεται σπουδη, μελετη ....

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Alexis Armani[77.49.1xx.xxx]
25/11/2014 14:28

Πολύ μίσος δε βγάζεις Μήτσου μ'?
Γιά άκρως τιμωρητικό ακούγεται αυτό:

"Αρε ΣΥΡΙΖΑ που σας χρειαζεται!!!!"

δλδ τι φαντάζεσαι?
λαϊκά δικαστήρια?
κανένα 4ο γύρο?
τίποτε gulag?

τέλειωσαν αυτά Μήτσου μ'.
Τώρα είναι το twitter, τα κινητά, η TV, το Facebook, κι η τεχνολογία της άμεσης είδησης από παντού.

δεν θα φάει κανέναν το μαύρο σκοτάδι, δεν θα γίνουμε Β.Κορέα
Τζάμπα χαλιέσαι.. πολύ Armani βλέπω στον Σύριζα. Αρπαχτές θα γίνουν, κι οι χαχόλοι θα μείνουν με το ...χαχόλικο στο χέρι

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[212.205.1xx.xxx]
25/11/2014 12:03

ολα αυτα γινονται γιατι δεν υπαρχει ανταγωνισμος!
ας υπηρχαν 4-5 σοβαρα, καλα και φημισμενα ιδιωτικα πανεπιστημια στην Ελλαδα και θα βλεπαμε μετα οι εχοντες και κατεχοντες που θα κατευθυνοντουσαν, προκειμενου να τελειωσουν και μια ωρα αρχυτερα αποφευγοντας τις καταληψεις και τις απεργιες!
και ετσι θα αδειαζαν και θεσεις στα κρατικα πανεπιστημια για φτωχα παιδια που δεν εχουν ουτε για διδακτρα, ουτε για φροντιστηρια!
φυσικα δεν μιλαω για κοπροσκυλα, τεμπελχαναδες και επαγγελματιες φοιτητες που ουσιαστικα δεν θελουν να τελειωσουν τις σπουδες τους!
για να γινουν ομως ολα τα παραπανω μονο μια προυποθεση υπαρχει:

να πεταξουν εξω απο τα πανεπιστημια ΟΛΑ τα κομματα! το πανεπιστημιο ειναι χωρος διανοησης, μελετης και εργασιων και σε καμια περιπτωση χωρος τεμπεληδων, εκπαιδευομενων μελλοντικων κομματικων στελεχων, καταληψιων, καταστροφεων δημοσιας περιουσιας κλπ κλπ κλπ

οποιος θελει να πολιτικοποιηθει να το κανει εκτος πανεπιστημιου! δοξα τω Θεω υπαρχουν ενα σωρο νεολαιες κομματων...

εκτος πανεπιστημιου ΟΛΑ τα κομματα λοιπον! αρκετη ζημια εκαναν ως τωρα ΟΛΟΙ τους!

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
25/11/2014 10:19

Μήτσο μου,
Και βέβαια μας χρειάζεται σύριζα.
Το λέω εδώ και πολύ καιρό.
Όσο για τη δωρεάν παιδεία, αυτή πρέπει να τελειώνει στο λύκειο.
'Οποιος θέλει μετά να πάρει πτυχίο, να πληρώσει και να το πάρει σε όσα χρόνια γουστάρει.
Το κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να πληρώνει γι αυτόν, γιατί η Ελλάδα δεν χρειάζεται άλλα πτυχία (ανεργίας).
Χρειάζεται ανθρώπους που να μπορούν να ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΓΟΥΝ.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[46.198.1xx.xxx]
24/11/2014 20:50

@Σοσιαλλήθωρος

Μα τι λες? Αυτη η γενικοποιηση ειναι πολυ λαθος. Φροντιστηρια πανε αυτοι που εχουν. Για δες στην επαρχια και στις φτωχογειτονιες πως ζουνε οι ανθρωποι και αν η λεξη φροντιστηριο ειναι στο λεξιλογιο τους. Αλλα ειπαμε για ολους εσας τους νεο-φιλελευθερους, αυτοι οι φτωχοι "ασ φανε παντεσπανι" . Βεβαια οταν γραφεται απο τις σπιταρωνες σας και τις γραφειαρες σας γιατι σαν καλα κομματοσκυλα σας εχουν στα οπα οπα αυτα ξερετε αυτα λετε. Αρε ΣΥΡΙΖΑ που σας χρειαζεται!!!!

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[46.198.1xx.xxx]
24/11/2014 20:45

Διονύσης

Μου λες...

"Δεν έχεις επαφή με το πρόβλημα των αιώνιων φοιτητών, με τις αναρρίθμητες σχολές ανέργων που έχουμε ούτε και με το αβάσταχτο βάρος που έχουν ΦΤΩΧΕΣ οικογένειες για να σπουδάσουν τα παιδιά τους στην επαρχία."

Τι σχεση εχει αυτο τωρα με αυτο που εγραψε ο Σο...αλληθωρος και αυτο που του απαντησα. Ειπα εγω οτι δεν χρειαζεται αλλαγη το συστημα? Οχι. Ειπα εγω οτι δεν πρεπει να συνδεεται η παραγωγη με την εκπαιδευση? ΟΧΙ. Ειπα απλα οτι η εκπαιδευση τουλαχιστον μεχρι το πτυχιο του πανεπιστημιου πρεπει να ειναι ΔΩΡΕΑΝ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Επισης τα μεταπτυχιακα και η ερευνα να ειναι κατα περιπτωση. Οποιος εχει να πληρωσει να πληρωνει και οποιος δεν εχει να ειναι δωρεαν. Τα υπολοιπα οτι ζω στον "στο μεσαίωνα της αριστερής συνθηματολογίας " που το ειδες. Πες μου. Τι σε τσουζει τοσο που η αριστερη νοοτροπια ειναι δεκαδες χρονια μπροστα απο την Νεοφιλελευθερη αηδια σας? Και να φανταστεις οτι το συστημα που κοιταει η αριστερα ειναι το κλασσικο συστημα που ισχυει σε ολες της Βορειες ανεπτυγμενες χωρες. Το δικο σας το σαπιο συστημα μας εφερε μεχρι εδω που μετετρεψε το πανεπιστημιο σε εναν χωνευτηρη κομματοσκυλλων δυστυχως για ολα τα κομματα(και της αριστερας μεσα).

Λες: " Νομίζεις ότι θα πήγαινε κανένας σε όλες αυτές τις αζήτητες σχολές της επαρχίας που άνοιξαν για να πα΄ρουν ψήφο από τις τοπικές κοινωνίες και ακόμα και σήμερα δεν έχουν κλείσει!!! αν υπήρχε η δυνατότητα οι ΦΤΩΧΟΙ να μπορούν να σπουδάσουν με δίδαχτρα σε ένα σοβαρό ιδιωτικό πανεπιστήμιο της πόλης τους;???

Η απαντηση ειναι ΟΧΙ στο ιδιωτικο πανεπιστημιο. Γιατι απλα δεν θα μπορουσαν να πληρωσουν τα διδακτρα. Εσυ νομιζεις οτι το ιδιωτικο πανεπιστημιο δεν θα ειχε διδακτρα? Μα καλα που στο καλο ζειτε ρε σεις? Τι συνδρομο της Μαριας Αντουανετας σας εχει πιασει? Ο φτωχος σπουδαζει οπου μπορει και ειναι πιο φθηνα. Και τα ενοικια και τα διδακτρα. Ξερεις κανεναν φτωχο να πηγαινει και να σπουδαζει στην Αμερικη και την Ευρωπη πλεον ελαχισττων εξαιρεσεων που πανε με υποτροφιες? Οσο για τις σχολες που φταξατε εεσεις για να παρετε ψηφους να αντικατασταθουν απο αλλες πιο χρησιμες στην παραγωγικοτητα της οικονομιας αλλα να μην κλεισουν γιατι και δουλειες προσφερουν στην τοπικη κοινωνια αλλα και βοηθουν τα Ελληνοπουκα τις επαρχιας πουθ δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πανε σε καποια πολη και να κοικιαζουν.

Τα ευχολογια που τα ειδες? Καθαρες αποψεις αναφερω και οχι παντα συγκεκριμενου κομματος γιατι δεν ακολουθω κανεναν και για τιποτα. Ασ κανουμε το συστημα το πανεπιστημιακο σαν της Δανιας που εχει ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα να τελειωσεις και οσο εισαι μεσα σε αυτο οχι μονο δεν πληρωνεις αλλα πληρωνεσαι. Αν ξεφυγεις απο το χρονικο επιτρεπτο διαστημα τοτε πληρωνεις. Το ιδιο ισχυει και για τα μεταπτυχιακα και διδακτορικα. Εχω κολλητη μου φιλη που ζει και σπουδαζει εκει και το εχω ζησει λιγο το συστημα. Ειναι αυστηρο αλλα δικαιο και πανω απο ολα...ΔΩΡΕΑΝ.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[92.18.1xx.xxx]
24/11/2014 18:25

"...Θελεις μια εκπαιδευση μονο για τους λιγους που εχουν γιατι αυτα τα συμφεροντα εκπροσωπεις εδω μεσα. Εκπαιδευση και καλυτερο μελλον μονο για τους πλουσιους...."

και να σκεφτεί κανείς ότι στη συνέχεια αυτός ο άνθρωπος χαρακτηρίζει τους συνομιλητές του μεσαιωνικούς. Εσύ είσαι ο μεσαιωνικός κακομοίρη που ζεις στο μεσαίωνα της αριστερής συνθηματολογίας και δεν έχεις καμία επαφή με την πραγματικότητα.

Δεν έχεις επαφή με το πρόβλημα των αιώνιων φοιτητών, με τις αναρρίθμητες σχολές ανέργων που έχουμε ούτε και με το αβάσταχτο βάρος που έχουν ΦΤΩΧΕΣ οικογένειες για να σπουδάσουν τα παιδιά τους στην επαρχία.

Νομίζεις ότι θα πήγαινε κανένας σε όλες αυτές τις αζήτητες σχολές της επαρχίας που άνοιξαν για να πα΄ρουν ψήφο από τις τοπικές κοινωνίες και ακόμα και σήμερα δεν έχουν κλείσει!!! αν υπήρχε η δυνατότητα οι ΦΤΩΧΟΙ να μπορούν να σπουδάσουν με δίδαχτρα σε ένα σοβαρό ιδιωτικό πανεπιστήμιο της πόλης τους;

σε παρακαλώ να μη μου απαντήσεις ευχολόγια ότι θα έπρεπε να λειτουργούσαν καλύτερα και άλλα μπλα μπλα γιατί εσύ ο ίδιος έχεις χτίσει αυτόν τον μεσαίωνα της αριστεράς όταν φώναζες ότι πρέπει να ανοίξουν ή να μην κλείσουν σχολές ή όταν εναντιονώσουνα ακόμα και σε απόψεις για τη μείωση του αριθμού των εισακτέων, τη βάση του 10, την διαγραφή των αιωνιών φοιτητών ή το άνοιγμα ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.

Αύριο με όλο το θράσος του αριστερού θα μας γράφεις να δοκιμάσουμε τον Τσίπρα γιατί... δεν κυβέρνησε ποτέ θα μας λες!!!

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 15 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[46.198.7xx.xxx]
24/11/2014 16:33

@ Γιώργος Θεσσαλονίκη

Αγαπητε Γιωργο

Η απαντηση σου ΜΑΚΑΡΙ να γινει η αφορμη για να καταλαβουν ολοι πως πρεπει να βλεπουμε σφαιρικα τις καταστασεις.Μια απαντηση που πραγματικα αξιζει πολλων συγχαρητηριων.

Ισως επισης αποτελεσει την αφορμη να σταματησουν καποιοι τις "εξυπναδες" και τις τρολιες και με ανοιχτο μυαλο χωρις κομματικες και ιδεολογικες παροπιδες..να κατσουν και προσφερουν ο καθενας την ιδεα του.Γιατι οπως ακριβως πολυ σωστα διατυπωνεις
"Οι επόμενες γενιές που βρήκαν το πρόβλημα ας μη το συνεχίσουν, Ας διδαχθούν από τα λάθη του παρελθόντος. Ο σκοπός δεν είναι να περιοριστούμε στην απόδοση κατηγοριών και ευθυνών, αλλά αποφεύγοντας τα λάθη του παρελθόντος να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον."

Οσο για τις ιδεολογιες αγαπητε φιλε(μου επιτρεπεις το φιλε.....αν και νεοτερος) δυστηχως εχουν το εγγενες μεονεκτημα να αποτελουν πεδιο εκμεταλλευσης και παρερμηνειας απο καποιους "ιδεολογους" με αποτελεσμα την τελικη τους αποδυναμωση, κατασυκοφαντιση και κατακρεουργιση.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Dimi[94.69.1xx.xxx]
24/11/2014 16:05

Εγώ έχω να κάνω την εξής παρατήρηση. Οι πρυτάνεις διορίζονται απο τους κομματικούς μηχανισμούς, οι οποίοι κινούν και τα νήματα των φοιτητών. Οι φοιτητές γίνονται άτομα, που περισσότερο ασχολούνται με θέματα πολιτικής, παρά με τα μαθήματά τους. Τα πανεπιστήμια έχουν διαλυθεί, λόγω οικονομικής ανεπάρκειας, η οποία προέρχεται απο μικρές επιδοτήσεις, αρπαγές των βολεμένων πρυτάνεων,καθηγητών ή άλλων επιτηδείων. Απορίας όμως άξιον, είναι πώς οι πτυχιούχοι φοιτητές, που φεύγουν γαι μεταπτυχιακά ή διδακτορικά στο εξωτερικό (απανταχού), διαπρέπουν. Που είναι η τεχνολογία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα των πανεπιστημίων του εξωτερικού; Συμπέρασμα. Σκεφθείτε τί επιστήμονες θα είχαμε άν όλα δούλευαν ρολόϊ στα Ελληνικά πανεπιστήμια.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος Θεσσαλονίκη[79.103.2xx.xxx]
24/11/2014 15:26

Αγαπητέ Nostradamus,

Έχεις δίκιο εμείς και η επόμενη γενια από μας, γιατί είμαι λίγο (πολύ) παληός, έχουμε την ευθύνη. Δεν αποποιούμαι της συλλογικής της γενιάς μου καιι της προσωπικής μου, σε ότι μου αναλογεί, ευθύνης. Δυστυχώς μια ιδεολογία έγινε αντικείμενο εκμετάλλευσης από λίγους για αντίθετους σκοπούς από αυτούς που υποτίθεται ότι εξυπηρετεί και οι πολλοί αποσύρθηκαν ή αδράνησαν και δεν αντέδρασαν,

Αυτά είναι τα λάθη του παρελθόντος που πρέπει να να γίνουν μαθήματα και όχι άλλοθι για να συνεχίσουμε στο ίδιο κατηφορικό δρόμο.

Οι επόμενες γενιές που βρήκαν το πρόβλημα ας μη το συνεχίσουν, Ας διδαχθούν από τα λάθη του παρελθόντος. Ο σκοπός δεν είναι να περιοριστούμε στην απόδοση κατηγοριών και ευθυνών, αλλά αποφεύγοντας τα λάθη του παρελθόντος να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Πολίτης[79.166.2xx.xxx]
24/11/2014 14:03

Μιας και ορισμένοι γνωστοί-άγνωστοι αναφέρουν συνέχεια την ανάγκη να υπάρξουν δίδακτρα στα πανεπιστήμια, να αναφέρω το εξής.

Στα πανεπιστήμια στη Γερμανία που κατατάσσονται απ' τα καλύτερα στον κόσμο σε πολλούς τομείς πλέον δεν υπάρχουν πουθενά δίδακτρα. Μέχρι και πέρσι υπήρχαν κάποια τυπικά δίδακτρα σε κάποια λίγα, αλλά πλέον έχουν καταργηθεί παντού. Αυτό για όσους δηλώνουν ότι καλύτερα να γίνουμε "όπως" στο εξωτερικό... Για μια ακόμη φορά οι δικοί μας υιοθετούν τα αρνητικά των ξένων θεσμών.

Εννοείται βέβαια ότι κι εκεί αιώνιοι φοιτητές δεν υπάρχουν. Αν τεμπελιάζεις δέχεσαι στην αρχή μια σύσταση κι αν το συνεχίσεις παίρνεις πόδι.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
24/11/2014 14:00

@ Μήτσους
Ναι αγπητέ συμφωνώ.
Δεν άχουν να φάνε, αλλά έχουν να τα ακουμπάνε γερά σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα από την Δευτέρα ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!!!!
Όσο για την Ελλάδα, δεν βρίσκεται στον 21ο αιώνα, όπως νομίζεις, αλλά στον Μεσαίωνα.
Στον 21ο αιώνα βρίσκονται οι ΗΠΑ και εκεί υπάρχουν ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ όχι χοιροστάσια....

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nostradamus[46.198.7xx.xxx]
24/11/2014 13:58

@ Γιώργος Θεσσαλονίκη

Αγαπητε Γιωργο..
Θα συμφωνησω μαζι σου οτι εσεις ειστε οι τυχεροι που περασατε απο τα Πανεπιστημια εκεινη την εποχη που τα τα ιδρυματα αυτα προκαλουσαν σεβασμο και δεος οπως λες...εσεις που διδαχθηκατε αρχες,συμπεριφορες και γνωσεις ποιοτητας(ΟΛΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ).
Εσεις ομως αγαπητε φιλε δεν ειστε και η γενια οι οποια "εδωσε" τους σημερινους πολιτικους,γιατρους,καθηγητες,πρυτανεις,τραπεζητες,εφοπλιστες,δικηγορους,εργαζομενους δημοσιου και ιδιωτικου τομεα,επιχειρηματιες μικρους και μεγαλους,στρατιωτικους...συνδικα-ληστες κ.λ.π??
Εσεις δεν ειστε η γενια που...οπως υποστηριζεις μαθατε ΥΨΙΣΤΕΣ αρχες και γνωσεις απο ΑΝΩΤΑΤΑ ιδρυματα...αλλα που στην μετεπειτα ζωη σας...πολιτικη,οικονομικη και προσωπικη..."βιασατε" αυτες τις αρχες με τον σκληροτερο τροπο με αποτελεσμα σημερα να ειμαστε εδω που ειμαστε???
Δεν δημιουργησαν οι επομενες γενιες το προβλημα αγαπητε.ΤΟ ΒΡΗΚΑΝ.Και για να το βρουν σημαινει οτι καποιοι απο καπου ξεκινησαν να το δημιουργουν.Και αυτη η κατηγορια βαρυνει τους προηγουμενους.

Στο θεμα των ιδιωτικων πανεπιστημιων τωρα θα συμφωνησω....με καποιες επιφυλαξεις.Αλλωστε και στην Αγγλια τα πανεπιστημια εχουν διδακτρα.Ενα σχετικα μικρο ποσο για καθε ετος και αν ο σπουδαστης εχει την χαζη ιδεα να μεινει στις εστιες εκει πληρωνει τα μαλλιοκεφαλα του.
Ομως....Εκει τα πανεπιστημια ειναι ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ με δικους τους χωρους και τεραστιες εκτασεις και οχι πολυκατοικιες στο κεντρο της Αθηνας.Εκει εχουν υποδομες και τεχνικα μεσα.Ειναι αρτια εξοπλισμενα και οργανωμενα.Δεν εχουν μια γραμματεια και 10 αιθουσες χωρισμενες με νοβοπαν με ενα τραπεζι,10 καρεκλες και εναν πινακα για να διδασκεται το οποιο μαθημα.Και εκει παρολλο που εισπρατουν διδακτρα...εαν αποτυχεις 3-4 φορες σε μαθημα τρως ακυρο και φευγεις.

Οποτε ναι σε ιδιωτικα πανεπιστημια στο Ελλαδισταν.Ομως με τις αναλογες αν οχι ιδιες η και καλητερες παροχες. Γνωριζοντας ομως την επιχειρηματικη ποιοτητα, το ηθος των ανθρωπων που θα θελησουν να "επενδησουν" σε αυτα καθως και τι εχουν στο μυαλο τους ως.."πανεπιστημια" πολυ φοβαμαι οτι το αποτελεσμα θα ειναι τραγικο.Αλλωστε μιλαμε για τους ιδιους ανθρωπους που βγηκαν απο ΚΟΡΥΦΑΙΑ ιδρυματα και μεσα στον χρονο ζωης τους τα κατεντησαν...τελευταια.

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[46.198.1xx.xxx]
24/11/2014 13:48

@Σοσιαλλήθωρος

Η αποψη σου ειναι εντελως τρτοκοσμικη. Υπαρχουν ανθρωποι που εαν δεν ηταν δωρεαν η παιδεια ουτε σχολειο δεν θα μπορουσαν να πανε αφου δεν εχουν να φανε ποσο μαλλον να πανε πανεπιστημιο. Ο διαφωτισμος εσενα μαλλον δεν σε αγγιξε και θελεις να επιστρεψεις στον μεσαιωνα. Θελεις μια εκπαιδευση μονο για τους λιγους που εχουν γιατι αυτα τα συμφεροντα εκπροσωπεις εδω μεσα. Εκπαιδευση και καλυτερο μελλον μονο για τους πλουσιους. Οι φτωχοι ας φανε παντεσπανι. Δεν το πιστευω οτι στον 21ο αιωνα στην Ελλαδα υπαρχουν τετοιες αποψεις σαν και τις δικες σου. Λιγο ντροπη θα επρεπε να σε εχει κυριευσει εαν ειχες τσιπα συνειδησης. Ομως δεν εχεις! Ολοι πληρωνουμε φορους φιλτατε και εαν θελουμε να παει αυτη η χωρα μπροστα πρεπει να δινουμε την ευκαιρια σε ολους να εχουν μια δωρεαν πανεπιστημιακη εκπαιδευση. Εσυ νομιζεις οτι τις μεγαλες ανακαλυψεις χαρις των οποιων μπορει και εσυ να εισαι σημερα ζωντανος, οτι τις εχουν κανει μονο η γονοι της Μαριας Αντουανετας και του Σαμαρα?

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 44
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 44
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή