Νέο τελεσίγραφο για τη διαθεσιμότητα στα ΑΕΙ

Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013 10:16
UPD:10/10 14:29

Στους ίδιους τους διοικητικούς υπαλλήλους πετάει το «μπαλάκι» το υπουργείο Παιδείας, μετά την άρνηση των διοικήσεων τεσσάρων πανεπιστημίων να στείλουν στο ΑΣΕΠ τους καταλόγους με τα ονόματα εκείνων που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα.

26 σχόλια
Ταξινόμηση:
Επιστροφή στο άρθρο
Γιάννης[89.210.1xx.xxx]
11/10/2013 12:37

@Αιώνιος

Το "λόγος δεν σου πέφτει" αναφέρεται στην συμπεριφορά του ελεγκτή και δικαστή που υιοθετείς δίχως να ξέρεις ποιος είναι ο συνομιλητής σου και αν αξίζει ή όχι. Μπορεί όντως να μην αξίζω, αλλά άσε αυτούς που πρέπει να το αποφασίσουν. Ειναι λοιπόν δημοκρατικό για εκεί που αναφέρεται. Για αυτούς που έχουν λόγο και ευθύνη.

Λόγος σου πέφτει και πολύς μάλιστα σε πολλά ζητήματα, αλλά ο κόσμος παραιτείται πολύ εύκολα από τα δικαιώματα του, γιατί το άτιμο το παράπονο και η κριτική είναι πιο εύκολο. Δεν το παίζω έξυπνος. Στην ίδια θέση βρίσκομαι κι εγώ όταν πηγαίνω εφορίες, δήμους, κλπ.

Αυτό που θέλω να πω είναι σαφώς και υπάρχουν παθογένειες και άρρωστες καταστάσεις στα Πανεπιστήμια. Το παραδέχθηκα από την αρχή. Δίχως αυτή την παραδοχή δεν πάμε πουθενά. Αλλά είναι άλλο πράγμα ο αφορισμός και η "αιματοχυσία" και άλλο η διαμόρφωση μιας κουλτούρας που βελτιώνει τα πράγματα. Και αυτό δεν είναι κάτι αφηρημένο όπως τα συνηθίζουμε αυτά - τα της "κουλτούρας"- ή κάτι δύσκολο. Σου ανέφερα δύο επίσημα έγγραφα, τα οποία για να τα διαβάσει κανείς από εμάς θα χρειαστεί 30 λεπτά, βαριά μια ώρα. Αν τα διαβάσει κανείς λοιπόν αυτά και ζητήσει ό,τι υπάρχει εκεί μέσα (απολύτως λογικά), τότε να δεις πως βελτιώνονται τα πράγματα.

Αφού είσαι λοιπόν φοιτητής, δούλεψε επάνω σε αυτό. Θα υπάρξουν εχθροί, αλλά θα υπάρξουν και σύμμαχοι. Να είσαι βέβαιος γι' αυτό.

Καλή δύναμη

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αιωνιος[41.250.2xx.xxx]
11/10/2013 11:06

Γιαννης Καλημερα
Το μπαχαλο των ΑΕΙ,μεχει βολεψει φινα και στεγη τσαμπα και ολα τα προνομια του φοιτητη αραχτου και ωραιου.
Και εχεις δικηο,σολους σαν ελογου μου που βολευομαστε με το συστημα σας,λογος δεν μας πεφτει.
Αλλα το λογος δε μας πεφτει,δεν ακουγεται και πολυ δημοκρατικο,φτου κακα.
ΥΓ Συμφωνω μαζι σου ,και ηδη τογραψα τα πολλα τα λογια φτωχεια.
Και παλι καλημερα ,εχω τρεχαματα με τη γραμματεια για να κανονισω ,Εστια κλπ φοιτητικες παροχες,αλλα οπως τα τελευταια 15 χρονια νο προμπλεμ ,θα τα βολεψω.

Υπερψηφίστηκε από 1 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 1 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sotos[94.68.2xx.xxx]
10/10/2013 19:08

Τελικά μπορεί να είναι αισιόδοξο το ότι υπάρχουν ακόμη αχαρτογράφητες περιοχές οι οποίες καταναλώνουν το δημόσιο χρήμα χωρίς να λογοδοτούν.
Δηλαδή μπορούμε να πάμε και καλύτερα.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 0 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιάννης[5.54.1xx.xxx]
10/10/2013 19:04

@Αιώνιος

Αν και δεν σου πέφτει λόγος, γιατί για μένα ξέρεις πράγματα και μου ασκείς κριτική, όλα αυτά ισχύουν. Για σένα δεν μας είπες τίποτε, αλλά δεν πειράζει. Αρκεί που χρήστηκες από μόνος σου δικαστής των πάντων.

Αν νομίζεις ότι κάποιοι από μας πετάνε τις λέξεις σαν πυροτεχνήματα, τότε κάνεις λάθος και κρίνεις από τις δικές σου τακτικές αγαπητέ Αιώνιε.

Διεκδίκησα και διεκδικώ αξιολόγηση και δεν την φοβάμαι. Γιατί και τα χαρτιά μου έχω και την αποδοσή μου ξέρω. Συνεπώς δεν είναι όλα στον αέρα. Το αν έχω τίποτε να φοβηθώ εγώ ή όποιος άλλος κοίτα να το πεις στον κ. Υπουργό και τους συμβούλους του. Αφού είσαι δικαστής των πάντων πέρνα και μια δίκη κι αυτόν.

Καληνύχτα

Υπερψηφίστηκε από 2 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αιωνιος[41.250.2xx.xxx]
10/10/2013 16:37

ΝΑΙ,Αυτο καταλαβα,και αν εχεις διοριστει με ΑΣΕΠ και αυθεντικα χαρτια δεν εχεις τιποτα να φοβηθεις.Αν σου χαλαν τη βολη,ειναι δυστυχως και για σενα η στιγμη της σκληρης αληθειας

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιάννης[150.140.1xx.xxx]
10/10/2013 15:02

@Αιώνιος
Αν αυτό κατάλαβες, κατάλαβες λάθος. Τον δε πληθυντικό, καλό είναι να τον αφήσεις για αλλού. Δεν με ξέρεις κι από χθες για να με κρίνεις και να πεις και για τα "παιχνίδια μου". Το ψωμί των παιδιών μου δεν είναι παιχνίδι.

@Παπαγαλάκι
Δεν το διεκδικήσαμε σήμερα αγαπητέ. Το διεκδικούσαμε και πριν σθεναρά, αλλά ας οψονται μερικοί που τους ψηφίζουμε (βλέπεις αγαπητέ Αιώνιε. Αν είναι να γενικεύεις, να βάζεις και τον εαυτό σου μέσα).

Εμείς δηλαδή δεν πληρώσαμε αγαπητό παπαγαλάκι;

Και η συνάδελφος (που δεν είναι δική μου, γιατί θα την είχε πάρει ο διάολος αν στο έλεγε) μπορεί να έχει επιπτώσεις. Το ότι εσύ δεν τις διεκδικείς, ως μέσο πίεσης βελτίωσης μιας δομής ή μιας υπηρεσίας, μέσω της προβλεπόμενης οδού δείχνει πολλά πράγματα με κυριότερο ότι εσύ δεν ξέρεις τα δικαιώματα σου. Γιατί προσωπικά, αλλά και ως υπηρεσία, και τον Δημοσιουπαλληλικό κώδικα γνωρίζουμε και εφαρμόζουμε και τον Οδηγό Ορθής Διοικητικής Συμπεριφοράς. Άρα ζήτα αυτά που σου αξίζουν και άσε στο πλάι το παράπονο. Αν θες να μας βάλεις τα πόδια σε ένα παπούτσι έχεις τον τρόπο. Και δεν χρειάζεται να χυθεί ούτε αίμα, ούτε δάκρυ.

Υπερψηφίστηκε από 6 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Αιωνιος[41.250.1xx.xxx]
10/10/2013 13:58

@Γιαννης
τα πολλα τα λογια ειναι φτωχεια,ΝΑΙ εχουμε πατησει ποδι,και ξερουμε πολυ καλα τι γινεται και τα παιχνιδια σας,και η αποδειξη στην συνδιαμαρτια των συναδελφων σου με τις φοιτητικες παραταξεις των αιωνιων............,θα ζητατε και τα ρεστα!!!!!!

Υπερψηφίστηκε από 7 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
παπαγαλάκι[195.97.1xx.xxx]
10/10/2013 13:51

@Γιάννης[

Όλοι οι υδραυλικοί, και ηλεκτρολόγοι λοιπόν κλέβουν την εφορία σε αγαστή συνεργασία με όλους τους πελάτες τους.Όποιος δεν το κάνει δεν βρίσκει μερεμέτι ουτε δωρεάν.Όποιος δεν έχει δώσει μαύρα λεφτά σε υραυλικό ή ηλεκτρολόγο ποτέ του ας μου καταψηφίσει το σχόλιο.
Όσο για τα πανεπιστήμια και γενικά την εκπαίδευση απεργίες και αγώνες κατά της αξιολόγησης έχω ακούσει πολλούς.Υπέρ κανένα.Τώρα τη θυμηθήκατε, που σας θυμήθηκαν οι δανειστές και παίρνουν κεφάλια οριζόντια.Εμείς θα αγωνιστούμε;Εμείς πληρώνουμε φίλε μου και τα λεφτά μας τελειώσανε.Λυπάμαι( όπως μου είπε η συνάδελφός σου που αρνήθηκε να με εξυπηρετήσει πέντε λεπτά πριν τη λήξη των ωρών κοινού).

Υπερψηφίστηκε από 8 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Philip[79.129.3xx.xxx]
10/10/2013 13:40

Αγαπητέ κύριε Μπαμπινιώτη, και λοιποί καθηγητοπατέρες, να χαίρεστε το δημόσιο πανεπιστήμιο για του οποίου την μοναδική εγκυρότητα και αναγνώριση δίνετε μάχη με λύσσα εναντίον των ιδιωτικών, φορτώνοντάς μας με πρόστιμα καθημερινά. Ξέρουν οι προστατευόμενοί σας τίποτα άλλο από το να πουλάνε πτυχιακές και πτυχία, να λυμαίνονται κοινοτικά κονδύλια και να αντέχουν αιώνιους φοιτητές νεολαιών που μπουκάρουν στα γραφεία, τα σπάνε όποτε γουστάρουν και μετά ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ και ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ (άρα με όλα τα προσόντα) τροφοδοτούν τις βουλευτικές λίστες;
Σας χαλάει η μαγιονέζα και τρέχετε πανικόβλητοι καραγκιόζηδες...
Ούτε σε χίλια χρόνια δεν εξυγιαίνεται τίποτα με τέτοιους Μάο-Μάο στα πόστα.

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Γιάννης[150.140.1xx.xxx]
10/10/2013 12:39

Αλήθεια, έχει πατήσει κανείς σε Διοικητική Υπηρεσία Πανεπιστημίου (εγώ είμαι σε περιφερειακό) για να τα δει όλα αυτά που καταγγέλλει ιδιοίς όμασι; Ή απλά διαδίδετε φήμες καφενείου. Επειδή έχω την εντύπωση ότι μάλλον ισχύει το δεύτερο, γιατί κάθεστε μπροστά στο PC και δεν πάτε στο καφενείο να στηρίξετε και τον ιδιωτικό τομέα για τον οποίο τόσο κόπτεστε;

Εν πάση περιπτώσει, ασφαλώς και ισχύουν κάποια από τα πράγματα που αναφέρετε, αλλά δεν είναι αυτός ο κανόνας. Όπως δεν είναι ο κανόνας ότι όλοι οι υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, κλπ. κλέβουν ή ότι όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις προωθούν την υγιή επιχειρηματικότητα, κλπ. Αφορίζετε μία κατάσταση ελαφρά τη καρδία. Κι αυτό δυστυχώς δεν είναι δείγμα ώριμης σκέψης. Δεν διεκδικείτε την αξιολόγηση, όπως τη διεκδικούμε καποιοι από εμάς στα Πανεπιστήμια, αλλά ικανοποιήστε με τα οριζόντια μέτρα που φασιστικά εφαρμόζονται. Πάρτε το χαμπάρι, κανείς στην Ελλάδα δεν θέλει την αξιολόγηση, ιδίως οι ιθύνοντες νόες. Γιατί α) αυτοί δίνουν το παράδειγμα (και οι υπόλοιποι ακολουθούμε) και β) γιατί αν υπήρχε πολιτική αξιολόγηση δεν θα ήσαν εκεί που είναι τώρα.

Κάποιοι από εμάς (και δεν με νοιάζει ποιοί άλλοι είναι εκτός) αγωνίζονται για να έρχονται τα δικά σας τα παιδιά και να βρίσκουν αξιοπρεπείς υποδομές, υπηρεσίες, κλπ. Όσο και αν δεν το πιστεύετε σε πολλούς από εμάς, που δεν αξίζουμε τη μοίρα που μας όρισαν κάποιοι άλλοι, υποστηρίζουμε ότι στις θέσεις μας δεν μας έβαλε ούτε ο Πρύτανης, ούτε ο Καθηγητής, ούτε ο Υπουργός, ούτε ο Γενικός Γραμματέας, αλλά ο φοιτητής, ο καθένας φοιτητής και οι γονείς του. Δεν μπορεί κανείς σας να απαξιώνει τόσο εύκολα την ευσυνειδησία μας και τον επαγγελματισμό μας, εκτός και αν είστε σε αποστολή και δεν το ξέρουμε.

Τώρα μαυρίστε ελεύθερα...

Υπερψηφίστηκε από 12 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 16 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Μπουλάς..ΜΟΝΙΑΣΜΕΝΟΙ[91.132.1xx.xxx]
10/10/2013 12:23

Χωρίς τα δικομματικά λαμόγια του 85% των ψήφων εώς το 2009 σχεδόν.
Κανένα τεμπέλικο λαμόγιο δεν θα έμπαινε στο τριτοκοσμικό δημόσιο που μας φέσωσε μέχρι τέταρτη γενεά.
Δεν τσιμπάμε να τα βάζουμε με συνανθρώπους μας που βρήκαν μπάχαλο και τρούπωσαν.
Μαζί θα ξεσκαρτάρουμε τους δικομματικούς πολιτικούς που μας κατάντησαν παγκόσμια απόβλητα με τους δημόσιους επίορκους και τεμπέλες.
Οχι πρώτα οι επίορκοι του δημοσίου και στο απυρόβλητο οι πραγματικοί φταίχτες.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΕΜΦΥΛΙΟ για χάρη των σκοταδιστών που τους θέλουν χωρισμένους.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
sotos[94.68.2xx.xxx]
10/10/2013 12:20

Το 2004 είχε τάξει ο τότε υποψήφιος πρωθυπουργός την επανίδρυση του κράτους, μία έκφραση η οποία άρεσε στους τότε ψηφοφόρους.
Τώρα πλέον το 2013 9 χρόνια μετά ακόμη βρίσκουμε εμπόδια.
Ποιές αγορές, ποιά ανάπτυξη και ποιά Ευρώπη περιμένουμε να φωτίσει το τούνελ.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 2 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
παπαγαλάκι[195.97.1xx.xxx]
10/10/2013 12:17

@Λαμπρος Κοντος
Αυτή η ρημάδα η κατσίκα που ψοφάει γιατί είναι τελικά πάντα, 40 χρόνια τώρα, η δικιά μου και ποτε΄του γείτονα;Και μετά απορείς για το προφανές.Ο γείτονας ψηφίζει τους φορείς της καταστροφής.Απλό είναι.

Υπερψηφίστηκε από 13 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 3 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
DKK[41.250.1xx.xxx]
10/10/2013 12:08

Υπαρχει χρονος νασχολειται η κοινωνια μας με κατι τετοιους???????απο που και ως που αυτονομονται και σηκωνουν μπαιρακια?????ποιος τους δινει το δικαιωμα να παιζουν τους μικρους ηρωες???????Ειμαστε σοβαροι?????? η μηπως χρειαζεται και μαλλον χρειαζεται βρεμενη παιδα????,η και το ακομη ευκολοτερο στα σπιτια τους.Ο πελεγρινης αφηνε το πανεπιστημιο Αθηνων στο Ελεος των λογης λογης πλιατσικολογων,και ο μυλοπουλοςτο Αριστετελειο στο Ελεος των σκουπιδιαραιων του ,το Εθνικο Μετσοβειο Πολυτεχνειο,το καμαρι αλλα και ο διακαης ανεκπληρωτος ποθος πολλων νεων,ερμαιο εγκληματιων του κοινου ποινικου δικαιου,υπο το αλλοθι(την ΥΒΡΙ)του ασυλου,ρε που ζουμε????????στειλτε τους στα σπιτια τους και αναλαβετε τις ευθυνες σας απεναντι στο Λαο και τις θυσιες του.ΣΤΕΙΛΤΕ τους στα σπιτια τους.Ποσο χαμηλα πρεπει να οδηγησει την παιδεια η μετριοτητα τους,για νακανετε το αυτονοητο??????Και τελος ΑΠΟΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΕΙΣΤΕ την παιδεια,ξεκινωντας απ τα δημοτικα σχολεια και τα μαθητικα συμβουλια,ξεριζωστε το καρκινωμα που διελυσε τη κοινωνια μας και αποχαυνωσε τη νεολαια μας,ναρχισουν τα παιδια μας να ψαχνουν ξανα ταστρα

Υπερψηφίστηκε από 18 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΜΠΟΥΛΑΣ Ο ΛΥΣΙΤΕΛΗΣ [91.132.1xx.xxx]
10/10/2013 12:01

Αν δεν γράψει ο Μπουλάς στο άρθρο.
Η πεμπτουσία του άρθρου είναι μηδενική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
Πρίν από τους διοικητικούς των πανεπιστημίων (όπως και τους σχολικούς φύλακες και αυτούς τής ΕΡΤ) που μπήκαν σε ένα τσουβάλι ΚΑΙ ΠΕΤΙΩΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ , ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η ΣΑΠΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Ας πάνε στο καλό και στην ευχή του Βερζεβούλη ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΕΚΕΙ , πίνοντας μας το αίμα επί σάραντα χρόνια.
ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ-ΚΛΕΦΤΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΣΟ ΑΧΡΕΙΑΣΤΟ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.
Ο Σαμαράς πχ ως Υπ.πολιτισμού έχει βάλει όλη τη Μεσσηνία στο Μουσείο Ακρόπολης.
Από εκεί ξεκινήστε τις κλωτσιές με πρώτο τον Σαμαρά που τους έβαλε.
Και τώρα σαν τις σιχαμερές βδέλες γυρίζουν το τροπάριο για να σώσουν το τομάρι τους από τη φυλακή κυβερνώντας (οι δικομματικοί) τους διώχνουν σαν στημένες λεμονόκουπες.
Χωρίς να αξιολογηθεί Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ και ειδικά στις φωλιές των Υπουργείων που παρασιτοζωούν τα κομματόσκυλα τους.
Βρήκανε τα κορόιδα και τα κάνουν.
Ολοι οι σχολικοί φύλακες στο καλό.
Γιατί εκεί είναι τα λιγότερα κομματόσκυλα που μας κατέστρεψαν.
Πρώτα ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ με τους κλέφτες , τους τεμπέλες , τους αβαβάδες και τους διαφθορείς ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑ θα φεύγουν όσοι δεν αξίζουν να είναι εκεί και είναι πολλοί.
ΤΕΛΟΣ

Υπερψηφίστηκε από 9 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 7 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
ΚΔΓ[85.74.1xx.xxx]
10/10/2013 11:56

Οι διοικητικοί υπάλληλοι, από ό,τι γνωρίζω, ήταν επιλογή των καθηγητών και της διοίκησις. Δεν υπήρχε θεσμός πρόσληψης διοικητικού προσωπικού, δηλαδή όλα στον πατριωτισμό των καθηγητών.
Το γεγονός αυτό είχε ως συνέπεια την οικογενεικρατία, η οποία εν πολλοίς είχε εφαρμογή και στην εκλογή των καθηγητών!
Συνεπώς υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα οξύτατο και κάθε μέτρο που συμβάλλει στην εξυγίανση είναι θεμιτό και επιβεβλημένο.

Υπερψηφίστηκε από 32 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 6 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Λαμπρος Κοντος[46.103.2xx.xxx]
10/10/2013 11:48

Θα μπορουσα να περιορισω το σχολιο μου στην φραση "Των οικιων ημων εμπιπραμενων ,ημεις αδομεν ".
Θα ηταν απολυτως δικαιολογημενο κατι τετοιο λογω του οτι :
Α.Δεν εχω καμμια σχεση με τις διοικησεις η το προσωπικο των Πανεπιστημιων.
Β.Τα προβληματα της χωρας ειναι ,συγκρινομενα με το εν λογω θεμα,οτι τα Ιμαλαια συγκρινομενα με τον Λυκαβηττο.
Γ.Οπως σε ολα τα τρεχοντα θεματα των τελευταιων ετων η παραπληροφορηση,απο κυβερνητικης πλευρας,ειναι ο κανονας,οχι η εξαιρεση.

Παρα ταυτα αισθανομαι την αναγκη να προσθεσω κατι.

Η κατεστραμμενη,πλεον,και υποδουλη ,εν τη ουσια,πατριδα μας παρουσιαζει ενα μοναδικο,στην συγχρονη ιστορια,χαρακτηριστικο.

Σε οσες χωρες ,περιλαμβανομενης και της Ελλαδας,υπηρξε οικονομικη καταστροφη και πτωχευση,επισημη η ανεπισημη,η οποια οδηγησε μεγαλο μερος του πληθυσμου σε ενδεια ,αναποδραστα οι εως τοτε κυβερνωντες και κατα τεκμηριο υπαιτιοι της καταστροφης,ειτε εφυλακισθησαν,ειτε διεφυγαν στο εξωτερικο εκδιωχθεντες,ειτε,κατ'ελαχιστον,απωλεσαν την εξουσια.

Εν προκειμενω συνεβη το πρωτοφανες να διaτηρησουν-συνεταιριζομενοι-την πολιτικη εξουσια,αναλαμβανοντες συνεπως την θεραπεια των δεινων τα οποια οι ιδιοι προεκαλεσαν.

Η κατασταση στην χωρα μας ειναι,κατα γενικη ομολογια,προιον της ανικανοτητας ,της ιδιοτελειας και της διαφθορας των επι δεκαετιες κυβερνησαντων μεγαλων αντιπαλων- και εσχατως συνεταιρων -κομματων του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ..Ανικανοτητας,ιδιοτελειας,αναξιοκρατιας και διαφθορας τις οποιες διεχυσαν παντοιοτροπως στην ελληνικη κοινωνια,σε ολους τους χωρους της,μεσω των στρατιων κομματικων εγκαθετων τις οποιες εδημιουργησαν και,προς τουτο,εχρησιμοποιησαν.

Οι ιδιοι αυτοι σχηματισμοι και δημιουργοι-φορεις των ιων της καταστροφης,διαχειριζονται τωρα την "θεραπεια".

Ενα απο τα βασικα εργαλεια τους ,περαν του ψευδους και της παραπληροφορησης,ειναι και η καλλιεργεια "κοινωνικων αυτοματισμων",ητοι η "καθοδηγηση" κοινωνικων η επαγγελματικων ομαδων να στρεφονται ημια εναντιον της αλλης,με την λογικη της "κατσικας του γειτονα".

Και ολα αυτα ενω οι "κυβερνητικοι"διαρρηγνυουν τα ιματια τους κραυγαζοντας για την αναγκη καθαρσης και εθνικης ενοτητας.

Το γεγονος και μονον οτι τα εν λογω πασιφανη παραμενουν αορατα για μεγαλη ομαδα πολιτων,ειναι εξαιρετικα αποκαρδιωτικο, και περιοριζει τις ,ηδη λιγοστες,ελπιδες για σωτηρια του τοπου,στο ελαχιστο.

Με βαση τα παραπανω η προσεγγιση του εν εξελιξει προβληματος στα Πανεπιστημια υπο το σκεπτικο "οι κακοι υπαλληλοι κατα της καλης κυβερνησης" παραπεμπει σε ατομα ειτε ιδιοτελη και δολια,ειτε μη διαθετοντα ικανοτητας στοιχειωδους σκεψης και κρισης.

Προσωπικα δεν θα επιθυμουσα να ενταχθω σε καποια απο αυτες τις κατηγοριες πολιτων.

Υπερψηφίστηκε από 21 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 10 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Rexor[94.68.1xx.xxx]
10/10/2013 11:46

Το βασικό προσόν για κατάληψη θέσης σε παν/μιο ή ΤΕΙ είναι το κατάλληλο δίκτυο γνωριμιών που διαθέτει ο υποψήφιος. Αυτό ισχύει είτε πρόκειται για καθηγητή είτε -ακόμα περισσότερο- για διοικητικό υπάλληλο. Ωστόσο, τα πραγματικά προσόντα παίζουν επίσης κάποιο ρόλο, δεν αγνοούνται εντελώς.

Υπερψηφίστηκε από 24 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 4 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
παπαγαλάκι[195.97.1xx.xxx]
10/10/2013 11:40

Απορία:
Στα Πανεπιστήμια που δεν λειτουργούν οι πρυτάνεις οι καθηγητές και οι "αγωνιζόμενοι" διοικητικοί πληρώνονται;Αν η απάντηση είναι , όπως φοβάμαι, ναι είμαστε άξιοι της μοίρας μας ως κοινωνία.Βάλτε μας χαράτσια , πηγαίνετε το πετρέλαιο 2 ευρώ, γουστάρουμε να πληρώνουμε κηφήνες να κάθονται.

Υπερψηφίστηκε από 29 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 9 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
Σοσιαλλήθωρος[194.125.2xx.xxx]
10/10/2013 11:33

Τι δεν καταλαβαίνετε;
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ.
Πάπαλα.
Στις ΗΠΑ όταν υπερβούν το χρέος όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι πάνε σπίτια τους με άδειες άνευ αποδοχών.
Μήπως πρέπει να γίνει ΚΑΠΟΤΕ το ίδιο κι εδώ;
Γιατί εμείς νομίζω το δημόσιο χρέος το έχουμε ξεσκίσει όχι απλά υπερβεί.....

Υπερψηφίστηκε από 38 χρήστεςΚαταψηφίστηκε από 5 χρήστες Υπερψηφίστε αυτό το σχόλιο (+) Καταψηφίστε αυτό το σχόλιο (-)
1 2 

Γράψτε το δικό σας σχόλιο

Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά.
Απομένουν 3000 χαρακτήρες.

Διατηρήστε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Τα σχόλια σας θα δημοσιευτούν εφόσον το περιεχόμενο τους συμμορφώνεται με τους όρους χρήσης.

Μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία και greeklish.

Στατιστικά

  • Συνολικός αριθμός σχολίων: 26
  • Δημοσιευμένα σχόλια: 26
  • Απορριφθέντα σχόλια: 0

Δημοφιλή