Παράπονα Φέτελ και Χάμιλτον για το χαμηλό θόρυβο των κινητήρων V6

Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014 18:32
UPD:18:45
REUTERS/SAMSUL SAID

Ο Γερμανός οδηγός της Red Bull, Σεμπάστιαν Φέτελ.

A- A A+

Τα «βέλη» του στους νέους κινητήρες V6 με υπερσυμπιεστή (τούρμπο), επειδή δεν είναι αρκετά... θορυβώδεις, έριξε ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα Ένα, Σεμπάστιαν Φέτελ, λέγοντας ότι οι πίστες είναι τώρα πιο ήσυχες από τα περισσότερα μπαρ και πως χάνουν οι φίλαθλοι από αυτό.

Ο Γερμανός οδηγός της Red Bull κυριάρχησε τα τελευταία τέσσερα χρόνια στο πρωτάθλημα με τους παλιούς V8 κινητήρες, αλλά το σερί του των εννέα νικών «έσπασε» στις 16 Μαρτίου στη Μελβούρνη, στον εναρκτήριο αγώνα της νέας σεζόν, όταν εγκατέλειψε. Το πρόωρο τέλος του αγώνα του έδωσε στον Φέτελ την ευκαιρία να ακούσει τα μονοθέσια που συνέχισαν να τρέχουν στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης και ο ήχος που βγάζουν δεν ικανοποίησε τον 26χρονο πιλότο.

«Ήμουν στο πιτ-γουόλ στη διάρκεια του αγώνα και είναι πιο ήσυχο από ένα μπαρ. Νομίζω ότι για τους φιλάθλους δεν είναι καλό» τόνισε ο Φέτελ, με σημερινές δηλώσεις του ενόψει του κυριακάτικου γκραν πρι της Μαλαισίας, και συνέχισε: «Νομίζω ότι η Φόρμουλα Ένα πρέπει να είναι θεαματική και ο ήχος είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα».

Παράλληλα, τόνισε ότι ο εκκωφαντικός ήχος των παλιών κινητήρων της Φόρμουλα Ένα του έκανε διαρκή εντύπωση, όταν πήγε για πρώτη φορά σε αγώνα στη Γερμανία, σε ηλικία έξι ετών. «Πήγαμε να δούμε τα μονοθέσια ζωντανά στα ελεύθερα δοκιμαστικά στη Γερμανία και το μόνο πράγμα που θυμάμαι ήταν ο ήχος. Θυμάμαι πόσο δυνατά ακούγονταν τα μονοθέσια και τα αισθανόμουν μέσω του εδάφους, το οποίο δονούνταν. Είναι κρίμα που δεν το έχουμε αυτό πια».

Με αυτή την άποψη συμφωνεί ο Λιούις Χάμιλτον της Μερτσέντες, ο οποίος τόνισε πως η έλλειψη θορύβου στις πίστες έχει αφαιρέσει κάποια από τη μαγεία της Φόρμουλα Ένα. Όμως, υπάρχουν και αυτοί που διαφωνούν, όπως ο «ομόσταυλος» του Φέτελ, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, που τερμάτισε δεύτερος στο γκραν πρι της Αυστραλίας, αλλά ακυρώθηκε και ο οποίος δήλωσε ότι ο ήχος παραμένει αρκετά δυνατός γι' αυτόν.

«Όταν τρέχεις με το γκάζι στο τέρμα, δεν ακούς τι συμβαίνει» είπε ο Αυστραλός και συνέχισε: «Συνεχίζει να υπάρχει αρκετός θόρυβος στο εσωτερικό από τα κράνη μας, για να αφήνει έξω τον υπόλοιπο. Νομίζω ότι είναι εντάξει. Είναι διαφορετικό, κάτι άλλο που πρέπει να συνηθίσουμε. Πιθανότατα θα έχω καλή ακοή για λίγο περισσότερο, επομένως στην πραγματικότητα δεν παραπονιέμαι».

Την άποψη του Ρικιάρντο συμμερίζεται ο Τζένσον Μπάτον της ΜακΛάρεν, ο οποίος επωφελήθηκε από την ακύρωση του Αυστραλού και κατέκτησε την τρίτη θέση στη Μελβούρνη. Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009 προέτρεψε οδηγούς σαν τον Φέτελ να φύγουν από τη Φόρμουλα Ένα, εάν δεν τους αρέσουν οι προσαρμογές στις αλλαγές κανονισμών.

«Φύγε και τρέξε κάπου αλλού, εάν δεν είσαι χαρούμενος. Ως οδηγοί, δεν έχουμε άποψη για το που βρίσκονται τα μονοθέσια ως προς τον ήχο. Όταν περνάς πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, έχεις νικήσει σε ένα γκραν πρι, δεν σε ενδιαφέρει πως ακούγεται και πως φαίνεται. Έχεις νικήσει τους καλύτερους στον κόσμο και αυτό σε νοιάζει» είπε.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς



Αθλητικές Μεταδόσεις