Στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου του αυτοκινητόδρομου «Κόρινθος – Πάτρα»

Πέμπτη, 07 Αυγούστου 2014 16:41
UPD:16:45
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΨΩΜΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης επιθεωρεί τα έργα της Ολυμπίας οδού.

A- A A+

Στην κυκλοφορία παραδόθηκε το πρωί το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα, μήκους περίπου 7 χλμ. από τον νέο, πλήρως ανακατασκευασμένο Ανισόπεδο Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου μέχρι το Ζευγολατιό.

Πρόκειται για το τμήμα που μελλοντικά θα αποτελεί τον δεξιό κλάδο κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου (προς Πάτρα) και θα λειτουργήσει προσωρινά με τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας (προς Πάτρα και προς Κόρινθο).

Σήμερα ξεκινά και η κατασκευή του αριστερού κλάδου (προς Αθήνα), έργο που θα διαρκέσει περίπου 10 μήνες.

Ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανέφερε ότι «για πρώτη φορά, σε ενάμιση περίπου χρόνο από σήμερα και λιγότερο, τα 120 χλμ. Κορίνθου – Πατρών θα είναι μόλις 1 ώρα δρόμος». 

Ο υπουργός ανακοίνωσε ακόμη ότι «τελειώνει το άγος του Μαλιακού» και σε λίγες εβδομάδες θα παραδοθεί πλήρως όλο το τμήμα του Μαλιακού κόλπου.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, τόνισε: «Από τις αρχές του χρόνου στην Ολυμπία Οδό έχουμε "σηκώσει τα μανίκια" και κυριολεκτικά τρέχουμε για να ολοκληρώσουμε το έργο. Αυτό το βλέπουν καθημερινά οι οδηγοί, καθώς τα έργα εξελίσσονται δίπλα στο ενεργό κομμάτι του δρόμου. Το εγχείρημα είναι δύσκολο ακριβώς γιατί κατασκευάζουμε έναν αυτοκινητόδρομο σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας, με επιβάρυνση τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους εργαζόμενους».

Ο κ. Παπανικόλας έκανε λόγο για εντυπωσιακή ανάπτυξη των εργασιών σε όλο το μήκος του δρόμου, κάτι που όπως είπε, έχουν αντιληφθεί πρωταρχικά οι τοπικές κοινωνίες. Η αύξηση του αριθμού των άμεσα εργαζομένων στα εργοτάξια από το πρώτο στο δεύτερο τρίμηνο του χρόνου ξεπέρασε το 60%, φτάνοντας στους 2.000. Πρόκειται για ανειδίκευτους και εξειδικευμένους εργάτες, εργοδηγούς, τοπογράφους, πολιτικούς μηχανικούς κ.λπ. Σημαντική δε έκρινε την «τόνωση της τοπικής οικονομίας και από τους έμμεσα απασχολούμενους στο έργο, τοπικούς προμηθευτές και υπεργολάβους».

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή