Για 4η διαδοχική χρονιά ο Σεμπάστιαν Φέτελ, με Ρεντ Μπουλ, στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής, τρεις...στροφές πριν τη λήξη της σεζόν στην Formula 1. Ο Γερμανός συνδύασε την κατάκτηση του τίτλου με την πρώτη θέση και στην Ινδία (16ος αγώνας), οπότε η διαφορά που έχει από τους διώκτες του δεν καλύππτεται στα εναπομείναντα τρία γκραν πρι.
Εντυπωσιακός γι' άλλη μια φορά ήταν ο Φέτελ, ο οποίος εκκίνησε από την pole position και με έξυπνη οδήγηση κατάφερε όχι απλά να πλασαριστεί στην πρώτη πεντάδα, αλλά να πάρει την 10η εφετινή του νίκη στο πρωτάθλημα και τρίτη διαδοχική στην πίστα «Buddh International» της Ινδίας. Πρωταθλήτρια για 4η συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκε και η Ρεντ Μπουλ στους κατασκευαστές.
Με την κατάκτηση του τίτλου, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έγινε ο νεότερος πιλότος (26 ετών) που έχει καταφέρει κάτι τέτοιο στην ιστορία της Formula 1. Παράλληλα ισοφάρισε το ρεκόρ που κατείχε ο Χουάν Μανουέλ Φάτζιο με τέσσερα διαδοχικά παγκόσμια πρωταθλήματα.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νίκο Ρόσμπεργκμε Μερτσέντες, ενώ με πολύ καλό ρυθμό στο μεγαλύτερο μέρος του γκραν πρι, ο Ρομάν Γκροσάν, ο οποίος τερμάτισε τρίτος, κερδίζοντας 14 θέσεις στον αγώνα, δεδομένου ότι εκκίνησε 17ος!
Από κει και πέρα, ο Κίμι Ραϊκόνεν, λόγω προβλημάτων με τα ελαστικά του τερμάτισε στην 7η θέση, χ'άνοντας πολλές στους τελευταίους γύρου. Από την 4η θέση είδε τη σημαία του τερματισμού ο Φελίπε Μάσα με Φεράρι, ο οποίος έκανε εξαιρετική εκκίνηση. Ο έτερος πιλότος της Φεράρι, Φερνάντο Αλόνσο δεν πήγε καθόλου καλά. Ο Ισπανός πλασαρίστηκε μόλις στην 11η θέση, καθώς στην εκκίνηση είχε επαφή με τον Μαρκ Γουέμπερ, μπήκε στα πιτ άλλαξε μπροστινή αεροτομή, ωστόσο στη συνέχεια του αγώνα αντιμετώπιζε προβλήματα, μένοντας τελικά εκτός δεκάδας.
Όπως συνέβη στα τρία από τα τέσσερα τελευταία γκραν πρι, ο μεγάλος άτυχος ήταν ο ομόσταβλος του Φέτελ στη Ρεντ Μπουλ, Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός είδε το μονοθέσιό του να τον «προδίδει» στη μέση του γκριντ με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Ήταν τέτοιος ο εκνευρισμός του με το περιστατικό, που χτύπησε με μανία τα γάντια του στο έδαφος.
Εκτός του Γουέμπερ, εγκατέλειψαν επίσης και οι Χούλκενμπεργκ (Sauber), Πικ (Caterham) και Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham).
Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φέτελ έχει 322 βαθμούς, ακολουθεί με 207 ο Αλόνσο και με 183 ο Κίμι Ραϊκόνεν, που όπως φαίνεται θα δώσουν τη μάχη για την κατάκτηση της 2ης θέσης, με αουτσάιντερ τον Χάμιλτον, που έχει 169 βαθμούς.
Στους κατασκευαστές η Ρεντ Μπουλ έχει 470 βαθμούς, ακολουθεί η Μερτσέντες με 313, ενώ με 309 η Φεράρι.