Παράδοση παραγγελιών στο αυτοκίνητο

Παρασκευή, 21 Φεβρουαρίου 2014 12:53
UPD:13:56
REUTERS/BOB STRONG

Με διασυνδεδεμένες υπηρεσίες όπως το roam delivery, το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσο μεταφοράς» αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της η Volvo.

A- A A+

Την παράδοση ταχυδρομικών δεμάτων στα αυτοκίνητα των παραληπτών τους (ή την παραλαβή τους, προς αποστολή) καθιστά δυνατή η Volvo, σε μία κίνηση η οποία αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στον χώρο του online εμπορίου.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα επιδειχθεί στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη και θα επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν τις παραγγελίες τους κατευθείαν στο αυτοκίνητο, οπουδήποτε και αν βρίσκονται.

Ειδικότερα, η τεχνολογία «ψηφιακών κλειδιών» που έχει αναπτύξει η εταιρεία θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει το αυτοκίνητό του ως «τόπο αποστολής». Μέσω smartphone ή tablet, ο ιδιοκτήτης θα ενημερώνεται όταν επίκειται παράδοση ή παραλαβή δέματος από το αυτοκίνητο από κάποια εταιρεία μεταφορών.

Το όλο σύστημα βασίζεται στην εφαρμογή Volvo On Call, η οποία, μεταξύ άλλων, καθιστά δυνατή την εξ αποστάσεως θέρμανση ή ψύχρανση του εσωτερικού του αυτοκινήτου, τον εντοπισμό της θέσης του  και τον έλεγχο των επιπέδων καυσίμου του μέσω smartphone.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται έχει δοκιμαστεί σε πιλοτικό πρόγραμμα με τη συμμετοχή 100 ανθρώπων, το 86% των οποίων είπαν ότι το εν λόγω σύστημα «roam delivery» τους βοηθούσε να εξοικονομήσουν χρόνο.

«Με διασυνδεδεμένες υπηρεσίες όπως το roam delivery, το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσο μεταφοράς» αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της η Volvo, η οποία νωρίτερα μέσα στο έτος λάνσαρε το Sensus Connect – ένα σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας/ ενημέρωσης. Σημειώνεται ότι η εταιρεία συνεργάζεται με την Ericsson πάνω στο «Connected Vehicle Cloud» (νέφος διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων), με σκοπό την εξέλιξη της οδηγητικής εμπειρίας μέσα στα επόμενα έτη.

«Μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε μία ζώνη παράδοσης/ παραλαβής, μέσω ψηφιακών κλειδιών, επιλύσαμε πολλά προβλήματα, καθώς πλέον είναι δυνατή η παράδοση αντικειμένων σε άτομα και όχι σε μέρη. Οι πελάτες/ δοκιμαστές ανέφεραν ότι η υπηρεσία τους βοηθά να εξοικονομήσουν χρόνο, και το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες μεταφορών» σημείωσε ο Κλας Μπέντρικ, Group CIO στο Volvo Car Group.

 

Προτεινόμενα για εσάς