Αντ. Σαμαράς: Το σημερινό Σύνταγμα έκλεισε τον κύκλο του

Οι προτάσεις της ΝΔ για τη συνταγματική αναθεώρηση
Τετάρτη, 07 Μαΐου 2014 18:31
UPD:07/05 20:55

Άμεση εκλογή του προέδρου της Δημοκρατίας από τον λαό, μείωση του αριθμού των βουλευτών, σταθερό εκλογικό σύστημα που θα αλλάζει μόνο από τα 3/5 της Βουλής, καθώς και θέσπιση χρονικών ορίων ως προς τη θητεία του Πρωθυπουργού, των Περιφερειαρχών, των Δημάρχων και των συνδικαλιστών πρότεινε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.

71 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/05/2014 18:44

Ναι Μπουλά, το διάβασα, όπως και πολλοί άλλοι έχουν αυτοκτονήσει τα τεελυταία χρόνια... Άλλη μια επιτυχία των κυβερνήσεων, αλλά βεβαίως χ..αν!

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς [62.38.2xx.xxx]
09/05/2014 13:37

@ Aggelos

Τρελός είναι να φύγει από την κυβέρνηση διαφθοράς και εξαθλίωσης ;
Το ξέρει ότι είναι τελειωμένος.
Το ξέρει ότι όλοι οι Ελληνες τον έχουν στην κλωτσιά.
Θα εξαντλήσει όλο του το χρόνο μέσα στο βόθρο των ψεμάτων και της σαπίλας της συγκυβέρνησης.
Να πάει πού ;;;
Δυό λύσεις έχει.
Κυνηγημένος στο εξωτερικό.
Και φυλακισμένος στον κορυδαλλό.
ΥΓ Κι άλλος συνάνθρωπος μας ομολογιούχος έβαλε τέλος στη ζωή του, για τα ρεμάλια που τον ξεπούλησαν φίλε Αγγελε.
Μακρύς ο δρόμος για τη λευτεριά μας.
Ακόμα πιό μακρύς όμως ο κατάλογος των αθώων θυμάτων για να την κερδίσουμε.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/05/2014 12:09

«Ποτέ δεν μίλησα για αποχώρηση από την κυβέρνηση», δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος μιλώντας στην Κ.Ο. του κόμματος αναφορικά με τις ερμηνείες που έχουν δοθεί στο συσχετισμό του για την κυβερνητική αντοχή και τα ποσοστά της Ελιάς στις εκλογές.

Τον λες και Κομανέντσι, παρά την συμπαγή δομή του σώματος! Τι έγινε αξιότιμε αντιπρόεδρε, μας έβαλαν «χέρι» ή είδαμε ότι δεν πιάνει?

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/05/2014 12:05

"Εντολή στις τράπεζες να μην κατάσχεται το μέρισμα". Α μάλιστα!

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
09/05/2014 11:47

Φίλε Θεοδόσιε, δεν αποκλείω, ή μάλλον για να είμαι ακριβής, θεωρώ ως δεδομένο ότι σε πολλά θέματα είσαι περισσότερο οξυδερκής από μένα. Παρ’ όλα αυτά, στην συγκεκριμένη περίπτωση απλώς δεν σχολίασα καθόλου το θέμα της αναθεώρησης του Συντάγματος, σχολίασα μάλλον άλλες θέσεις που είδα να γράφονται εδώ. Και αυτό όχι γιατί δεν είχα απόψεις επί του θέματος, αλλά απλούστατα γιατί το βρίσκω ανάξιο σχολιασμού, όταν ανακινείται από τον άνθρωπο που επί δύο χρόνια «κυβερνά» με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου. Ναι πάντως, το σκέφτηκα αυτό που αναφέρεις, αλλά και εγώ δεν έχω καμμία ιδιαίτερη συμπάθεια προς την Οικογένεια και συνεπώς μου είναι αδιάφορο. Η αντιπάθεια έως απέχθεια μου προς τον «γενάρχη» της οικογενείας μάλιστα δεν εδράζεται τόσο στο γνωστό θέμα των Ιουλιανών, του Αθανασιάδη-Νόβα κλπ κλπ κλπ (όπως νομίζω ισχύει για τους περισσοτέρους) όσο στην συνολική πολιτική του σταδιοδρομία, κυρίως σαν υπουργός οικονομικών του «Γέρου της Δημοκρατίας» και στην αναγνώριση των προπολεμικών χρεών το 1964, που έχω πολλές φορές αναφέρει, καθώς και στην άθλια διακυβέρνηση της χώρας της περίοδο της πρωθυπουργίας του, όπου πιθανόν να κατέγραψε ρεκόρ αύξησης χρέους. Να αναφέρω απλώς ότι μιλάμε για την περίοδο της ζωής μου στην οποία ατυχώς ψήφισα ΝΔ, οπότε υπάρχει και ο προσωπικός λόγος της αναγνώρισης του σφάλματος μου. Ούτε και εγώ αναμένω εκπλήξεις προ των εκλογών, αναφέρομαι προφανώς για την περίοδο μετά τις εκλογές. Το τελευταίο σου σχόλιο είναι απολύτως ορθό: φυσικά και η γερμανική κατεύθυνση της οικογενείας είναι ο μοναδικός λόγος για τον οποίο ουδέποτε έτυχε της έγκρισης ή της συμπάθειας των ΗΠΑ. Ιστορική παρατήρηση: χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω με ακρίβεια την «αντιστασιακή» δράση του υπέργηρου πρώην πρωθυπουργού, η λογική μου λεει ότι οι γερμανοί δεν επέλεγαν διερμηνείς με μόνο κριτήριο την γνώση της γερμανικής. ΥΓ: παρατηρώ ότι γράφεις στα άγρια χαράματα?

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Δημοκρατης[85.75.2xx.xxx]
09/05/2014 09:46

Μιας και ο λογος για ιδιωτικα ΑΕΙ,το πορισμα μιας πολυ-πολυ προσφατης διεθνους εγκυρης ερευνας,κατατασσει την παιδεια μας στις τελευταιες θεσεις αναμεσα στις πλεον υπαναπτυκτες χωρες του κοσμου και ΟΧΙ τυχαια,ουτε αμοιρα του δημοσιου χαρακτηρα της.Και βεβαιως απολειπειν ο Λαος Αντωνιον(success story),αλλα και μωραινει Κυριος ον βουλεται απωλεσαι.
Και επειδη,δε νομιζω πως ο Κυριος εχει πρεμουρα με τα δικα μας,τα κατα πλειοψηφια σχολια αποδεικνυουν πως καιρο τωρα το blog κυριαρχειται ιδεολογικα απ το block.Αλλα η Δημοκρατια δε μασαει

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Θεοδόσιος Μεσονύκτης[94.67.1xx.xxx]
09/05/2014 04:04

Παρακολουθώ, λοιπόν, επί διήμερο, την επί του ζητήματος συζήτησι να αναπτύσσεται και να προσλαμβάνει, ως συνήθως, στοιχεία τυχαίας σκεδάσεως σωματιδίων, δηλαδή κατευθύνσεις στην Τύχη και αναλόγως των εκάστοτε αυθαιρέτων απόψεων του κάθε κατά τα άλλα "συνομιλητή" (δεν επιθυμώ να αδικήσω, διόλου, τις εκ των θέσεων σώφρονες, τις οποίες ανέγνωσα επί τη προκειμένη αφορμή) και περιμένω...

Περιμένω...

Περιμένω...

Περιμένω...

Περιμένω, μήπως και δώ, από κάποια πλευρά, ακτίδα κατανοήσεως της αληθούς των προσώπων, πραγμάτων και κινήτρων ουσίας...

(Αγγελε, με απογοήτευσες, περίμενα περισσότερη οξυδέρκεια εκ μέρους σου.)

ΣΥΜΠΑΣ Ο ΠΥΡΗΝΑΣ των προτεινομένων καιρίων αναθεωρήσεων, περί ασυμβιβάστου ιδιοτήτων Υπουργού και Βουλευτού, περί ορισμένης διαρκείας θητείας βουλευτών, πρωθυπουργών ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΩΝ αξιωματούχων εν ευρεία εννοία, ΕΝΑΝ και μόνον σκοπό εξυπηρετεί:

Τον ισόβιο αποκλεισμό της Οικογένειας Μητσοτάκη (τα μέλη της οποίας, συμπάσης, ΑΥΤΕΣ, ακριβώς, τις θέσεις έχουν καταλάβει, και, μάλιστα, ιεραρχικώς τεταγμένα κατά ρίζας/γενεάς) από τον Δημόσιο Πολιτικό Βίο!

ΙΔΟΥ τα "ευγενή" εθναρχικά κίνητρα του Μεσσηνίου: χωρίς κληρονομική πολιτική διαδοχή ο ίδιος, επιδιώκει, post (πολιτικού) mortem, τον πολιτικό Θάνατο του εχθρικοτάτου δί εκείνον Οίκου. Αποθανέτω (και) η Ψυχή μου μετά των αλλοφύλων!

Αυτά, λοιπόν, "ιδεολόγοι" μου πολίτες του Λίκνου της Δημοκρατίας, οι οποίοι ενθουσιαστήκατε από την αιφνίδια "Δημοκρατική" μετάπτωσι του επί δεκαετίες Αρχικοτζάμπαση!

Δεν έχω κανέναν, ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΝ, λόγο να συμπαθώ την εκ Χανίων Δυναστεία, δεν παραβλέπω, όμως, την απέραντη μικρότητα του επαρχιώτη ο οποίος διήλθεν τον βίον χωρίς, εν τέλει, να βελτιώσει εαυτόν κατ'ουδέν.

Σε λίγο ξημερώνει ακόμη μία λαμπρή Ημέρα στην Χερσόνησο του Αίμου. Εμπρός, λοιπόν, ας την δαπανήσουμε και αυτήν ως συνήθως: ανώφελα και με ακατάσχετη λογόρροια κενολόγου κομπορρημοσύνης.

Υ.Γ. Καλέ μου Αγγελε, δεν θα έχεις εκπλήξεις, εκτιμώ, κατά το πρόδρομο των προκειμένων Εκλογών χρονικό δίαστημα. Ούτε τον κ.Υγρό, ούτε τον Κομήτη του Halley, ούτε τίποτε. Οι αρμόδιοι για τον καθορισμό της πολιτικής πορείας του Κρατιδίου γνωρίζουν, διαισθάνομαι, το αποτέλεσμα και καθεύδουν τον των Δικαίων Υπνον: το Πλοίο διατηρεί την τεταγμένη από την Γέφυρα Μάχης πορεία, χωρίς το Μηχανοστάσιο και τα Καταστρώματα των Επιβατών να το γνωρίζουν.
Υ.Γ.2 Σημείωσε οτι, παρά τις εναγωνίους απόπειρες του Οίκου, ουδέποτε έτυχεν εκείνος της εγκρίσεως ή της απλής, έστω, συμπαθείας των ΗΠΑ. Ο λόγος; Είναι Ευρωπαϊκού, ακριβέστερον φιλογερμανικού, προσανατολισμού. Τα αίτια της επιλογής αυτής είναι άλλη συζήτησι.

Κύριοι, Καλημέρα.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[94.68.2xx.xxx]
09/05/2014 02:16

Θα ήταν καλό να το είπε αστειευόμενος αγαπητέ Γιώργο, αλλά αμφιβάλλω, εφόσον το συνδύασε με μια "δέσμη προτάσεων" (αναφέρομαι σε κάποια από αυτά...

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Διονύσης[81.170.1xx.xxx]
08/05/2014 20:15

όχι Άγγελε, δεν είσαι καχύπτοτος. Παλαιολιθικός είσαι.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 11 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Κωστας Β.[195.97.1xx.xxx]
08/05/2014 19:47

Η αναθεωρηση σωστη και πρεπει να γινει.Το ερωτημα ειναι το timing. Γιατι τωρα?Οσο για τη μειωση σε 100 απο 300 της βουλης , οπως εγραψε κι ενας συμφορουμιτης, μπορει να γινει με μια απλη πραξη νομοθετικου περιεχομενου(οπως τοσες και τοσες μας εχουν επιβαλλει) εδω και ΤΩΡΑ, μεχρι να γινει η τακτικη αναθεωρηση

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[81.171.1xx.xxx]
08/05/2014 18:06

@ Aggelos:

Δεν είπα αν τα λέει καλά ή κακά. Είπα ότι ο μέσος Γερμανός δεν καταναλώνει τίποτε, γιατί τον έχω δει.

Από εκεί και πέρα η πρόταση που αναφέρεις είναι προφανώς ανεφάρμοστη, εκτός αν ο Τσακυράκης το είπε αστειευόμενος.

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
08/05/2014 16:42

Ναι βρε Γιώργο, καλά τα λεει ο Τσακυράκης, και στην κατοχή μας είχαν "υιοθετήσει" έτσι οι γερμανοί.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[81.171.1xx.xxx]
08/05/2014 16:25

@Aggelos:

Έχεις δει πόσο και πώς καταναλώνει ο μέσος Γερμανός; Ο Τσακυράκης απλώς ανέφερε τα γεγονότα.

Το αν η πρότασή του είναι πρακτικά εφαρμόσιμη, είναι άλλο καπέλλο. Αλλά με το φανατισμό και την πειθαρχία που κάνουν όλες τις δουλειές τους οι Γερμανοί, δε θα με εξέπληττε αν πολλοί από αυτούς δέχονταν να το κάνουν κιόλας...

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
08/05/2014 16:19

Επίσης προτείνω πριν τις εκλογές να κάνετε και κανένα μπανάκι οι διαμένοντες στην Αττική, γιατί με το νέο νομοσχέδιο που προωθείται, θα δούμε σε λίγο καιρό τι μέρος του αιγιαλού θα απομείνει για να βρέχουμε δωρεάν τα πόδια μας εμείς και τα παιδιά μας, σε μια χώρα όπου κατά τα άλλα προωθούμε ένα "ακόμα πιο δημοκρατικό" σύνταγμα. Το νομοσχέδιο όχι μόνο νομιμοποιεί τις αυθαίρετες επιχειρήσεις που ήδη καταπατούν παράνομα τις παραλίες αλλά μάλιστα επιτρέπει σε εταιρίες να καλύψουν κάθε σπιθαμή δημόσιας παραλίας στην Ελλάδα με ομπρέλες και πλαστικές ξαπλώστρες, να χτίσουν πάνω στο κύμα, ακόμη και να μπαζώσουν τις θάλασσες. Και βεβαίως το επόμενο βήμα θα είναι να βάλουμε και εισιτήριο παντού από τον Άλιμο μέχρι το Σούνιο ή εγώ είμαι ο καχύποπτος???

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
08/05/2014 14:47

«Θα λύναμε όλα τα προβλήματα αν κάθε ελληνική οικογένεια προχωρούσε στην αδελφοποίηση της με μια γερμανική και ανέθετε σε αυτήν την πλήρη διαχείριση των οικονομικών της». Η πιο πάνω ιδέα δεν είναι μια ατάκα του καφενείου, δεν προέρχεται από κάποιον απογοητευμένο «ξερόλα» που έχοντας πιει τα ουζάκια του λεει και μια κουβέντα παραπάνω στους φίλους του. Είναι… πρόταση διατυπωμένη εγγράφω, αποτελεί την κατάληξη σε άρθρο στην ιστοσελίδα protagon.gr που παρουσιάζει τον δεκάλογο των ιδεών του καθηγητή συνταγματικού δικαίου στην Νομική Σχολή του πανεπιστημίου Αθηνών και υποψήφιο ευρωβουλευτή με το Ποτάμι Στάυρου Τσακυράκη. Οι προτάσεις του καθηγητή που προφανώς γοήτευσαν τον Σταύρο Θεοδωράκη για να τον τοποθετήσει στο ψηφοδέλτιο του κόμματος δεν σταματούν στην άμεση ατομική γερμανική πατρωνία των ανεύθυνων και ανίκανων ελληνικών οικογενειών που αποτελούνται από χαραμοφάηδες. Η δημόσια περιουσία, οι υποδομές και οι εθνικοί πόροι είναι αδιακρίτως προς εκχώρηση ανεξαρτήτως τιμήματος. Η έννοια του κοινωνικού κράτους είναι αναχρονιστική. Και οι απεργιακές κινητοποιήσεις και η λαϊκή αντίσταση σε αντιδημοκρατικές αντισυνταγματικές αποφάσεις θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με την ράβδο της καταστολής, είτε έχουν δίκιο είτε όχι όσοι αντιδρούν. Αν ο υποψήφιος ευρωβουλευτής άλλου κόμματος είχε εκθέσεις παρόμοιες θέσεις, πόση δημοσιότητα θα του έδιναν αναρωτιέμαι τα ΜΜΕ για να τον ξεσκίσουν, αυτόν και τον πρόεδρό του???

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
08/05/2014 14:43

Η λογική σου είναι καταπληκτική Σοσιαλλήθωρε, αφού τα δίνουμε βρε αδελφέ τα χρήματα, να τα δώσουμε για δίδακτρα. Βεβαίως, να τα δώσουμε και για νοσοκομεία, για ασφάλιση, να τα δώσουμε παντού, όπου θέλεις, αλλά δεν νομίζεις ότι μια τέτοιου μεγέθους ιδιωτικοποίηση προυποθέτει ότι τα χρήματα που θα δίνεις στον ιδιώτη θα πάψεις να τα πληρώνεις στο κράτος μέσω φόρων??? Και αυτό βλέπεις να γίνεται??? Ή μήπως βλέπεις ότι και τους φόρους έχουν ανεβάσει σε απίστευτα επίπεδα (και εκεί θα μείνουν και θα ανέβουν γιατί απλώς πρέπει να φτάσουμε το σύνολο των εσόδων να πηγαίνει στο χρέος) και σύνταξη δεν θα έχεις, και νοσοκομείο δεν θα έχεις, και εκπαίδευση δεν θα έχεις, και τον ιδιώτη θα πληρώνεις για να τα έχεις??? Αποφασίστε επιτέλους! Θέλετε ιδιωτική οικονομία? Οκ, μέσα αν το θέλει η πλειοψηφία, εγώ γνωρίζω ότι θα το πληρώνω ακριβότερα από ότι αν ήταν δημόσιο, όπως ισχύει παντού! ΟΜΩΣ την επόμενη μέρα αναμένω ότι θα σταματήσω να πληρώνω για όλα αυτά που πλήρωνα για να τα παρέχει το κράτος και τώρα είναι ιδιωτικά!! Απαιτώ να μην πληρώνω συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές εισφορές για να πάρω 360 ευρώ σύνταξη και να μην μπορώ ούτε μια εξέταση να κάνω ή να αγοράσω ένα φάρμακο, αλλά να τα δίνω ΕΓΩ σε όποιον επιλέξω. Είναι απλό?? Σου μιλάω με την λογική του νεοφιλελεύθερου αγαπητέ, την λογική που δεν βλέπω από εκεί που θα έπρεπε να την βλέπω, όταν δεν αναφέρεστε στην καταστροφή που έχει επέλθει στον ιδιώτη από φόρους, ανεργία και διάλυση των δομών, αλλά απαιτείτε μόνο την ιδιωτικοποίηση, τελεία.Καμμία ιδιωτικοποίση δεν θα καταλάβεις στην τσέπη σου αγαπητέ μου όταν θα έχεις να πληρώνεις φόρους και εισφορές που θα πηγαίνουν στην αποπληρωμή τους χρέους, θα γίνουμε απλώς η πρώτη πλήρως ιδιωτικοποιημένη χώρα με φόρους σουλτάνου! Ο τέλειος κομμουνιστικός (επειδή δεν θα έχουμε τίποτα στην κατοχή μας) καπιταλισμός!

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Aggelos[147.102.4xx.xxx]
08/05/2014 14:36

Ναι, αγαπητέ, είναι μέσα στα καλύτερα του κόσμου με βάση το επίπεδο εκπαίδευσης που προσφέρουν (ακόμα και αν το ψάξεις στα συνήθη rankings, και μπορείς να βρεις αρκετά από δαύτα, στην μεγάλη τους πλειοψηφία αγγλοσαξωνικά βεβαίως βεβαίως, εξ ου και το μεγάλο bias στην κατάταξη). Το αν είναι πρώτα ή 50στα ή 100στα λίγη σημασία έχει για μένα γιατί έχω την ίδια αμφιβολία για τις κατατάξεις αυτές που έχουν εκφράσει και παρά πολλοί άλλοι, ακόμα και αμερικανοί. Θα ήταν δύσκολο να μην είναι πρώτα τα αγγλοσαξωνικά όταν ένα μεγάλο μέρος της κατάταξης είναι η χρηματοδότηση από τα υψηλότατα δίδακτρα ή η «φήμη» που είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό. Την παραμικρή εκτίμηση δεν τρέφω πχ προς την γερμανική πολιτική και την καταστροφή που έχει επιφέρει στην ευρώπη εδώ και 1.5 αιώνα. Αλλά κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αξία πολυτεχνείων όπως του Μονάχου και πάρα πολλών άλλων και την προσφορά των γερμανών στις θετικές επιστήμες (δεν λεω πρωτοκαθεδρία, αλλά αν ήσουν πχ μηχανικός θα το γνώριζες από τα βιβλία σου στην αεροδυναμική, λέβητες, κλπ κλπ κλπ, όπως το γνωρίζουν πολύ καλά οι αμερικανοί που κατάφεραν να κάνουν πυραυλικό πρόγραμμα και το πρόγραμμα κατάκτησης της σελήνης επειδή είχαν το γερμανό τους) και έχω γνωρίσει πολλούς αξιόλογους γερμανούς μηχανικούς, έναντι των οποίων πάντως δεν νιώθω στο παραμικρό μειονεκτικά, με την δική μου κατάρτιση. Η οποία είναι από το ΕΜΠ καθώς και από την Αγγλία τύποις το διδακτορικό μου (για την εκπαίδευση της οποίας λίγη εκτίμηση τρέφω), μιας και το συντριπτικό του τμήμα το έκανα εδώ με εξοπλισμό σε στροβιλοκινητήρες που λίγα πολυτεχνεία διαθέτουν, αλλά σιγά μην ασχοληθεί κανείς με την δουλειά που γίνεται στα πολυτεχνεία της Ελλάδας ε, μόνο να τα κατηγορούμε ξέρουμε. Παρομοίως θα βρείς και εξαιρετικά πολυτεχνεία στην Σουηδία, την Νορβηγία, την Δανία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ισπανία, την Ιταλία κλπ κλπ κλπ.

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Success story[194.219.2xx.xxx]
08/05/2014 13:25

Α. Σαμαράς:Τι θα γίνει ο ΣΥΡΙΖΑ χωρίς βαρβάρους?
Κ. Καβάφης: Απολείπειν ο λαός Αντώνιον

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
08/05/2014 13:16

@ "Θα πληρώνουμε και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια !!!!
Εχετε πάθει παρα΄κρουση όλα τα παπαγαλάκια στη Συγγρού."
5,2 δις ξοδέψατε πέρυσι για "ενισχυτική" εκπαίδευση (φροντιστήρια) των παιδιών σας.
Βάλτε τα στην άκρη και δώστε τα για να φοιτήσουν στα ιδιωτικά πανεπιστήμια.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
08/05/2014 13:08

Συμφωνώ.
Τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου βρίσκονται στη Γαλλία, στη Γερμανία και στις σκανδιναβικές χώρες.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 4 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 74
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 71
  • Απορριφθέντα σχόλια: 3
    • Υβριστικό Μήνυμα1
    • Διπλή Καταχώρηση1
    • Υποβάθμιση διαλόγου1

Δημοφιλή