Αποσύρθηκε το εισιτήριο των 25 ευρώ στα νοσοκομεία

Στα τσιγάρα η επιβάρυνση
Τρίτη, 07 Ιανουαρίου 2014 19:29
UPD:07/01 20:59

Στην απόσυρση του μέτρου για το εισιτήριο των 25 ευρώ για εισαγωγή και νοσηλεία στα δημόσια νοσοκομεία κατέληξαν ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος. Αντικαθίσταται με 5 λεπτά του ευρώ επιπλέον φόρο σε τσιγάρα και καπνό. 

37 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
ΝΕΣΤΩΡ (Ο ΝΕΟΤΕΡΟΣ)[46.246.2xx.xxx]
09/01/2014 11:22

Το θέμα είναι ποια Ευρώπη θέλουμε. Αντιγράφω από άλλη στήλη της Ν.
«Εξαιρετικά σκληρά μέτρα επιβλήθηκαν στην Κύπρο ως όρος προκειμένου να εξασφαλίσει ευρωπαϊκή οικονομική στήριξη» διαπιστώνει ο Λιέμ Χόανγκ Νγκοκ, εκ των εισηγητών της έκθεσης που ετοιμάζει η Επιτροπή Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων του Ευρωκοινοβουλίου. Τα ίδια και χειρότερα έγιναν και στην Ελλάδα. Τέτοια Ευρώπη μας αποξενώνει αγαπητέ ΝΕΣΤΟΡΑ. Σου υπενθυμίζω και τι απάντησε ο ΤΡΕΜΟΝΤΙ στη ΜΕΡΚΕΛ. "Μπορώ να βρω καλύτερους τρόπους για να αυτοκτονήσω" στη πίεση της δεύτερης για υπογραφή μνημονίου με δυσβάστακτους όρους. Αλλά ο Βενιζέλος, ή ο Στουρνάρας άμα θέλει,ς δεν είναι ΤΡΕΜΟΝΤΙ, εκτός αν τον θεωρείς Πακιστανό και αυτό

Υπερψηφίστηκε από 3 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.4xx.xxx]
09/01/2014 08:40

@ doonies
Καλή σου μέρα. Έχεις δίκιο, η Ευρώπη μας πέφτει λίγη, εμείς είμαστε του τρίτου δρόμου προς τον τρίτο κόσμο, ξέρεις, Λιβύη (χάσαμε τον αδελφό Καντάφι αλλά υπάρχουν άλλοι), Πακιστάν, Αφγανιστάν, Νότια Αφρική, Βενεζουέλα, Τσάβες, Κάστρο, τέτοια.
Σωστά, η Ευρώπη μας πέφτει λίγη.
Αλλά να, οι ευρωεκλογές έρχονται, είναι μιά καλή ευκαιρία να τους φτύσουμε τους ευρωλάγνους και να επιλέξουμε τους τριτοκοσμολάγνους. Είπαμε, Πακιστάν και έτσι.
Καλή σου μέρα.

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.1xx.xxx]
08/01/2014 23:02

@Nεστωρ
ουτε ο Κουβελης,ουτε ο Κουτσουμπας
ουτε ο Καραμανλης......
μονο οι ατζεντηδες των δανειστων
βρωμισανε το Ζαππειο.
εδω ο κοσμος χανεται
και τα βλητα ασχολουνται με το ποιος πηγε στον καρναβαλο η οχι .
33 χρονια περασανε και οι ιδιοι κομπλεξικοι καραβλαχοι καμωνονται τους ευρωπαιους οντες ζητιανοι.
ξεκουμπιδια εσεις ευρωλιγουρια.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nikos[79.129.6xx.xxx]
08/01/2014 18:40

ο μονος με τον οποιο συμφωνω ειναι το σχολιο του κ.Γ.Κοσμαδόπουλου. Σας ευχαριστω , γιατι εκφρασατε την σκεψη μου.

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.4xx.xxx]
08/01/2014 16:49

Ούτε ο Καμμένος θα πάει στο Ζάπειο. Τελικά, οι άνθρωποι αυτοί είναι Έλληνες; Το να προεδρεύει η Ελλάδα της Ε.Ε. τους πέφτει λίγο; Γειά σου Ελλάδα με τους αντιμνημονιακούς σου! Λες και το να είσαι αντί, εναντίον, κατά, αποτελεί θετική πρόταση! Η πρότασή τους ποια είναι; Να είναι φευγάτοι; Στο καλό, και να μας γράφετε... Αν είχε ελάχιστο νου ο κόσμος, να δεις πού θα σας έγραφε αυτός1

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Nick[197.28.1xx.xxx]
08/01/2014 16:34

Ο "πολυς" ο Αδωνης γιατι δεν παρατειται απο τη στιγμη που διαλαλουσε οτι το 25ευρο που ηθελε να επιβαλλει ηταν σωστο και δεν του εκαναν το χατηρι, και βεβαια ηταν σωστο εδω που τα λεμε.Αλλα μια απο τα ιδια και αυτος , τη θεσουλα του θελει να επωασει.Πως θα κανει το κομματι του οτι ειναι υπουργαρα στην Ευγενια και στο συγγενολοι του .Ετσι λειτουργουν οι περισσοτεροι υπουργοι γραμματεις φαρισαιοι και συναπαντημα.Για τις θεσουλες!!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
doonies[79.107.1xx.xxx]
08/01/2014 16:03

ο επικεφαλής των Σοσιαλιστών στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, Χάνες Σβόμποντα, καταφέρεται εναντίον της Τρόικας και του τρόπου που διαχειρίστηκε την ελληνική κρίση.
Συγκεκριμένα αναφέρει: «οι Τροϊκανοί έχουν αποτύχει και κανείς δεν τους σταματάει - γιατί δεν υπάρχει δημοκρατικός έλεγχος. Αυτή η απουσία δημοκρατικής νομιμοποίησης είναι ασύμβατη με τις ευρωπαϊκές αξίες. Απαιτούμε η Τρόικα και οι καταστροφικές πολιτικές της να εξαφανιστούν και η Κομισιόν να αναλάβει την ευθύνη για όλα τα μελλοντικά προγράμματα διάσωσης».
«Η βάναυση λιτότητα που επιβλήθηκε από την Τρόικα, έχει ρίξει τους μισούς Έλληνες κάτω από το όριο της φτώχειας»
«Αν η Τρόικα εξαφανιστεί κατά τη διάρκεια της προεδρίας της Ελλάδας, αυτό θα είναι μια πραγματική νίκη. Τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Ευρώπη»

να βγει ο αγαπητος σε κατι βουρλα Αδωνις και το στουρναρι
να αποκαταστησουν την αληθεια.
προκαταβολικα,λοιπον
μπραβο Αδωνη
που γραφει και ο ευφυεστατος Rexor.

Υπερψηφίστηκε από 4 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΣΙκΣακ[193.193.1xx.xxx]
08/01/2014 14:51

Εγω και η γυναίκα μου, αποφασίσαμε να γεννήσουμε τον γιο μας στο δημόσιο νοσοκομείο 'Αλεξάνδρας' μιας και ώς φορολογούμενοι πληρώνουμε εκ των πραγμάτων τέτοιας μορφής υπηρεσίες. Στα πρώτα ραντεβου με τον γιατρό ή σε έκτακτα περιστατικά, περίμενα σεμνά και ταπεινά τους πολυπληθείς γυφταρέους να κατακλίζουν τους χώρους του νοσοκομείου καπνίζοντας και κανοντας την αναγκη τους στους τοίχους. Όταν με αφήναν να περάσω, συχνά μπροστά μου έβρισκα διαφόρους μη φορολογούμενους αλλοδαπούς να προηγούνται εμού. Εντέλει, το παιδί μου το έχασα. Μόνο που το έμαθα 2 μήνες μετά από ότι έπρεπε. Την 2η φορά θα πάω σε ιδιωτική κλινική... την οποία θα την πληρώσω... όπως επίσης πληρώνω για να απολαμβάνουν άλλοι... τις παροχές του δημοσίου.

Υπερψηφίστηκε από 10 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νέστωρ[85.73.4xx.xxx]
08/01/2014 13:54

Συνέλληνες, εδώ έχουμε την γιγάντια είδηση ότι δεν θα παραστεί ο σύντροφος Τσίπρας στο Ζάπειο, και εσείς ασχολείστε με τέτοια μικροπράγματα;
Καλά έ;

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΜΟΡΤΗΣ[2.86.5xx.xxx]
08/01/2014 13:33

Μα καλά. Τόση φασαρία για το 25ευρω ενώ θα μπορούσε με 5 μόλις λεπτά του ευρώ επιβάρυνση στα τσιγάρα να λυθεί το θέμα? Ε τότε γιατί δεν βάζουνε κι άλλη επιβάρυνση στα τσιγάρα, για να λυθούν και άλλα θέματα. 50 ΛΕΠΤΑ ΑΥΞΗΣΗ, σε συνδυασμό με μείωση του φόρου των ακινήτων επί παραδείγματι, η του φόρου των καυσίμων. Δηλ. τι είναι 50 λεπτά του ευρώ αν είναι να λυθούν τόσα άλλα προβλήματα?

Υπερψηφίστηκε από 15 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γ.Κοσμαδόπουλος[62.38.2xx.xxx]
08/01/2014 11:56

@Dikas
Eυγε φίλε!... σε σένα και τους 21 που σε υπερψήφισαν. Να υποθέσω ότι δεν έχετε πατήσει ποτέ το πόδι σας σε δημόσιο νοσοκομείο, γιατί αλλιώς δε θα μιλούσατε έτσι. Εσεις που έχετε τα λεφτά να πάτε να κάνετε εξετάσεις σε ιδιωτικό ιατρείο ή σε κλινικές, και το κάνετε, δεν δικαιούστε να αναφέρεστε στο ποιος και γιατί πηγαίνει στο νοσοκομείο!!!
Για να καταλάβω δηλαδή, ο σκοπός μας και σκοπός της κυβέρνησης πρέπει να είναι να αποσυμφορήσουμε τα νοσοκομεία???!!!!
Δηλαδή, Ας χτυπάει ο κόσμος, ας παθαίνει ασθένειες, ας πεθαίνει αλλα ε όχι να μας γεμίζει και τα νοσοκομεία???!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ???!!!
Δεν ντρεπεσαι και μονο που το αναφέρεις???
Και εσείς οι υπόλοιποι κάφροι συμφωνείτε????!!!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ???!!!
Η έννοια της δημόσιας υγείας είναι να είναι δημόσιο αγαθό ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
Όχι προνόμιο λίγων!!!!
Μας γίνονται παντού κρατήσεις γι αυτόν τον σκοπό και αυτόν τον σκοπό θα έπρεπε να έχετε όλοι κατα νου και όχι την αποσυμφόρηση των νοσοκομείων. (Η οποία παρεπιπτώντος θέλουν να γίνει για να μη χρειάζεται να προσληφθούν άτομα).
Το εάν υπάρχουν τζαμπατζίδες ή λαθρομετανάστες ή και γω δεν ξέρω τι που επισκέπτονται τα νοσοκομεία μας δεν αλλάζει το γεγονός ότι υπάρχει και ο Ελληνας συνταξιούχος, και η Ελληνίδα μανά, και ο Ελληνας εργάτης που πηγαίνουν εκεί και ΟΥΤΕ σε αυτούς περισσεύει το 25 ευρω και ΑΥΤΟΙ είναι που πληρώνουν ΉΔΗ με τις κρατήσεις στους μισθούς τους και την εφορία τη δήθεν δημόσια υγεία!!!
Σας παραπέμπω λοιπόν στο σχόλιο του Defender γιατί αυτό πιστεύω είναι το λιγότερο που σας εκφράζει...
Λεει λοιπόν ο φίλος...:
"Και μετά δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί η χρυσή αυγή φτάνει στο 15%.....
Άχρηστοι, ανίκανοι, ηλίθιοι, ανεπάγγελτοι, κλπ... Αυτοί είναι οι πολιτικοί που κυβερνάνε και εξελεχθησαν από τον ελληνικό λαό....
Ναι, δεν τους ψήφισαν οι εσκιμωοι, οι Μογγόλοι και οι εξωγήινοι..... Ο ελληνικός λαός τους εξέλεξε...."
Και συμπληρώνω εγώ:...
και βλέπουμε ποιοι είναι αυτοί και πως σκέφτονται ως πρόβατα και κουτοπονηροι...
Φτου σας Ελληναράδες.....!!!

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Rexor[46.12.5xx.xxx]
08/01/2014 10:56

Κάθε άλλος πολιτικός θα σταματούσε να υπερασπίζεται το 25αρι αφού πάρθηκε διαφορετική απόφαση, υποτίθεται πιο φιλολαική. Ο κ. Γεωργιάδης συνεχίζει να λέει ότι ήταν ορθότερη επιλογή.
Μπράβο Αδωνη!

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
08/01/2014 10:21

Η επιβολή του εισιτηρίου των 25 ευρώ και η μετέπειτα απόσυρση του μέτρου, με την "επιμονή" του ΠΑΣΟΚ, συμπεριλαμβάνονται στην προσπάθεια της ενίσχυσης των ποσοστών του ΠΑΣΟΚ.
Ως τέτοια, η προσπάθεια, θα μπρούσε να θεωρηθεί θεμιτή και μη κατακριτέα.
Τέτοιες ενέργειες όμως πρέπει να αποφεύγονται διότι μειώνουν την αξιοπιστία της κυβέρνησης (και τα ποσοστά της) σε επίπεδα κυβέρνησης μπανανίας.

Υπερψηφίστηκε από 11 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Το μήνυμα πέρασε[46.246.2xx.xxx]
08/01/2014 10:09

Επιτέλους, επικράτησε και λίγη λογική. Τελικά τα 25 Ευρώ γιατί θα τα πληρώναμε?? Δεν πληρώνουμε εισφορά στην ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη? Τι αντιπροσωπεύει? Ποιές παροχές υπηρεσιών? Πως ορίζεται η ανταποδοτικότητα των εισφορών? Εξαιρούνται τα δημόσια νοσοκομεία? Ποιο είναι το κόστος? Θα πήγαινε το 25άρι για τη περίθαλψη των ανασφάλιστων? Μάθατε ποτέ που πηγαίνουν οι εισφορές μας ετησίως για κοινωνική αλληλεγγύη? Πρέπει να μαζεύονται πάνω από 2 δις, υποτίθεται για καταπολέμηση της ανεργίας που συνεχίζει να καλπάζει!! Ποιο είναι το κόστος των ανασφάλιστων? 30 εκατομμύρια που έλεγε ο Μπουμπούκος ή 7 εκατομμύρια που είπε ο Μόσιαλος? Απαντήσεις δε πήραμε, όπως δε παίρνουμε σχεδόν ποτέ σε κανένα κρίσιμο θέμα που απασχολεί την Ελληνική κοινωνία. Νομίζει ο θίασος που μας κυβερνά ότι του έχουμε εκχωρήσει λευκή επιταγή για να μας καθορίζει τις τύχες μας. Θαύμα!!!Βρέθηκε ισοδύναμο!! Όπως θα βρεθεί και μια άλλη κυβέρνηση που θα σέβεται τουλάχιστο τη ψήφο που την έβγαλε. Και ορισμένοι από τους παρόντες θα καταλήξουν εκεί που τους αξίζει!! Για απιστία περί την εκτέλεση καθήκοντος!! Όπως κατέληξε και ο Πρωθυπουργός γείτονας χώρας- πρόσφατα εισήλθε στην ΕΕ- που δια νόμου έκανε δωράκι την εταιρία πετρελαίων της χώρας του σε πετρελαϊκή εταιρία άλλης χώρας επίσης ανήκουσας στην ΕΕ

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
βορεινος[212.205.0xx.xxx]
08/01/2014 08:00

τα επικοινωνιακα τρυκ δεν λυνουν τα προβληματα-η νοσηλεια να κοστολογήται και αναλογα την εισοδηματικη κατασταση του ασθενούς να επιβαρύνεται αναλογικα και εν μέρη.εξάλου το 1ευρώ ανα συνταγή είναι πιο δύσκολο μέτρο.Ενά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατι ακόμα δεν άρχισε τουλαχιστον η φορολόγηση των εισοδημάτων από τα οικειακά φωτοβολταικα ή δεν μειώθηκε η τιμή που τους πληρώνουμε 55λ/μοναδα(τουλαχιστον πρέπει κατω 50%) ακόμα θα πληρώνουμε την αθλια διακυβέρνηση παπακωνσταντίνου -περιβάλοντος και οικονομικών-(η μοναδική χρονιά που πήρα επιστροφή χρημάτων από την εφορία).

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ[84.205.2xx.xxx]
08/01/2014 07:34

Ισοδυναμα μετρα; πολυ απλο 150 βουλευτες μονο

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.[188.73.2xx.xxx]
08/01/2014 00:28

Το πόσο τρέμετε ένα ατύχημα και δεν υποστηρίζετε ούτε αυτά που έχετε υπογράψει, γνωρίζοντας ότι αυτό θα σάς γυρίσει τελικά μπούμερανγκ απ' τους δανειστές, δείχνει ακριβώς ότι η κυβέρνησή κρέμεται πλέον από μια ξεφτισμένη κλωστή κι αποδεικνύει την κατάφωρη νοθεία των πληρωμένων δημοσκοπήσεών σας.
Όχι ότι θεωρώ το μέτρο δίκαιο ή ότι υποστηρίζω τον Alexis αλλά τέτοιες κωλοτούμπες θυμίζουν εκείνη των αμήχανη στιγμή που 4-5 μάτσο τύποι πολιορκούν μια ονειρεμένη γκόμενα ώσπου κάποιος απ' αυτούς "την αμολάει" και μετά τρέμοντας το ρεζιλίκι προσπαθεί να κρυφτεί ...
Ταπεινή συμβουλή ενός τελειωμένου μικρομεσαίου: δεν αξίζει το άγχος και τον πανικό. Αντί να περιμένετε το μοιραίο στραβοπάτημα μέχρι να πάρετε τα ελικόπτερα (κάτι που αναπόφευκτα θα συμβεί γιατί και τα 2 κόμματα είστε συμμορίες), κάντε εκλογές για να φύγετε πανηγυρικά, κάτι ήξερε ο Μπουγάτσας!

Υπερψηφίστηκε από 20 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Χαράλαμπος[77.49.1xx.xxx]
08/01/2014 00:25

Στην Ελλάδα , δυστυχώς όποιος φωνάζει δυνατά κερδίζει.
Μας πειράζουν τα 25 ευρώ υπέρ του νοσοκομείου, αλλά δεν μας πειράζουν τα μαύρα 1000+ευρώ που δίνουμε για εγχείρηση στους γιατρούς που στο τέλος δηλώνουν στην εφορία λιγότερα και από συνταξιούχο!!!
Αιδώς Αργείοι.
Ερώτηση: Οι στρατιωτικοί γιατί πρέπει μονίμως να είναι στις εξαιρέσεις και όχι οι χαμηλόμισθοι κι άνεργοι;;

Υπερψηφίστηκε από 38 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Defender[194.219.1xx.xxx]
07/01/2014 23:18

Και μετά δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί η χρυσή αυγή φτάνει στο 15%.....
Άχρηστοι, ανίκανοι, ηλίθιοι, ανεπάγγελτοι, κλπ... Αυτοί είναι οι πολιτικοί που κυβερνάνε και εξελεχθησαν από τον ελληνικό λαό....
Ναι, δεν τους ψήφισαν οι εσκιμωοι, οι Μογγόλοι και οι εξωγήινοι..... Ο ελληνικός λαός τους εξέλεξε....

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
odysseas[2.84.1xx.xxx]
07/01/2014 23:07

Όπως και να είναι ... επειδή πληρώνω ένα "κάρο" λεφτά σε φόρους... δεν θέλω άλλες "λογιστικές" ανακοινώσεις... Θέλω νομοθετική εξουσία ( η Βουλή να ψηφίσει άμεσα για το "μάζεμα" των κλεμμένων χρημάτων), θέλω δικαστική εξουσία ( η υπόθεση των υποβρυχίων, της Siemens, του... της... των... που βρίσκονται;;; γιατί αργούν;;;) και θέλω και εκτελεστική εξουσία ( ο "κύριος" που την κοπάνησε είχε δίς ισόβια, η παραπάνω ποινή;;;). Έως εδώ... το κράτος το ακριβοπληρώνουμε... Ακούτε;;;!!!

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 39
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 37
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Προσωπικά Στοιχεία1
    • Υποβάθμιση διαλόγου1

Δημοφιλή