Ο Φερνάντο Αλόνσο είναι ο πιο... εμπορικός «πιλότος» της Φόρμουλα Ένα, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να είναι μόλις τέταρτος στη σχετική λίστα, παρότι έχει κατακτήσει τους τελευταίους τέσσερις τίτλους οδηγών στο πρωτάθλημα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας μάρκετινγκ που δημοσιεύθηκε σήμερα.
Η έρευνα, την οποία διενήργησε η εταιρεία έρευνας για το παγκόσμιο αθλητικό μάρκετινγκ "Repucom", δείχνει ότι ο Ισπανός οδηγός της Φεράρι (και δις παγκόσμιος πρωταθλητής) απολαμβάνει τη μεγαλύτερη αναγνωρισμότητα ανά τον κόσμο, αφήνοντας μόλις τέταρτο τον Γερμανό οδηγό της Red Bull.
Ο Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος «τρέχει» για λογαριασμό της Μερτσέντες, είναι δεύτερος στη σχετική λίστα, ενώ ο Βραζιλιάνος Φελίπε Μάσα, ο οποίος «μετακόμισε» στο τέλος της περυσινής σεζόν από τη Φεράρι στη Γουίλιαμς, κατέχει την τρίτη θέση.
Εν τω μεταξύ, ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007, Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος επέστρεψε φέτος στη Φεράρι, κατατάσσεται ψηλότερα από τον Φέτελ ως προς την αναγνωρισιμότητα, αλλά χαμηλότερα από τον Γερμανό ως προς τη συνολική εμπορικότητά του.
Σε δήλωσή του ο αντιπρόεδρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού της "Repucom", Νάιτζελ Γκιτς, εξήγησε πως η χαμηλή αναγνωρισιμότητα του Φέτελ σε σχέση με τους Αλόνσο, Χάμιλτον και Μάσα, οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην υψηλή δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα της Φεράρι, η οποία είναι η πιο διάσημη και επιτυχημένη ομάδα στη Φόρμουλα Ένα, καθώς και στις διεθνείς συμφωνίες χορηγίας που έχει υπογράψει ο ίδιος ο Αλόνσο.
Η έρευνα αναφέρει ακόμη ότι ο Αλόνσο είναι γνωστός ανά την υφήλιο σε ποσοστό 71.14%, μολονότι τον γνωρίζει μόνο το 12.76% των κατοίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ το παγκόσμιο ποσοστό αναγνωρισιμότητας του Φέτελ είναι 54.30%.
Αξίζει να σημειωθεί πως, μολονότι που ο Χάμιλτον είναι δεύτερος ως προς την παγκόσμια αναγνωρισιμότητα πίσω από τον Αλόνσο, η έρευνα αποκαλύπτει ότι ο συμπατριώτης του και παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009, Τζένσον Μπάτον, «πουλάει» περισσότερο στο βρετανικό κοινό.
Τέλος, ο Φελίπε Μάσα απολαμβάνει την υψηλότερη αναγνωρισιμότητα από κάθε οδηγό της Φόρμουλα Ένα στην πατρίδα του, καθώς έχει ποσοστό 99.2% στη Βραζιλία, την ώρα που ο Φέτελ έχει 97.58% στη Γερμανία.
Πηγή: ΑΜΠΕ