Αντ. Σαμαράς: Δεν συνεργαζόμαστε με δέσμιους μίας επικίνδυνης ανευθυνότητας

Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2014 12:18
UPD:30/01 14:25

Απέκλεισε κατηγορηματικά ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ, μιλώντας στην Κ.Ο. της Ν.Δ., καθώς χρέωσε στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι παραμένει δέσμιο μιας επικίνδυνης ανευθυνότητας. 

44 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Φαέθων[94.68.4xx.xxx]
02/02/2014 13:07

Πάντως, καλά τό πάτε μέ τά σχόλια...
Τά επικίνδυνα πρέπει νά ...μπαγιατεύουν!

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ioannis(εσωτερικού)[94.71.2xx.xxx]
31/01/2014 20:49

@Ioannis
Αν και το συμπέρασμά σου είναι υπερβολικό εν πολλοίς συμφωνώ στη διαπίστωση ότι ότι έγινε ήταν σε γνώση και είχε την συναίνεση του ελλ.λαού και ότι πάνδημο αίτημα είναι η επιστροφή στο 2009.Πες πες μεταξύ μας εχουμε πειστεί ότι αυτό είναι εφικτό Ακόμη ότι όποιος πει κάτι διαφορετικό είναι δοσίλογος κλπ

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
leo[94.65.9xx.xxx]
31/01/2014 19:48

Αντί να ασχολείστε με τον Συριζα, εξηγείστε μας πρώτα γιατί σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat πληρώνουμε 42 τοις εκατό ακριβότερο φυσικό αέριο σε σχέση με την υπόλοιπη ΕΕ... αφού είστε μια δύναμη υπευθυνότητας θα έχετε μια ικανοποιητική απάντηση για αυτό...

Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.1xx.xxx]
31/01/2014 19:13

@ioannis
για την ιδια τροικα μιλαμε ?
χθεσινος Economist: Η Τρόικα παγιδεύει την Ελλάδα στον Κάτω Κόσμο
δεν ξερω για λογικους πολιτες.
ξερω για συμπλεγματικους αστοιχειωτους.
εσυ,κακομοιρη
εχεις την εντυπωση οτι δεν ζεις με δανεικα ?
γραψε μου σε ποια χωρα ζεις
να σου πω το κατα καφαλην δημοσιο χρεος της
για να τριβεις τα τυφλα ματακια σου.
προκαταβολικα αν ζεις στην γερμανια το κατα κεφαλην δημοσιο χρεος της ειναι $34.000 εναντι $30.000 της Ελλαδος.
αν δε, σταματησει να κοβει το αμερικα χρημα
την εβαψες,κακομοιρη.
τα αλλα για εγκυμοσυνες κλπ δειχνουν και την σχεση σου με την οικονομολογια.μαυρα μεσανυχτα.

Υπερψηφίστηκε από 0 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[141.228.1xx.xxx]
31/01/2014 18:38

@Μπουλάς

Το γιατί είναι απλό, γιατί όταν μπαίνει ο κλέφτης σπίτι σου και σε κλέβει δεν μπορείς να ζητήσεις από τον γείτονα αποζημίωση.

Εάν είχες γνώση ότι θα σε κλέψει και δεν έκανες κάτι η ασφάλεια δεν θα σε κάλυψε!

Όλα έγιναν εν γνώση μας και τώρα σφυράμε κλέφτικα? 30 χρονια τώρα μας κλέβανε και τώρα το παίζουμε αθώα θύματα?

Επίσης δεν βλέπω να μπαίνει κανένα καινούργιο κόμμα στην βουλή και σίγουρα δεν έχω δει κανένα αξιόλογο μέσα εκεί!

Οποτε τι να πω, άμα είσαι στο 1% συγγνώμη εάν σε προσέβαλα... το υπόλοιπο 99% είναι συνυπεύθυνο και εάν δεν το "παρεδεχτει" άσπρη μέρα δεν θα δούμε!

PS. Όλοι καταλαβαίνουνε εδώ μέσα πως η οικονομική ασφυξία από τα μετρα επηρεάζει και τους καλους και τους κακούς αλλα από ότι φαίνεται δεν μπορούν να καταλάβουν το αντίστροφο που συνέβαινε τόσα χρονια!! Δηλαδή ο νόμιμος επιχειρηματίας δεν πούλαγε στους διεφθαρμένους? "γιαυτο" λέω...καλά να πάθετε μπας και μάθετε! Εγώ έμαθα ότι με τρελούς δεν βγάζω άκρη και μετανάστευσα (αφού έκλεισα την εταιρεία μου και πούλησα ότι είχα)... μέχρι τώρα δικαιώνομαι....

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 5 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς[91.132.1xx.xxx]
31/01/2014 17:37

@ ioannis

Κάτσε εξωτερικό γιατί θα μας τρελάνεις αν έρθεις.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΕΝΙΚΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙΣ ΟΛΑ ;
Εγώ εξωτερικό εργαζόμουν.
Τώρα είμαι εδώ και μέτοχος σε μιά εταιρία.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΩΜΟΚΡΑΤΟΣ ΕΝΑ ΕΥΡΩ.
Ούτε για δάνεια , ούτε για επιχορήγηση , ούτε για τίποτα.
Οπως πολλοί άλλοι στον Ι.Τ είτε επιχειρηματίες , είτε εργαζόμενοι.
ΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ να πληρώσουμε τα κλεμμένα ;
Και τι σόι κράτος είναι αυτό που τους τσουβαλιάζει όλους ;;;
Τι φταέι ο νέος να δουλέψει για 200 ευρώ το μήνα και να πεινάει ;;;
Τι φταίει ο συνταξιούχος του Ι.Τ που δεν του πλήρωνε ποτέ το κράτος τις ασφ εισφορές να ΤΟΥ ΠΕΤΣΟΚΟΒΕΙ τη σύνταξη ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ;;;;
Πλάκα μάς κάνετε ρεσείς ;;;
Επειδή ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ στη συγκυβέρνηση , ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΑΝ ΟΛΑ , θα την πληρώσει όλη η Ελλάδα επειδή πχ ΤΑ ΚΛΕΒΑΝΕ ΑΠΟ ΥΓΙΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ για να βουλώνουν τις τρύπες των κλεμμένων τους ;;;;
Θα σοβαρευτείτε ποτέ ;;
Και μιλάς για Ελληνες εξωτερικού και εσωτερικού όταν λές τέτοια πράγματα ;

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ioannis[141.228.1xx.xxx]
31/01/2014 16:50

Πως να υπάρξει κόμμα λογικής όταν δεν υπάρχουν λογικοί πολίτες? Τόσα χρονια ζούσατε με δανεικά, διοριζόσασταν και περιμένατε από το δημόσιο να πληρώνει 2 χρονια άδεια εγκυμοσύνης, όλοι γνωρίζαμε την βρώμα του δημοσιου και εν καιρό κατά συνέπεια και του ιδιωτικού τομέα που τρεφόταν είτε από μονοπωλιακούς και κλειστούς παράγοντες. Ήρθε η τρόικα λοιπόν και μας είπε, κάντε μεταρρυθμίσεις και φτιάξτε την κατάσταση και εμείς με δήθεν αριστερή και δήθεν δεξιά κυβέρνηση τι κάναμε? τα ίδια ακριβώς. Ήρθανε τώρα οι "φωσθερες" της ΧΑ και του Σύρριζα και μας λένε λίγο πολύ πάλι τα ίδια. Τι να πω... μπράβο σας! Νομίζω ότι πρέπει για 10 χρονια να αφαιρεθεί το δικαίωμα ψήφου στους έλληνες του εσωτερικού και να ψηφίζουμε εμείς (του εξωτερικού) για εσάς...γιατί ρε παιδί μου...δεν τρώγεστε με τίποτα!!

Aυτόματη μετατροπή από greeklish σε ελληνικά μέσω του http://services.innoetics.com/greeklish
Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς...ΙΣΤΟΡΙΚΑ ![91.132.1xx.xxx]
31/01/2014 16:13

@ wetterauer

Εχεις απόλυτο δίκιο φίλε (Παναγιώτη από Γερμανία αν θυμάμαι καλά).
Είμεθα ταγμένοι να πολεμάμε από ένα μετερίζι τυφλά.
Ο ορίζοντας του θολός.
Τα όπλα μας μυθεύματα.
Η σοφία μας εμπροσθοφυλακή των αναγκών μας , που πέφτει πρώτη στη μάχη για αξιοπρεπή επιβίωση.
Και μείς αρνητές της ίδιας μας της ύπαρξης.
Να ζούμε με φαντασιώσεις ενάντια στα αυτονόητα.
Με προκαταλήψεις ενάντια στα ανθρώπινα.
Και με φόβο ενάντια στο απαύγασμα της πνευματικής και ψυχικής μας ισοροπίας.
Είμαστε όντως συνυπεύθυνοι για ένα και μόνο λόγο.
Για την αποχή μας από τα ζωτικά δρώμενα.
Αλλά θα επιστρέψουμε.
Μόνο αν μάθουμε πώς ο σεβασμός και η αγάπη στα ανθρώπινα δεν είναι ιδεώδες.
Αλλά η μήτρα για να ξαναγεννηθούμε αλώβητοι απο τα υπάρχοντα τάρταρα.
Πολεμάμε Παναγιώτη.
Με σημαία το μέλλον μας και των παιδιών μας.
Μόνος του ο καθένας και όλοι μαζί.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.166.1xx.xxx]
31/01/2014 15:40

@ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ και ΥΑΙΝΕΣ

Φίλε μου, οι προσπαθειές σου και οι απόψεις σου είναι δυναμικές αλλά τους τους λείπει ο μικρός πυρήνας σοφίας που είναι αναγκαίος. Σε λίγα χρόνια θα δεις που θα έχει καταντήσει η χώρα μας. Εγώ παίρνω την κόρη μου (ελεύθερος επαγγελματίας) από την Ελλάδα και θάβω το όνειρο επιστροφής μου.
Ο λαός μας είναι κατά βάθος υπεύθυνος, οι πολιτικοί είναι το αντίκρυσμα της κοινωνίας μας.

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ και ΥΑΙΝΕΣ[91.132.1xx.xxx]
31/01/2014 12:53

@ wetterauer

Παναγιώτη (αν δεν κάνω λάθος).
Πρόσεξε να δείς σε τι λούμπα σε έχουν βάλει κι εσένα και πολλούς από εμάς τα δικομματικά λαμόγια.
Το ξέρουν πώς αποκλείεται να ψηφησθούν από ΕΝΣΥΝΕΙΔΗΤΑ έντιμους , σοβαρούς και ένμυαλους πολίτες.
Γι'αυτό και προπαγανδίζουν αισχρά είς βάρος όποιου κόμματος μπορεί να ξεβρωμίσει την εξουσία από τη βρώμα τους.
Ολοι ίδιοι είναι περίπου.
Συμφωνούμε.
Αλλά οι δικομματικοί δεν ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ και σε τίποτα.
Είναι συγκυβέρνηση ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΜΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Αλλιώς πώς εξηγείς σε ένα λαό που πεινάει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ με ανεργία 30% και σφαγμένους μισθούς παντού , ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ στα ύψη για να το πεθάνουν ;;;;;
Τι πιό ΕΝΤΙΜΟ , ΑΝΤΡΙΚΕΙΟ , ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ο πρωθυπουργός της κωλοτούμπας να μείωνε ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΖΩΤΙΚΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ , όπως μείωσε τα πάντα και να μην του μίλαγε κανένας ;;;
Αρκεί ΒΕΒΑΙΑ να είχε τη βούληση να έβαζε το μαχαίρι στο κόκκαλο των λαθρεμπόρων.
Γι'αυτό σου λέω.
Οι δικομματικοί είναι ένας είδος μόνοι τους.
Και σαρκοβόρα λιοντάρια που μάς ξεσκίζουν και ύαινες που κατασπαράζουν ότι έχει απομείνει από εμάς !
Boulas

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
wetterauer[87.166.1xx.xxx]
31/01/2014 12:26

Με τον Σαμαρά δεν εβρήκαμε λύση και το ίδιο θα συμβεί με τα άλλα κόμματα. Η Ελλάδα έπεσε σε χαμηλό επίπεδο και εκεί θα μείνει, από το κακό στο χειρώτερο.
Δεν φαίνεται στον ορίζοντα καμία λύση. Δεν θέλουμε να καταλάβουμε, ότι το πρόβλημα βρίσκεται στην νοοτροπία μας. Αν γίνουν εκλογές, πάλι θα ψηφίσουμε τους ίδιους ανεξάρτητα χρώματος, αυτοί και το εγκατεστημένο τους θα τα βρούν μεταξύ τους εις βάρος του κοινωνικού συνόλου και ειδικώς των παιδιών μας.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[46.245.1xx.xxx]
31/01/2014 12:03

εσεις δεν παρακαλαγατε τον ΣΥΡΙΖΑ να μπει στην κυβερνηση το καλοκαιρι του 2012?
τωρα εγινε δεσμιος της επικινδυνης ανευθυνοτητας?
ετσι λεγατε και οτι δεν κυβερνατε με λαμογια και κλεφτες του Πασοκ και μια χαρα γινατε συνεταιρακια...
ειστε πολυ αξιοπιστοι και πολυ αποδεκτοι απο την κοινωνια!!!

αλλα ο ΣΥΡΙΖΑ ειπαμε οτι κλεβει τις δουλειες των "νοικοκυραιων", τις περιουσιες τους, τις γυναικες τους, φταιει για το προπατορικο αμαρτημα, για τον σεισμο στην Κεφαλλονια, για τα Ιμια, για την χουντα του 1967 και για οτι σημερα ειπε η ΕΜΥ βροχες και εχει κρυο...

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
χρυσοστομος[41.252.7xx.xxx]
31/01/2014 09:23

ποιος αξιζει ρε μπουλα? ο παπα σουρας? ασε μας σε παρακαλω τωρα αυτος ουτε το γυμνασιο δεν εχει βγαλει

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς[91.132.1xx.xxx]
31/01/2014 09:21

ΠΡΟΣ ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ.
Οσες φορές κόψετε σχόλια μου , ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ πώς θα σας έχω πάντα απόλυτη εμπιστοσύνη.
Κανένα πρόβλημα.
Γιατί την ευθύνη την έχετε εσείς και σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να σας φέρω απ'ουδενι σε δύσκολη θέση.
Νάστε καλά.
Κι ευχαριστώ εκ μέρους όλων για την φιλοξενία.
Εχετε αποδείξει πώς δεν μασάτε.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς[91.132.1xx.xxx]
31/01/2014 09:17

@ ALFA

Ασε το ΣΥΡΙΖΑ.
Είπαμε πώς δεν κάνει.
Είναι κακό και σατανικό κόμμα.
Μην ασχολείσια με τέτοια κόμματα.
Ντροπή.
ΕΣΥ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΨΗΦΗΣΕΙΣ αυτούς που έκλεψαν την πατρίδα σου και έκαψαν τα παιδιά σου και το μέλλον τους.
Πήγαινε στα σκουπίδια τώρα να βρείς τροφή.
Αντε άνεργος να αγοράσεις το ακριβότερο πετρέλαιο για να ζεσταθείς στην Ευρώπη.
Κάλυψε τους κλέφτες έχοντας τους στην κυβέρνηση.
Θύμησε μου όμως.
ΠΟΙΟΣ από τους πρασινογάλαζους Υπουργούς πλήν Ακη που βούλιαξαν τοπ κράτος με προσλήψεις και διαφθορά στο δημόσιο ΕΝ ΚΑΙΡΟ ΔΑΝΕΙΚΟΩΝ είναι μέσα ;;;

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
οκανένας[84.254.3xx.xxx]
30/01/2014 23:19

όσο δεν υπάρχει συνασπισμός όλων, παρά τσακώνονται για κομματικά συμφέροντα (και όλοι εσείς που ψηφίζετε μαζί τους) θα μαστε βουτηγμένοι στα σκατά.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 12 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ALFA[46.246.2xx.xxx]
30/01/2014 21:06

Απ ότι έχω διαπιστώσει δεν έχει καταλαβει ο λαός πως ο Σύριζα χρησισημοποιεί μεθόδους ΚΚΕ και είναι άκρως επικίνδυνος. Στις λαικές αγορές κάνουν πορείες με πλακάτ πηγαίνοντας οργανωμένοι σαν την Χ Αυγή χωρίς στολές.Θα προτιμούσα να ψήφιζα σχηματισμούς κομμάτων απο πραγματικούς πατριώτες με αναγνωρισμένη αξία.Ο Σύριζα κατηγορεί την Χ Αυγή .Σε τι διαφέρει, εκτός απο τις στολές?

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 27 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σκεπτόμενος πολίτης[46.246.1xx.xxx]
30/01/2014 20:43

Μην κουράζεστε αγαπητέ κ. πρωθυπουργέ
1ον Θα είστε 2ος στη κούρσα
2ον Δεν θα βρείτε συμμάχους.
Με τις υγείες σας

Υπερψηφίστηκε από 22 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Mitsos[176.92.7xx.xxx]
30/01/2014 20:11

Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ ειχαν 40 χρονια στην κυβερνηση και αλλεπαλληλες ευκαιριες να μας κανουν μια χωρα Ευρωπαικη και στα οικονομικα δεδομενα και στην νοοτροπια. Αντι αυτου μας βολευαν με λεφτα μελλοντικων γενεων και ετρωγαν τον πλουτο των συμπολιτων μας παιρνοντας μιζες και κληρονομωντας μας συμβολαια ασυμφορα για το κρατος(δες εξοπλιστικα κλπ) και κοιταζοντας μονο την ευημερια των "δικων τους" παιδιων.

Καμια συνεργασια με αυτους τους κλεφτες απο κανενα αντιμνημονιακο κομμα. Τωρα που δεν υπαρχουν αλλα χρηματα για να φανε οι νεοι πολιτικοι, ειναι καιρος να τους δωσουμε μια ευκαιρια. Και ας αφησουμε στην ακρη τις προβοκατσιες τυπου "συνιστωσες κλπ" και τα λοιπα χτυπηματα κατω απο την ζωνη (βλεπε Σοσιαλλήθωρος). Εμεις φιλε μου προχωραμε μπροστα για να αλλαξουμε την νοοτροπια του βολεματος και της γραφειοκρατιας που μας εχουν φερει οι ηγετες σου τα τελευταια 40 χρονια και μας εχουν φερει στην απολυτη εξαθλιωση.

Υπερψηφίστηκε από 23 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λαμπρος Κοντος[46.103.2xx.xxx]
30/01/2014 19:07

Διαβασα με ενδιαφερον το οτι ο κ.Σαμαρας απεκλεισε καθε πιθανοτητα συνεργασιας με τον "ανευθυνο"Συριζα.
Ενδιαφερουσα δηλωση για πολλους λογους.Παραθετω,συνοπτικα,μερικους.
Το κομμα του κ.Σαμαρα,και η κυβερνηση του γενικοτερα δια των στελεχων αυτων,κατηγορουν συνεχως,αμεσα και εμμεσα,τον Συριζα οτι δεν δεχεται την 'συνεργασια"για λογους 'εθνικης ενοτητας"και"σωτηριας του τοπου".Απολυτη συνεπεια.
Ο κ.Σαμαρας,και το κομμα του,κερδισε τις εκλογες 'διαλαλωντας"την αντιθεση του στο μνημονιο,και την αποφαση να προχωρησει σε αλλα μετρα,οχι στην φορολογηση των πολιτων.(Τα περιφημα ....Ζαππεια ,1 και 2).Εφαρμοσε τα ακριβως αντιθετα.Εξαιρετικη συνεπεια..
Το κομμα του κ.Σαμαρα κυβερνησε την χωρα επι πολλα ετη.Με αιχμη την περιοδο 2004-2009 ,κατα την οποια το Δημοσιο Χρεος αυξηθηκε κατα 160 δισεκατ.Ευρω μεσα σε μια πενταετια..Δεν χρειαζεται κανενα σχολιο.
Στελεχη του κομματος του κ.Σαμαρα ,και των πολιτικων "συνεταιρων" του(ΠΑΣΟΚ),βεβαια,διωκονται ,η εχουν ηδη φυλακισθει,για "μιζες".Και μαλλον προκειται για την κορυφη του παγοβουνου.Εαν δεν κανω λαθος κανενα στελεχος του Συριζα δεν εχει διωχθει.Για κανενα λογο.
Η Siemens καταδικασθηκε για δωροδοκια των δυο 'κομματων εξουσιας".Ουδεις το αρνειται.Η κυβερνηση του κ.Σαμαρα δεν εχει κανει την παραμικρη κινηση να απαιτησει απο την εταιρεια αυτη αποζημιωσεις για την ζημια που προκαλεσε την χωρα.Αντιθετα το "θεμα"κουκουλωθηκε με σχετικη αποφαση στη Βουλη.Ευγε !
Τα δυο κομματα εξουσιας ,επι σαραντα χρονια,δεν εχουνεγειρει καμμια αξιωση κατα της Γερμανιας οχι μονον για τις πολεμικες αποζημιωσεις,αλλα ουτε καν για την αυταποδεικτη οφειλη του κατοχικου αναγκαστικου δανειου.Υπαρχει χαρακτηρισμος γ'αυτην την "αμελεια"αλλα θα τον αποφυγω.
Δεν θα συνεχισω αλλο.
Απλα θα υπογραμμισω οτι υπαρχει μια λαικη ρηση."Φωναζει ο κλεφτης να φοβηθει ο νοικοκυρης".Και μια ξενη "Το θρασος χιλιων πιθηκων".
Τιποτε αλλο.

Υπερψηφίστηκε από 27 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 3 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 54
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 44
  • Απορριφθέντα σχόλια: 10
    • Εκτός Θέματος4
    • Υποβάθμιση διαλόγου4
    • Διάδοση ανεπιβεβαίωτων φημών για τρίτους1
    • Παρενόχληση άλλων χρηστών1

Δημοφιλή