«Πέρασε» η τροπολογία για την αναστολή χρηματοδότησης της Χ.Α.

Με ευρεία πλειοψηφία
Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013 23:57
UPD:23/10 09:52

Κατά πλειοψηφία, και χωρίς σημαντικές εκπλήξεις, εγκρίθηκαν από τη Βουλή ύστερα από ονομαστική ψηφοφορία και οι τρεις τροπολογίες που είχαν ενταχθεί στο νομοσχέδιο  για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Οι τροπολογίες αφορούσαν την αναστολή χρηματοδότησης των κομμάτων που παραβιάζουν τα άρθρα του Ποινικού Κώδικα για την εγκληματική οργάνωση και την τρομοκρατική δράση, την διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων των ΑΕΙ και την ΕΡΤ. Απείχαν οι Βουλευτές της Χρυσής Αυγής.

22 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Νέστωρ[85.73.3xx.xxx]
23/10/2013 20:45

Με αυτή την αθλιότητα που διαπράττει, η ΝΔ(ικτατορία) δουλεύει για τον Τσίπρα.
Το χειρότερο είναι, ότι το ξέρουν αυτό, ότι δηλαδή αυτοκτονούν πολιτικά, και όμως, αυτοκτονούν.
Αυτό δείχνει ότι ό,ποιοι κινούν τα νήματα από το αόρατο παρασκήνιο, έχουν στο χέρι και τη ΝΔ, και τα απομεινάρια του Πασόκ, αλλά και τον Τσίπρα.
Καληνύχτα, δημοκρατία, ανά τον πλανήτη γη.
Ο Μεγάλος Αδελφός είναι εδώ.
Καληνύχτα μας.

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς....ΜΠΑΝΑΝΙΑ[91.132.1xx.xxx]
23/10/2013 16:05

Ρε εδώ τιμωρήσαμε τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ με 12% στις εκλογές και 4,5% τώρα στις δημοσκοπήσεις και το έκανε ο κωλοτούμπς πατερίτσα του για να κυβερνήσει.
Του τα σκάει χοντρά.
Δεν το ελέγχει πουθενά για να έχει αυτοδυναμία , αν και το ΠΑΣΟΚ είναι μέχρι το λαιμό χρεωμένο με δεκάδες εκατομμύρια και αβαβαδιασμένο.
Και ψήφησαν αναστολή επιδότησης μερικών εκατοντάδων χιλιάδων στους ναζιστές.
Και άλλες χώρες έχουν μικρά κόμματα στους συνασπισμούς για να κυβερνηθούν.
Αλλά όχι τους πρώην κλέφτες που ρίμαξαν τις χώρες τους να τους έχουν πατερίτσα μόνο και μόνο για να γίνει Πρωθυπουργός ο Σαμαράς και να μπούν κάτω από το χαλί τα κλεμμένα τους.
Μας κυβερνάνε όσοι μας έκλεψαν..
1ον Για να τα πληρώσουμε εμείς και
2ον Για να γλυτώσουν τη φυλάκα αφού ψηφήζουν ότι γοσυτάρουν στη Βουλή.

Υπερψηφίστηκε από 22 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
23/10/2013 15:18

Στο σακίδιο της γυναίκας του Μιχαλολιάκου, ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΣΕΠΗ, όχι μέσα και κρυμμένη, βρέθηκε μια σφαίρα (από όπλο όχι στρογγυλή), όταν πήγε να επισκεφθεί τον Μιχαλολιάκο στη ΓΑΔΑ.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΖΩΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ;
Συνεχίστε τις μπούρδες και θα δείτε πού θα φτάσει η ΧΑ...

Υπερψηφίστηκε από 30 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Δημοκρατης[2.28.5xx.xxx]
23/10/2013 15:07

Και κατι ακομη, ΑΝ λεω ΑΝ,γινει κανα παλαβο με το εθνικο μετωπο των λεπεν,το συνταγματικο τοξο θα γυρισει την πλατη στην Γαλλια??????? η Θα ρουφηξει το ψευτοδημοκρατικο ιδεωδες αυγο του??????????

Υπερψηφίστηκε από 14 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
kostas[193.62.2xx.xxx]
23/10/2013 15:02

Στο ΠΑΣΟΚ που έχει καταδικασμένο από την ελληνική δικαιοσύνη Τσοχατζόπουλο. Δε θα έπρεπε να ζητήσει αναδρομικά το ελληνικό κράτος τις χρηματοδοτήσεις??? Πραγματικά νομοθετούν για πλάκα, εχουν κάνει το σύνταγμα κωλόχαρτο! Ενας δυο γραφουν τους νομους (ή μάλλον οι γραμματείες τους) και ολα τα βόδια ψηφίζουν. Ούτε τα προσχήματα δε κρατάνε. Εντελώς ερασιτέχνες.

Υπερψηφίστηκε από 25 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
defender[46.245.1xx.xxx]
23/10/2013 14:46

ναι συμφωνω να τους κοπει η χρηματοδοτηση...
οταν τελεσιδικησει η υποθεση και μονο τοτε!
αν βγουν σαν αθωες περιστερες απο κει μεσα εχετε ιδεα τι θα συμβει?
θα τα πληρωσουμε ολα και με τοκο μαλιστα!!!
η αληθεια ειναι μια και παρτε το χαμπαρι!
εφοσον συνεχισει η παρουσα τρισαθλια και ανικανη κυβερνηση το ιδιο θεαρεστο εργο να φτωχοποιει βιαια τους Ελληνες, τοσο θα υπαρχουν χρυσες αυγες, μαυρα μεσανυχτα και κιτρινα ξημερωματα!
ακομα και η χρυση αυγη να μην ειναι θα ειναι καποιος αλλος!
μην ξερογλυφεστε οτι θα παρετε πισω τους ψηφους καθαριζοντας σε ενα βραδυ ενα κομμα!

προσεξτε να μην εχουμε εκπληξεις στις 2 ερχομενες εκλογες του Μαιου!!!
και δεν ειναι και μακρυα...
ερχονται!!!!

Υπερψηφίστηκε από 19 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
naftilos[79.129.4xx.xxx]
23/10/2013 14:33

Έτσι ακριβώς είναι. Στη βιασύνη τους να δείξουν κι εγω δεν ξέρω που, ότι τσακίζουν τον φασισμο στην Ελλάδα, έκαναν και κάνουν το ένα λάθος μετά το άλλο.

Αλήθεια, έψαξε κανείς να δει τί σημαίνει επ ακριβώς ο όρος φασισμός; Το έκανα εγώ: ( " Ο φασισμός είναι ριζοσπαστικἠ αυταρχική εθνικιστική πολιτική ιδεολογία και μαζικό κίνημα που έχει ως στόχο να θέσει το έθνος, το οποίο ορίζει βάσει αποκλειστικών βιολογικών, πολιτισμικών ή/και ιστορικών συνθηκών, υπεράνω κάθε άλλης αξίας και να δημιουργήσει μια κινητοποιημένη εθνική κοινότητα. Επίσης, ο όρος φασισμός προέρχεται από την ιταλική λέξη Fascismo που ετυμολογείται από την λατινική «fasces» (φάσκες, ενικός: fascis, ιταλικά fascio :φάσιο) που ονομάζονταν συγκεκριμένο αρχαίο ρωμαϊκό έμβλημα εξουσίας, που απεικόνιζε ράβδους δεμένες γύρω από έναν πέλεκυ " ) Αλλό αν σήμερα χρησιμοποιείται με μια πολύ ευρεια εννοια του όρου. ( Που προτείνει έναν απολυταρχικό τρόπο διακυβέρνησης, από έναν συγκεκριμένο Αρχηγό, που θα συνενώσει όλες τις τάξεις σε ένα Έθνος, που μάλιστα είναι το ανώτερο έθνος και έχει προορισμό να κυριαρχήσει στα άλλα, "κατώτερα" έθνη και φυλές) Ξέφυγα όμως.

Παγκόσμια πρωτοτυπία θα είναι σίγουρα. Να κόβεις την χρηματοδότηση ενός κόμματος χαρακτηρίζοντας ως εγκληματική οργάνωση, προτού αποφασίσει η δικαιοσύνη.

Δεν είναι κράτος δικαίου αυτό. Δεν λειτουργεί η Δημοκρατία. δεν υπάρχει δικαιοσύνη. Τα έχουν διαλύσει όλα. Στο όνομα ποιού; Του Λαού; Του μικροκομματικού συμφέροντος; Της πολιτικής τους επιβίωσης;

Ένα κόμμα, το οποίο αποδέχεται το πολίτευμα, την Κοινοβουλευτική Δημοκρατία, δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται τρομοκρατική, ή εγκληματική οργάνωση, έστω κι αν κάποια στελέχη ή μέλη του κόμματος προβαίνουν σε παράνομες, εγκληματικές ενέργειες. Όταν κάποιος λέει ότι θα μπούμε με τα τανκς στη Βουλή, αυτό θεωρείται απειλή ενάντια στο πολίτευμα; Για το πόσες εγκληματικές εν'έργειες έχουν γίνει από πολιτευτές του πασοκ και της νδ δεν θα αναφερθώ. Τα έχει πει άλλωστε ολύς κόσμος εδώ μέσα. Κανένα πασοκ ή νδ όμως χαρακτηρίστηκε ως οργάνωση.Αστειότητες το λιγότερο.

Και κόβεις την χρηματοδότηση ενός κόμματος, χωρίς να τελεσιδικήσει κάποια απόφαση δικαστηρίου;. Αν αυτό δεν απολυταρχισμός, αλαζονεία, ή ακόμη και φόβος απέναντι σ'αυτό που βλέπουν να έρχεται τότε τί είναι;

Αποφασίζομεν και διατάσσομεν είναι σήμερα η Κυβέρνηση; Επειδή έπρεπε να κάνουν αυτό που έκαναν; Να καταλύσουν με τον τρόπο τους το Δημοκρατικό πολιτευμα;

Αυτοί πράγματι είναι πιο επικίνδυνοι από την Χρυσή Αυγή. Σίγουρα θα τα βρούν σε λίγους μήνες όλα μπροστά τους. και μή χειρότερα δηλαδή. Τί άλλο θα δούμε; Να αρχίσω να φοβάμαι; Αυτήν την φασίζουσα κοινοβουλευτική δημοκρατία; Ναι αρχίζω να φοβάμαι.

Υπερψηφίστηκε από 28 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Η κοροιδία γενικώς[91.132.9xx.xxx]
23/10/2013 14:08

Απορώ ... Σε τι ακριβώς χρησιμεύει η βουλή ....

Υπερψηφίστηκε από 24 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Δημοκρατης[2.25.1xx.xxx]
23/10/2013 13:26

Ουτε τη μικροπολιτικη(που πολλοι απ δαυτους εχουν στο DNA τους)δεν ειναι σε θεση νασκησουν.Με τα φρενα σπασμενα,ο κατηφορος τους δεν εχει τελειωμο,και αν ηταν να γκρεμοτσακιστουν μονοι τους,θαταν ευχης εργο.Το ζητημα ομως ειναι πως οπως παντα τα σπασμενα θα τα πληρωσουμε εμεις.Γιατι,μπορει να μαγειρευουν τις δημοσκοπησεις η ΧΑ ομως θα κανει την εκπληξη,για δυο λογους.
--οι ελληνες(μολα τα κουσουρια τους) δε χωνευουν την ΑΔΙΚΙΑ.
--οι ΧΑυγιτες επεδειξαν ενα ΩΜΟ ενδιαφερον για τον μεσο Ελληνα,και ΩΜΗ αντιπαλοτητα στους μεταναστες.
Σε αντιθεση με
--το συνταγματικο τοξο που υποκριτικα ειτε ψευτοφιλανθρωπα μεροληπτει ΩΜΑ υπερ των μεταναστων,ειτε αδιαφορει ΩΜΑ για το μεταναστευτικο και τις επιπτωσεις του στη ζωη των Ελληνων,και σπρωχνει το προβλημα με ΩΜΗ αδιαφορια για τον μεσο Ελληνα κατω απ το χαλι.

Υπερψηφίστηκε από 23 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λαμπρος Κοντος[176.92.2xx.xxx]
23/10/2013 13:23

Η αναστολη χρηματοδοτησης της εγκληματικης οργανωσης Χ.Α. αποτελει,εαν ιδωθει μονη της,μια σωστη,η μαλλον επιβεβλημενη, ενεργεια.

Ομως η αποσπασματικη θεωρηση μεμονομενων και ενεργειων ,οταν δηλαδη αυτες δεν συνεξεταζονται και δεν συνεκτιμωνται μαζι με τις λοιπες αντιστοιχες/αναλογες των ιδιων φορεων,συνηθως οδηγει σε απολυτως εσφαλμενα συμπερασματα.

Ο τροπος με τον οποιον τα κομματα τα οποια ασκουν την εξουσια επι 40 χρονια ,με τα γνωστα λαμπρα αποτελεσματα, αντιμετωπιζουν την δικη τους χρηματοδοτηση(μαυρα ταμεια,μιζες,θαλασσοδανεια κλπ)συγκρινομενος με τις παρουσες δραστικες και ακαριαιες ενεργειες τους, δημιουργει ενα,τουλαχιστον ,ευλογο ερωτημα.

Ειμαστε εμεις,οι απλοι πολιτες-ψηφοφοροι τους ,απλως βλακες , η αθεραπευτα ηλιθιοι ;

Υπερψηφίστηκε από 16 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς..ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΥΩ[91.132.1xx.xxx]
23/10/2013 13:10

@ Johnt

Αν με αποκωδικοποιήσεις αδελφέ πραγματικά τότε θα καταλάβεις ότι ο Μπουλάς μόνο κορόιδο δεν έιναι.
Κι ούτε κτίζει τη νέα γενιά των εξαπατημένων.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ.
Πρεσβεύω την απόλυτη ρίξη με τους αποτυχημένους-λαμόγια πολιτικούς φορείς.
Πρεσβεύω την απεμπλοκή μας από κάθε είδους κομματική εξάρτηση.
Πρεσβεύω την εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία χωρίς να τρώμε αναμασημένες τροφές διπολισμού-δικομματισμού όπως κι αν λέγεται.
Τώρα θέλω τα αυτονόητα.
ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΙ ΜΟΝΟ ΤΙΜΩΡΙΑΣ.
Και ψήφο στο ΣΥΡΙΖΑ ή σε όποιονδήποτε άλλο πλήν δικομματικών και ναζιστών ή ακραίων.
Αποκατάσταση του ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ που έσφαξαν για τους ΜΕΓΑΛΟεπιχειρηματίες και όχι για τα δανεικά , ώστε να αναπτυχθούμε άμεσα και παραγωγή κτηνοτροφίας και φυτική ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑΡΚΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ αλλά και να εξαγάγουμε κιόλας.
Θέλω όσο το δυνατόν λιγότερα να εισάγουμε παντού.
Από πετρέλαιο και ενέργεια , μέχρι είδηα κατανάλωσης και πρώτης ανάγκης (φάρμακα).
Ωστε να μας φοβούνται και όχι το αντίθετο με τις απειλές τους.
Και αλλαγή την επόμενη τετραετία ΑΠΟ ΑΦΘΑΡΤΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ αν αποτύχει ο ΣΥΡΙΖΑ πχ σαν κυβέρνηση.
Ωστε να ξέρουν όλοι ότι δεν μασάμε.
Οποιος αποτυγχάνει ελέγχετε ποινικά αν μας ρίξει έξω , αλλά και στέλνεται στον αγύριστο αν δεν εφαρμόσει όσα πεί.
Αυτά πρεσβεύω φίλε και κανένα Τσίπρα.
Αλλά αντί να έχουμε εμείς τη δύναμη της ψήφου μας , την έχουν αυτοί και μας καταστρέφουν την πατρίδα και τη ζωή.
Μηδενική λοιπόν πολιτική εξάρτηση από όλους.
Τέρμα οι πελατιεακές σχέσεις που μας σκότωσαν.
Απέτυχες κύριε Τσίπρα ;;;
Είπες ψέμματα ;;;
ΤΕ-ΛΕΙΩ-ΣΕΣ.
Και το κόμμα σου μαζί.
Οχι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όπως παλιότερα.
Που τους αλλάζαμε καί ήταν ίδιοι !

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Ουρακοτάγκος[178.223.2xx.xxx]
23/10/2013 12:51

Ελλάδα μάγισσα, παρθένα και τροτέζα μου
Ελλάδα Τούμπα, Αλκαζάρ και Καλογρέζα μου

Μια φορά μου γεννούσες ένα πάθος παράφορο
τώρα παίζεις παιχνίδι που μ’ αφήνει αδιάφορο
δεν κερδίζω δε χάνω σ’ αγαπώ και σ’ αρνιέμαι
κι από ένα κλαράκι του γκρεμού σου κρατιέμαι

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
johnt[79.129.3xx.xxx]
23/10/2013 12:15

Για μία ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι η δημοκρατία που έχουμε είναι βαθιά διεφθαρμένη και είναι κομένη και ραμένη στα μέτρα τους.
Ομολόγησε ο τσουκάτος ότι τα κλεμένα της ζήμενς πήγαν στο κόμα και δεν ίδρωσε το αυτί κανενός. Ούτε καν τα ζητήσανε πίσω. Ομολόγησε ο μαντέλης, ο βουλγαράκης βάφτισε το νόμιμο ηθικό, και όλα εντάξει.
Στη ΝΔ είναι βουλευτής ο ψυχάρης ο γυιός αυτουνού που έτρωγε τόσα χρόνια από το Πασοκ και τώρα έβαλε το παιδί στη ΝΔ. Μεχρι και κυβερνήτης του Αγίου Ορους είχε γίναι ο θεομπέχτης.
Κρίμα και άδικο για την Ελλάδα και τους Ελληνες. Κρίμα για τις γενιές που εξαπατήθηκαν και αυτές που θα εξαπατηθούν στο μέλον.
@Μπουλάς
Φίλε συμφωνώ σε όλα μαζί σου. Κρίμα μόνο που νομίζεις ότι ο τσίπρας δεν είναι σαν τα μούτρα τους και θα σε σώσει. Κατά τη γνώμη μου χτίζεις τη νέα γενιά εξαπατημένων.

Υπερψηφίστηκε από 24 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
askvrilissia[77.49.7xx.xxx]
23/10/2013 11:45

Για πια δημοκρατια μιλατε? αν υσχιει κατι για ενα κομμα πρεπει να υσχιει για ολα τα υπολοιπα. Η ΝΔ με 13 περιπτωσεις που εχου δικαστει μεχρι σημερα και το Πασοκ με αλλες τοσες γιατι παιρνουν ακομα χρηματοδοτηση? υπαρχουν και για αυτους καταδικαστικες αποφασεις απο δηκαστηρια και πολλες αλλες που εχουν γεινει γαργαρα μεχρι σημερα και δεν εφτασαν ποτε στα δικαστηρια ειτε με κλισιμο βουλης ειτε με εξεταστικες επειτροπες ειτε με διαφορα αλλα κολπακια. που ειναι οι εισαγγελεις και οι δικαστες? που ειναι το συνταγμα που ειναι δικαιο προς ολους τους πολιτες αυτης της χωρας? η βουλευτικη ασυλια γιατι υσχιει για ολων των ειδων τα αδικηματα και δεν υσχιει μονο για τις πολιτικες ευθυνες των βουλευτων? Εχουμε ακουσει λιγα τοσα χρονια για χρηματισμους? για ληστειες ενοπλες μαλιστα απο φρουρους βουλευτων? για αγοραπολησιες και φτιαχτες αναθεσεις? ολα ειναι ροδινα για τους τυπους που μας κυβερνουν αυτην τη στιγμη αλλα και για πολους προκατοχους τους? για σκεφτητε λιγακι. Αν δεν μπορειτε πειτε μου να σας γραψω υποθεσεις και ονοματα να Θυμηθητε. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

Υπερψηφίστηκε από 21 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Νικος [141.237.1xx.xxx]
23/10/2013 11:43

Τα 150 εκ. ευρω που εχουν εξαφανιστεί απο τα ταμία του ΠΑΣΟΚ τι εχουν γινει ; Τα 25 δις ευρω απο τα μυστικά ταμεια του κράτους που πήγαν; Το 1 εκ € που πηρε ο Τσουκάτος ; Τα χρηματα του Μαντέλη; Τα 40 εκ. ευρω του Παπαντωνίου ;
Υπόλοιποι βουλευτες ; Η δικαιοσύνη ειναι τυφλή, αλλα στην Ελλάδα βλεπει λιγο.

Υπερψηφίστηκε από 36 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιώργος[83.235.1xx.xxx]
23/10/2013 11:36


Να διακοπει η κρατικη χρηματοδοτηση ΟΛΩΝ των κομματων .

Εμεις πειναμε και εσεις ανεξαρτητως χρωματος καλοπερανατε η μηπως μετρατε τα ευρω και τα σεντσ για να ζησετε τις οικογενειες σας ;

Υπερψηφίστηκε από 43 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Trampakoulewicz[79.130.1xx.xxx]
23/10/2013 11:29

Mεγαλη παραλειψη!...Τεραστιο λαθος!..
Επρεπε ,εκτος της ΧΑ,ναδιακοπει η κρατικη χρηματοδοτηση ΟΛΩΝ των κομματων ,λογω ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΛΑΚΕΙΑΣ,οπως ελεγε και οA.Einstein.
Τι προσεφεραν στον Ελληνικο Λαο?

Υπερψηφίστηκε από 48 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γαληνός Περγαμειος[87.160.1xx.xxx]
23/10/2013 11:25

Ή διεφθαρμένη Δημοκρατία της Γενιάς του Πολυτεχνείου,
στοχοποιεί τους αδιάφθορους κριτές της...

Υπερψηφίστηκε από 38 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
τσοπανοσκυλο[85.72.2xx.xxx]
23/10/2013 11:23

το τελος της ελληνικης δημοκρατιας...ακομα και για αυτους που ηλπιζαν οτι θα αντεξει...

ενα κομμα καταδικαζετε ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ...χωρις να αναγνωριζετε καν το τεκμηριο της αθωοτητας...με ενδειξεις και ψευδομαρτυρες...

γυρναμε ολοταχως δεκαετιες πισω ξεχνοντας ξαφνικα τσουκατους μαυρα ταμεια...δανεια αριστερων απο τραπεζιτες με εγγυηση την χορηγια και αλλα πολλα...

ξαφνικα οι φασιστες φαινονται πολυ πιο δημοκρατικοι απο τους δημοκρατες...

Υπερψηφίστηκε από 48 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 8 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
naftilos[79.129.4xx.xxx]
23/10/2013 10:55

Πέρασε, ναι. Είναι όμως Συνταγματικό; Μήπως είναι ο νόμος στα όρια του Συντάγματος και της νομιμότητας;

Αντισυνταγματικό; Ίσως, λένε πολλοί. Με μια προσφυγή στο ΣτΕ μπορεί να ανατραπει αυτή η απόφαση της Βουλής. Να έχουμε νέα δεδομένα.

Αφορά το πολίτευμα. Αφορά τα επικίνδυνα παιχνίδια που παίζουν κάποιοι με του θεσμούς. Θα επανέλθω. Δεν γίνεται να μην επανέλθω για ένα τόσο σοβαρό θέμα.

Υπερψηφίστηκε από 45 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 24
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 22
  • Απορριφθέντα σχόλια: 2
    • Υποκίνηση αδικήματος1
    • Διπλή Καταχώρηση1

Δημοφιλή