Βράβευση του Χρυσού Οδηγού από την Google

Τρίτη, 04 Φεβρουαρίου 2014 17:28
UPD:19:18

Ο Χρυσός Οδηγός ως Premier Partner της Google, έχει στο διάστημα του τελευταίου ενάμιση χρόνου, υλοποιήσει εκατοντάδες καμπάνιες Google AdWords για τους πελάτες του στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, ενώ διαχειρίζεται σήμερα περισσότερους από 800 ενεργούς λογαριασμούς πελατών του.

A- A A+

«Display Champion 2013» για την περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής ανακήρυξε τον Χρυσό Οδηγό η Google.

Η ελληνική εταιρεία κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατηγορία display μεταξύ πολλών άλλων εταιρειών για τον σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση των online display διαφημιστικών καμπανιών των πελατών του. Η βράβευση έγινε στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου της Google «2013 Google Premier SMB Partner Conference» στη Γαλλία.

Οι στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες στα Google AdWords της κατηγορίας display, εμφανίζουν την διαφήμιση, την στιγμή ακριβώς που οι δυνητικοί πελάτες ψάχνουν για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός επαγγελματία ή μιας εταιρείας, παράλληλα με τα αποτελέσματα της αναζήτησης τους,  στην Google και σε εκατοντάδες άλλα συνεργαζόμενα sites στο αναπτυσσόμενο δίκτυο της Google. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν κάποιος ενδιαφερόμενος κάνει κλικ στη διαφήμιση του.

Το πρόγραμμα  Google AdWords Premier SMB Partner Program (PSP), συνδέει τους συνεργάτες της Google στα AdWords, όπως ο Χρυσός Οδηγός,  με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που αναζητούν εξειδικευμένες συμβουλές και βοήθεια για να δημιουργήσουν, να διαχειριστούν και να βελτιστοποιήσουν τις online διαφημιστικές τους καμπάνιες.

Ο Χρυσός Οδηγός ως Premier Partner της Google, έχει στο διάστημα του τελευταίου ενάμιση χρόνου, υλοποιήσει εκατοντάδες καμπάνιες Google AdWords για τους πελάτες του στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, ενώ διαχειρίζεται σήμερα περισσότερους από 800 ενεργούς λογαριασμούς πελατών του. Διαθέτοντας ομάδα από Google Expert Managers, οι οποίοι έχουν πιστοποιηθεί με το Google Advertising Advanced Certificate, παρέχει ολοκληρωμένη διαχείριση online διαφημιστικής καμπάνιας, αναλυτικό απολογισμό της καμπάνιας, προσωπική   ‘one –to- one’ υποστήριξη του πελάτη και ευρύτερη καθοδήγηση μάρκετινγκ .

Κάθε μήνα επισκέπτονται το xo.gr κοντά στα τρία εκατ. μοναδικοί επισκέπτες (2.924.566 μοναδικοί επισκέπτες τον Ιανουάριο του 2014/Google Αnalytics), πραγματοποιώντας αναζητήσεις για τις 800.000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες που υπάρχουν σε αυτό. Από το 2013, ο Χρυσός Οδηγός παρέχει επίσης τη δυνατότητα στους πελάτες του να προβληθούν στη ρωσική μηχανή αναζήτησης, Yandex.ru.

Προτεινόμενα για εσάς