Μοντέλο για διαδικτυακά ψώνια από το σουπερμάρκετ

Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014 11:31
UPD:11:32
Warwick

Tο συγκεκριμένο start­up γεννήθηκε από τρεις συμφοιτητές, τους Τάκη Μαλαβέτα, Gregor Tschurtschenthaler και Christian Lerke.

A- A A+

Ένα μοντέλο το οποίο φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο που ο καταναλωτής ψωνίζει προϊόντα από το σουπερμάρκετ δημιούργησε ομάδα νέων επιχειρηματιών από το πανεπιστήμιο του Warwick, μεταξύ των μελών της οποίας βρίσκεται και ένας Έλληνας.

Ψωνίζοντας διαδικτυακά από το Convibo ο πελάτης έχει την δυνατότητα να διαλέξει προϊόντα από διαφορετικά σουπερμάρκετ και συνοικιακά καταστήματα τροφίμων τα οποία τα παραλαμβάνει στον ελεύθερό του χρόνο από ειδικά διαμορφωμένες θυρίδες- ­ψυγεία. Η παράδοση όλων των προϊόντων γίνεται την ίδια ημέρα και δεν υπάρχει ελάχιστο όριο αγορών.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το συγκεκριμένο start­up γεννήθηκε από τρεις συμφοιτητές, τους Τάκη Μαλαβέτα, Gregor Tschurtschenthaler και Christian Lerke, έπειτα από την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού τους τίτλου MSc in Innovation & Entrepreneurship στο Warwick Manufacturing Group.

Όπως αναφέρει ο κ. Μαλαβέτας, «απώτερος σκοπός μας είναι να αναπτύξουμε το μοντέλο μας και εκτός πανεπιστημίου. Προς το παρόν δοκιμάζουμε, και συνεχώς βελτιώνουμε τις διαδικασίες μας έχοντας για πρώτους πελάτες φοιτητές του πανεπιστημίου».

FACEBOOK/CONVIBO

Το Convibo βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο από τις αρχές Ιουνίου. Η υπηρεσία προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο σε φοιτητές οι οποίοι διαμένουν στην πανεπιστημιούπολη. Η αναγνωρισιμότητα του Convibo είναι θετική και η εβδομαδιαία αύξηση των πελατών ανέρχεται στο 30%.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Μαλαβέτας, προς το παρόν τα μόνα μέσα διαφήμισης που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι η αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων και η αφισοκόλληση εντός του πανεπιστημίου. Η μεγαλύτερη αύξηση πελατών παρόλα αυτά έχει έρθει από τους ίδιους τους πελάτες οι οποίοι αφού χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία, την προτείνουν σε φίλους τους.

«Μολονότι το “online supermarket” είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη βιομηχανία στην Αγγλία, οι πολυπλοκότητες της εφοδιαστικής αλυσίδας, από της στιγμή που παραγγέλνει ο πελάτης μέχρι την στιγμή της παράδοσης, καθιστούν την αποτελεσματικότητα του μοντέλου ιδιαίτερα δύσκολη. Έπειτα από εκτεταμένη έρευνα επάνω στο θέμα, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα μοντέλο το οποίο θα λύσει πολλές από αυτές τις δυσκολίες καθώς την ίδια στιγμή θα προσφέρει αντίστοιχες διευκολύνσεις προς τον πελάτη, οι οποίες μέχρι σήμερα δεν προσφέρονται από τις υπάρχουσες αλυσίδες σουπερμάρκετ» συμπλήρωσε.

Προτεινόμενα για εσάς