ΥΠΕΚΑ: Δημιουργία Help Desk για την αντιμετώπιση της αυθαίρετης δόμησης

Τετάρτη, 04 Ιουνίου 2014 12:56
UPD:13:05
EUROKINISSI/ΒΑΙΟΣ ΧΑΣΙΑΛΗΣ

Η λειτουργία του help desk έχει ως στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτηση των Μηχανικών, αλλά και των πολιτών, σχετικά με την εφαρμογή του ν. 4178/13 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης, Περιβαλλοντικό και άλλες διατάξεις».

A- A A+

Στη δημιουργία Γραφείο Υποστήριξης (Help Desk) προχωρά το υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΥΠΕΚΑ), προκειμένου τόσο οι πολίτες όσο και οι μηχανικοί να ενημερώνονται για το νομοσχέδιο αντιμετώπισης της αυθαίρετης δόμησης.

Την ανακοίνωση πραγματοποίησε ο αναπληρωτής υπουργός ΠΕΚΑ Νίκος Ταγάρας, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε και τα στοιχεία εφαρμογής του νόμου έως και τον Μάιο του 2013.

Όπως αναφέρει το υπουργείο η  λειτουργία του help desk έχει ως στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτηση των Μηχανικών, αλλά και των πολιτών, σχετικά με την εφαρμογή του ν. 4178/13 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης, Περιβαλλοντικό και άλλες διατάξεις».

Μέσω αυτού θα λύνονται απορίες για την εφαρμογή του νόμου και ταυτόχρονα θα καταγράφονται δυσκολίες εφαρμογής και ερωτήματα, προκειμένου να δίνονται συνολικά απαντήσεις στα πιο σημαντικά από αυτά από την αρμόδια υπηρεσία.

Σύμφωνα με τον κ. Ταγαρά «από τα στατιστικά στοιχεία των πρώτων μηνών εφαρμογής προκύπτει ότι οι πολίτες αντιλαμβάνονται τη χρησιμότητα του νέου νόμου για τα αυθαίρετα. Δεν εφησυχάζουμε όμως και συνεχίζουμε την προσπάθεια ενημέρωσης του τεχνικού κόσμου και των πολιτών για τις λεπτομέρειες και τα πλεονεκτήματα του νέου νόμου για τα αυθαίρετα. Δημιουργούμε μία ομάδα υποστήριξης και ενημέρωσης πολιτών και μηχανικών για τις λεπτομέρειες του νόμου. Επιλύουμε νομοθετικά, ή με αποφάσεις και εγκυκλίους, όσα πρέπει να διευκρινιστούν για να λειτουργήσει καλύτερα ο νόμος 4178. Καλούμε τους πολίτες να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους αυτή την τελευταία ευκαιρία που δίνει η Πολιτεία, προς όφελος της περιουσίας τους αλλά και του περιβάλλοντος».

Επικοινωνία με Help Desk

Για την εξυπηρέτηση των Μηχανικών αλλά και των πολιτών σχετικά με την εφαρμογή του συγκεκριμένου νόμου, λειτουργεί στον 1ο όροφο του κτιρίου του ΥΠΕΚΑ επί της Τρικάλων 36 και Μεσογείων στους Αμπελόκηπους, υπό την επίβλεψη της Διεύθυνσης Οικοδομικών & Κτιριοδομικών Κανονισμών (ΔΟΚΚ), Help Desk στελεχωμένο από Μηχανικούς.

Τα στελέχη του Help Desk παρέχουν αποκλειστικά κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, από 9:00 π.μ έως 3:00 μ.μ., τεχνική βοήθεια και οδηγίες σε ερωτήματα που υποβάλλονται απ’ ευθείας, τηλεφωνικά, καθώς και ηλεκτρονικά από Μηχανικούς και πολίτες σχετικά με την υπαγωγή αυθαιρέτων κατασκευών και χρήσεων στη ρύθμιση του ν. 4178/13. 

Η επικοινωνία του πολίτη  και του μηχανικού με το Help Desk για πληροφορίες και διευκρινίσεις εφαρμογής του νόμου μπορεί να γίνεται τις ανωτέρω ημέρες και ώρες στα εξής στοιχεία επικοινωνίας:

Help Desk Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής

Διεύθυνση: Τρικάλων 36 και Μεσογείων, Αμπελόκηποι

Τηλέφωνα

1522
210 69 15 194
210 69 15 265

Email: hdΑΤprv.ypeka.gr 

Ερωτήσεις αποκλειστικά για τη διαχείριση του πληροφοριακού συστήματος και του λογισμικού - Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος

Τηλέφωνα


210 32 91 206
210 32 91 548
210 32 91 642
210 32 91 647
210 32 91 662
210 32 91 664

Email: n4178ΑΤcentral.tee.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή