Σε άρση των περιορισμών όσον αφορά στη χρήση ονόματος στο κοινωνικό της δίκτυο, Google +, προέβη η Google.
«Όταν λανσάραμε το Google + , πάνω από τρία χρόνια πριν, είχαμε πολλούς περιορισμούς όσον αφορά στο τι όνομα θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε στο προφίλ σας. Αυτό βοήθησε στη δημιουργία μίας κοινότητας που αποτελείται από πραγματικά πρόσωπα, αλλά επίσης άφησε έξω έναν αριθμό ανθρώπων που ήθελαν να συμμετέχουν χωρίς να χρησιμοποιούν τα πραγματικά τους ονόματα» αναφέρεται σε σχετική ανάρτηση στο κοινωνικό δίκτυο.
Όπως επισημαίνεται, καθώς το Google+ επεκτεινόταν και η κοινότητά του εδραιωνόταν, η πολιτική αυτή σταδιακά μεταβαλλόταν, από το να επιτρέπεται στους κατόχους σελίδων +Page να χρησιμοποιούν οποιοδήποτε όνομα της επιλογής τους, μέχρι το να δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες του YouTube να φέρουν τα usernames τους στο Google +. «Κάνουμε το τελευταίο βήμα: δεν υπάρχουν πλέον περιορισμοί στο όνομα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε» αναφέρεται σχετικά.
Η Google αναγνωρίζει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή ήταν κάτι που πολλοί χρήστες ζητούσαν εδώ και καιρό. «Ξέρουμε ότι η πολιτική μας σχετικά με τα ονόματα ήταν ασαφής, και αυτό οδήγησε σε κάποιες αδικαιολόγητα δύσκολες εμπειρίες για κάποιους από τους χρήστες μας. Για αυτό ζητούμε συγνώμη, και ελπίζουμε ότι η σημερινή αλλαγή είναι ένα βήμα προς το να γίνει το Google + το φιλόξενο μέρος που θέλουμε να γίνει. Ευχαριστούμε που εκφράσατε με τόσο πάθος τις απόψεις σας και ευχαριστούμε που συνεχίζετε να κάνετε το Google+ τη σκεπτόμενη κοινότητα που είναι» καταλήγει η ανάρτηση.
Η πολιτική χρήσης πραγματικών ονομάτων, η οποία είχε φαινομενικά ως απώτερο στόχο το δίκτυο να αποκτήσει έναν χαρακτήρα τύπου Facebook, είχε προκαλέσει επικρίσεις, καθώς υπέρμαχοι των δικαιωμάτων ιδιωτικότητας, δημοσιογράφοι και άλλοι είχαν υποστηρίξει ότι με αυτόν τον τρόπο απειλούνται με έκθεση άτομα που έχουν βάσιμους λόγους να χρησιμοποιούν ψευδώνυμα. Οι προαναφερθείσες αλλαγές/ χαλάρωση της πολιτικής είχαν μάλλον αυξήσει τη σύγχυση, κάτι που, όπως φαίνεται και από την ανάρτηση αναγνωρίζει πλέον και η Google.