ΚΕΕΛΠΝΟ: «Μηδενίζουμε νέες μολύνσεις, θανάτους από AIDS και διακρίσεις»

Τα social media στην υπηρεσία της ενημέρωσης κατά του HIV
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013 13:59
UPD:14:04
Phasma/ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
A- A A+

Mε μότο «Getting to Zero» - «ΜΗΔΕΝΙΣΕ ΤΟ» προχωρεί το ΚΕΕΛΠΝΟ στις ενημερωτικές του δράσεις 2013-2014 κατά του AIDS, θέλοντας να περάσει το μήνυμα: «Μηδενίζουμε τις νέες μολύνσεις, μηδενίζουμε τους θανάτους από AIDS, μηδενίζουμε τις διακρίσεις».

Ειδικότερα, υποστηρίζοντας την αναγκαιότητα για ολοκληρωμένη αντιμετώπιση της HIV λοίμωξης και των Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Νοσημάτων το ΚΕΕΛΠΝΟ αναπτύσσει μέσω δημιουργίας διαδικτυακού εθελοντισμού μια ανθρώπινη αλυσίδα ενημέρωσης, από την οποία θα διαχέεται η πληροφορία από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). 

H συγκεκριμένη δράση ξεκινάει την 1η Δεκεμβρίου και θα συνεχίζεται μέσα στη νέα χρονιά με τη δημιουργία λογαριασμών (accounts) στα κοινωνικά μέσα και blogs, όπου θα αναρτώνται πληροφορίες για τον ιό του AIDS, δράσεις του οργανισμού και υπηρεσίες για την προσέλκυση κοινού με σκοπό την εθελοντική ενημέρωση γνωστών και φίλων.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν οι ακόλουθες ενημερωτικές δράσεις:

  • Πρόγραμμα δρόμου στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων σε νέους και άνδρες, οι οποίοι κάνουν σεξ με άνδρες (MSM), με διανομή δωρεάν προφυλακτικών ενημερωτικών φυλλαδίων και gadget. 16/11: Χαλάνδρι. 22-24/11: Πλ. Καρύτση, Πλ. Αγ. Ειρήνης, Γκάζι. 25-26/11: Μπουρνάζι, Περιστέρι, Ίλιον. 27-28/11: Γλυφάδα, Νέα Ερυθραία. 29-30/11-1/12: Θησείο, Μοναστηράκι, Ψυρρή, Γκάζι. 5/12: Κορυδαλλός, 6/12: Πειραιάς, 7/12 Εξάρχεια, 8/12 Πανόρμου.  Σε σινεμά, μπαρ και σάουνες στο Γκάζι και στο Μοναστηράκι. Ώρες 20:00 έως 02:00.
  • Προσφορά 100.000 προφυλακτικών από την εταιρεία Durex στο ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. Προσωπικό της Durex σε συνεργασία με εξειδικευμένο προσωπικό του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ θα διανέμει προφυλακτικά στα Super Market Μαρινόπουλος (Άλιμο, Γέρακα, Μαρούσι) και My Market (Γλυφάδα,  Αγ. Βαρβάρα, Αγ. Σοφία) και θα ενημερώνει σχετικά με ζητήματα προφύλαξης και για το Τεστ του AIDS. Η δράση θα υλοποιηθεί στις 22-23/11 και στις 29-30/11(Παρασκευή:  12:00 – 18:00μμ και Σάββατο: 11:00 – 17:00μμ).
  • Προσφορά 8.000 προφυλακτικών  από την εταιρεία Duο στο ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, προκειμένου να διανεμηθούν στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για να επικοινωνηθεί μέσω της προώθησης του προϊόντος το μήνυμα της προφύλαξης στη φοιτητική νεολαία.
  • Συνεργασία με ΕΣΑΚΕ (Ελληνικό Σύνδεσμο Ανώνυμων Καλαθοσφαιρικών Εταιρειών) και φέτος με το ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. ως «Επίτιμος CSR Συνεργάτης της Basket League ΟΠΑΠ». Από το Νοέμβριο του 2013 και για όλες τις Αγωνιστικές  θα υπάρχει stand του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ, όπου θα διανέμεται ενημερωτικό υλικό και gadget, ενώ θα ακούγονται ηχητικά μηνύματα για το aids και θα προβάλλονται  δύο ενημερωτικά spot.
  • Διαδραστική ενημερωτική εκδήλωση στο ΙΕΚ «ΑΚΜΗ» στις 26 Νοεμβρίου του 2013. Θα παρουσιαστούν στοιχεία από διεπιστημονικό πάνελ ομιλητών καθώς και η Διαδικτυακή Καμπάνια «getting to zero» - «ΜΗΔΕΝΙΣΕ ΤΟ» παρουσία επώνυμων προσώπων και bloggers, ενώ οι σπουδαστές του ΙΕΚ θα παρουσιάσουν τα εικαστικά τους έργα για την καμπάνια ευαισθητοποίησης κατόπιν διεξαγωγής δημιουργικού διαγωνισμού.
  • Διαδραστική ενημερωτική εκδήλωση στο ΙΕΚ «ΞΥΝΗ» στις 29 Νοεμβρίου 2013 και στο ΙΕΚ «ΔΟΜΗ» στις 2 Δεκεμβρίου 2013. Στους εκπαιδευτικούς χώρους των ΙΕΚ με ειδικά διαμορφωμένα stand θα παρουσιαστούν σε διεπιστημονικό πάνελ ομιλητών από το χώρο της υγείας τα νέα δεδομένα για τον ιό HIV, οι δράσεις του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. στο γενικό πληθυσμό, αλλά και τις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή