Με σημερινή ανακοίνωσή τους το AGB Group και η Nielsen Media Research International γνωστοποίησαν την απόφασή τους να δημιουργήσουν νέα εταιρεία (joint venture 50/50) που θα παρέχει υπηρεσίες Μέτρησης Τηλεθέασης σε 30 χώρες με την επωνυμία AGB Nielsen Media Research.
Με την κίνηση αυτή ενοποιούνται οι υπηρεσίες Μέτρησης Τηλεθέασης που παρέχει το AGB Group (που ανήκει στην Kantar Media Research) με όλες τις υπηρεσίες Μέτρησης Τηλεθέασης που ανήκουν στην Nielsen Media Research International. Οι υπηρεσίες Μέτρησης Τηλεθέασης που παρέχονται από την Nielsen στις ΗΠΑ δεν συμπεριλαμβάνονται στην συμφωνία.