Ρίχνουν τους τόνους οι οδηγοί ταξί μετά τις διαβεβαιώσεις που έλαβαν από τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη σχετικά με ζητήματα του κλάδου τους που θα έρθουν προς ψήφιση στη Βουλή τις επόμενες ημέρες.
«Υπήρξε κατανόηση από την κυβέρνηση και θεωρώ ότι το θέμα λύθηκε με μία προϋπόθεση: ότι δεν θα κατατεθεί το άρθρο 9 του ν/σ για ψήφιση μετά την υπόσχεση του κ. Χατζηδάκη», δήλωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Προηγήθηκε συνεδρίαση της ΠΟΕΙΑΤΑ κατά την οποία συζητήθηκαν όλα τα δεδομένα μετά και τις πρωινές συνομιλίες που είχαν οι εκπρόσωποι των αυτοκινητιστών με τον κ. Χατζηδάκη.
Οι αυτοκινητιστές ταξί είχαν αρχικά αντιδράσει έντονα μπροστά στο ενδεχόμενο περαιτέρω απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους.
Κατά τη συνάντηση των δύο πλευρών αποσαφηνίστηκε πως οι αλλαγές οι οποίες προωθούνται με το νομοσχέδιο είναι δύο και αφορούν την κατάργηση του ελάχιστου ορίου κυβισμού των υπό μίσθωση αυτοκινήτων με οδηγό (μέχρι σήμερα επιτρέπεται η ενοικίαση οχημάτων άνω των 1.500 κυβικών) και τη μείωση της ελάχιστης διάρκειας μίσθωσής τους από τις 12 στις έξι ώρες.
Σχόλιο με αιχμές για τη σύμπλευση αρμόδιου υπουργού με τους αυτοκινητιστές έκανε μέσω Τwitter ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.
«Μεταρρυθμίσεις με τον Θύμιο να συμφωνεί.... δεν υπάρχουν, τελικά από "μεταρρυθμιστές υπουργούς" πάμε καλά ...από μεταρρυθμίσεις όμως;;;», διερωτήθηκε.
Ο ΣΥΡΙΖΑ πάντως υποστηρίζει ότι προχωρά, με βάση τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και τις επιταγές της τρόικας, η νέα απελευθέρωση των ταξί «προς όφελος των μεγαλοξενοδόχων, αλλά και άλλων μεγάλων μεταφορικών επιχειρήσεων».
Σύμφωνα με το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, «ο κλάδος των αυτοκινητιστών δέχεται νέο συντριπτικό χτύπημα στο όνομα τάχα της ανταγωνιστικότητας και της ανάπτυξης της οικονομίας, όταν είναι γνωστό ότι με τις μέχρι τώρα ασκούμενες πολιτικές οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στην φτώχεια και την εξαθλίωση».